Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens.
Mijn dochter van 4 moet altijd wachten op haar nijntje wekker die gaat om half 8. Als ze eerder wakker is gaat ze tekenen op haar kamer. Vanmorgen had ze papa,mama en haar zelf getekend en nog een poppetje dat was haar zusje zei ze nou laten we hopen dat ik haar over een paar weken kan verrassen, dat ze een broertje of een zusje krijgt.
Twijfel twijfel.. toch maar mee schrijven. Leek mij wel leuk! 1DPO: beetje gevoelige buik van eisprong nog. Verder niks. 2DPO: niks bijzonders. 3DPO: niks bijzonders 4DPO: moe, maar een slechte nacht gehad 5DPO: wat last van buikpijn in de avond 6DPO: helemaal niks 7DPO: vandaag sinds opstaan opgeblazen gevoel/maagpijn. Edit: heeft de hele dag aangehouden, morgen hopelijk weg. 8DPO: een beetje gespannen borsten, verder niet veel bijzonders. 9DPO: in de avond opgenlazen gevoel en maagzuur 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO: --->
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van
Twijfel twijfel.. toch maar mee schrijven. Leek mij wel leuk! 1DPO: beetje gevoelige buik van eisprong nog. Verder niks. 2DPO: niks bijzonders. 3DPO: niks bijzonders 4DPO: moe, maar een slechte nacht gehad 5DPO: wat last van buikpijn in de avond 6DPO: helemaal niks 7DPO: vandaag sinds opstaan opgeblazen gevoel/maagpijn. Edit: heeft de hele dag aangehouden, morgen hopelijk weg. 8DPO: een beetje gespannen borsten, verder niet veel bijzonders. 9DPO: in de avond opgenlazen gevoel en maagzuur 10DPO: maagzuur, af en toe wat pijnlijke borsten. Soms krampen in mijn onderbuik. 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO: --->
Twijfel twijfel.. toch maar mee schrijven. Leek mij wel leuk! 1DPO: beetje gevoelige buik van eisprong nog. Verder niks. 2DPO: niks bijzonders. 3DPO: niks bijzonders 4DPO: moe, maar een slechte nacht gehad 5DPO: wat last van buikpijn in de avond 6DPO: helemaal niks 7DPO: vandaag sinds opstaan opgeblazen gevoel/maagpijn. Edit: heeft de hele dag aangehouden, morgen hopelijk weg. 8DPO: een beetje gespannen borsten, verder niet veel bijzonders. 9DPO: in de avond opgenlazen gevoel en maagzuur 10DPO: maagzuur, af en toe wat pijnlijke borsten. Soms krampen in mijn onderbuik. Edit: positieve test! 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO: --->
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen.
1dpo: 36.64 - nog pijnlijke ovulatie nasteken 2dpo: 36.82 - beetje gassy 3dpo: 36.76 - niets bijzonders, beetje gevoelige borsten 4dpo: 36.82 - gevoelige borsten (progesteron aan het werk?) In de avond echt enorm moe ineens 5dpo: 36.80 - niets bijzonders, alleen nog wat gevoelige borsten 6dpo: 36.89 - nog steeds gevoelige borsten 7dpo: 36.98 - gevoelige borsten, blauwe aders over borsten en tepels 8dpo: 36.70 - borsten nog hetzelfde, opgeblazen gevoel 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: NOD
1dpo: 36.64 - nog pijnlijke ovulatie nasteken 2dpo: 36.82 - beetje gassy 3dpo: 36.76 - niets bijzonders, beetje gevoelige borsten 4dpo: 36.82 - gevoelige borsten (progesteron aan het werk?) In de avond echt enorm moe ineens 5dpo: 36.80 - niets bijzonders, alleen nog wat gevoelige borsten 6dpo: 36.89 - nog steeds gevoelige borsten 7dpo: 36.98 - gevoelige borsten, blauwe aders over borsten en tepels 8dpo: 36.70 - borsten nog hetzelfde, opgeblazen gevoel 9dpo: 36.78 - borsten hetzelfde licht positieve test vanochtend! 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: NOD
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen. DPO5: zware gevoelige borsten, grote stijve tepels,hele dag gerommel in de buik, beetje opgeblazen (broek zat minder lekker) met sporten voelde het ook ineens heel anders beetje hartkloppingen gevoel. Heel blij gevoel maar ook sneller geïrriteerd
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen. DPO5: zware gevoelige borsten, grote stijve tepels,hele dag gerommel in de buik, beetje opgeblazen (broek zat minder lekker) met sporten voelde het ook ineens heel anders beetje hartkloppingen gevoel. Heel blij gevoel maar ook sneller geïrriteerd DPO6: Nog steeds gerommel, borsten ook nog hetzelfde. Veel afscheiding. DPO7: Darmen van slag, borsten zijn voller, last van onderrug en buik ongesteldheid gevoel maar dan erger. Veel afscheiding. DPO8: DPO9: DPO10:
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen. DPO5: zware gevoelige borsten, grote stijve tepels,hele dag gerommel in de buik, beetje opgeblazen (broek zat minder lekker) met sporten voelde het ook ineens heel anders beetje hartkloppingen gevoel. Heel blij gevoel maar ook sneller geïrriteerd DPO6: Nog steeds gerommel, borsten ook nog hetzelfde. Veel afscheiding. DPO7: Darmen van slag, borsten zijn voller, last van onderrug en buik ongesteldheid gevoel maar dan erger. Veel afscheiding. DPO8: borsten nog hetzelfde zie ook aders op mijn borsten,last van onderrug en buik menstruatiepijn. DPO9: vanmorgen een testje gewaagd.. test was negatief. Even paar dagen wachten met testen. DPO10: