Tis wel echt heel moeilijk... maar k heb anders alleen mezelf ermee. Veel afleiding zoeken komende dagen.
Hoi dames, ben ik weer na even een pauze ivm bbz. We mogen weer. Vorige cyclussen waren met letrozol, maar nu is het even afwachten en nog geen letrozol. Dus even de natuurlijke cyclus polsen in de hoop dat het lukt. We hebben het gezellig gemaakt 2 dagen voor ovu en op de ovu dag zelf. Bij gehouden door te temperaturen. -1. 36,5 ovu. 36,4 1 dpo: 36,9 met migraine 2 dpo: 36,6 verders niks
Weetje wat ik me afvraag: Kan je überhaupt wel iets voelen voor je NOD? Ik lees overal dat je pas rond 3/4 weken iets kan voelen van symptomen. Terwijl als ik iedereens lijstje lees.. is dat zo tegenstrijdig. Wat denken jullie?
Oke duidelijk! Dus eigenlijk als ik je goed begrijp is dat toch echt de laatste week dus 1 week voor nod. en niet meteen al. Ik zit echt 3/4 dpo en ik denk dat ik van alles voel hhahaha ik wil gewoon te graag!
Jaa dat is t nadeel je gaat nu op alles letten, elke poep en scheet kunnen een symptoom zijn. Maar k vrees dat je echt nog even moet wachten. En wss als het je eerste kindje is herken je pas na je positieve test dingen van dagen terug dat je denkt ohhh die dingen of gevoelens verklaren een hoop.
Ik zat even te denken dat ik toen bij mijn dochter toen een week vooruit was gezet en toen 6 dagen voor nod licht positief teste. dus eigenlijk pas op nod achteraf. en ook zo laat kwaaltjes. Geduld geduld
k wil deze ronde ook graag eens een dagboekje bijhouden. Het is de eerste ronde na mijn vmk (totaal ronde 5) en ik weet niet goed wat te verwachten. Ik ben niet 100% zeker van mijn eisprong, maar ik vermoed dat die zondag geweest is, ik neem maandag als 1 DPO. 01 DPO --> Witte, crèmeachtige afscheiding, vrij veel. Constipatie. Verder niets bijzonder. 02 DPO --> 36,9 - Crèmeachtige afscheiding wat minder, 's middags heel moe, hele dag wat steekjes in BM/liezen, beetje zwaar gevoel in BM maar niet de hele dag. Constipatie. 03 DPO --> 37,1 Gelukkig niet meer geconstipeerd. Crèmeachtige afscheiding, niet meer zo moe, wel af en toe wat steekjes in BM maar verder niets bijzonder. 04 DPO --> 37 Nog crèmeachtige afscheiding, maar wel minder. 's avonds wat hoofdpijn en moe, maar was al van 5u30 wakker, dus ligt wellicht daaraan. Af en toe wat steekjes in BM, maar niet veel. (Nog) geen verandering aan borsten/tepels te merken. 05 DPO --> 37 Heel veel witte (dikke) afscheiding. Verder niets speciaals. Geen gevoelige/gezwollen borsten/ 06 DPO --> 37 Opgestaan met stekende pijn rechts, die doorstraalt naar mijn lies rechts. Gedurende de dag ook links wat pijn gehad. Geen idee wat dat betekent. Nog steeds veel dikke afscheiding, eerder sticky. Borsten niet gevoelig, niet gezwollen. 07 DPO --> 36,9 Nog steeds veel witte afscheiding, maar iets minder al. Geen gespannen borsten, wel de hele dag zwaar gevoel in BM. Veel krampen, maar vooral mijn darmen want weer al 4 dagen geconstipeerd. 08 DPO --> 37 Bijna geen witte afscheiding meer en niet meer geconstipeerd. Af en toe wat krampen. Borsten normaal. Wel de hele dag wat hoofdpijn en last van mijn lenzen. 09 DPO --> 37 - Nog weinig symptomen, ook geen last van PMS, wat ik normaal heel fel heb. What's going on? Eerste testje gedaan: negatief. 10 DPO --> 37,1 Weinig tot geen symptomen, alleen hoofdpijn. Nog steeds niks last van PMS wat normaal vanaf 8 DPO heel duidelijk aanwezig is. Vandaag niet getest maar geloof er niet meer in. 11 DPO --> 37,1 Weinig symptomen, alleen hoofdpijn en vandaag wat gevoelige borsten. Testje gedaan voor de zekerheid, maar game over zoals ik dacht: negatief. Hoop dat mijn menstruatie snel doorbreekt en dat we volgende ronde meer geluk hebben. 12 DPO --> 13 DPO --> NOD
hahahahah ja! Ik denk dat lijstjes maken geen zin heeft voor mij. Ik ben er dan ook teveel mee bezig. Het leek me gewoon leuk om een keer een te maken inplaats van alleen maar te lezen van andere. scheetjes laten doe ik zeker.. vreselijk hahaa
Ik weet natuurlijk ook helemaal niet hoe het voelt dat is het ook. Ik ben nooit zwanger geweest. Dus alles wat ik voel denk ik…. Ik ben zwanger hahaha
Heel herkenbaar en heel irritant. Maar weetje.. 1 symptoom is ontzettend handig.. dat is wanneer je niet ongesteld wordt hehe . K hoop voor je dat t snel raak mag zijn!!!
Hahaha ja k denk ook serieus dat t een symptoom is en als k straks echt zwanger blijk dan weet ik zeker dat t een symptoom is want vanaf mn ei tot 2 dagen terug had k heel erg vaak buikpijn met lucht en sinds k denk dat t ingenesteld is, is de lucht ook minder. Tiktak wachten duurt lang haha
CD 14 - zwaar gevoel. CD 15 - niks bijzonders. CD 16 - hele felle steken, maagzuur, moe. CD 17 - nog steeds steken, rugpijn, heel diep geslapen. CD 18 - menstruatiepijn icm steken, ontzettend moe, hoofdpijn, gespannen borsten. CD 19 - menstruatiepijn, moe, tintelende/gespannen borsten. CD 20 - nog steeds tintelende borsten en menstruatiepijn. Extreem moe. Vol gevoel onderin m'n buik. Misselijk. Droge ogen (geen idee of dat er wat mee te maken heeft maar viel me even op) CD 21 - vol gevoel, menstruatiepijn, knallende hoofdpijn, moe, droge ogen. Misselijk. M'n borsten voel ik niet zo vandaag. CD 22 - vol gevoel, maar ook zwaar gevoel onderin buik. Moe. Menstruatiepijn icm wat steekjes. Droge ogen, hoewel dat wel wat minder is. CD 23 - menstruatiepijn, vol gevoel onderin m'n buik, enorm gassig ook, felle steken thv linker eierstok (?), vrijwel de halve avond last van gehad. Misselijk. Moe. Vanmiddag getest, negatief. Ik test zondag pas weer. Ik weet ook niet precies wanneer m'n eisprong was. CD 24 - felle steken weer bij m'n linkereierstok. Gassig. Gevoelige borsten. Moe. Last van m'n ogen. Hoofdpijn. Menstruatie krampen. CD 25 - weer felle steken bij linkereierstok, straalde ook uit naar m'n been toen ik een tijdje stond. Verder menstruatiepijn, zwaar/vol gevoel, geïrriteerde ogen, hoofdpijn, moe. Hopend op een mooie test morgenochtend. CD 26 - negatieve test. Alles is nog mogelijk, gezien m'n eisprong een gokje was. Donderdag zou ik een cyclus van 28 dagen moeten hebben, tot nu toe nooit langer dan 29 dagen gehad (zou vrijdag zijn). Hoofdpijn, droge ogen, misselijk, zwaar gevoel in buik, gassig (sowieso onrustig), rugpijn, maagzuur. Merk dat ik vooral onzeker word. Ik ga donderdag pas weer testen. CD 27- Slecht geslapen, waardoor nu m'n schouders nek en hoofd enorm zeer doen. Daardoor dus ook extra moe. Vandaag juist hele tranende ogen als er ook maar een beetje wind in kwam. Zwaar gevoel in onderbuik. Menstruatiepijn wat uitstraalt naar linkerbeen. Misselijk. Steekjes in borsten. Licht positieve test. CD 28 - moe, hoofdpijn, menstruatiepijn, gassig, rugpijn. CD 29- vannacht bij het afvegen wat roze.. verder niets. Test nog minder duidelijk dan vd week. Hoop is wel weg nu edit: misselijk, menstruatiepijn, moe (maarja slecht geslapen), hoofdpijn, veel plassen, vol gevoel. Onzeker.. is m'n eisprong niet later geweest? Ongewoon maar niet onmogelijk.. dan klopt m'n vermoedelijke eisprong niet. Ik wijzig het terug naar cyclus dagen. Hoop nog niet verloren. Over de dag heen geen druppel bloed verloren. CD 30 - CD 31 - testen?