Here goes nothing.. 1 DPO: gevoelige borsten; 2 DPO: gevoelige borsten; 3 DPO: niks noemenswaardig; 4 DPO: eigenlijk opnieuw niks speciaal; 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: NOD: Gelukkig heb ik een drukke week in aantocht dus zullen de dagen hopelijk wel wat sneller voorbijgaan. Hopelijk houdt de vruchtbaarheidstrend hier ook een beetje aan!
Woensdag positieve ovulatietest(en) en smiley Clearblue 1 DPO: 36,87 > niks 2 DPO: 36,83 > niks 3 DPO: 36,95 > krampen, te vergelijken met eipijn 4 DPO: 36,90 > krampen, ma op di heel levendig gedroomd, overdag jeukende borsten, 's avonds buikpijn en rommelende darmen 5 DPO: 37,02 > vannacht weer heel levendig gedroomd, warm/koud/warm/koud, onrustig 6 DPO: 36,99 > onrustig geslapen, heel veel wakker en ruim voor mijn wekker, onwijs moe en chaggerijnig 7 DPO: 37,00 > gisteravond even brandende borsten gehad, vandaag wat steekjes maar meer beneden rondom mijn vagina?, progesteron en TSH laten prikken, waardes 45,5 en 1.7 EDIT; lichte MS krampen, voel vaag iets in linker lies, vaag gevoel lijkt op misselijk/honger gevoel 8 DPO: 37,04 > temp verteld me ook niet heel veel, superstom getest met 3e ochtend urine en natuurlijk witter dan wit, afentoe nog krampen en natuurlijk meteen bloed chaggerijnig en hoop weg 9 DPO: 36,92 > baal dat temp is gedaald, getest met 2e urine en negatief, soms nog lichte krampjes en net naaldenprikjes in linker lies, weinig tot geen afscheiding, mijn gevoel zegt MS afwachten
Vandaag al de hele dag wa pijn rechts in onderbuik...niet dat het onverdraagbaar is maar het voelt wel wa ongemakkelijk..ik heb gelukkig een druk weekje voor de boeg dus ga niet veel moeten piekeren..en ik heb beslist om niet te testen voor zaterdag
Dpo 1 ovulatie pijn, zeurend gevoel bij m'n linker onderbuik Dpo 2 koudddddd brrrrr... Door de dag heen van die kou aanvallen. Temperatuur stijgt richting 37. Ik heb last van krampen en steken links onderin Dpo 3 roze bruine druppel gezien bij het vegen op 2 verschillende momenten in 3 uur tijd. De avond eetbui vervolgd met emotioneel labiel gedrag tegenover m'n man Dpo 4 opgezwollen buik. Dpo 5 niks bijzonders, af en toe moe Dpo 6 m'n man merkte op dat ik heel warm was. Na tempen meette ik 37,86! De sensitest meter ging keihard piepen. Is dit normaal? Voel me niet ziek. Wel heel erg moe! Na een uur zakte dat een halve graden. Overdags had ik lichte krampjes en lichte steken. Het komt en gaat. Opgezet buik komt en gaat. Dpo 7 In het begin helemaal niets. Ik begon het idee te krijgen dat er toch niets is. Normaal gesproken heb ik niet zo'n libido na de ovulatie, maar het gebeurde toch wel kort, want ik kreeg opeens weer lichte krampjes. Sowieso hou ik het altijd kort Dpo 8 na even helemaal niks kreeg ik het eerst heel warm en daarna weer heel koud.. Vervolgens voelde ik me zo moe dat ik in bed ging liggen. De krampjes waren centraal deze keer. Alsof ik ongesteld moet worden. Alleen is dat gewoon 6 dagen te vroeg en veel te mild. Daarna had ik een moment van dat ik het gezellig wou hebben met m'n man. Iets wat wederom dus amper voorkomt na ovulatie. Dit speelt al heel lang zo. Misschien door de medicatie ik zou het niet weten. Maar hoe dan ook ik spotte een libido. Een uur erna begon de afscheiding te starten. Nee, er is niets gebeurd. Ik verveelde me dood en ging de nieuwe robotstofzuiger installeren. Opeens werd het gewoon nat naar beneden zonder reden. Ik ben weer gaan lezen of dat een symptoom kan zijn. Hcg verhoogt kennelijk libido en dat afscheiding zou horen bij een prille zwangerschap? Mijn testen tot nu toe waren steeds negatief. Kan zijn dat mijn innesteling niet is geweest. Als dat vandaag begint zou ik binnenkort een positieve test moeten hebben. Ik ga morgen, 9 dpo, testen. En overmorgen, 10dpo. En de 4 dagen die volgen. Want ik ben te nieuwsgierig dat ik 12 testen heb besteld bij sensitest Ook ga ik vanaf nu op vaste tijden tempen. Ben nogal slordig geweest daarmee.
25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn. 26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk. Edit: In bed voel- en hoorbare ‘plopjes’ vanuit darmen/baarmoeder? Ook snijdend gevoel alsof iemand met naald in baarmoeder prikt??? Beetje licht in hoofd / zweverig gevoel. 27-4 &6DPO: Overdag helemaal geen menstruatie gevoel meer? Wel nog steeds vochtige crème in ondergoed. ‘S avonds lichtelijk misselijk. 28-4 &7DPO: Voel- en hoorbare plopjes/geborrel, maar geen menstruatie achtige krampen zoals eerder. Wel hele dag en avond opgezette buik. Nog steeds vochtige crème. Verder heel moe. 29–4 &8DPO: ‘s ochtends lichtelijk misselijk. Rest van de dag vrij weinig; alleen wat hongerig/flauw gevoel. Ook nog steeds witte afscheiding. ‘S avonds lichtelijk misselijk. Borsten ‘voel’ ik meer en zie ineens blauwe aders. Edit: ‘s avonds in bed echt ijskoud, terwijl mijn lichaam juist opvallend heet voelde. 30-4 &9DPO: ‘s ochtends toch niet kunnen wachten om met een early te testen (dacht ook met mijn slaaphoofd dat ik al 10DPO zat); een hele lichte streep te zien. Maar kan zomaar een indroog/voorgedrukt streepje zijn. Ik vertrouw de test niet echt dus. Rest van de dag vooral heel moe en zeer pijnlijke borsten. Blauwe aders nog steeds te zien. Ook nog steeds veel afscheiding. Edit: ‘s nachts heel vaak naar toilet geweest. Normaal gesproken ga ik nooit ‘s nachts... 1-5 &10DPO: zeer pijnlijke borsten en tepels. Meerdere keren per dag ineens ijskoud. Ook nog steeds veel afscheiding. Edit: gedroomd dat ik tegen mn vriend zei “kijk, een leuke foto van ons drieën” (foto van ons samen) 2-5 &11DPO: ‘s ochtends weer een early test gedaan. Licht streepje zichtbaar. Lijkt ook meer opgelopen vergeleken 9DPO. Rest van de hele dag behoorlijke hoofdpijn en ijskoud. Met vlagen misselijk.
Zo leuk om mee te kijken maar ik zie de oploop ook zeker! Ik hoop dat het mooi nieuws betekent voor je!
Hoi iedereen.. ik zal mij voor de allereerste keer eens toevoegen hier. Op 11april ongesteld geworden...22april (cd10) een positieve ovulatietest van Clearblue (roze). 1dpo: 36,68°C - nergens last van.. 2dpo: 36,45°C - enkel veel plassen en barstende hoofdpijn (wel heel gevoelig vr hoofdpijn en migraine) 3dpo: 36,79°C - veel plassen en barstende hoofdpijn 4dpo: 36,69°C - deze morgen steekjes gevoeld rechts in de onderbuik (paar venijnige mr ging snel over) - deze avond weer paar steekjes - wat pijn in onderrug 5dpo: 36,86°C - vandaag weer geregeld wat buikpijn en pijn onderrug 6dpo: 36,85°C - veel plassen - rommelende darmen en heel wat last van winderigheid - pijn onderrug 7dpo: 36,68°C - heel humeurig mr was een chaotisch dagje dus kan daar aan liggen - savonds wat bruinverlies (op inlegkruisje) - 1x bij het opstaan uit de zetel een pijnlijke scheut.. 8dpo: 36,76°C - nu en dan weer die lichte buikpijn (vooral rechts)..beetje ongemakkelijk..hoofdpijn en moe
Here goes nothing.. 1 DPO: gevoelige borsten; 2 DPO: gevoelige borsten; 3 DPO: niks noemenswaardig; 4 DPO: eigenlijk opnieuw niks speciaal, edit: brandend maagzuur, niet als symptoom maar omdat het hartstikke irritant is ; 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: NOD: Gelukkig heb ik een drukke week in aantocht dus zullen de dagen hopelijk wel wat sneller voorbijgaan. Hopelijk houdt de vruchtbaarheidstrend hier ook een beetje aan!
Ronde #9, derde ronde Clomid en eerste ronde na HSG onderzoek... ben benieuwd. 1 DPO tm 5 DPO: nergens last van. 6 DPO: droge lippen en om 21.00 uur al moe en geslapen op de bank
Moest me echt inhouden om niet al vanmorgen te testen. Hele dag gevoelige borsten gehad. Afscheiding lijkt voorzichtig iets toe te nemen. Nu 11 DPO, Ik hoop steeds meer, maar eigenlijk durf ik niet. Zooo bang dat mijn lijf me weer grandioos voor de gek houdt....
Hoi allemaal, ik ga deze ronde hier weer meeschrijven. Vandaag 1DPO vermoedelijk, geen ovulatie testen gebruikt deze ronde maar van alles gevoeld en ben altijd redelijk stabiel qua cyclus. Ronde #7 1DPO: niks bijzonders 2DPO: 3DPO: 4DPO: 5DPO: 6DPO: 7DPO: 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: Testen? 13DPO: 14DPO: 15DPO: NOD!
Haha, dank je wel! omdat na mijn MA de cyclus nog niet de oude is (normaal 29 dagen nu een paar keer 31 dagen gehad, maar ook wel 29), durf ik nog niet te testen. Ga ik uit van 29, zou ik morgen ongesteld moeten worden, ga ik uit van 31, dan pas donderdag, wat meer klopt met de symptomen die ik had. We hebben wel van cyclusdag 8 tot 20 om de dag gemeenschap gehad, dus de kansen zijn er zeker wel. Morgen moet ik werken, dan is het testen makkelijker over te slaan Ik ga echt pas woensdag testen, tenzij ik eerder al ongesteld ben.... Wat ik uiteraard niet hoop!!