Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chechi

Chechi Niet meer actief

Je hebt ook nog wel een kans, maar wel minder doordat alle eitjes die bijv wat vertraagd delen niet de mogelijkheid krijgen om in te nestelen. In die zin ben jij misschien of super vruchtbaar of ontwikkelen je eitjes heel snel voor een snelle innesteling. Heb je dat niet dan kun je wel de Sjaak zijn met een korte LF. :)

2. LaNinaa

LaNinaa Bekend lid

1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Ja gisteravond rond 23:30 voor het laatst gedronken en vannacht niet naar de wc geweest dus lijkt me geconcentreerd

3. Chechi

Chechi Niet meer actief

:( dan lijkt het erop dat het niet goed is gegaan.

4. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Oh nee :(

5. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Deze keer doe ik ook mee met een lijstje. Ronde 6.

19-11 1dpo - 36.9 steekjes rondom mij bm, links lijkt het iets meer te zijn. Alsof het gespannen is.

20-11 2dpo - 37.0 verder niet echt kwaaltjes

21-11 3dpo - 37.1 iets wat gespannen borsten maar niet pijnlijk of gevoelig.

22-11 4dpo - 37.1 zo nu en dan steekjes in bm, voel eigenlijk helemaal niet zo veel??. Weer wat lichtelijk gespannen tepels alsof er schijfjes in zitten, pijnlijk is het niet.

23-11 5dpo - 36.8 minimaal gevoelige tepels in de ochtend, begin van de avond stuk gevoeliger geworden. Meer afscheiding dan wat ik normaal heb. Ik voel verder niet veel? Voel mezelf gewoon goed. Word hier wel echt erg onzeker van vooral omdat iedereen toch meer krampjes enz hebben. :( wel weinig energie met het sporten.

24-11 6dpo - 37.0 gevoelige borsten, beetje duizelig licht in mijn hoofd. Bij het sporten licht in mijn hoofd, zag wat sterretjes. S avonds licht trekkend gevoel bm, was ook maar even hield niet aan.

25-11 7dpo -

26-11 8dpo -

27-11 9dpo -

28-11 10dpo -

29- 11 11dpo -

30-11 12dpo -

1-12 13dpo -

2-12 14dpo -

6. Chechi

Chechi Niet meer actief

Niks of minder voelen kan juist ook een goed teken zijn!

DanielleG vindt dit leuk.
  7. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe ook weer een ronde mee. Lang moeten wachten op mijn ei (cd27) en uiteindelijk ook weer gezwicht voor de ovulatietesten. Daar dus veel van moeten gebruiken, maar uiteindelijk een knaltest op cd26. Ronde 6 voor 2e kindje.

1 DPO: 36.6. Lotionachtig slijm. Heel af en toe nog een steekje in (linker) eierstok.
    2 DPO: 36.7. Lotionachtig slijm. Beetje last van mijn darmen (al een beetje voor eisprong).
    3 DPO: 36.8. Dikker wit slijm (een beetje maar). Last van mijn darmen (veel gassen :oops:). Daardoor ook een drukkend gevoel onder in buik.
    4 DPO: 36.8. Dikker wit slijm, beetje klonterig :oops:('s ochtends veel). Last van mijn darmen (erg winderig/ gassen). Daardoor ook een drukkend gevoel onder in buik.
    5 DPO: 36.9. Dikker wit slijm (een beetje). Last van mijn darmen 's ochtends (erg winderig /gassen). Steekjes in lies en onder in buik, vooral links. Af en toe iets van prikkeling in borsten bij oksel. 's Avonds licht gevoelige borsten bij aanraking.

8. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh nee. dat is niet echt duidelijker aan het worden nog. Op zich kan het allemaal nog steeds hoor, maar dit zijn niet de testen waar je heel blij van wordt.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Er zijn genoeg mogelijkheden om je LF te verlengen hoor, dus helemaal zo zwart/wit is het niet. Mijn LF is bijvoorbeeld door ketogeen eten verlengd naar 10 dagen.

Chechi vindt dit leuk.
  10. Chechi

Chechi Niet meer actief

Gelukkig kan er iets aan gedaan worden :)

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  11. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen

12. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Probeer nog even af te wachten tot je op 14 dpo zit, is lastig maar misschien kan die nog positief worden!

deentjepeentje vindt dit leuk.
  13. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw

14. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ja, dankjewel. Ik weet het. Vorige maand testte ik 15 dagen na de eisprong positief, en een dag of 3 daarvoor nog negatief. Heb nog wel hoop, maar gedeukte hoop. Ik houd jullie op de hoogte.

MB91 en DanielleG vinden dit leuk.
  15. MB91

MB91 Fanatiek lid

DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht.
    DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek en lage rugpijn
    DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel
    DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels
    DPO 5: Bmm nog steeds hoog. (erg hoog) en hard. meer witte soepele afscheiding (niet plakkerig) binnenin. Gevoelige tepels & krampen in mijn maag en rechtsonder. Rommelende darmen. MS gevoel smiddags. Diarree savonds.
    DPO 6: Hoge harde bmm. Afscheiding wit. Ms klachten (al 2 dagen), meer honger, droge lippen, depri gevoel alsof het niet gelukt is. Gevoelige borsten maar geen pijn. Soms korte vlaagjes misselijkheid en Kkkkoud. savonds echt nog steeds heftig buikpijn. Hele dag aangehouden, ik was niet te genieten.
    DPO 7: Eigenlijk wel oke. Wat warmer en rode droge lippen. Beurs gevoel in buik en tijdens plassen, iets meer honger en dorst merk ik en hele hoge hmm + voor het eerst weer echt volop afscheiding (wit). Savonds weer buikpijn, gelukkig maar een uurtje.
    DPO 8: omo witte test :cry: (droomde dat ik een positieve test in handen had). Licht misselijk rechts tepel nog gevoelig, links niet. Bmm heel hoog, zacht en witte afscheiding. Onderrug pijn. Ms gevoel... Ik heb er geen vertrouwen meer in :(
    DPO 9: opnieuw omo witte test. Gisteravond en vandaag hele dag drukkende hoofdpijn, lage rugpijn, extreem hoge bmm.
    DPO 10: opnieuw omo witte test. ijskoud heb ik het. temperatuur is gezakt van 37.1 naar 36.3. verder geen klachten, behalve lage rugpijn. Hoofdpijn is nog maar heel licht aanwezig. Extreem hoge bmm en witte afscheiding
    DPO 11: temp. Nog steeds 36.3. alle klachten zijn weg behalve koud hebben. Ik ga niet meer testen, wacht tot mijn ms komt zodat ik door kan naar een nieuwe ronde :(
    DPO 12: temp. Nog verder gekelderd. 36.0.omo witte test. Geen klachten, bmm wisselend heel hoog en redelijk hoog. Witte afscheiding minimaal. Opgezwollen binnenkant vagina.
    DPO 13:
    DPO 14: NOD

16. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ik hoop zo dat dit wellicht een "slechtere" plas is en je volgende test weer positief is!

17. Chechi

Chechi Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd of je temperatuur nog omhoog kan gaan of dat dit een teken is dat het wrs gedaan is deze ronde.. Weet iemand dat hier?

18. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Dit is de eerste maand dat ik ovulatie testen gebruikt heb, dus wanneer mijn ovulatie in eerdere maanden was weet ik helaas niet. Werd ook onwijs zenuwachtig toen m’n ovulatie zo lang op zich liet wachten, inderdaad door die korte LF! Dus hoop stiekem dat ik nu weer gewoon een langere cyclus heb van 35 dagen, dan zit ik netjes op 14 dagen.. Wel al fijn om hier te lezen dat het niet altijd voor problemen hoeft te zorgen en je er wel zwanger mee kunt raken! Fingers crossed :D

Dubbeltje82 en Chechi vinden dit leuk.
  19. MB91

MB91 Fanatiek lid

Met hoge uitzondering kan dit nog resulteren in zwangerschap. Een daling van 1 dag kan een innesteling betekenen, maar een daling enkele dagen voor NOD is over het algemeen game over.

20. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hoop dan dat je snel door mag naar de volgende ronde!

MB91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina