Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Mag ik ondanks dat ik wat later instap ook nog meedoen?

1-4 dpo - niets bijzonders

5 dpo - lichte gevoeligheid borsten

6 dpo - beetje misselijk wakker geworden, beetje hoofdpijn ook. Middag: Erge hoofdpijn. Veegjes roze. Lichte gevoeligheid borsten. Beetje krampjes.

7 dpo - negatieve test (duh!!) gevoelige borsten, krampjes, veegjes roze, koud.

8 dpo - negatieve test (duh!!), gevoelige borsten, dikke witte afscheiding, smiddags misselijk, wat krampjes.. ennn tromgeroffel!!!! Een tuurlijntje op de kv2v5!!!!

9 dpo -over de hele dag 4x negatief getest :cry: , gevoelige borsten, beetje misselijk, redelijk wat afscheiding

10 dpo - gevoelige borsten, erg misselijk de hele dag, moe (maar nachtbrakertje gehad), geen test nog gedaan, wederom redelijk wat afscheiding. Edit: test gedaan einde van dag maar negatief.

7 of 11 dpo - gevoelige borsten, veel trek,

8 of 12 dpo - niets..

NOD? - vandaag. En ongesteld. Ben er echt even verdrietig van.

2. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Nee:cry: dat snap ik aahh zo niet leuk:$ dikke knuffel!

3. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    k wil deze ronde ook graag eens een dagboekje bijhouden. :)
    Het is de eerste ronde na mijn vmk (totaal ronde 5) en ik weet niet goed wat te verwachten.
    Ik ben niet 100% zeker van mijn eisprong, maar ik vermoed dat die zondag geweest is, ik neem maandag als 1 DPO.

01 DPO --> Witte, crèmeachtige afscheiding, vrij veel. Constipatie. Verder niets bijzonder.
    02 DPO --> 36,9 - Crèmeachtige afscheiding wat minder, 's middags heel moe, hele dag wat steekjes in BM/liezen, beetje zwaar gevoel in BM maar niet de hele dag. Constipatie.
    03 DPO --> 37,1 Gelukkig niet meer geconstipeerd. Crèmeachtige afscheiding, niet meer zo moe, wel af en toe wat steekjes in BM maar verder niets bijzonder.
    04 DPO --> 37 Nog crèmeachtige afscheiding, maar wel minder. 's avonds wat hoofdpijn en moe, maar was al van 5u30 wakker, dus ligt wellicht daaraan. Af en toe wat steekjes in BM, maar niet veel. (Nog) geen verandering aan borsten/tepels te merken.
    05 DPO --> 37 Heel veel witte (dikke) afscheiding. Verder niets speciaals. Geen gevoelige/gezwollen borsten/
    06 DPO --> 37 Opgestaan met stekende pijn rechts, die doorstraalt naar mijn lies rechts. Gedurende de dag ook links wat pijn gehad. Geen idee wat dat betekent. Nog steeds veel dikke afscheiding, eerder sticky. Borsten niet gevoelig, niet gezwollen.
    07 DPO --> 36,9 Nog steeds veel witte afscheiding, maar iets minder al. Geen gespannen borsten, wel de hele dag zwaar gevoel in BM. Veel krampen, maar vooral mijn darmen want weer al 4 dagen geconstipeerd.
    08 DPO --> 37 Bijna geen witte afscheiding meer en niet meer geconstipeerd. Af en toe wat krampen. Borsten normaal. Wel de hele dag wat hoofdpijn en last van mijn lenzen.
    09 DPO --> 37 - wellicht vandaag al testje wagen :oops:
    10 DPO --> eerste testje wagen
    11 DPO -->
    12 DPO -->
    13 DPO --> NOD

4. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend zeg :( is t toch ergens misgegaan wss. Je mag best even verdrietig zijn!!

5. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    :(:(:( Dikke knuffel en veel succes in de volgende ronde!

6. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Knuffel @MamaDorey , zo niet leuk! Wees extra lief voor jezelf vandaag

7. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Ik heb een test gedaan, kon me niet inhouden haha. Ik zie een héél licht streepje. In het echt hoef ik er wat minder moeite voor te doen, hier zal de kwaliteit wel minder zijn. Ik test donderdag weer en hopelijk dan een oploop:D

Campus vindt dit leuk.
  8. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Hihi testdrang ik hoop voor je op een positieve test! :)

9. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Nice!:thumup: Ik hoop op een mooie oploop :)

Caithxxx vindt dit leuk.
  10. Iloraaij21

Iloraaij21 Actief lid

1 jul 2020
    117
    115
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!

Ik heb deze ronde express geen lijstje bijgehouden omdat dit de eerste ronde is met Gonal F en 5000 Pregnyl. Heb best wel wat sympthomen gehad... gevoelige borsten, extreem moe, hoofdpijn, trekkerig gevoel in mijn baarmoederstreek... maar ik denk dat dit te verwijten was aan de Pregnyl injectie.

Nu zit ik op 10dpo en volgens mij zou de Pregnyl nu wel uit mijn lichaam moeten zijn. Heb sinds vanochtend wel last van misselijkheid maar verder niks meer..

Ik had 1 follikel links zitten, gelukkig aan de kant van de open eileider. Ik weet niet zo goed wanneer ik kan gaan testen. Ik dacht dit weekend? 13 of 14 DPO. Wat denken jullie? Hebben jullie ook gelijke ervaringen met Pregnyl gehad? :)

Edit: vanochtend 13 DPO negatieve test... :cry:
    Edit: op 13 DPO na gemeenschap ineens roze afscheiding. Ik dacht dat mijn ongesteldheid zou doorbreken. Daarna geen bloedverlies meer, wel de krampen. Nu 15 DPO in de ochtend en nog steeds geen bloedverlies..

Wat denken jullie? Morgen ochtend maar weer eens een testje wagen of zegt de negatieve test van 13 DPO al genoeg?

Ongesteld geworden..

11. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Knuffel:(

12. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ben benieuwd deze maand. Vorige maand heeft mijn lijf me echt voor de gek gehouden.

Dpo1:niks bijzonders
    Dpo2:niks bijzonders
    Dpo3:niks bijzonders
    Dpo4:niks bijzonders.
    Dpo5:slecht geslapen, beetje hoofdpijn verder niet echt iets bijzonders.
    Dpo6: iets gevoelige boobs, iets gerommel onder in de buik en mini steekjes. Kloppend gevoel in de buik. niet de hele dag door deze symptomen met vlaagjes.
    Dpo7:
    Dpo8:
    Dpo9:
    Dpo10:
    Dpo11:
    Dpo12
    Dpo13:
    Dpo14:Nod

13. Bladie94

Bladie94 Actief lid

11 sep 2021
    101
    73
    28
    Vrouw
    Ik doe ook voor het eerst mee!
    We proberen nu voor de 3e maand.
    Nog geen kindjes pas getrouwd.

DPO1:
    Winderig, moeilijk naar de toilet vanochtend, steken linker kant eierstokken, lage rugpijn (maar daar heb ik vaker last van):thumup:

14. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Klinkt als ovulatiepijn?

15. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Pff mindfuck.. k zit nu op 7 dpo ong. maar k kreeg me vanmiddag ineens een vaag soort buikpijn wat k enorm herkende van toen k zwanger was. Maar aangezien k ook al een week lang lucht in me darmen heb, vertrouw ik niks meer. Plus tis nog erg vroeg. Ook heb k spierpijn in me lies wat ik ook maar probeer te relativeren want k moet nog een week.
    Maar k hou hier helemaal niet van haha.. zoveel onzekerheid hehe.

16. Bladie94

Bladie94 Actief lid

11 sep 2021
    101
    73
    28
    Vrouw
    denk jeee! Mijn ovulatie was denk echt gisteren of eergisteren. dan vanavond nog maar ff aan de slag

17. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Steken bij eierstokken link ik meestal aan ovulatiepijn. In iedergeval voel k dat elke maand.. maar k weet niet of jij ermee bekend bent?? :) extra gezellig avondje kan natuurlijk nooit kwaad.

18. Bladie94

Bladie94 Actief lid

11 sep 2021
    101
    73
    28
    Vrouw
    jaa ik snap wel wat je bedoeld!
    Ik had alleen op de dag van me ovulatie (wat ik denk dat de dag was) ook trekkerig gevoel en een hele felle steek in me baarmoeder voor 2 mins.

inderdaad kan nooit kwaad haha…

En zaadjes blijven toch wel een paar dagen goed dus… ik hoop zo dat het nu wel raak is. Ik probeer pas en ik ben er al zo erg mee bezig.
    Ik heb zoveel respect voor de dames en heren die al maanden jaren bezig zijn pff!!

MissElla87 vindt dit leuk.
  19. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Jaa, tis echt niet niks.. komt veel bij kijken. En die wacht weken zijn nog t moeilijkst van alles. Ik duim voor je!!
    Overigens ovulatie pijn zit wel echt links of rechts.

20. Bladie94

Bladie94 Actief lid

11 sep 2021
    101
    73
    28
    Vrouw
    Inderdaad! Thankk youu, ik ook voor jou!

MissElla87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina