Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.094
    113
    Hihi. Nee, dat trekkende gevoel bij liezen heb ik nooit gehad, maar sinds de punctie lijkt dat wel aangewakkerd. Ik heb al geen hoop meer, ook niet door die liezen. Mijn hoop is gevestigd op volgende ronde! Maar toch lief van je!

xTamx vindt dit leuk.
  2. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    6 DPO.. (of 5)?
    Bleh nog niks anders te voelen dan voorgaande keren :$

3. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    ]Jaja ik mag eindelijk weer!:D

1DPO- 36.77°c gevoelige tepels, extreem rommelende darmen.
    2DPO- 36.68°c extreem gevoelige/pijnlijke tepels, opgeblazen buik van hier tot Tokio. Lijk nu al 6 maanden zwanger.o_O:roflmao:
    3DPO- 36.66°c nog gevoelige tepels, al lijkt dit iets minder te worden, meer gehele borsten. In loop van de middag opgeblazen buik, en af en toe rare prikjes in m'n baarmoeder.
    4DPO- 36.88°c gevoelige tepels/borsten zo goed als weg? :eek: wel vandaag extreem veel slijmverlies, tintelend gevoel daar beneden:o:, lichtelijk hoofdpijn.
    5DPO- 36.98°c gisteravond nog steken in m'n borsten, met name zijkant/onderkant. Vandaag tot nu toe gescheurde mondhoek, gespannen borsten, onrustig slapen, veel wakker en hoofdpijn.:o:
    6DPO- 37.09°c hoofdpijn, gevoelige borsten, vooral aan onderkant/zijkanten. Steken in baarmoeder na gemeenschap, veel witverlies.
    7DPO- 36.78°c innesteling? :oops: hoofdpijn, emotioneler, totaal geen last meer van darmen, nog gevoelige borsten, maar minimaal, en koud!
    8DPO- 37.14°c :eek:, erg veel gezweet vannacht, wat onrustig geslapen, had het bloed heet toen ik wakker werd, verder lichte hoofdpijn, vage lage rugpijn/buikpijn. (Griepachtig gevoel). Verder vrij weinig symptomen op wat gevoelige borsten na.
    9DPO-
    10DPO-
    11DPO-
    12DPO- eerste testje wagen?
    13DPO-
    14DPO-
    NOD

xTamx, Linds87 en Muisjepluisje vinden dit leuk.
  4. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Mooi lijstje... je zou toch denken dat :oops: spannend hoor! Duimduimduim

KimK93 vindt dit leuk.
  5. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn ei waarschijnlijk nog steeds niet gevonden, geen fatsoenlijke temp stijging. Zal wel weer een eiloze ronde zijn zoals de vorige
    Dus ik kap met dit lijstje :(

6. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Haha ja wie weet! :rolleyes: ik durf niet veel te hopen, aangezien ik vorige cyclus ook vanalles voelde en het niet zo bleek te zijn. Dus ik probeer zo lang mogelijk zo nuchter mogelijk te blijven:o:

xTamx en DZ91 vinden dit leuk.
  7. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    1 dpo - niks
    2 dpo - niks
    3 dpo - hoofdpijn, moe en hongerig
    4 dpo - opeens weer veel afscheiding en af en toe steekjes onderin de buik
    5 dpo - meer puistjes en lage rugpijn
    6 dpo - nog steeds lage rugpijn en lichte buikpijn
    7 dpo - lage rugpijn heel licht aanwezig, steekjes baarmoeder, vanmorgen een vlaag van misselijkheid en duizelig, levendig gedroomd
    8 dpo - vanmorgen getest en wit natuurlijk :rolleyes: wat waterige afscheiding, en zeurend gevoel onderbuik wat trekt naar de liezen en bovenbenen
    9 dpo - voel helemaal niks meer, alleen waterige afscheiding & weer getest POSITIEF!
    10 dpo -
    11 dpo -
    12 dpo -
    13 dpo -
    14 dpo -

Bijgevoegde bestanden:

Roni7888, Kiki202, TinyWishes en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. MamaFleur07

4 jun 2016
    60
    60
    18
    Vrouw
    Gefelicteerd!

Rowena25 vindt dit leuk.
  9. MamaFleur07

4 jun 2016
    60
    60
    18
    Vrouw
    #3189 MamaFleur07, 17 mei 2021
    Laatst bewerkt: 17 mei 2021
    Hier nu in ronde 2; afgelopen woensdag of donderdag lijk ik mijn ei te hebben gehad.

1 dpo: niks
    2 dpo: niks
    3 dpo: rammelende darmen, hoofdpijn
    4 dpo: hongerig, rammelende darmen, hoofdpijn
    5 dpo: opgeblazen gevoel, koud, pijnlijke rug, vaag misselijk + temperatuurdaling
    6 dpo:
    7 dpo:
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
    test?
    15 dpo:
    16 dpo: NOD

10. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Jaja ik mag eindelijk weer!:D

2DPO- 36.68°c extreem gevoelige/pijnlijke tepels, opgeblazen buik van hier tot Tokio. Lijk nu al 6 maanden zwanger.o_O:roflmao:
    3DPO- 36.66°c nog gevoelige tepels, al lijkt dit iets minder te worden, meer gehele borsten. In loop van de middag opgeblazen buik, en af en toe rare prikjes in m'n baarmoeder.
    4DPO- 36.88°c gevoelige tepels/borsten zo goed als weg? :eek: wel vandaag extreem veel slijmverlies, tintelend gevoel daar beneden:o:, lichtelijk hoofdpijn.
    5DPO- 36.98°c gisteravond nog steken in m'n borsten, met name zijkant/onderkant. Vandaag tot nu toe gescheurde mondhoek, gespannen borsten, onrustig slapen, veel wakker en hoofdpijn.:o:
    6DPO- 37.09°c hoofdpijn, gevoelige borsten, vooral aan onderkant/zijkanten. Steken in baarmoeder na gemeenschap, veel witverlies.
    7DPO- 36.78°c innesteling? :oops: hoofdpijn, emotioneler, totaal geen last meer van darmen, nog gevoelige borsten, maar minimaal, en koud!
    8DPO- 37.14°c :eek:, erg veel gezweet vannacht, wat onrustig geslapen, had het bloed heet toen ik wakker werd, verder lichte hoofdpijn, vage lage rugpijn/buikpijn. (Griepachtig gevoel). Verder vrij weinig symptomen op wat gevoelige borsten na.
    EDIT: maagzuur met vlagen (moet echt wat eten wilt het zakken), warm/koud, zeurend gevoel onderbuik. 1 borst voelt heeeel beurs en hard aan.o_O
    9DPO-
    10DPO-
    11DPO-
    13DPO-
    14DPO-
    NOD

xTamx, DZ91, Rowena25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ga je het volhouden tot 12 DPO? :D

12. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ja ik ga het makkelijk volhouden tot 12 DPO :roflmao: liever laat testen dan te vroeg en denken een vage streep te zien.:p

Rowena25, Linds87 en DZ91 vinden dit leuk.
  13. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ja is ook zo! Toch vind ik het elke keer lastig :oops:

Linds87 en KimK93 vinden dit leuk.
  14. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik ga hier ook maar eens een lijstje bijhouden.
    Omdat ik nog niet zolang van de pil af ben, weet ik niet goed welke klachten/symptonen "normaal" zijn.
    1 dag voor ovulatie ben ik positief getest op Corona, nu (7 DPO) lijk ik klachtenvrij te zijn. Maar dingen als vermoeidheid en hoofdpijn heb ik hieronder niet meegenomen.

1 DPO: gevoelige tepels, tegen het pijnlijke aan
    2 DPO: gevoelige tepels, lichte steekjes en gerommel in buik
    3 DPO: gevoelige tepels, hongergevoel na ontbijt, veel waterige afscheiding
    4 DPO: gevoelige tepels, lichte steken, ietwat trekkerig gevoel in buik
    5 DPO: tepels lijken minder gevoelig, gek gedroomd, emotioneel, steekjes in onderbuik en liezen. In bed 2 keer felle steken/kramp in buik.
    6 DPO: onrustig geslapen, gevoelige tepels maar niet extreem, vlagen van misselijkheid, buikkrampen die voelen als een nadere ongesteldheid. Steekjes onderbuik en liezen, emotioneel
    7 DPO: getest, uiteraard niks te zien, want veel te vroeg (inhouden is lastig). Rommelende darmen

Rowena25 en xTamx vinden dit leuk.
  15. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw

8DPO- 37.14°c :eek:, erg veel gezweet vannacht, wat onrustig geslapen, had het bloed heet toen ik wakker werd, verder lichte hoofdpijn, vage lage rugpijn/buikpijn. (Griepachtig gevoel). Verder vrij weinig symptomen op wat gevoelige borsten na. Maagzuur met vlagen (moet echt wat eten wilt het zakken), warm/koud, zeurend gevoel onderbuik. 1 borst voelt heeeel beurs en hard aan.o_O
    9DPO- 37.04°c Weer warm gehad vannacht, onrustig geslapen, vooral door de onrustige bovenbuurman:mad:. Heel iets misselijk vanochtend, mijn borsten blijven het zelfde, niet extreem gevoelig, iets gevoelig aan zijkanten. Verder tot nu toe vrij weinig! Ohja, ik bloos best snel ineens.:roflmao: En wat labiel, snel bang om dingen fout te doen.
    10DPO-
    11DPO-
    13DPO-
    14DPO-
    NOD

Rowena25 en xTamx vinden dit leuk.
  16. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    1 dpo - niks
    2 dpo - niks
    7 dpo - lage rugpijn heel licht aanwezig, steekjes baarmoeder, vanmorgen een vlaag van misselijkheid en duizelig, levendig gedroomd
    8 dpo - vanmorgen getest en wit natuurlijk :rolleyes: wat waterige afscheiding, en zeurend gevoel onderbuik wat trekt naar de liezen en bovenbenen
    9 dpo - voel helemaal niks meer, alleen waterige afscheiding & weer getest POSITIEF!
    10 dpo - soms met vlagen voel ik mijn borsten, kleine oploop met testen
    11 dpo -
    12 dpo -
    13 dpo -
    14 dpo - NOD

17. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw

8DPO- 37.14°c :eek:, erg veel gezweet vannacht, wat onrustig geslapen, had het bloed heet toen ik wakker werd, verder lichte hoofdpijn, vage lage rugpijn/buikpijn. (Griepachtig gevoel). Verder vrij weinig symptomen op wat gevoelige borsten na. Maagzuur met vlagen (moet echt wat eten wilt het zakken), warm/koud, zeurend gevoel onderbuik. 1 borst voelt heeeel beurs en hard aan.o_O
    9DPO- 37.04°c Weer warm gehad vannacht, onrustig geslapen, vooral door de onrustige bovenbuurman:mad:. Heel iets misselijk vanochtend, mijn borsten blijven het zelfde, niet extreem gevoelig, iets gevoelig aan zijkanten. Verder tot nu toe vrij weinig! Ohja, ik bloos best snel ineens.:roflmao: En wat labiel, snel bang om dingen fout te doen.
    Edit: gevoel te hebben dat het niet raak is, weinig klachten, wel lichamelijk vermoeid.:$
    10DPO-
    11DPO-
    13DPO-
    14DPO-
    NOD

xTamx vindt dit leuk.
  18. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw

Edit: gevoel te hebben dat het niet raak is, weinig klachten, wel lichamelijk vermoeid.:$
    10DPO- 36.93°c Weinig klachten, behalve erg vermoeid, tepelhof lijkt iets donkerder, en een soort blauwe vlek op m'n borst? :rolleyes: maar kan ook zijn dat ik spoken zie. En tandvlees is erg ontstoken (dan had ik dat altijd al, valt alleen erg op nu).
    11DPO-
    13DPO-
    14DPO-
    NOD

P.S ik spam dit topic o_O:roflmao:

xTamx en DZ91 vinden dit leuk.
  19. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    Zware beslissing onze laatste ronde nu ook sterkte

20. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    1 dpo - niks
    2 dpo - niks
    10 dpo - soms met vlagen voel ik mijn borsten, kleine oploop met testen
    11 dpo - weer oploop met testen, verder ben ik moe en borsten voelen zwaar, lage rugpijn
    12 dpo -
    13 dpo -
    14 dpo - NOD

Bijgevoegde bestanden:

xTamx, Misspinkline25, Mena92 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina