Zo raar.. eergisteren op NOD negatieve test en ongesteld. Jammer.. maar vervolgens heb ik alleen de helft van de 16e gebloed en toen de 17e gisteren en was het ‘s avonds weer compleet over. Ik blijf ook flinke steken in mijn borsten houden.. is er nog een mogelijkheid dat tóch zwanger ben of kan dat niet na eergisteren nega getest te hebben. Anders moet ik een test gaan kopen maar wellicht maak ik mezelf alleen maar gek.. wat denken jullie?
Goedemorgen! Ik heb een terugplaatsing gehad van een 5 daags oude embryo. Daarom begin ik bij 5 DPO. 5 DPO: Sinds de terugplaatsing een gelukzalig gevoel. Her en der prikjes in m’n baarmoeder en af en toe wat krampen. In de avond voelde ik een felle steek rechts in de buurt van mijn eierstok. Duurde een paar seconde. 6 DPO: Onrustige nacht gehad. Als ik op mijn buik lig dan voelt het alsof ik op een tennisbal lig. Met vlagen licht misselijk. Vanaf de middag een zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder en krampen. Heel af en toe brandende tepels. 7 DPO: Weer een hele onrustige nacht gehad. Ben 7x wezen plassen. Trekkerig gevoel richting m’n liezen. Zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder met af en toe lichte krampen. Spierpijn gevoel in baarmoeder. Maagzuur. 8 DPO: Beter geslapen dan de afgelopen 2 nachten. Honger bij opstaan maar nergens echt zin in. Kokhalzen in de ochtend. Voel m’n baarmoeder bij iedere beweging. Verder alles hetzelfde als gister. 9 DPO: Weer een onrustige nacht. Met vlagen licht misselijk, helemaal met mondkapje op. Voel m’n baarmoeder nog steeds bij iedere beweging. Soms ook steekjes, en een trekkerig gevoel.
Hopelijk geen ongeluksgetal, ronde 13 Ik doe toch nog maar even een lijstje, niet zeker of mijn ei gesprongen is, maar hier komt ie 1 DPO --> 36.8, niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.9, zeurderig gevoel in onderbuik 4 DPO --> 36.9, pijn bij linker eierstok 5 DPO --> 36.8, zeurderig gevoel in mijn linker eierstok 6 DPO -->36.9, nog een zeurderige buik, witte vlokjes in de urine
Ik merk er eigenlijk niks van. Maar gisteren een action test gedaan, was tuurtest, vandaag 1 van Dr originel. Denk niet dat ik meer hoef te twijfelen.
Ja beetje snel weer. Mijn zoontje is nu negen maanden, waar ik de eerste maand zwanger van was. Nu weer de eerste maand zwanger
Nee ik heb vandaag een paar testjes gekocht.. doe idd voor de zekerheid nog maar eens een t nog niet, ga het morgen doen
Ik had 11 juni ongesteld moeten worden. 5 dagen later wat bruin verlies, maar negatieve test. Vandaag nog een getest en deze was positief. Dus bij mij was me eisprong later.
Zie nu dat ik 2 onafgemaakte berichtjes gestuurd heb lekker bezig Gefeliciteerd!! Nou dan ga ik al helemaal morgenochtend een testje wagen.. fingers crossed
Hopelijk geen ongeluksgetal, ronde 13 Ik doe toch nog maar even een lijstje, niet zeker of mijn ei gesprongen is, maar hier komt ie 1 DPO --> 36.8, niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.9, zeurderig gevoel in onderbuik 4 DPO --> 36.9, pijn bij linker eierstok 5 DPO --> 36.8, zeurderig gevoel in mijn linker eierstok 6 DPO -->36.9, nog een zeurderige buik, witte vlokjes in de urine 7 DPO --> 36.8, beetje vaag gevoel in de buik, verder niks
Hier gaan we nog een keer, ronde 9 inmiddels. Wat hoop ik dat dit onze ronde mag zijn 1DPO: temp omhoog, Bmm zacht en open 2DPO: temp stijging, Bmm medium zacht en half open 3DPO: temp dip (gele lichaam) 4DPO: temp opnieuw doorgestegen 5DPO: 6DPO: 7DPO: mij kenende een eerste testje wagen 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: NOD 29 juni
Goedemorgen! Ik heb een terugplaatsing gehad van een 5 daags oude embryo. Daarom begin ik bij 5 DPO. 5 DPO: Sinds de terugplaatsing een gelukzalig gevoel. Her en der prikjes in m’n baarmoeder en af en toe wat krampen. In de avond voelde ik een felle steek rechts in de buurt van mijn eierstok. Duurde een paar seconde. 6 DPO: Onrustige nacht gehad. Als ik op mijn buik lig dan voelt het alsof ik op een tennisbal lig. Met vlagen licht misselijk. Vanaf de middag een zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder en krampen. Heel af en toe brandende tepels. 7 DPO: Weer een hele onrustige nacht gehad. Ben 7x wezen plassen. Trekkerig gevoel richting m’n liezen. Zwaar/drukkend gevoel in baarmoeder met af en toe lichte krampen. Spierpijn gevoel in baarmoeder. Maagzuur. 8 DPO: Beter geslapen dan de afgelopen 2 nachten. Honger bij opstaan maar nergens echt zin in. Kokhalzen in de ochtend. Voel m’n baarmoeder bij iedere beweging. Verder alles hetzelfde als gister. 9 DPO: Weer een onrustige nacht. Met vlagen licht misselijk, helemaal met mondkapje op. Voel m’n baarmoeder nog steeds bij iedere beweging. Soms ook steekjes, en een trekkerig gevoel. 10 DPO: En weer een onrustige nacht. Voel niks meer in mijn baarmoeder, alleen soms wat krampen. Heel af en toe prikkende tepels. Hoofdpijn. Lamlendig. Met vlagen misselijk. Af en toe duizelig.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik zal me kort voorstellen. Mijn naam is Daphne, bijna 30 Jr, moeder van 3 kinderen waarvan 1 in ons hart. We hebben 2 gezonde kinderen van ruim 3,5jr en bijna 2jr. Tussen nr 1 en 2 een missed abortion gehad en afgelopen februari heb we onze 2e dochter na 22 weken zwangerschap moeten laten gaan. Onze kinderwens is echter nog niet vervuld. En zijn dus weer aan het proberen voor een broertje of zusje voor onze kinderen. De afgelopen 3 maanden telkens ovulatietesten gebruikt. Overwogen te temperaturen, maar aangezien wij elke nacht nog wakker worden en eruit moeten voor onze oudste denk ik dat het niet betrouwbaar zal zijn bij mij. En mijn cyclus is heel stabiel 27 of 28 dagen. Daarom besloten deze maand de ovulatietesten achterwege te laten. Ovulatiedag is dus niet zeker. Er vanuitgaande dat deze 11 juni was: 1 t/m 4 dpo: geen symptomen 5 dpo: licht zeurend gevoel onderbuik, start lichte acne 6 dpo: geen klachten, lichte acne houdt aan 7 dpo: licht zeurend gevoel onderbuik (vooral als ik wakker word en dus voor het opstaan), acne wordt iets erger 8 dpo: idem 7 dpo betreft buik, acne blijft wat aanwezig 9 dpo: idem 7/8 dpo betreft buik, acne blijft wat aanwezig 10 dpo: licht zeurend onderbuik bij opstaan, iets meer krampjes. Wat sneller geagiteerd. De symptomen lijken tot nu erg op vorige maand, behalve dat ik toen geen acne had.. dus dat geeft me niet een heel goed gevoel. We gaan het zien. Het is in ieder geval fijn mee te lezen en elkaar tot steun te zijn. Sorry voor het lange verhaal
Hopelijk geen ongeluksgetal, ronde 13 Ik doe toch nog maar even een lijstje, niet zeker of mijn ei gesprongen is, maar hier komt ie 1 DPO --> 36.8, niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.9, zeurderig gevoel in onderbuik 4 DPO --> 36.9, pijn bij linker eierstok 5 DPO --> 36.8, zeurderig gevoel in mijn linker eierstok 6 DPO -->36.9, nog een zeurderige buik, witte vlokjes in de urine 7 DPO --> 36.8, beetje vaag gevoel in de buik, verder niks Edit: gespannen gevoel in mijn buik, wat misselijk met vlagen
Hallo daar, Ronde 10, 4e ronde Clomid, 2e ronde na HSG. Tijdens echo's gezien dat er maar liefst 4 follikels op springen stonden, aangezien ze de clomid dosering hebben verhoogd van 50 naar 100mg. Wij kregen een zogeheten "seksverbod" maar mijn man en ik hebben toch de kans benut.. nu is het afwachten 1 tm 8 DPO: nergens last van gehad 9 DPO: veel afscheiding en een trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder 10 DPO: veel afscheiding, af en toe wat steekjes in de borsten, erg moe naar bed gegaan om 21.00 uur. 11 DPO: nog steeds veel afscheiding, tepels erg gevoelig 12 DPO: hetzelfde als gisteren. 13 DPO: negatieve test... zelfs met 4 eitjes, geen succes. 14-18 DPO: heel veel afscheiding en steken in mijn lies... nog even wachten tot ms weer komt 19 DPO: Ongesteld...