Er staat heel veel informatie over de basale temperatuurmethode op internet, ik raad je aan dat eens te gaan bekijken. Het komt er op neer dat je iedere dag, voordat je opstaat, je temperatuur opneemt. Bij voorkeur op de ouderwetse manier en het liefst op hetzelfde tijdstip om een zo nauwkeurig mogelijke meting te kunnen verwachten. Bij de meeste vrouwen zie je een temp van rond de 37 of hoger als de eisprong is geweest. Een stijging van 3 dagen of langer betekent dat je waarschijnlijk je ei hebt gehad. Als je temp na je nod nog hoog is dan is de kans groot dat je zwanger bent en zou ik een testje doen succes, ik hoop dat dit je wat richting kan geven!
Goedemorgen ladies, Hier ben ik weer. Ronde 26 en eerste ronde letrozol 2,5 mg. maandag de controle echo gehad en het eitje was op dat moment bezig om te springen. Toen ook een positieve ovulatietest, maar aangezien het eitje bezig was om te springen reken ik dinsdag als 1 dpo 1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: hele heftige migraine en creme achtige afscheiding (wat bij mij normaal is na ovulatie) 4 dpo: Nog steeds cremeachtige afscheiding. 5 dpo: cremeachtige afscheiding en wat diarree (nawerking vd migraine?) 6 dpo: moet wat vaker plassen, maar heb ook best wel dorst. Dus logisch dat ik ook meer moet plassen. Afscheiding wordt vloeibaarder. In de avond op de bank in slaap gevallen (gebeurt me nooit!) In de nacht soort van menstruatiekrampen en opgezette buik. 7 dpo: afscheiding nog steeds vloeibaar. En wat diarree. 8 dpo: Vanochtend nog steeds wat dunnere ontlasting. Verder wat steekjes hier en daar, ter hoogte van eierstok. Men darmen zijn hoorbaar aan het rommelen en de borstpartij wordt al wat gevoeliger. En een ontzettend honger gevoel, zou heel de dag kunnen eten. 9 dpo: De dunnere ontlasting en krampen blijven aanwezig. temp: 36,9 niet anders dan anders op 9 dpo. Zondag pas NOD, maar de zw-testjes komen vandaag binnen en ga toch maar een poging wagen. Getest en blijft hagelwit. Hoop voor deze ronde alweer opgegeven. 10 dpo: temp 37.1 niet meer getest. 11 dpo: temp 37.0, getest en weer hagelwit. 12 dpo: temp 36,9 zakt al kom maar op rode monsters en snel please! 13 dpo: temp 36,7 morgen is het zo ver. Dan zal ik wel de regels gaan krijgen. 14 dpo: temp 37,2, vannacht weer migraine gehad en lichtte rekbare afscheiding. Wellicht hogere temperatuur door de migraine van vannacht. 15 dpo: temp 36,9, vannacht wakker geworden van de buikkrampen, weer diarree dus de eerste tekenen voor de menstruatie doen zich aan 16 dpo: temp 36,7 en verder niks eigenlijk? Zal mijn lijstje netjes afmaken tot aan de menstruatie, wanneer die door wilt gaan breken.
Goedemorgen! Ik heb een terugplaatsing gehad van een 5 daags oude embryo. Daarom begin ik bij 5 DPO. 5 DPO: Sinds de terugplaatsing een gelukzalig gevoel. Her en der prikjes in m’n baarmoeder en af en toe wat krampen. In de avond voelde ik een felle steek rechts in de buurt van mijn eierstok. Duurde een paar seconde. 6 DPO: Onrustige nacht gehad. Als ik op mijn buik lig dan voelt het alsof ik op een tennisbal lig. Met vlagen licht misselijk. Vanaf de middag een zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder en krampen. Heel af en toe brandende tepels.
Goedemiddag dames. Ik zit nu op 9dpo en ik was gister niet te genieten en huilbuien om niks dus dacht ik ga toch even testen. Wat denken jullie? Early test action.
Nee daarom juist ik ben pas net 3 en halve week implanon vrij. Ik heb een extreem korte cyclus dus durf echt nog niet te vroeg te juichen kan zoveel mis gaan natuurlijk. Heb wel al echt 5 jaar een kinderwens maar mijn vriend was er nog niet klaar voor.
Hallo daar, Ronde 10, 4e ronde Clomid, 2e ronde na HSG. Tijdens echo's gezien dat er maar liefst 4 follikels op springen stonden, aangezien ze de clomid dosering hebben verhoogd van 50 naar 100mg. Wij kregen een zogeheten "seksverbod" maar mijn man en ik hebben toch de kans benut.. nu is het afwachten 1 tm 8 DPO: nergens last van gehad 9 DPO: veel afscheiding en een trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder 10 DPO: veel afscheiding, af en toe wat steekjes in de borsten, erg moe naar bed gegaan om 21.00 uur. 11 DPO: nog steeds veel afscheiding, tepels erg gevoelig 12 DPO: hetzelfde als gisteren. 13 DPO: negatieve test... zelfs met 4 eitjes, geen succes. 14-16 DPO: heel veel afscheiding en steken in mijn lies... nog even wachten tot ms weer komt
Goedemorgen! Ik heb een terugplaatsing gehad van een 5 daags oude embryo. Daarom begin ik bij 5 DPO. 5 DPO: Sinds de terugplaatsing een gelukzalig gevoel. Her en der prikjes in m’n baarmoeder en af en toe wat krampen. In de avond voelde ik een felle steek rechts in de buurt van mijn eierstok. Duurde een paar seconde. 6 DPO: Onrustige nacht gehad. Als ik op mijn buik lig dan voelt het alsof ik op een tennisbal lig. Met vlagen licht misselijk. Vanaf de middag een zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder en krampen. Heel af en toe brandende tepels. 7 DPO: Weer een hele onrustige nacht gehad. Ben 7x wezen plassen. Trekkerig gevoel richting m’n liezen. Zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder met af en toe lichte krampen. Spierpijn gevoel in baarmoeder. Maagzuur.
Ik herken ook alles van m’n vorige zwangerschap Maar goed, beide voetjes op de grond houden haha. Jouw positieve kijk op je laatste terugplaatsing vond ik trouwens wel mooi om te lezen. Ik lees het andere topic, waar je in mee schrijft, ook altijd mee. In mijn hoofd ben ik ook gewoon zwanger Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben blij dat de menstruatie er is. Gisteren was ik zooo emotioneel en toen zag ik dat de menstruatie er was en werd ik spontaan blij. Klinkt heel raar, maar ik wist al dat het niks was. Dus over twee dagen weer beginnen met de letrozol, snel weer op naar de volgende ronde.
Goedemorgen! Ik heb een terugplaatsing gehad van een 5 daags oude embryo. Daarom begin ik bij 5 DPO. 5 DPO: Sinds de terugplaatsing een gelukzalig gevoel. Her en der prikjes in m’n baarmoeder en af en toe wat krampen. In de avond voelde ik een felle steek rechts in de buurt van mijn eierstok. Duurde een paar seconde. 6 DPO: Onrustige nacht gehad. Als ik op mijn buik lig dan voelt het alsof ik op een tennisbal lig. Met vlagen licht misselijk. Vanaf de middag een zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder en krampen. Heel af en toe brandende tepels. 7 DPO: Weer een hele onrustige nacht gehad. Ben 7x wezen plassen. Trekkerig gevoel richting m’n liezen. Zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder met af en toe lichte krampen. Spierpijn gevoel in baarmoeder. Maagzuur. 8 DPO: Beter geslapen dan de afgelopen 2 nachten. Honger bij opstaan maar nergens echt zin in. Kokhalzen in de ochtend. Voel m’n baarmoeder bij iedere beweging. Verder alles hetzelfde als gister.
dpo1 pijnlijke steekjes in de baarmoeder. savonds migraine en ontzettends veel maagzuur. dpo2 ook weer verveledende steekjes baarmoeder. meestal rechts. maar soms ook links. richting de avond weer maagzuur. dpo3 werd wakker met pijn in onderrug en baarmoeder. de hele dag een brok in mijn keel gehad. alsof ik zo kon overgeven. maar ook weer maagzuur. dpo4 weer pijn in de baarmoeder maar weer uitstraling naar rug. veel afscheiding en minder heftig maagzuur maar wel weer die brok in mijn keel. s avonds had ik heel erg een ongesteldheidsgevoel. maar er kwam niks dpo5 de dag begonnen met weer de pijn baarmoeder rechts en later ook richting het midden en zelfs mijn rechter bovenbeen. ongesteldheidsgevoel zo heftig dat ik voor de zekerheid maar iets in had gedaan maar niks. en dat terwijl ik vrijwel zeker was als ik nu ga zal ik het zien, maar nee toch niks. maagzuur is volledig weg. ook waren de steekjes vandaag wel erger dan het rest van de week was. dpo6 weer het gevoel dat er iets vloeit maar niks te zien, nog steeds steekjes rechts Dpo7 zelfde als dpo 6 Dpo8 een rare dag vriend maakte een grapje waarop ik begon te huilen wat ik totaal niet kon plaatsen. Meestal is emotioneel zijn wel een teken dat die nacht of volgende dag mijn menstruatie door komt maar huilen om een flauw grapje.. dus besloten om een test te halen. Dpo 9 test gehaald en gedaan hele lichte streep te zien maar kon het amper geloven. Had deze ook hier geplaatst. Dpo 10 toch nog maar een test gedaan. Weer iets donkerder. Vriend kon het ook niet geloven en had zelf ook een test gedaan omdat hij dacht dat de testen niet konden kloppen Ben maar een clearblue gaan halen met weken indicator voor de volgende morgen Dpo 11 net de clearblue test gedaan en toch... We zijn zo blij maar ook nog vol ongeloof.
Hopelijk geen ongeluksgetal, ronde 13 Ik doe toch nog maar even een lijstje, niet zeker of mijn ei gesprongen is, maar hier komt ie 1 DPO --> 36.8, niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.9, zeurderig gevoel in onderbuik 4 DPO --> 36.9, pijn bij linker eierstok 5 DPO --> 36.8, zeurderig gevoel in mijn linker eierstok