Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    1 dpo - niks
    2 dpo - niks
    3 dpo - hoofdpijn, moe en hongerig
    4 dpo - opeens weer veel afscheiding en af en toe steekjes onderin de buik
    5 dpo - meer puistjes en lage rugpijn
    6 dpo - nog steeds lage rugpijn

xTamx vindt dit leuk.
  2. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Jaja ik mag eindelijk weer!:D

1DPO- 36.77°c gevoelige tepels, extreem rommelende darmen.
    2DPO- 36.68°c extreem gevoelige/pijnlijke tepels, opgeblazen buik van hier tot Tokio. Lijk nu al 6 maanden zwanger.o_O:roflmao:
    3DPO- 36.66°c nog gevoelige tepels, al lijkt dit iets minder te worden, meer gehele borsten. In loop van de middag opgeblazen buik, en af en toe rare prikjes in m'n baarmoeder.
    4DPO- 36.88°c gevoelige tepels/borsten zo goed als weg? :eek: wel vandaag extreem veel slijmverlies, tintelend gevoel daar beneden:o:, lichtelijk hoofdpijn.
    5DPO- 36.98°c gisteravond nog steken in m'n borsten, met name zijkant/onderkant. Vandaag tot nu toe gescheurde mondhoek, gespannen borsten, onrustig slapen, veel wakker en hoofdpijn.:o:
    6DPO-
    7DPO-
    8DPO-
    9DPO-
    10DPO-
    11DPO-
    12DPO- eerste testje wagen?
    13DPO-
    14DPO-
    NOD

Beausecret en xTamx vinden dit leuk.
  3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.094
    113
    2 mei Ovitrelle. 4 mei eisprong. Kans op natuurlijke zwangerschap én een terugplaatsing op 9 mei. Dit wordt een geluksronde met dubbele kansen!

1 dpo: moe en misselijk, oorzaak Ovitrelle
    2 dpo: misselijk, oorzaak Ovitrelle
    3 dpo: niks
    4 dpo: niks
    5 dpo: terugplaatsing ♡ ga maar lekker nestelen!
    6 dpo: krampjes baarmoeder, ik link dat aan het rommelen wat ze gisteren in de baarmoeder hebben gedaan. Verder voel ik me niet goed vandaag, maar kan het niet echt duiden. Futloos, beetje koud, niet echt behoefte aan praten of geluid. Herken het niet voor 6 dpo.
    7 dpo: af en toe trekkende liezen, maar heb ik vaker sinds de punctie. Voel me weer redelijk fit! Wel een 'zware' baarmoeder. Voel hem constant zitten. Kan het niet anders omschrijven.
    8 dpo: +1 kilo. Hopelijk geen slecht nieuws. Verder alleen wat trekkende liezen. Het zal mij benieuwen!
    9 dpo: +1 kilo. Trekkende liezen. Wel opvallend zoveel als ik daar de laatste dagen last van heb.
    10 dpo: alleen trekkende liezen, wordt nu wel irritant. Verder niks. Testdrang...
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
    15 dpo = 19 mei = NOD
    16 dpo:
    17 dpo:
    18 dpo:
    19 dpo:
    20 dpo: = 24 mei, mag vandaag officieel pas testen van zkh

Beausecret, xTamx, Rowena25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Spannend!

xTamx vindt dit leuk.
  5. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Die trekkende liezen klinken echt hoopvol ❤ super spannend!

xTamx vindt dit leuk.
  6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.094
    113
    Ja ik ben ook heel benieuwd! Denk dat ik over 2 dagen toch maar ga testen.
    Ik lees jouw handtekening, dat is wel even slikken. Zo vaak zo kort op elkaar mis gegaan. Heeft dat een specifieke oorzaak dat je weet?

Rowena25 en xTamx vinden dit leuk.
  7. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Hopelijk staat er dan al een mooi streepje!

Ze hebben alles onderzocht bij ons, maar niks kunnen vinden.. heb dus 'pech' maar hoeveel pech moet je hebben he? Ik word snel zwanger alleen blijft het niet plakken :( We geven de hoop in ieder geval niet op ! En hoop dat er een keer een wonder gebeurd ❤

xTamx en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.093
    113
    Vrouw
    Spannend die trekkende liezen...

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  9. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    1 dpo - niks
    2 dpo - niks
    6 dpo - nog steeds lage rugpijn en lichte buikpijn

10. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Hier 3 of 4 DPO en zoals altijd nog nergens last van.. gasvorming heb ik altijd na eisprong dat is iets minder :rolleyes:

xTamx vindt dit leuk.
  11. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    12DPO, vandaag inmiddels 13DPO :rolleyes:

Ronde #7
    1DPO: niks bijzonders:D
    2DPO: niks bijzonders:p
    3DPO: Vanaf de ochtend beetje zeurderig gevoel in mijn BM, is eigenlijk de hele dag een beetje aanwezig geweest. Waar het aan ligt geen ideeo_O
    4DPO: Zeurderig soms knijpend gevoel onderin, hele dag af en aan aanwezig... Borsten lijken iets gevoeliger te zijn:rolleyes:
    5DPO: Helemaal niks :confused:
    6DPO: Niks bijzonders:roflmao:
    7DPO: Wederom niks te melden, voel helemaal niks ongewoons:rolleyes:
    8DPO: negatieve test vanochtend, wel na afleestijd ineens een hele duidelijke indrooglijn *zucht* :confused: Nu een beetje kramperig gevoel in BM, maar verder hele dag nergens last van gehad.
    9DPO: Nog steeds lichte MS krampen, hield vrijwel de hele dag aan, verder wederom negatieve test:confused:
    10DPO: Nergens meer last van, wederom negatieve test, heb nu eigenlijk geen hoop meer voor deze ronde pff:(
    11DPO: Niks bijzonders en weer negatieve test dus het is gewoon voorbij deze ronde:(
    12DPO: Af en toe lichte MS krampen, weer negatieve test, wel naderhand mooie indrooglijn pff :confused: Zo frusterend om 2 lijnen te zien wetende dat het nep is:(
    13DPO: Nog niks te melden maar ik weet dat deze ronde voorbij is dus wachten tot de MS doorbreekt:confused:
    14DPO:
    15DPO: NOD!

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.094
    113
    2 mei Ovitrelle. 4 mei eisprong. Kans op natuurlijke zwangerschap én een terugplaatsing op 9 mei. Dit wordt een geluksronde met dubbele kansen!

6 dpo: krampjes baarmoeder, ik link dat aan het rommelen wat ze gisteren in de baarmoeder hebben gedaan. Verder voel ik me niet goed vandaag, maar kan het niet echt duiden. Futloos, beetje koud, niet echt behoefte aan praten of geluid. Herken het niet voor 6 dpo.
    7 dpo: af en toe trekkende liezen, maar heb ik vaker sinds de punctie. Voel me weer redelijk fit! Wel een 'zware' baarmoeder. Voel hem constant zitten. Kan het niet anders omschrijven.
    8 dpo: +1 kilo. Hopelijk geen slecht nieuws. Verder alleen wat trekkende liezen. Het zal mij benieuwen!
    9 dpo: +1 kilo. Trekkende liezen. Wel opvallend zoveel als ik daar de laatste dagen last van heb.
    10 dpo: alleen trekkende liezen, wordt nu wel irritant. Verder niks. Testdrang...
    11 dpo: +1,5 kilo... puistjes... verder niks. dit voelt zo niet goed! Testje gewaagd. Ik verwacht hier niks van.
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
    15 dpo = 19 mei = NOD
    16 dpo:
    17 dpo:
    18 dpo:
    19 dpo:

13. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 12, laat dit hem zijn ❤

1 DPO --> 36.8, niks
    2 DPO --> 36.5, huh lage temp en rozig bloedverlies met sliertjes o_O
    3 DPO --> 36.6, nog steeds bruinverlies
    4 DPO --> 36.7, beetje gevoelige buik
    5 DPO --> 36.2, ei ws nog niet gesprongen, hopelijk vandaag
    6 DPO -->
    7 DPO -->
    8 DPO -->
    9 DPO -->
    10 DPO --> testen?
    11 DPO -->
    12 DPO -->
    13 DPO -->

Ei waarschijnlijk nog niet geweest, temp vanmorgen 36.2, dus kan ik morgen waarschijnlijk dit lijstje opnieuw beginnen :rolleyes:

14. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    1 dpo - niks
    2 dpo - niks
    7 dpo - lage rugpijn heel licht aanwezig, steekjes baarmoeder, vanmorgen een vlaag van misselijkheid en duizelig, levendig gedroomd
    8 dpo -
    9 dpo -
    10 dpo -
    11 dpo -
    12 dpo - testen?
    13 dpo -
    14 dpo -

xTamx vindt dit leuk.
  15. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 12, laat dit hem zijn ❤
    Toch waarschijnlijk een later ei, dus opnieuw 1 dpo vandaag

1 DPO --> 36.5, niks
    2 DPO -->
    3 DPO -->
    4 DPO -->
    5 DPO -->
    6 DPO -->
    7 DPO -->
    8 DPO -->
    9 DPO -->
    10 DPO --> testen?
    11 DPO -->
    12 DPO -->
    13 DPO -->

xTamx vindt dit leuk.
  16. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    1 dpo - niks
    2 dpo - niks
    7 dpo - lage rugpijn heel licht aanwezig, steekjes baarmoeder, vanmorgen een vlaag van misselijkheid en duizelig, levendig gedroomd
    8 dpo - vanmorgen getest en wit natuurlijk :rolleyes: wat waterige afscheiding, en zeurend gevoel onderbuik wat trekt naar de liezen en bovenbenen
    9 dpo -
    10 dpo -
    11 dpo -
    12 dpo - testen?
    13 dpo -
    14 dpo -

xTamx vindt dit leuk.
  17. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.094
    113

11 dpo: +1,5 kilo... puistjes... verder niks. Dit voelt zo niet goed! Testje gewaagd. Ik verwacht hier niks van.
    12 dpo: trekkende liezen, misselijk. Zou het dan tóch? Testje gedaan. Witter dan wit. Zelfs het tuurstreepje van gisteren was er niet meer. Is ook raar dat ik van 6500 IU/L hCG (Ovitrelle) niet echt iets merk buiten wat misselijkheid om de eerste twee dagen, en dan zou ik nu van 10 IU/L of nog minder misselijk moeten zijn? Erg onwerkelijk natuurlijk. Het zal de progesteron gewoon zijn. Ik heb mezelf uit deze illusie gehaald en ik wacht op mijn menstruatie. Gezien de klachten verwacht ik hem dinsdag ipv woensdag.
    13 dpo:
    14 dpo: = 18 mei = NOD
    15 dpo:
    16 dpo:
    17 dpo:
    18 dpo:
    19 dpo:

xTamx vindt dit leuk.
  18. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Jaja ik mag eindelijk weer!:D

1DPO- 36.77°c gevoelige tepels, extreem rommelende darmen.
    2DPO- 36.68°c extreem gevoelige/pijnlijke tepels, opgeblazen buik van hier tot Tokio. Lijk nu al 6 maanden zwanger.o_O:roflmao:
    3DPO- 36.66°c nog gevoelige tepels, al lijkt dit iets minder te worden, meer gehele borsten. In loop van de middag opgeblazen buik, en af en toe rare prikjes in m'n baarmoeder.
    4DPO- 36.88°c gevoelige tepels/borsten zo goed als weg? :eek: wel vandaag extreem veel slijmverlies, tintelend gevoel daar beneden:o:, lichtelijk hoofdpijn.
    5DPO- 36.98°c gisteravond nog steken in m'n borsten, met name zijkant/onderkant. Vandaag tot nu toe gescheurde mondhoek, gespannen borsten, onrustig slapen, veel wakker en hoofdpijn.:o:
    6DPO- 37.09°c hoofdpijn, gevoelige borsten, vooral aan onderkant/zijkanten. Steken in baarmoeder na gemeenschap, veel witverlies.
    7DPO- 36.78°c innesteling? :oops: hoofdpijn, emotioneler, totaal geen last meer van darmen, nog gevoelige borsten, maar minimaal, en koud!
    8DPO-
    9DPO-
    10DPO-
    11DPO-
    12DPO- eerste testje wagen?
    13DPO-
    14DPO-
    NOD

xTamx vindt dit leuk.
  19. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Heb je wel vaker die dat trekkend gevoel aan de liezen, want dat is bij meeste vrouwen wel hoopvol..
    Op je andere vraag kan ik niet antwoorden, lijkt Chinees voor mij. :oops: De duimen staan in ieder geval wel omhoog! :thumup:

20. TinyWishes

8 mrt 2021
    85
    79
    18
    Vrouw
    Balen.. *Knuffel*!!

xTamx vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina