Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Hello again. Ronde 17, IUI natuurlijke cyclus zonder hormonen

    0/1DPO: savonds laat buikkrampen. Gister ochtend IUI gehad. Gevoelige borsten.
    1/2DPO: gevoelige borsten, soort van “gelukt” gevoel..
    2/3DPO: Levendige dromen... zulke rare ook. :roflmao:Steekjes links onderin, gevoelige borsten wat afgenomen.
    3/4DPO: Weer wat licht gevoelige borsten en tepels. Lichte steekjes links onderin, en alle dagen kon ik m’n voeten echt super warm houden, tot vandaag. :roflmao: & Heel veel natte/plakkerige/bedradige afscheiding.
    4/5DPO: M'n borsten zijn weer goed gevoelig, voor de rest (nog) niets. Ik heb tot nu toe iedere nacht echt onwijs rare dromen....
    5/6DPO: Echt weer zo raar gedroomd. Vanaf m’n eisprong iedere nacht zo raar gedroomd, whaha. Borsten nog gevoelig.. en af en toe zo koud. Gister kwam er trouwens een druppeltje (melk?) uit m’n linkerborst.
    6/7DPO: Nog steeds licht gevoelige borsten
    7/8DPO: s’middags ineens soort toeschietreflex gevoel in m’n borsten. Veeel meer last van m’n borsten ook! Krampjes onderin buik, nog steeds afscheiding. IK ZIE ALLEMAAL POSITIEVE TESTEN VOORBIJ KOMEN. IK WIL OOOOOOK!
     
    Dubbeltje82, Chechi, Misspinkline25 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Deze keer doe ik ook mee met een lijstje. Ronde 6.


    19-11 1dpo - 36.9 steekjes rondom mij bm, links lijkt het iets meer te zijn. Alsof het gespannen is.

    20-11 2dpo - 37.0 verder niet echt kwaaltjes

    21-11 3dpo - 37.1 iets wat gespannen borsten maar niet pijnlijk of gevoelig.

    22-11 4dpo - 37.1 zo nu en dan steekjes in bm, voel eigenlijk helemaal niet zo veel??. Weer wat lichtelijk gespannen tepels alsof er schijfjes in zitten, pijnlijk is het niet.

    23-11 5dpo - 36.8 minimaal gevoelige tepels in de ochtend, begin van de avond stuk gevoeliger geworden. Meer afscheiding dan wat ik normaal heb. Ik voel verder niet veel? Voel mezelf gewoon goed. Word hier wel echt erg onzeker van vooral omdat iedereen toch meer krampjes enz hebben. :( wel weinig energie met het sporten.

    24-11 6dpo -

    25-11 7dpo -

    26-11 8dpo -

    27-11 9dpo -

    28-11 10dpo -

    29- 11 11dpo -

    30-11 12dpo -

    1-12 13dpo -

    2-12 14dpo -
     
    Chechi en Dwaallichtje vinden dit leuk.
  3. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Hoeft niks te zeggen hè meid. De een heeft heel veel kwalen en de ander niets!
     
  4. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Ja dat is misschien ook wel weer zo. Het blijft altijd slopend... zo spannend en die teleurstellingen zijn ook echt :mad:
     
  5. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Helaas weet bijna elke vrouw in dit wachtproces hoe je je voelt. Het gaat maar weinig in 1x goed :(
     
    Chechi en DanielleG vinden dit leuk.
  6. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    Leuk om jullie lijstjes en symptomen te zien, en zeker als ze eindigen met een positieve test. Ik hoop dat jullie deze test allemaal snel in handen gaan krijgen. Ik vind dit een mooie manier om de dagen af te tellen. Wat achtergrond info, sinds begin 2020 met de pil gestopt, toen nog niet bewust gaan proberen, wilde eerst gewoon rustig mijn lichaam laten ontpillen. Nu sinds augustus/september wel echt bewust mijn cyclus aan het bijhouden. En sinds deze maand temperaturen en ovulatietesten. Had vorige maand ineens een gekke cyclus met 35 dagen. En mijn ovulatie was deze maand dan ook pas op cd21. Ik hoop dus heel hard dat ik deze maand wel weer een cyclus van 35 dagen heb.

    22-11 1dpo: voel me een beetje ‘bloated’, nog een beetje een gevoelige onderbuik. Maar verder helemaal prima, dit alleen omdat ik er nu op let, anders was het denk ik niet opgevallen.
    23-11 2dpo: nog steeds een beetje ‘bloated’, verder prima.
    24-11 3dpo
    25-11 4dpo
    26-11 5dpo
    27-11 6dpo
    28-11 7dpo
    29-11 8dpo
    30-11 9dpo: voorspelde ongesteldheidsdag bij mijn cyclus zoals deze normaal is
    1-12 10dpo
    2-12 11dpo
    3-12 12dpo
    4-12 13dpo
    5-12 14dpo: voorspelde ongesteldheids dag bij cyclus van 35 dagen
     
    DanielleG en MB91 vinden dit leuk.
  7. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Om hier nog even op terug te komen, ik ben nu dus wakker omdat ik moest plassen. :p
    Nu lig ik even in bed, en krijg ik een soort van menstruatiekrampen. Het voelt als een soort wee. Herkenbaar voor dames die ook al zwanger zijn geweest? Het kwam op, en het houd lang vast, zakt weer ietsje af, komt dan weer iets op. Het is nu nog aanhoudend. Ik ben dan nu (1:00 snachts :o:) 8/9DPO.
     
    Chechi, DanielleG en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  8. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Het duurde zo’n 10 minuten. :o: Ik kan niet wachten om te testen ook hè. :roflmao:
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  9. Dwaallichtje

    Dwaallichtje Fanatiek lid

    7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
     
  10. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ronde 5

    1 DPO --> 36.5, zere tepels
    2 DPO --> 36.8, zere tepels
    3 DPO --> 36.9, zere tepels
    4 DPO --> 36.7, iets gevoelige tepels, zwaar/drukkend gevoel links onderin mijn buik
    Edit ms gevoel in mijn buik, kramperig
    5 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, nog steeds ms gevoel in mijn buik, rugpijn
    6 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, lage rugpijn, beetje misselijk, honger, hartkloppingen
    7 DPO --> 36.9, gevoelige/brandende tepels/borsten, hoofdpijn, lage rugpijn, vanmorgen beetje misselijk, vroeg honger, hartkloppingen
    Edit kkkkkkkoud, moe en vaak plassen
    8 DPO --> 36.9, zere borsten, hoofdpijn, lage rugpijn
    Edit moe en wat beroerd
    9 DPO --> 36.9, iets gevoelige tepels, iets beroerd wakker geworden
    10 DPO --> 36.6, nog steeds gevoelige tepels, witte test, dip voor ms zou wel heel vroeg zijn
    11 DPO --> 36.6, iets gevoelige tepels, nog steeds lage temp, ms zal wel snel komen
    12 DPO --> 36.5, nog steeds geen bloed, hoop dat het vandaag doorbreekt :rolleyes:
     
  11. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht.
    DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek en lage rugpijn
    DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel
    DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels
    DPO 5: Bmm nog steeds hoog. (erg hoog) en hard. meer witte soepele afscheiding (niet plakkerig) binnenin. Gevoelige tepels & krampen in mijn maag en rechtsonder. Rommelende darmen. MS gevoel smiddags. Diarree savonds.
    DPO 6: Hoge harde bmm. Afscheiding wit. Ms klachten (al 2 dagen), meer honger, droge lippen, depri gevoel alsof het niet gelukt is. Gevoelige borsten maar geen pijn. Soms korte vlaagjes misselijkheid en Kkkkoud. savonds echt nog steeds heftig buikpijn. Hele dag aangehouden, ik was niet te genieten.
    DPO 7: Eigenlijk wel oke. Wat warmer en rode droge lippen. Beurs gevoel in buik en tijdens plassen, iets meer honger en dorst merk ik en hele hoge hmm + voor het eerst weer echt volop afscheiding (wit). Savonds weer buikpijn, gelukkig maar een uurtje.
    DPO 8: omo witte test :cry: (droomde dat ik een positieve test in handen had). Licht misselijk rechts tepel nog gevoelig, links niet. Bmm heel hoog, zacht en witte afscheiding. Onderrug pijn. Ms gevoel... Ik heb er geen vertrouwen meer in :(
    DPO 9: opnieuw omo witte test. Gisteravond en vandaag hele dag drukkende hoofdpijn, lage rugpijn, extreem hoge bmm.
    DPO 10: opnieuw omo witte test. ijskoud heb ik het. temperatuur is gezakt van 37.1 naar 36.3. verder geen klachten, behalve lage rugpijn. Hoofdpijn is nog maar heel licht aanwezig. Extreem hoge bmm en witte afscheiding
    DPO 11: temp. Nog steeds 36.3. alle klachten zijn weg behalve koud hebben. Ik ga niet meer testen, wacht tot mijn ms komt zodat ik door kan naar een nieuwe ronde :(
    DPO 12:
    DPO 13:
    DPO 14: NOD
     
  12. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Dag allemaal, ik ben nieuw hier en het lijkt mij leuk om mee te doen. We zitten in ronde 1 voor ons tweede kindje.

    1DPO - 37.0 steekjes in schaamstreek
    2DPO - 36.8 niks
    3DPO - 36.8 slapeloosheid
    4DPO - 37.1 bij vlagen mini beetje misselijkheid, slapeloosheid en soort krampjes in de avond
    5DPO - 37.1 fors misselijk opgestaan


    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen! Spannend allemaal. Ik vind het ook zo lastig altijd met progesteron etc.
     
    Dwaallichtje, MB91 en DanielleG vinden dit leuk.
  13. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    15-11 1DPO: 's Nachts zwetend wakker geworden en daarna een gekke gedetailleerde droom
    16-11 2DPO: Lichte lage rugpijn (heb ik vaker rond de ovulatie)
    17-11 3DPO: Vanmorgen vroeg weer lichte lage rugpijn, net als gisteren alleen in de ochtend
    18-11 4DPO: Een rommelende buik, zullen mijn darmen zijn maar de geluiden zijn interessant.. Verder gedurende de dag een aantal keer kort gek gevoel in mijn tepel
    19-11 5DPO: 's Avonds laat behoorlijke waterige afscheiding
    20-11 6DPO: Niets bijzonders
    21-11 7DPO: Eindelijk ook niets, behalve dat ik daarstraks ineens ijzer proefde. Was maar 5 minuten ofzo.
    22-11 8DPO: Ik heb het KOUD én moest daarom ook huilen. Besefte me dat ik afgelopen 2 dagen ook steeds gekke dromen heb.
    23-11 9DPO: Vanmorgen toen ik wakker werd was ik wat klam, dit had ik vorige keer ook. Veel te vroege test gedaan - negatief.
    24-11 10DPO: Wakker om 4.30, nat van het zweet. Daarna rare droom. Toch nog een vroege test - negatief ☹️
    25-11 11DPO:
    26-11 12DPO:
    27-11 13DPO:
    28-11 14DPO: Op deze dag ga ik testen
     
  14. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Rot dat je temperatuur laag blijft. Hopen op een wonder en dat hij alsnog omhoog schiet! Is je LF ook echt 14 dagen of korter?
     
  15. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Rot dat de test negatief was, maar er is nog hoop! Kan ook later innestelen :)
     
    deentjepeentje vindt dit leuk.
  16. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Laatste keer was hij precies 14 dagen. Maar met mijn onregelmatige cyclus kan het ook langer....of korter zijn. Ik hou voor nu 14 dagen aan, maar bereid me voor op teleurstelling.:thumup::)
     
  17. Xamevoli

    Xamevoli Actief lid

    21 sep 2020
    171
    245
    43
    Vrouw
    Ik doe ook weer mee. Ronde 2 voor kindje 1.

    1 dpo: Steekjes bij eierstokken links en rechts, zere tepels.
    2 dpo: Bij wakker worden vanmorgen ineens gevoel alsof ik ongesteld was/zou worden. Weg toen ik uit bed ging. Later op de dag af en toe kleine steekjes in buik. Zijkant van rechterborst doet met vlagen pijn, voelt dan bijna branderig aan. Als ik het aanraak voelt het niet pijnlijk.. Tepels weer wat minder gevoelig..
    3 dpo: Tot nu toe nergens last van. Nog een klein beetje gevoelige tepels, met name rechts.. En ik heb het koud terwijl het 22 graden in huis is (maar ik heb het vaak koud haha)
    4 dpo: nergens last van.
    5 dpo: Tijdens hond uitlaten het idee dat mijn onderbuik wat “zwaar” voelde maar misschien beeld ik me dat ook wel in. :roflmao: Verder nergens last van.
    6 dpo: Lichamelijk nergens last van. Moest net wel bijna huilen omdat de hond op de bank heeft gelegen terwijl ik gister nét de hele bank had schoon gemaakt.. :rolleyes:
    7 dpo: lawaaierige darmen vanmorgen, geen last van maar kon ze gewoon horen rommelen. Sinds gisteravond laat last van maagzuur met vlagen.
    8dpo: hele dag wat licht zeurend gevoel in rechterlies. Vanavond op de bank krampen in zowel baarmoeder als maag?
    9dpo: negatieve test, voorgaande keren 10 dpo ongesteld dus ik verwacht niet dat de test nog positief gaat worden.
    10 dpo: Vanmorgen licht positieve test! Voel hele lichte krampjes af en toe. Verder nergens last van. Normaal vandaag ongesteld, nu (nog) niet.
    11 dpo: Lichte krampjes onderbuik, eerder soort zeurderig gevoel. Borsten voelen zacht en warm, lijken iets opgezet. Positieve predictor vanmorgen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Misspinkline25, MotorMeisje, MB91 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    YES YES YES!!!
     
    Xamevoli vindt dit leuk.
  19. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    oh yes.... dit is duidelijk!
     
    Xamevoli vindt dit leuk.
  20. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    gefeliciteeerd!!!
     
    Xamevoli vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina