Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Ondertussen weer bloedverlies dus ik ga het nu een plaatsje proberen te geven..het heeft niet mogen zijn..nu genieten van zoon en plus-zoon, puppy en ventje! Morgen dagje thuis maar ik ga rommelen in de garage zodat mijn gedachten verzet zijn

TinyWishes vindt dit leuk.
  2. Ier2016

Ier2016 Lid

26 apr 2021
    66
    55
    18
    Vrouw
    25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn.
    26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk.
    Edit: In bed voel- en hoorbare ‘plopjes’ vanuit darmen/baarmoeder? Ook snijdend gevoel alsof iemand met naald in baarmoeder prikt??? Beetje licht in hoofd / zweverig gevoel.
    27-4 &6DPO: Overdag helemaal geen menstruatie gevoel meer? Wel nog steeds vochtige crème in ondergoed. ‘S avonds lichtelijk misselijk.
    28-4 &7DPO: Voel- en hoorbare plopjes/geborrel, maar geen menstruatie achtige krampen zoals eerder. Wel hele dag en avond opgezette buik. Nog steeds vochtige crème. Verder heel moe.
    29–4 &8DPO: ‘s ochtends lichtelijk misselijk. Rest van de dag vrij weinig; alleen wat hongerig/flauw gevoel. Ook nog steeds witte afscheiding. ‘S avonds lichtelijk misselijk. Borsten ‘voel’ ik meer en zie ineens blauwe aders.
    Edit: ‘s avonds in bed echt ijskoud, terwijl mijn lichaam juist opvallend heet voelde.
    30-4 &9DPO: ‘s ochtends toch niet kunnen wachten om met een early te testen (dacht ook met mijn slaaphoofd dat ik al 10DPO zat); een hele lichte streep te zien. Maar kan zomaar een indroog/voorgedrukt streepje zijn. Ik vertrouw de test niet echt dus. Rest van de dag vooral heel moe en zeer pijnlijke borsten. Blauwe aders nog steeds te zien. Ook nog steeds veel afscheiding.
    Edit: ‘s nachts heel vaak naar toilet geweest. Normaal gesproken ga ik nooit ‘s nachts...
    1-5 &10DPO: zeer pijnlijke borsten en tepels. Meerdere keren per dag ineens ijskoud. Ook nog steeds veel afscheiding.
    Edit: gedroomd dat ik tegen mn vriend zei “kijk, een leuke foto van ons drieën” (foto van ons samen)
    2-5 &11DPO: ‘s ochtends weer een early test gedaan. Licht streepje zichtbaar. Lijkt ook meer opgelopen vergeleken 9DPO. Rest van de hele dag behoorlijke hoofdpijn en ijskoud. Met vlagen misselijk.
    Edit: ‘s nachts toch weer wat krampen gehad.
    3-5 &12DPO: ‘s ochtends getest met een (gewone, dus niet early) CB digital en kruidvat (2x 5€) test. ‘Niet zwanger’ en op de kruidvat test zag ik ook volgens mij niks. Daarna toch nog (met dezelfde urine) een -gewone- Sensitest gedaan en daar lijk ik weer een héél héél licht streepje te zien. Ben nu dus nog al in de war; zeker gezien ik op de tweede early test echt een lijntje gezien heb. Maar goed, dat is het gevaar van vroeg testen ;) Verder vandaag heel moe en nog steeds veel vochtige afscheiding. Vorige cyclus werd ik op 13DPO in de ochtend/middag ongesteld, dus we gaan het meemaken komende dagen... In elk geval waag ik ‘pas’ weer een testje op NOD (als ik niet al ongesteld ben). Spannend...
    4-5 &13DPO: Erg moe, nog steeds veel vochtige afscheiding en nog niet ongesteld geworden. Wel hoop gerommel in buik.

3. Iloraaij21

Iloraaij21 Actief lid

1 jul 2020
    117
    115
    43
    Vrouw
    Ronde #9, derde ronde Clomid en eerste ronde na HSG onderzoek... ben benieuwd.

1 DPO tm 5 DPO: nergens last van.
    6 DPO: droge lippen en om 21.00 uur al moe en geslapen op de bank
    7 DPO: nog wat droge lippen, verder niet meer moe en nergens last van.
    8 DPO: geen droge lippen meer, af en toe wat MS krampen en vannacht een steek links.

4. Hannelore13

Hannelore13 Actief lid

13 okt 2020
    411
    220
    43
    Vanmorgen getest.
    OMOwit...

Afscheiding lijkt nu rozig van kleur, dus ik ga er maar vanuit dat ik nu ongesteld wordt.
    Het is nu cyclusdag 29. Het enige positieve zou zijn dat ik mogelijk mijn oude cyclus weer terug heb na 5 maanden
    Had zooooo graag zwanger geweest....:cry:

Op naar de nieuwe ronde...

5. Ier2016

Ier2016 Lid

26 apr 2021
    66
    55
    18
    Vrouw
    5-5 ochtend &14DPO: Vandaag mijn NOD. Nog niet ongesteld geworden gisteravond/nacht. Vanochtend een testje gewaagd, maar ik vind ‘m echt te vaag (als het al een vaag streepje is...) om positief te beschouwen. Zeker voor een NOD-dag. Nog geen menstruatie krampen, maar we gaan meemaken wanneer het rode monster komt

Bijgevoegde bestanden:

6. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Gisteren vergeten te updaten, niet dat er echt iets te updaten valt:roflmao: Vandaag 3DPO:)

Ronde #7
    1DPO: niks bijzonders:D
    2DPO: niks bijzonders:p
    3DPO: In de ochtend beetje zeurderig gevoel in mijn BM
    4DPO:
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO:
    12DPO: Testen?
    13DPO:
    14DPO:
    15DPO: NOD!

7. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Woensdag positieve ovulatietest(en) en smiley Clearblue :p

1 DPO: 36,87 > niks
    2 DPO: 36,83 > niks
    3 DPO: 36,95 > krampen, te vergelijken met eipijn
    4 DPO: 36,90 > krampen, ma op di heel levendig gedroomd, overdag jeukende borsten, 's avonds buikpijn en rommelende darmen
    5 DPO: 37,02 > vannacht weer heel levendig gedroomd, warm/koud/warm/koud, onrustig
    6 DPO: 36,99 > onrustig geslapen, heel veel wakker en ruim voor mijn wekker, onwijs moe en chaggerijnig
    7 DPO: 37,00 > gisteravond even brandende borsten gehad, vandaag wat steekjes maar meer beneden rondom mijn vagina?, progesteron en TSH laten prikken, waardes 45,5 en 1.7 EDIT; lichte MS krampen, voel vaag iets in linker lies, vaag gevoel lijkt op misselijk/honger gevoel
    8 DPO: 37,04 > temp verteld me ook niet heel veel, superstom getest met 3e ochtend urine en natuurlijk witter dan wit, afentoe nog krampen en natuurlijk meteen bloed chaggerijnig en hoop weg:confused:
    9 DPO: 36,92 > baal dat temp is gedaald, getest met 2e urine en negatief, soms nog lichte krampjes en net naaldenprikjes in linker lies, weinig tot geen afscheiding, mijn gevoel zegt MS afwachten:$
    10 DPO: 37,09 > temp weer omhoog met 0,17 niet mega stijging maar toch stille hoop op een innestelingsdipje gister, vandaag enorm drukke dag op werk ivm inwerken collega, toch door alle drukte heen steken gevoeld en weer in de linker lies, nu helemaal kapot, weinig afscheiding nog steeds, vanmiddag voelde het daar beneden ook allemaal een beetje ‘week’, temp van morgen maar afwachten
    11 DPO: 37,20 > :eek:temp verbaasde me vanmorgen, FF heeft nu ook mijn DPO dagen erbij gezet maar zet mijn ei op zondag en ik tel vanaf vrijdag dus volgens FF pas 9dpo, kan zomaar waar zijn, voel vandaag wat minder qua steken maar wel onwijs moe, laat ook veel boeren en had vanmorgen wederom harde ontlasting en erna dun, darmen rommelen nogal
    12 DPO: 36,92 > moed is me in de schoenen gezakt door temp, test bevestigd mijn gevoel (middag urine, mega geconcentreerd) ik ben klaar met deze ronde...:(:(

Bijgevoegde bestanden:

8. Wenskindje4

Wenskindje4 Nieuw lid

5 mei 2021
    1
    2
    3
    Vrouw
    Hallo iedereen, ik sluit me graag mee aan. Ik heb reeds 3 kindjes en heb tussen de tweede en de derde een miskraam gehad. We zitten nu in ronde 3 voor een nieuwe zwangerschap. Ik heb een LF van 11/12 dagen dus vrijdag of zaterdag is NOD. Ik vind het erg spannend!

27/4 knalpositieve ovulatietest ‘s ochtends en ‘s avonds ovulatie gevoeld (plofje, nadien was de ovulatiepijn die er een goeie dag was weg) : op 25/4 en 27/4 maakten we het gezellig

28/4 : DPO 1 : niets

29/4 : DPO 2 : niets

30/4 : DPO 3 : in de avond lage buikpijn en heel zware maag

1/5 : DPO 4 : heel slecht geslapen, rechts onderaan buikpijn, lage rugpijn

2/5 : DPO 5 : baarmoederkrampen, misselijk in de avond

3/5 : DPO 6 : benauwd gevoel bij opstaan, lage buikpijn, lage rugpijn, moe (wel zware werkweek gehad voordien), misselijk, ‘s avonds veel witte vloed

4/5 : DPO 7 : zeer slecht geslapen, veel witte vloed, geen lage buikpijn

5/5 : DPO 8 : op en afgaan benauwd gevoel, af en toe steekjes in de baarmoeder, veel witte vloed

Achterkantvandemaan en TinyWishes vinden dit leuk.
  9. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Here goes nothing..

1 DPO: gevoelige borsten;
    2 DPO: gevoelige borsten;
    3 DPO: niks noemenswaardig;
    4 DPO: eigenlijk opnieuw niks speciaal;
    5 DPO: here we go again - gevoelige borsten, steekjes regio liezen, af en toe wat kramp, niet echt pijnlijk, gewoon vervelend;
    6 DPO: gevoelige en jeukende borsten, steekjes regio liezen, af en toe echt krampen die lijken op ongi-krampen, bedenk me net dat ik pas recent terug ben beginnen lopen en zelf al voelt het niet echt als de doorsnee spierpijn dit wel eens de oorzaak kan zijn - is anders toch veel te vroeg voor ongi-kramp seg!;
    7 DPO: ik begrijp er niks van, gisteren de hele dag kramp, gevoelige borsten en ongi-gevoel, vandaag ook nog eens hoofdpijn erbij, en zonet wat bloedverlies gespot... en dit op 7 of mogelijks zelf 6 DPO afhankelijk van wanneer de eisprong effectief was - baalmomentje :(;
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:

NOD:

In mijn hoofd is het nu al volledig om zeep deze ronde.. De krampen en alles voelen exact als een aankomende menstruatie.. Ik heb ook al eerder gehad dat ik 3 dagen voor NOD zo wat bloed verloor, maar 7 DPO is écht wel vroeg, mijn eisprong was ook al een viertal dagen vroeger dan anders.. Volgens mij is mijn cyclus echt in de war deze maand en zet mijn menstruatie vandaag nog door, of binnen 3 dagen uiterlijk..

10. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    De 'leuk' is uiteraard bedoeld voor het genieten van de andere zaken.

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Hee, maar het kan toch ook een bloeding van de innesteling zijn? Hoop niet volledig opgeven misschien!

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    2 mei Ovitrelle. 4 mei eisprong. Kans op natuurlijke zwangerschap én een terugplaatsing op 9 mei. Dit wordt een geluksronde met dubbele kansen!

1 dpo: beetje moe en soms misselijk, oorzaak Ovitrelle.
    2 dpo:
    3 dpo:
    4 dpo:
    5 dpo: terugplaatsing embryo ♡
    6 dpo:
    7 dpo:
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo: testen?
    13 dpo:
    14 dpo:
    15 dpo = 19 mei = NOD

13. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Tuurlijk meid!! Geen probleem hoor!

14. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Ik weet dat het in principe nog kan maar: maar 1 op 3 vrouwen ervaart een innestelingsbloeding, als je dan zulke vragen tegenkomt online is het ook meer niet dan wel van een zwangerschap, ben nogal redelijk ontmoedigd vandaag door dat (beetje) bloed te zien, maar goed, dat gaat ook wel weer over.. Bedankt voor de oppepper! :)

15. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Vandaag 3DPO:)

Ronde #7
    1DPO: niks bijzonders:D
    2DPO: niks bijzonders:p
    3DPO: Vanaf de ochtend beetje zeurderig gevoel in mijn BM, is eigenlijk de hele dag een beetje aanwezig geweest. Waar het aan ligt geen ideeo_O
    4DPO:
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    11DPO:
    12DPO: Testen?
    13DPO:
    14DPO:
    15DPO: NOD!

16. BlondeMamaVan2

BlondeMamaVan2 Nieuw lid

3 mei 2021
    3
    0
    1
    #3076 BlondeMamaVan2, 5 mei 2021
    Laatst bewerkt: 5 mei 2021
    Vanaf volgende ronde wil ik hier aan mee doen deze ronde heb ik al weer opgegeven morgen nod vandaag in avond een test gedaan negatief geloof nooit meer dat die nog positief word Ondanks dat ik veel had gedronken

17. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Begrijpelijk de teleurstelling. Maar hier destijds ervaring met 7 dagen voor nod best wat bloedverlies.

En op nod wel positief getest. Dus wie weet!

TinyWishes en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  18. Ier2016

Ier2016 Lid

26 apr 2021
    66
    55
    18
    Vrouw
    #3078 Ier2016, 5 mei 2021
    Laatst bewerkt: 5 mei 2021
    25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn.
    26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk.
    Edit: In bed voel- en hoorbare ‘plopjes’ vanuit darmen/baarmoeder? Ook snijdend gevoel alsof iemand met naald in baarmoeder prikt??? Beetje licht in hoofd / zweverig gevoel.
    27-4 &6DPO: Overdag helemaal geen menstruatie gevoel meer? Wel nog steeds vochtige crème in ondergoed. ‘S avonds lichtelijk misselijk.
    28-4 &7DPO: Voel- en hoorbare plopjes/geborrel, maar geen menstruatie achtige krampen zoals eerder. Wel hele dag en avond opgezette buik. Nog steeds vochtige crème. Verder heel moe.
    29–4 &8DPO: ‘s ochtends lichtelijk misselijk. Rest van de dag vrij weinig; alleen wat hongerig/flauw gevoel. Ook nog steeds witte afscheiding. ‘S avonds lichtelijk misselijk. Borsten ‘voel’ ik meer en zie ineens blauwe aders.
    Edit: ‘s avonds in bed echt ijskoud, terwijl mijn lichaam juist opvallend heet voelde.
    30-4 &9DPO: ‘s ochtends toch niet kunnen wachten om met een early te testen (dacht ook met mijn slaaphoofd dat ik al 10DPO zat); een hele lichte streep te zien. Maar kan zomaar een indroog/voorgedrukt streepje zijn. Ik vertrouw de test niet echt dus. Rest van de dag vooral heel moe en zeer pijnlijke borsten. Blauwe aders nog steeds te zien. Ook nog steeds veel afscheiding.
    Edit: ‘s nachts heel vaak naar toilet geweest. Normaal gesproken ga ik nooit ‘s nachts...
    1-5 &10DPO: zeer pijnlijke borsten en tepels. Meerdere keren per dag ineens ijskoud. Ook nog steeds veel afscheiding.
    Edit: gedroomd dat ik tegen mn vriend zei “kijk, een leuke foto van ons drieën” (foto van ons samen)
    2-5 &11DPO: ‘s ochtends weer een early test gedaan. Licht streepje zichtbaar. Lijkt ook meer opgelopen vergeleken 9DPO. Rest van de hele dag behoorlijke hoofdpijn en ijskoud. Met vlagen misselijk.
    Edit: ‘s nachts toch weer wat krampen gehad.
    3-5 &12DPO: ‘s ochtends getest met een (gewone, dus niet early) CB digital en kruidvat (2x 5€) test. ‘Niet zwanger’ en op de kruidvat test zag ik ook volgens mij niks. Daarna toch nog (met dezelfde urine) een -gewone- Sensitest gedaan en daar lijk ik weer een héél héél licht streepje te zien. Ben nu dus nog al in de war; zeker gezien ik op de tweede early test echt een lijntje gezien heb. Maar goed, dat is het gevaar van vroeg testen ;) Verder vandaag heel moe en nog steeds veel vochtige afscheiding. Vorige cyclus werd ik op 13DPO in de ochtend/middag ongesteld, dus we gaan het meemaken komende dagen... In elk geval waag ik ‘pas’ weer een testje op NOD (als ik niet al ongesteld ben). Spannend...
    4-5 &13DPO: Erg moe, nog steeds veel vochtige afscheiding en nog niet ongesteld geworden. Wel hoop gerommel in buik.
    5-5 &14DPO: Vanochtend een testje gewaagd, maar ik vind ‘m echt te vaag (als het al een vaag streepje is...) om positief te beschouwen. Zeker voor een NOD-dag. Verder geen menstruatie krampen meer gehad vandaag; wel behoorlijk moe en nog steeds veel afscheiding. Tot nu toe geen menstruatie gezien, maar we gaan meemaken wanneer het rode monster komt.

19. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Woensdag positieve ovulatietest(en) en smiley Clearblue :p

1 DPO: 36,87 > niks
    2 DPO: 36,83 > niks
    3 DPO: 36,95 > krampen, te vergelijken met eipijn
    4 DPO: 36,90 > krampen, ma op di heel levendig gedroomd, overdag jeukende borsten, 's avonds buikpijn en rommelende darmen
    5 DPO: 37,02 > vannacht weer heel levendig gedroomd, warm/koud/warm/koud, onrustig
    6 DPO: 36,99 > onrustig geslapen, heel veel wakker en ruim voor mijn wekker, onwijs moe en chaggerijnig
    7 DPO: 37,00 > gisteravond even brandende borsten gehad, vandaag wat steekjes maar meer beneden rondom mijn vagina?, progesteron en TSH laten prikken, waardes 45,5 en 1.7 EDIT; lichte MS krampen, voel vaag iets in linker lies, vaag gevoel lijkt op misselijk/honger gevoel
    8 DPO: 37,04 > temp verteld me ook niet heel veel, superstom getest met 3e ochtend urine en natuurlijk witter dan wit, afentoe nog krampen en natuurlijk meteen bloed chaggerijnig en hoop weg:confused:
    9 DPO: 36,92 > baal dat temp is gedaald, getest met 2e urine en negatief, soms nog lichte krampjes en net naaldenprikjes in linker lies, weinig tot geen afscheiding, mijn gevoel zegt MS afwachten:$
    10 DPO: 37,09 > temp weer omhoog met 0,17 niet mega stijging maar toch stille hoop op een innestelingsdipje gister, vandaag enorm drukke dag op werk ivm inwerken collega, toch door alle drukte heen steken gevoeld en weer in de linker lies, nu helemaal kapot, weinig afscheiding nog steeds, vanmiddag voelde het daar beneden ook allemaal een beetje ‘week’, temp van morgen maar afwachten
    11 DPO: 37,20 > :eek:temp verbaasde me vanmorgen, FF heeft nu ook mijn DPO dagen erbij gezet maar zet mijn ei op zondag en ik tel vanaf vrijdag dus volgens FF pas 9dpo, kan zomaar waar zijn, voel vandaag wat minder qua steken maar wel onwijs moe, laat ook veel boeren en had vanmorgen wederom harde ontlasting en erna dun, darmen rommelen nogal
    12 DPO: 36,92 > moed is me in de schoenen gezakt door temp, test bevestigd mijn gevoel (middag urine, mega geconcentreerd) ik ben klaar met deze ronde...:(:(
    Edit; net (21.45) gaan plassen voor slapen, hele avond krampen gehad en steken, weer in liezen ook, er zat lichtroze aan mijn papier (niks in de pot, geen afscheiding) eraan geroken (sorry voor details) rook naar ijzer oftewel bloed, hoop niet dat mijn MS nu al komt veel te vroeg:$:confused: zie voorbeeldfoto voor kleur

Bijgevoegde bestanden:

20. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Hier vanochtend testje gedaan.. geen idee hoeveel dpo ik ben..

Bijgevoegde bestanden:

onbekendje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina