Zo ik kan ook weer een keer een lijstje bijhouden. Na een paar eiloze rondes mag ik gelukkig nu weer 1 DPO --> 36.5, wat eipijn 2 DPO --> 36.7, gevoelige buik 3 DPO --> 36.6, gevoelige buik, klein dipje in temp, gele lichaamsdip? 4 DPO --> 36.7, misselijk, honger en oh ja zo gek gedroomd vannacht, echt bizar 5 DPO --> 36.7, niks Edit tepels beginnen wat pijnlijk te worden en te branden, ms gevoel in mijn buik Oh ja, kreeg paar keer te horen dat ik niet te genieten was 6 DPO --> 36.7, wat misselijk, hoofdpijn 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
Why nut, doe ook gewoon een keertje mee , ronde 102 gok ik. 11-09 positieve LH test. 13-09 controle ZH, follikel is geprongen. Nu hopen dat er ook een ei in zat en dat 7 dagen achter elkaar sex heeft geholpen . Dag 58 zonder menstruatie na laatste biochemische zwangerschap van een verse 5-daagse terugplaatsing. 19-07 laatste menstruatie, week 35 spotting. 1 DPO: veel kramp in BM, misselijk, diaree 2 DPO: nu alleen lichte krampjes in BM 3 DPO: 4 DPO: 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO: als ik dit al haal misschien testen...
I know babe, ik voor jouw . Kans is 0.00001% maar misschien als ik hier schrijf dat ik iets meer vertrouwen heb ofzo. Geen idee. We gaan het mee maken. Vaagste cyclus ever, zie onderschrift
Hoi, schrijf ook maar een rondje mee. Dit is de laatste ronde voor de MMM dus hopelijk succesvol. Spannend weer! 01 DPO --> 36.9, niets bijzonders 02 DPO --> 36.8, duizelig in de ochtend, moe 03 DPO --> 36.9, Moe, witte afscheiding, kleine steekjes in bm, veel honger, opgeblazen buik 04 DPO --> 36.9 dunne ontlasting, paar felle steekjes in baarmoeder, moe, honger, gassy 05 DPO --> 36.9, vroeg wakker, hier en daar steekje, moe, honger, gassy 06 DPO --> 07 DPO --> 08 DPO --> 09 DPO --> testen? 10 DPO --> 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> NOD
1 DPO—> krampen, licht rugpijn, diarree 2 DPO—> krampen, licht rugpijn, diarree 3 DPO—> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig 4 DPO—> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig (veel) 5 DPO —> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig (veel) 6 DPO—> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig 7 DPO—> krampen, flink pijn in m’n onderrug en liezen. Opgeblazen buik. Iets gevoelige borsten 8 DPO—> krampen, zelfde pijn in m’n onderrug en liezen, opgeblazen buik (loop de hele dag met m’n knoop open..) dit ken ik niet van vorige cyclussen.. maagzuur. Kan me vaag herinneren dat ik toen ik zwanger was van onze eerste ik ook pijn in m’n liezen en bovenbenen had…
Hoi, schrijf ook maar een rondje mee. Dit is de laatste ronde voor de MMM dus hopelijk succesvol. Spannend weer! 01 DPO --> 36.9, niets bijzonders 02 DPO --> 36.8, duizelig in de ochtend, moe 03 DPO --> 36.9, Moe, witte afscheiding, kleine steekjes in bm, veel honger, opgeblazen buik 04 DPO --> 36.9 dunne ontlasting, paar felle steekjes in baarmoeder, moe, honger, gassy 05 DPO --> 36.9, vroeg wakker, steekjes, moe, honger, gassy, pukkel kin, opgeblazen 06 DPO --> 07 DPO --> 08 DPO --> 09 DPO --> testen? 10 DPO --> 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> NOD
Zo ik kan ook weer een keer een lijstje bijhouden. Na een paar eiloze rondes mag ik gelukkig nu weer 1 DPO --> 36.5, wat eipijn 2 DPO --> 36.7, gevoelige buik 3 DPO --> 36.6, gevoelige buik, klein dipje in temp, gele lichaamsdip? 4 DPO --> 36.7, misselijk, honger en oh ja zo gek gedroomd vannacht, echt bizar 5 DPO --> 36.7, niks Edit tepels beginnen wat pijnlijk te worden en te branden, ms gevoel in mijn buik Oh ja, kreeg paar keer te horen dat ik niet te genieten was 6 DPO --> 36.7, wat misselijk, hoofdpijn, moe 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
Ik zou ook graag meedoen 1dpo —> niets te merken 2dpo —> niets 3dpo —> menstruatie achtige krampen (vorige maand ook). Veel afscheiding 4dpo —> in de avond na het eten buikpijn in onderbuik. Rommelende darmen, maar niet naar wc hoeven. Veel witte zalfachtige afscheiding 5dpo —> krampen die doortrekken naar de onderrug, opgeblazen, emotioneel, heel moe, hoofdpijn, grote pijnlijke puisten in gezicht en op de rug (had ik ook toen ik in juni zwanger was) 6dpo —> 7dpo —> 8dpo —> 9dpo —> 10dpo —> testje wagen 11dpo —> 12dpo —> 13dpo —> 14dpo —> NOD
Why nut, doe ook gewoon een keertje mee , ronde 102 gok ik. 11-09 positieve LH test. 13-09 controle ZH, follikel is geprongen. Nu hopen dat er ook een ei in zat en dat 7 dagen achter elkaar sex heeft geholpen . Dag 58 zonder menstruatie na laatste biochemische zwangerschap van een verse 5-daagse terugplaatsing. 19-07 laatste menstruatie, week 35 spotting. 1 DPO: 36.5, veel kramp in BM, misselijk, diaree, veel winden laten 2 DPO: 36.6 nu alleen lichte krampjes in BM, veel winden laten, 2x een warmte aanval gehad Edit: was ik vergeten, gevoelige tepels en af en toe een steek in mijn borsten 3 DPO: 36.7 heel erg sjaggo, bij niezen in de auto behoorlijk kramp in BM 4 DPO: 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO: als ik dit al haal misschien testen...
Zo ik kan ook weer een keer een lijstje bijhouden. Na een paar eiloze rondes mag ik gelukkig nu weer 1 DPO --> 36.5, wat eipijn 2 DPO --> 36.7, gevoelige buik 3 DPO --> 36.6, gevoelige buik, klein dipje in temp, gele lichaamsdip? 4 DPO --> 36.7, misselijk, honger en oh ja zo gek gedroomd vannacht, echt bizar 5 DPO --> 36.7, niks Edit tepels beginnen wat pijnlijk te worden en te branden, ms gevoel in mijn buik Oh ja, kreeg paar keer te horen dat ik niet te genieten was 6 DPO --> 36.7, wat misselijk, hoofdpijn, moe, saggo mood 7 DPO --> 36.8, bezweet wakker geworden, ms gevoel in mijn buik, rugpijn, een mood om te schieten net als gister 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
Hoi, schrijf ook maar een rondje mee. Dit is de laatste ronde voor de MMM dus hopelijk succesvol. Spannend weer! 01 DPO --> 36.9, niets bijzonders 02 DPO --> 36.8, duizelig in de ochtend, moe 03 DPO --> 36.9, Moe, witte afscheiding, kleine steekjes in bm, veel honger, opgeblazen buik 04 DPO --> 36.9 dunne ontlasting, paar felle steekjes in baarmoeder, moe, honger, gassy 05 DPO --> 36.9, vroeg wakker, steekjes, moe, veel honger, gassy, pukkel kin, opgeblazen 06 DPO --> 37.0, opgeblazen buik, rusthartslag al 3 dagen hoger, moe. 07 DPO --> 08 DPO --> 09 DPO --> testen? 10 DPO --> 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> NOD
1 DPO—> krampen, licht rugpijn, diarree 2 DPO—> krampen, licht rugpijn, diarree 3 DPO—> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig 4 DPO—> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig (veel) 5 DPO —> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig (veel) 6 DPO—> krampen, licht rugpijn, afscheiding cremeachtig 7 DPO—> krampen, flink pijn in m’n onderrug en liezen. Opgeblazen buik. Iets gevoelige borsten 8 DPO—> krampen, zelfde pijn in m’n onderrug en liezen, opgeblazen buik (loop de hele dag met m’n knoop open..) dit ken ik niet van vorige cyclussen.. maagzuur. 9 DPO—> vol gevoel baarmoeder, iets minder pijn onderrug en liezen, maagzuur (gisteravond omeprazol in moeten nemen) TEST—— tuurstreepje! Kan me vaag herinneren dat ik toen ik zwanger was van onze eerste ik ook pijn in m’n liezen en bovenbenen had…
Dat hopen wij ook! Jaaaa, ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap dan verloopt (als alles goed mag gaan…) nu ook een peuter van 3 rondlopen, en ben inmiddels 37… dus zal het wel iets heftiger zijn denk ik…