Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Zo i'm back, ronde 4

    1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe
    7 DPO --> 36.6, zere tepels, zeurend drukkend gevoel links onderin mijn buik
     
    Mommy94 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  2. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Goedemorgen!



    hier weer aan het proberen voor een kindje, ditmaal de 2e. Ben in december 2018 bevallen van een zoon:)
    Afgelopen maandag heb ik mijn eisprong gehad, dat was cyclusdag 18. Nu zit ik dus op 5dpo.. ik dacht ga gezellig eens meedoen
    1dpo nog “napijn” van de eisprong
    2dpo last van keelpijn en voel dat ik verkouden word. Savonds na het naar huis fietsen licht in het hoofd, moest gaan zitten.
    3dpo verkouden (geen Corona ben getest:p) eind van de dag na het werk weer licht in het hoofd
    4dpo sinds vandaag last van menstruatie gevoel, zeurend gevoel in onderrug. Wederom eind van de dag licht en duizelig in hoofd. Zweet aanval op de fiets
    5dpo lichtelijk wat last van hoofdpijn. Hele dag last van menstruatie gevoel en pijn in onderrug. Ook een paar keer steekjes gevoelt alsof er met een naald in mijn baarmoeder werd geprikt.
    6dpo vannacht heel druk gedroomd, nachtmerrie gehad. Mijn man heeft me wakker gemaakt omdat ik lag te huilen in mijn slaap. Werd vanmorgen wat depri wakker.. denk de hele tijd dat ik toch niet zwanger ben en dan later denk ik.. waarom niet? We hebben anderhalf dag voor de eisprong seks gehad dus kan heel goed. Ook weer last van mijn onderrug en liezen. Zeurend gevoel.
     
  3. Noaxvdv

    Noaxvdv Actief lid

    23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Met deze heb ik ook een keer vals positief gehad.
     
  4. Noaxvdv

    Noaxvdv Actief lid

    23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Vorige maand even een pauze gehouden. Zit nu in ronde 7
    Ovulatie rond 14-10/15-10 (14 positieve ovulatie test, 15 krampen gevoelt)

    15-10/16-10 1/2 DPO: Niks bijzonders (16-10 temp: 37.34)

    17-10 3 DPO: Lage rugpijn, lichte hoofdpijn. (vergeten te tempen)

    18-10 4 DPO: humeurig. (temp: 37.28)

    19-10 5 DPO: Tijdens nr2 beetje pijnlijke rechterbaarmoeder. (temp: 37.11)

    20-10 6 DPO: Niks bijzonder, even hoofdpijn gehad aan rechterkant hoofd. (temp: 37.30)

    21-10 7 DPO: Verkouden (temp: 37.51)

    22-10 8DPO: Grieperig (gevoelige huid, rugpijn, koude rillingen, geen koorts of verhoging, wel afwisselend warm en dan weer koud) (temp: 37.16)

    23-10 9DPO: Grieperig(zie 8 DPO) spiertrekking en steekjes in lies, gevoelige borsten sinds avond, dorst (temp: 37.02)

    24-10 10DPO: Nog steeds grieperig, misselijk tijdens motorrijden. Test negatief maar wel pas laat in de middag getest dus geen ochtendurine. Laat in de avond rare steekjes in borsten, nooit eerder gevoeld. Soort brandend gevoel in mn onderbuik, alsof de onderkant in de fik stond. (temp: 37.00)

    25-10 11DPO: Volgensmij kloppen de DPO's echt niet want had ongesteld moeten worden maar is niet gebeurt, temperatuur nog meer gedaald. (temp: 36.90)

    Weet niet zeker of DPO's kloppen. Volgens cyclus app zou ik namelijk morgen ongesteld moeten worden.
     
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Noaxvdv een app is ook niet betrouwbaar als referentie. Die houdt geen rekening met variabelen. Alleen met testen en tempen weet je zeker waar je in je cyclus zit. Alleen volgens een app werken maakt jouw lijstje niet representatief ben ik bang.
     
  6. Noaxvdv

    Noaxvdv Actief lid

    23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Nee dat weet ik inderdaad, alleen het gekke is dat ik een hele korte luteal fase heb, van 9-12 dagen en daar ben ik in principe bijna overheen en krijg 6 dagen voor menstruatie ookal duidelijke tekenen van aankomende menstruatie. Ook dat is er nou niet. Meestal klopt het allemaal bijna op 2 dagen na.
     
  7. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Zo i'm back, ronde 4

    1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe
    7 DPO --> 36.6, zere tepels, zeurend drukkend gevoel links onderin mijn buik
    Edit lage rugpijn
     
  8. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    1dpo: buikspierpijn, beurs gevoel onderbuik, steken rechts baarmoeder
    2dpo:buikspierpijn, veel plassen, speldenprikjes, rugpijn, rommelende darmen, obstipatie plus rommelende darmen
    3dpo: om 02:00 uur klaarwakker. Hele bizarre droom (over baby's net als vorige keer op 3dpo). Branderige ogen. Jeuk tepels en gevoelige tepels. Rugpijn, kortademig, rommelende darmen.
    4dpo: rommelende darmen, vooral ook na het eten. Menstruatiepijn. Misselijk. Koude voeten en handen.
    5dpo: misselijk wakker geworden. Buikpijn en krampen, alsof de menstruatie eraan komt. Hierdoor wakker geworden. Diarree. Maagzuur. Kortademig. 's Nachts extreme jeuk aan benen. Rommelende darmen.
    6dpo: beurs gevoel in buik. Rugpijn. Kortademig. Gevoelig borsten.
    7dpo: misselijk. Moe (middagdutje)!. Steken links bm. Buikspierpijn.
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  9. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Pff ik voel me heel onzeker. Ik zit nu op 6dpo en heb best last van mijn buik. Echt net alsof mijn menstruatie er aan komt. Maakt me enorm onzeker. Zou wel vroeg zijn om nu mijn menstruatie te krijgen. Vind het lastig om afleiding te zoeken. Iemand die deze krampen herkent?

    voor wat ik mij kan herinneren dacht ik ook dat ik ongesteld werd bij mijn vorige zwangerschap alleen gebeurde dat natuurlijk niet
     
  10. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Ik heb het ook heel erg deze maand vanaf 7/8 dpo. Heb eigenlijk altijd last van zeurende buikpijn tussen eisprong en menstruatie maar deze maand is het heel heftig. Zie bijna uit naar mijn menstruatie zodat het voorbij is
     
    Mamsie1987 vindt dit leuk.
  11. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Ja vervelend hè! Ik liep vanmiddag in de winkel en dacht toen nou nu ben ik ongesteld maar was niks. Nu zijn de krampen ook weer weg. Nog een paar dagen wachten..
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  12. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Goedemorgen!



    hier weer aan het proberen voor een kindje, ditmaal de 2e. Ben in december 2018 bevallen van een zoon:)
    Afgelopen maandag heb ik mijn eisprong gehad, dat was cyclusdag 18. Nu zit ik dus op 5dpo.. ik dacht ga gezellig eens meedoen
    1dpo nog “napijn” van de eisprong
    2dpo last van keelpijn en voel dat ik verkouden word. Savonds na het naar huis fietsen licht in het hoofd, moest gaan zitten.
    3dpo verkouden (geen Corona ben getest:p) eind van de dag na het werk weer licht in het hoofd
    4dpo sinds vandaag last van menstruatie gevoel, zeurend gevoel in onderrug. Wederom eind van de dag licht en duizelig in hoofd. Zweet aanval op de fiets
    5dpo lichtelijk wat last van hoofdpijn. Hele dag last van menstruatie gevoel en pijn in onderrug. Ook een paar keer steekjes gevoelt alsof er met een naald in mijn baarmoeder werd geprikt.
    6dpo vannacht heel druk gedroomd, nachtmerrie gehad. Mijn man heeft me wakker gemaakt omdat ik lag te huilen in mijn slaap. Werd vanmorgen wat depri wakker.. denk de hele tijd dat ik toch niet zwanger ben en dan later denk ik.. waarom niet? We hebben anderhalf dag voor de eisprong seks gehad dus kan heel goed. Ook weer last van mijn onderrug en liezen. Zeurend gevoel.
    7dpo ben bang dat ik ongesteld ga worden, werd wakker met hoofdpijn. Ook de krampjes zijn nog aanwezig. Hoop het niet :(
     
  13. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw

    Hoop het ook niet voor jou!! Maar je zit nog ‘maar ‘ Op 7dpo, dus kan nog van alles gebeuren :) of wordt je altijd zo vroeg ongesteld ?
     
  14. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    #34 Maudje123, 26 okt 2020
    Laatst bewerkt: 26 okt 2020
    Zo i'm back, ronde 4

    1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe
    7 DPO --> 36.6, zere tepels, zeurend drukkend gevoel links onderin mijn buik
    Edit lage rugpijn
    8 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, zwaar gevoel in de buik, vanmorgen misselijk en zweet brak me ervan uit :eek:
    Edit urine ruikt vreemd/apart(vind ik dan :rolleyes:)
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  15. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Dames met een positieve test gefeliciteerd ❤ dames op de wachtbank veel geluk deze ronde, ik duim mee voor een positief resultaat

    Misschien hebben jullie iets aan mijn symptomen per dpo, herkenning? Al moet je altijd onthouden dat elke zwangerschap anders is

    27-09-2020 eerste dag van mijn laatste menstruatie, waarschijnlijk rond 10-10/12-10 mijn eisprong gehad

    12-10-20 1x rekbaar wit slijm kramp voornamelijk links gevoelige tepels

    13-10-20 licht zeurderig gevoel links onderbuik, enkel na het wakker worden. Later op de avond zeurende onderrug voornamelijk links

    14-10-20 Veel wakker geweest afgelopen nacht, levendige dromen, kat die alsmaar tegen of op me buik wilt liggen. Koud, vooral mijn vingers. Zwaar gevoel onderbuik. Lage rugpijn met vlagen. Moe. Watterige afscheiding.

    15-10-20 Vaak plassen. Veel waterige afscheiding, onderbroek nat. Rommelende darmen. Moe.

    16-10-20 Cremeromig rekbaar snotterig slijm bij baarmoedermond. Blauwe aderen op borsten gezwollen. Beetje gevoelig. Rommelende darmen. Moe.

    17-10-20 pijnlijke linker borst en tepel. Verkouden, koud warm aanvallen. Lage rugpijn en ongi pijn onderbuik

    18-10-20 verkouden, misselijk met vlagen. Pijnlijke trekkende borsten. Emotioneel. Zwaar gevoel buik

    19-10-20 Verkouden. POSITIEVE TEST afgelopen nacht erge buikpijn, gevoel te moeten overgeven als ik lig. Wit gezicht.

    20-10-20 8 Verkouden. Gevoelige borsten. Lage rugpijn. Ongi pijn links onder.

    21-10-20 tepels gevoelig. Verder geen symptomen.

    22-10-20 gevoelige tepels, donker gekleurd

    23-10-20 afgelopen nacht slecht geslapen. Moe in de middag veel gapen

    24-10-20 gevoelige tepels, ongi pijn savonds

    25-10-20 NOD POSITIEVE clear blue digital (2-3 weken)TEST 4 weken zwanger. Voel me goed op wat gevoelige tepels na, wel vermoeid. Duizelig na het in bad gaan, waarschijnlijk door de warmte en te snel opstaan

    Officieel overtijd niet ongesteld geworden
     
    Ricche15, Babylovebaby, Lizzie93 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Nou ik zit nu op dag 24 en word vaak ongesteld rond dag 26/27. Maar in heb ovulatietesten gebruikt en mijn eisprong was pas op dag 18 ( ook gevoelt) hoofdpijn is alweer weg en ook de krampeno_O afwachten maar
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  17. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
    een vraag; hoe erg had jij last van ongi krampen? Zoals normaal of wel anders?
     
    Anoniememoeder vindt dit leuk.
  18. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Dank je wel,

    Ze voelde anders aan, meer aan 1 zijde van mijn buik. Voornamelijk links, waar vermoedelijk ook mijn eisprong heeft plaatsgevonden. En ze waren niet continu, maar met vlagen aanwezig
     
    Mamsie1987 vindt dit leuk.
  19. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Zo i'm back, ronde 4

    1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe
    7 DPO --> 36.6, zere tepels, zeurend drukkend gevoel links onderin mijn buik
    Edit lage rugpijn
    8 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, zwaar gevoel in de buik, vanmorgen misselijk en zweet brak me ervan uit :eek:, lage rugpijn
    Edit urine ruikt vreemd/apart(vind ik dan :rolleyes:)
     
    Kimmie12, Nien92 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  20. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    1dpo: buikspierpijn, beurs gevoel onderbuik, steken rechts baarmoeder
    2dpo:buikspierpijn, veel plassen, speldenprikjes, rugpijn, rommelende darmen, obstipatie plus rommelende darmen
    3dpo: om 02:00 uur klaarwakker. Hele bizarre droom (over baby's net als vorige keer op 3dpo). Branderige ogen. Jeuk tepels en gevoelige tepels. Rugpijn, kortademig, rommelende darmen.
    4dpo: rommelende darmen, vooral ook na het eten. Menstruatiepijn. Misselijk. Koude voeten en handen.
    5dpo: misselijk wakker geworden. Buikpijn en krampen, alsof de menstruatie eraan komt. Hierdoor wakker geworden. Diarree. Maagzuur. Kortademig. 's Nachts extreme jeuk aan benen. Rommelende darmen.
    6dpo: beurs gevoel in buik. Rugpijn. Kortademig. Gevoelig borsten.
    7dpo: misselijk. Moe (middagdutje)!. Steken links baarmoeder er eierstokken, trekkend gevoel. Rommelende darmen vooral in de avond.
    8dpo: misselijk ochtend en avond. Maagzuur. Vaak plassen. Hoofdpijn. Urine ruikt sterk.
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:
     

Deel Deze Pagina