@Xamevoli gefeliciteerd! Wat een mooie test. @MB91 logisch dat je je voorbereid op een teleurstelling.. dan komt die klap minder hard aan. Ik weet nog van onze eerste; heeft 13 maanden geduurd voordat het lukte. Iedere negatieve test en menstruatie is er een te veel wat dat betreft
Hoihoi Ik doe voor het eerst mee met lijstjes. In juni 2020 MK gehad. In Juli OK li eierstok. In oktober nog een keer OK li eierstok. Vorige maand eisprong rechts gehad. Ik voel hem altijd erg goed. Helaas menstruatie gekregen. Deze maand voor het eerst sinds alle ellende eisprong links gekregen. Heb ineens allerlei kwaaltjes en maak me ook ineens zorgen of het allemaal wel goed zit met die eierstok. Ze dacht namelijk dat er geen functie meer in zat. 16 nov ovulatie DPO 1: niks DPO 2: niks DPO 3: Bruin bloedverlies, niet de moeite voor inlegkruisje DPO 4: Rood bloedverlies (nog altijd erg weinig) en pijn li onderin mijn buik. Eierstok of baarm? DPO 5: Bruin bloedverlies (nog altijd geen inlegkruisje nodig gehad), nog altijd buikpijn onderin. PIjn die ik ook niet herken DPO 6: Nog altijd bruin bloedverlies, nog altijd buikpijn. Met mezelf afgesproken als maandag buikpijn aanhoudt ik Gynaecoloog bel voor controle DPO 7: Maandags buikpijn overdag weg, ook geen bloedverlies meer. s avonds toch weer buikpijn DPO 8: Ineens hele vervelende pijn aan de littekens van de 2 OK's ???? Niet eerder gehad Ik heb er geen hoop in gezien het vele bloed verlies. Te laat voor een ovulatie bloeding en te vroeg voor een innesteling dus ben bang dat de hormoonspiegel nog altijd verstoord is. Spannende dagen tegemoet.. Wat denken jullie?
Hey meid, Spannend zeg en wat een verhaal. Ik geloof best dat je gewoon een kansje maakt. Bruin bloed is oud bloed. Hou het in de gaten, hopelijk zakt de buikpijn!
Zou het zeker even in de gaten houden! Bij twijfel altijd contact opnemen met de gynaecoloog. Gaat het nu weer wat beter met de buikpijn?
Hello again. Ronde 17, IUI natuurlijke cyclus zonder hormonen 0/1DPO: savonds laat buikkrampen. Gister ochtend IUI gehad. Gevoelige borsten. 1/2DPO: gevoelige borsten, soort van “gelukt” gevoel.. 2/3DPO: Levendige dromen... zulke rare ook. Steekjes links onderin, gevoelige borsten wat afgenomen. 3/4DPO: Weer wat licht gevoelige borsten en tepels. Lichte steekjes links onderin, en alle dagen kon ik m’n voeten echt super warm houden, tot vandaag. & Heel veel natte/plakkerige/bedradige afscheiding. 4/5DPO: M'n borsten zijn weer goed gevoelig, voor de rest (nog) niets. Ik heb tot nu toe iedere nacht echt onwijs rare dromen.... 5/6DPO: Echt weer zo raar gedroomd. Vanaf m’n eisprong iedere nacht zo raar gedroomd, whaha. Borsten nog gevoelig.. en af en toe zo koud. Gister kwam er trouwens een druppeltje (melk?) uit m’n linkerborst. 6/7DPO: Nog steeds licht gevoelige borsten 7/8DPO: s’middags ineens soort toeschietreflex gevoel in m’n borsten. Veeel meer last van m’n borsten ook! Krampjes onderin buik, nog steeds afscheiding. IK ZIE ALLEMAAL POSITIEVE TESTEN VOORBIJ KOMEN. IK WIL OOOOOOK! 8/9DPO: Vannacht zeker 10 minuten lang menstruatie achtige kramp, baarmoeder trok samen en hield dit vast (voor m’n gevoel) zeker niet herkenbaar. Borsten nog steeds gevoelig en dat heb ik dus normaal niet na eisprong, vanmiddag had ik het zo koud, voel me een soort van niet lekker ofzo.. na vannacht echt wel een beetje meer het overtuigende gevoel dat het gelukt is of zo... ik wil ook niet teveel hopen natuurlijk. Te spannend dit..
Spannend! Ik twijfel ook nog.. vorige keer op dag 12 al een knaller dus misschien nu iets eerder testen en ook donderdag of vrijdag
Goedemorgen! Ik ben er weer veel te veel achter aan het zoeken allemaal haha. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen (1MA) had ik voor de positieve test echt super erg last van slapeloosheid.... 1DPO - 37.0 steekjes in schaamstreek 2DPO - 36.8 niks 3DPO - 36.8 slapeloosheid 4DPO - 37.1 bij vlagen mini beetje misselijkheid, slapeloosheid en soort krampjes in de avond 5DPO - 37.1 fors misselijk opgestaan, steekjes en krampjes, slapeloosheid 6DPO - 37.1 we staan weer misselijk op, erg droge mond de hele nacht gehad en dorst gevoel
ik heb altijd begrepen dat een innesteling dan heel lastig is, omdat deze gemiddeld genomen op dag 9 gebeurt.. soms als je dus geluk hebt en hij nestelt eerder in dan lukt het wel maar je kansen zijn dan naar mijn weten wel kleiner?! Alle eitjes die niet op tijd innestelen zijn dan de Sjaak zegmaar..
@Chechi ik ben ondanks korte LF toch "gewoon" Zwanger geraakt hoor. Ook altijd wat dagen vooruit gezet vanwege snelle innesteling (ook deze keer weer) @LaNinaa ach nee, dat lijkt idd op een biochemische zwschap. Knuff