Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen. DPO5: zware gevoelige borsten, grote stijve tepels,hele dag gerommel in de buik, beetje opgeblazen (broek zat minder lekker) met sporten voelde het ook ineens heel anders beetje hartkloppingen gevoel. Heel blij gevoel maar ook sneller geïrriteerd DPO6: Nog steeds gerommel, borsten ook nog hetzelfde. Veel afscheiding. DPO7: Darmen van slag, borsten zijn voller, last van onderrug en buik ongesteldheid gevoel maar dan erger. Veel afscheiding. DPO8: borsten nog hetzelfde zie ook aders op mijn borsten,last van onderrug en buik menstruatiepijn. DPO9: vanmorgen een testje gewaagd.. test was negatief. Even paar dagen wachten met testen. Edit: steekjes in borsten meer dan afgelopen dagen DPO10: steekjes in borsten me buik is echt aanwezig vaag gevoel kan ik niet uitleggen. Vanmorgen met afvegen licht roze aan wc papier. Kon het niet laten om te testen was negatief. Voel me wel echt zwanger.
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen. DPO5: zware gevoelige borsten, grote stijve tepels,hele dag gerommel in de buik, beetje opgeblazen (broek zat minder lekker) met sporten voelde het ook ineens heel anders beetje hartkloppingen gevoel. Heel blij gevoel maar ook sneller geïrriteerd DPO6: Nog steeds gerommel, borsten ook nog hetzelfde. Veel afscheiding. DPO7: Darmen van slag, borsten zijn voller, last van onderrug en buik ongesteldheid gevoel maar dan erger. Veel afscheiding. DPO8: borsten nog hetzelfde zie ook aders op mijn borsten,last van onderrug en buik menstruatiepijn. DPO9: vanmorgen een testje gewaagd.. test was negatief. Even paar dagen wachten met testen. Edit: steekjes in borsten meer dan afgelopen dagen DPO10: steekjes in borsten me buik is echt aanwezig vaag gevoel kan ik niet uitleggen. Vanmorgen met afvegen licht roze aan wc papier. Kon het niet laten om te testen was negatief. Voel me wel echt zwanger. Heel licht misselijk. DPO11: steekjes in borsten, steekjes in buik, licht roze aan wc papier maar heel weinig denk zelf innesteling bloeding. DPO12: vandaag een testje wagen
De test is negatief dus probeer het morgen of woensdag weer dus blijft nog wel even spannend vorige zwangerschap teste ik al heel vroeg voor nod maar heb ik ook duidelijk de innesteling gevoeld.. ik heb nog steeds licht roze met afvegen dus misschien is de innesteling van het weekend geweest. Maar goed wat blijft dit spannend zeg
Goedemorgen, Na een paar maanden hier zo nu en dan meegelezen te hebben, voelt het deze ronde anders (ronde 5). Daarom wil ik hier mijn 'dagboek' ook met jullie delen. Volgens mij zou ik al kunnen testen met de early test, maar probeer het toch zo lang mogelijk uit te stellen! 1 dpo Niks 2 dpo Migraine 3 dpo Erge steken en krampen onderbuik ( links) en onderug- rommelende darmen - koude voeten 4 dpo Spierpijn, niet zo lekker voelen 5 dpo Lichte hoofdpijn links, soms moe 6 dpo Speldensteekjes linksonderin, zachte ontlasting gepaard met buikpijn. Weinig eetlust (id ochtend). 6 op 7 dpo lichtje steekjes weer links/zij, soms uitstraling richting linkerbeen en linker onderrug. Met vlagen krampen onderbuik wat lijkt op pms klachten. 7 dpo overdag weinig klachten. Af en toe lichte steekjes links onderin. Vanaf de avond wel last van kramp in onderbuik, de lichte versie van pms klachten. 8 dpo overdag niks noemenswaardig, vanaf na het avondeten (weinig eetlust) misselijkheid vlagen. Af en toe steekjes en kramp in onderbuik. 9 dpo (vandaag) ochtend: Werd wakker met soort van steken in mijn linker lies. Lichte vlagen van misselijkheid. Pffffff, zou het nu wel raak zijn?? En herkent iemand mijn symptomen?
Zijn er dames onder jullie die voor NOD zware benen hadden en het een symptoom was van een zwangerschap? Ik ben nu 13 DPO en 2 avonden op rij enorm zware benen en heel rusteloos, kon er moeilijk door in slaap geraken. Ik ben vanochtend ook zo opgestaan. Ik herken het niet uit vorige cyclussen…
Hallo dames, Wij zijn inmiddels alweer in ronde 13. Morgen hebben we de eerste follikelcheck echo, want deze ronde is de eerste met Gonaf F injecties. Heb nu 5 dagen geprikt met 50. Hopen dat er morgen 1 of 2 follikels te zien zijn. Gelukkig ben ik van de Clomid af. Wat veel last had ik van de bijwerkingen zich...
Hey iedereen.. Na tijdje bewust niets te lezen hier en minder bezig te zijn met het zwanger worden dan toch eens een berichtje.. Ik ben 40jarige mama in samengesteld gezin met zoon van 10 en zoon van 13..hebben 8mnd geleden beslist om nog eens te proberen of ik zwanger raak..kindje van ons samen zou de kers op de taart zijn.. Ronde 8 dus momenteel..na het ontpillen had ik cyclus van 35...dan 28..26..18..25..26..26..momenteel zit ik aan cyclusdag 29. Ik weet niet precies wanneer ik mn eisprong had omdat ik geen ovulatietesten enzo meer wou gebruiken...er iets minder op gefocust dus...vorige week dag of 2 grieperig geweest en sinds dag of 2 last van gloeiingen die zomaar ineens opkomen..nu en dan steken in buik mr niet het gevoel dat mijn maandstonden eraan komen..zaterdag getest met een ultravroege test mr negatief dus zou me verbazen of het toch raak is..ik wil mezelf niet gek maken mr kan alleen maar hopen..en sorry vr het minder leuke weetje mr als ik mn vinger bij me inbreng gaat het iets moeilijker..net alsof het allemaal krapper zit daarbinnen..en hard daarbinnen.. Ik hoop zo dat het mij toch nog een laatste keer lukt om zwanger te worden...ik denk dat ik nu probeer mijn maandstonden af te wachten en geen tests meer haal...
Update..gisteren bij het opruimen van de badkamer nog een testje gevonden van KV 2vr5 dus vandaag toch es getest mr alweer negatief dus ik begin meer en meer te denken dat ik in de overgang zit nr menopauze..als ik dat zo lees..ik zal er mij moeten bij neerleggen dat er heel googstwaarschijnlijk geen kindje meer komt....
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen. DPO5: zware gevoelige borsten, grote stijve tepels,hele dag gerommel in de buik, beetje opgeblazen (broek zat minder lekker) met sporten voelde het ook ineens heel anders beetje hartkloppingen gevoel. Heel blij gevoel maar ook sneller geïrriteerd DPO6: Nog steeds gerommel, borsten ook nog hetzelfde. Veel afscheiding. DPO7: Darmen van slag, borsten zijn voller, last van onderrug en buik ongesteldheid gevoel maar dan erger. Veel afscheiding. DPO8: borsten nog hetzelfde zie ook aders op mijn borsten,last van onderrug en buik menstruatiepijn. DPO9: vanmorgen een testje gewaagd.. test was negatief. Even paar dagen wachten met testen. Edit: steekjes in borsten meer dan afgelopen dagen DPO10: steekjes in borsten me buik is echt aanwezig vaag gevoel kan ik niet uitleggen. Vanmorgen met afvegen licht roze aan wc papier. Kon het niet laten om te testen was negatief. Voel me wel echt zwanger. Heel licht misselijk. DPO11: steekjes in borsten, steekjes in buik, licht roze aan wc papier maar heel weinig denk zelf innesteling bloeding. DPO12: vandaag een testje wagen..edit: test was negatief ik heb 2 momenten gehad vandaag dat ik beetje aan het zweven was. Licht misselijk. Geen eetlust en dan ineens heel erg honger na het eten,super vol, erg opgeblazen. Heel erg vaak plassen en last van een trekkend gevoel in mijn lies. Ik ruik alles extra sterk vooral parfum (had ik bij mijn vorige zwangerschap ook) nog steeds licht roze bij afvegen (niet elke x)zware volle borsten grote tepels. Last van winderigheid DPO13: test gedaan en was weer negatief toch wel teleurgesteld.(action test)
Geen flauw idee wanneer ik juist eisprong had..wou bewust niet meer met ovulatietesten werken of temperaturen..normaal is mn eisprong altijd wanneer ik die verwacht..ongeveer twee weekjes na eerste dag maandstonden..ik kan nu enkel mn maandstonden afwachten vrees ik..als ik ze tegen maandag nog niet heb..bel ik dokter vr afspraak..als ik dan toch in de overgang zit wil ik weten waar ik aan toe ben..
Update: vandaag cd 31..geen rode duiveltjes te bespeuren en heb ook totaal niet het gevoel dat ze eraan komen..raar..ik probeer geduldig nog paar dagen af te wachten want die negatieve uitslag van test vind ik telkens weer ontmoedigend..dan liever die eerste druppels bloed dan onzekerheid en negatieve test..qua symptomen: sta moe op en ga moe slapen..last van drogere ogen..die opvliegers nu en dan..nie dat de zweetdruppels me uitbreken maar dat ik in zetel zit en gezicht plots helemaal begint te gloeien...heel vochtig onderaan (normaal richting maandstonden kurkdroog)..nu en dan steken in onderbuik en onderrug..hoofpijn vandaag iets beter mr toch paar dagen heftige hoofdpijn gehad na die 2 dagen vorige week dat ik wat grieperig was...ik weet bij mn zwangerschap van zoon dat ik paar dagen overtijd was en 3 tests deed waarbij het 2de lijntje echt een heeeeeel licht tuurstreepje bleef dus ik van gyn moest langsgaan vr bloedafname..en pas toen had ik echt zekerheid dat ik zwanger was...ik kan enkel en alleen maar afwachten nu denk ik dan..
Dinsdag 24-8 positieve ovulatietest Ik denk 25-8 mijn eisprong nog nooit eerder gevoelt maar had krampen en mijn darmen waren van slag. In de avond dacht ik dat ik een blaasontsteking had. 1DPO: volle blaas,blaasontsteking gevoel maar dan zonder branderig gevoel bij het plassen. opgezette buik, de hele dag buikkrampen en steken links onderin mijn buik. 2DPO: gisteren de hele dag buikkrampen gehad en blaasontsteking gevoel. Vandaag helemaal verdwenen. Wel gevoelige borsten,en ik ben super geïrriteerd. Geen eetlust had ik gisteren ook niet trouwens. Duizelig en hoofdpijn. 3DPO: Vandaag wat minder klachten wel snel vol en beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn humeur jeetje schrik er zelf soms van. 4DPO: gevoelige borsten,valt me op dat mijn tepels de hele dag stijf zijn, hele dag gerommel en plopjes in de buik, hartkloppingen. DPO5: zware gevoelige borsten, grote stijve tepels,hele dag gerommel in de buik, beetje opgeblazen (broek zat minder lekker) met sporten voelde het ook ineens heel anders beetje hartkloppingen gevoel. Heel blij gevoel maar ook sneller geïrriteerd DPO6: Nog steeds gerommel, borsten ook nog hetzelfde. Veel afscheiding. DPO7: Darmen van slag, borsten zijn voller, last van onderrug en buik ongesteldheid gevoel maar dan erger. Veel afscheiding. DPO8: borsten nog hetzelfde zie ook aders op mijn borsten,last van onderrug en buik menstruatiepijn. DPO9: vanmorgen een testje gewaagd.. test was negatief. Even paar dagen wachten met testen. Edit: steekjes in borsten meer dan afgelopen dagen DPO10: steekjes in borsten me buik is echt aanwezig vaag gevoel kan ik niet uitleggen. Vanmorgen met afvegen licht roze aan wc papier. Kon het niet laten om te testen was negatief. Voel me wel echt zwanger. Heel licht misselijk. DPO11: steekjes in borsten, steekjes in buik, licht roze aan wc papier maar heel weinig denk zelf innesteling bloeding. DPO12: vandaag een testje wagen DPO13: DPO14: ongesteld geworden helaas
Hi Ladies! Ben al dagen aan t lezen en echt met veel plezier. Dank daarvoor. Zal me even voorstellen; Ik ben Boo, 29 jaar oud (bijna 30) heb 5 honden, 2 katten en 4 kippen. Zelfstandig ondernemer; eigen tattooshop in Arnhem. Lekker halfjaar gesloten door de overheid, dat brengt me ook meteen naar een verhaaltje. 3 jaar geleden door een condoom heen zwanger geraakt, hopelijk niet te gevoelig voor iedereen hier maar zsm abortus laten doen, was van een vriend en echt niet de bedoeling vandaar t condoom.. Inmiddels een jaar later in t zh gelopen voor mn ietwat overmatige haargroei, daar inwendige echo’s laten maken, gyn zei alles goed. De jonge dokter zei echter dat ik hartstikke pcos had en eigenlijk nooit meer zwanger kon geraken en die ene keer echt geluk was. Super raar want op mn echo zag ik geen druiventrossen maar echt maar 1 ei wat eraan zat te komen. Als een arts zegt; je kunt geen kinderen meer krijgen ben je gewoon wat lakser met opletten. Wat denk je, vorig jaar maart wederom zwanger bij de eerste keer seks met diegene. Niet eens in me klaargekomen.. nu heb ik een hele leuke lieve vriend en we hebben t opletten losgelaten. Ook gebruik ik al lang geen anticonceptie meer. Lang verhaal kort. We’re trying! ik zit nu volgens m’n app op 5dpo. 1 t/m 3 dpo - heel erg moe, en hoofdpijn. Continu lichte pijn onderin buik. Zowel links als rechts. Ik heb normaal wel veel afscheiding maar ben nu kurkdroog. Het is of heel wit en dik of wit en zalfachtig. 3dpo ook om 20 uur in de avond in slaap gevallen op de bank. Gebeurd me nooit ben een nachtuil. Ook vanuit mn slaap gekke dingen gezegd tegen mn vriend dat die dacht waar heb je t over. Mega droge ogen en soort van ziekig? 4dpo - wederom op de bank in slaap gevallen. Minder moe, wel erg chagrijnig en vroeg wakker. Flinke steek einde dag en daarna ook opeens mega diarree (sawry) 5dpo - vroeg wakker, gisteravond weer gek gekletst tegen mn vriend. Vanmorgen bij wakker worden schreeuwde ik iets over de was waardoor hij weer helemaal stuk ging want dacht waar heb je t over. Klein beetje maagzuur. Voel me wel beter geen droge ogen meer of ziekig. Wel enorm chagrijnig.. poep normaal elke ochtend, vandaag helemaal niks..
Ja ik was ook echt even van slag! Wat een mind fuck maar goed de volgende x weet ik dus dat het niks zegt. Bij mijn dochter voelde ik het ook al heel snel maar toen was het wel zo