Grappig, ik heb er juist een super slecht gevoel bij! Gewoon omdat ik het herken van menstruatie maar dan normaal gesproken later. Maar ik ga wel hoop houden. Zonde om nu al op te geven even dromen dat het een beginnende innesteling is Ik vind het bij jou ook nog wel spannend ook al verlies jij volgens mij wat hoop. Ik ben heel benieuwd.
8DPO Ronde #7 1DPO: niks bijzonders 2DPO: niks bijzonders 3DPO: Vanaf de ochtend beetje zeurderig gevoel in mijn BM, is eigenlijk de hele dag een beetje aanwezig geweest. Waar het aan ligt geen idee 4DPO: Zeurderig soms knijpend gevoel onderin, hele dag af en aan aanwezig... Borsten lijken iets gevoeliger te zijn 5DPO: Helemaal niks 6DPO: Niks bijzonders 7DPO: Wederom niks te melden, voel helemaal niks ongewoons 8DPO: negatieve test vanochtend, wel na afleestijd ineens een hele duidelijke indrooglijn *zucht* Nu een beetje kramperig gevoel in BM, maar verder hele dag nergens last van gehad. 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO: 15DPO: NOD!
De krampen hebben eventjes mijn hoop gekelderd, maar misschien beter zo dan kunnen we maar verrast zijn mocht het anders uitdraaien toch? Maar idd, ik vond het bij jou ook eerder hoopvol klinken, dus zeker nog niet laten varen die hoop! Anders wordt het trouwens ook maar saai aftellen toch?
Dat kan ook nog alle kanten uit, want je bent nog maar 8 DPO. Ik zou je zeggen: je test veels te vroeg maar had ik er zelf liggen in huis had ik het ook gedaan dusseuh..
Menstruatie 18 april 2021 Positieve ovulatietest: 1 mei 2022 Eisprong benut: 28+30 april + 1 mei 2021 Dpo 1: niks Dpo 2: hele lichte menstruatiepijn Dpo 3: extreem opgezetten buik + hele lichte menstruatiepijn Dpo 4: moe Dpo 5: lichte menstruatiepijn + moe Dpo 6: lichte menstruatiepijn + vlagen misselijk Dpo 7: vlagen misselijk + hoofdpijn Dpo 8: vlagen misselijk + hoofdpijn ———— positieve test ———— Dpo 9: Dpo 10: Dpo 11: Dpo 12: Dpo 13:
Here goes nothing.. 1 DPO: gevoelige borsten; 2 DPO: gevoelige borsten; 3 DPO: niks noemenswaardig; 4 DPO: eigenlijk opnieuw niks speciaal; 5 DPO: here we go again - gevoelige borsten, steekjes regio liezen, af en toe wat kramp, niet echt pijnlijk, gewoon vervelend; 6 DPO: gevoelige en jeukende borsten, steekjes regio liezen, af en toe echt krampen die lijken op ongi-krampen, bedenk me net dat ik pas recent terug ben beginnen lopen en zelf al voelt het niet echt als de doorsnee spierpijn dit wel eens de oorzaak kan zijn - is anders toch veel te vroeg voor ongi-kramp seg!; 7 DPO: ik begrijp er niks van, gisteren de hele dag kramp, gevoelige borsten en ongi-gevoel, vandaag ook nog eens hoofdpijn erbij, en zonet wat bloedverlies gespot... en dit op 7 of mogelijks zelf 6 DPO afhankelijk van wanneer de eisprong effectief was - baalmomentje ; 8 DPO: het enige bloed dat er vandaag nog te bespeuren was ben ik moeten gaan zoeken en was lichtroze/bruinig, mijn afscheiding was wel geelachtig en moet zeggen dat ik dat altijd wel heb wanneer de menstratie nadert - verder minder kramp dan gisteren, zo af en toe eens nu, wel heel gevoelige borsten nog steeds...; 9 DPO: deze ochtend bij het opstaan wat roze/bruin gespot, een inlegkruisje in gedaan, daar ook nog wat licht bruinverlies in maar verder weer vooral wat wit-gelige afscheiding, vandaag toch weer een paar keer het gevoel gehad dat mijn menstruatie ieder moment kon beginnen maar dit was toch niet het geval, gevoelige en vollere borsten (maar dat is wel meer het geval vlak voor ik ongesteld word) - iets wat ik anders niet heb: enorm droge lippen en de hoofdpijn voor de ongesteldheid is er ook niet (meer) voorlopig; 10 DPO: alsof de duivel er zelf mee gemoeid is: vandaag barstende koppijn!, verder is het roze-bruin-geelverlies volledig gestopt voorlopig, alleen lijkt mij dat vooral omdat de sluizen niet open staan momenteel, want ik heb verder ook geen afscheiding - met het risico dat ik morgen ineens kotsmisselijk word, ga ik toch maar vermelden dat het mij vandaag ook opviel dat ik deze cyclus nog niet misselijk geweest ben terwijl dit bij de vorige wel redelijk vaak het geval was, maar ik weet totaal niet wat te denken, nog maximum 3 dagen wachten eer het duidelijk wordt..; 11 DPO: nog steeds barstende koppijn , veel zin in zoetigheid = beiden dus wel een teken van aankomende menstruatie (enkel is de hoofdpijn écht wel extreem en niet te harden zonder paracetamol) - geen verlies van gelijk welke kleur , desondanks het vrijpartijtje deze ochtend dat toch meestal wel een extra zetje geeft wanneer de onderweg zijn, mijn borsten zien er echt groter uit en voelen ook echt zwaarder, maar goed, gezien ik dit anders ook wel heb, durf ik mij hier (of op eender welk symptoom) niet op vast te pinnen, verder zijn andere steken of pijntjes dermate weinig aanwezig dat het verwaarloosbaar is; 12 DPO: praktisch geen afscheiding, joekel van een puist, droge huid, merkbaar grotere borsten die gevoelig zijn bij aanraking, nog steeds hoofdpijn, en spijtig genoeg ook pijntjes die doortrekken naar mijn benen waardoor ik een sterk gevoel heb dat ik ongesteld word.. Énkel de misselijkheidsvlagen zijn er niet, maar goed, die krampen zeggen genoeg.. Volgens mij is het alweer niks deze ronde.. 13 DPO/NOD: zonet roze afscheiding gespot spijtig genoeg, zal dus niet deze maand zijn dat ik zwanger word..
Ronde #9, derde ronde Clomid en eerste ronde na HSG onderzoek... ben benieuwd. 1 DPO tm 5 DPO: nergens last van. 6 DPO: droge lippen en om 21.00 uur al moe en geslapen op de bank 7 DPO: nog wat droge lippen, verder niet meer moe en nergens last van. 8 DPO: geen droge lippen meer, af en toe wat MS krampen en vannacht een steek links. 9 DPO: weinig MS krampen meer. Borsten "lijken" iets gevoeliger. Tepels zeker gevoeliger. In de avond drukte mijn hond zijn neus in mijn onderbuik.. Dit doet hij nooit.. Ik probeer er niet al te veel achter te zoeken... 10 DPO: borsten weer wat gevoeliger dan gisteren. Mogelijk stijgt mijn progesteron... daarnaast heb ik ook licht het gevoel alsof ik ga ovuleren.. hopelijk niks geks.. 11 DPO: nog wat gevoelige borsten.. Verder nergens last meer van. 12 DPO: erg moe en daardoor misselijk. Na even gedoucht te hebben was het weg. 13 DPO: vandaag veel afscheiding, verder nog een beetje gevoelige borsten. Niet meer moe of misselijk. 14 DPO: alleen een beetje moe. Verder nergens last van.
2 mei Ovitrelle. 4 mei eisprong. Kans op natuurlijke zwangerschap én een terugplaatsing op 9 mei. Dit wordt een geluksronde met dubbele kansen! 1 dpo: moe en misselijk, oorzaak Ovitrelle 2 dpo: misselijk, oorzaak Ovitrelle 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: terugplaatsing ♡ ga maar lekker nestelen! 6 dpo: krampjes baarmoeder, ik link dat aan het rommelen wat ze gisteren in de baarmoeder hebben gedaan. Verder voel ik me niet goed vandaag, maar kan het niet echt duiden. Futloos, beetje koud, niet echt behoefte aan praten of geluid. Herken het niet voor 6 dpo. 7 dpo: af en toe trekkende liezen, maar heb ik vaker sinds de punctie. Voel me weer redelijk fit! Wel een 'zware' baarmoeder. Voel hem constant zitten. Kan het niet anders omschrijven. 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: 15 dpo = 19 mei = NOD 16 dpo: 17 dpo: 18 dpo: 19 dpo: 20 dpo: = 24 mei, mag vandaag officieel pas testen van zkh
Jaja ik mag eindelijk weer! 1DPO- gevoelige tepels, extreem rommelende darmen. 2DPO- extreem gevoelige/pijnlijke tepels, opgeblazen buik van hier tot Tokio. Lijk nu al 6 maanden zwanger. 3DPO- 4DPO- 5DPO- 6DPO- 7DPO- 8DPO- 9DPO- 10DPO- 11DPO- 12DPO- eerste testje wagen? 13DPO- 14DPO- NOD
Ronde 12, laat dit hem zijn ❤ 1 DPO --> 36.8, niks 2 DPO --> 3 DPO --> 4 DPO --> 5 DPO --> 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO -->
Ja! Je bent er weer! Ik had even gedacht dat je de hoop misschien op ging geven. Ronde 12 wordt hem dan gewoon!!
Ronde 12, laat dit hem zijn ❤ 1 DPO --> 36.8, niks 2 DPO --> 36.5, huh lage temp en rozig bloedverlies met sliertjes 3 DPO --> 4 DPO --> 5 DPO --> 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO -->