Ronde 17 alweer, here we go 1 DPO --> 36.9, zere tepels en diarree 2 DPO --> 36.7, dipje in temp, zere tepels
Voor dat ik van onze 1e zwanger werd keek ik ook altijd al in dit topic, nu 2 jaar geleden. Leuk dat het er nog is! Ik wil ook graag mee doen. 1 t/m 5 dpo: niks bijzonders 6 dpo: pijnlijke borsten 's nachts, maar dit heb ik wel vaker na mijn ei. Deze keer doet het wel echt even zeer in de nacht als ik me omdraai. Overdag wordt de pijn weer minder. 7dpo: licht pijnlijke borsten. Bij het naar bed gaan last van mijn maag. 8dpo: steekjes rond mijn baarmoeder en licht rommelende darmen. Pijnlijke borsten. 9dpo: word 's ochtends wakker met volle borsten die nog steeds pijnlijk zijn. Rommelende darmen soms. Steken zo nu en dan, dit had ik ook bij onze eerste. Een vaag misselijk tintje in mijn buik (als iemand begrijpt wat ik hiermee bedoel). Testje gewaagd en licht positief! Nog wel erg vroeg natuurlijk Edit: menstruatiegevoel zo nu en dan. 10dpo: pijnlijke vollere borsten en tegels als ik 's ochtends wakker word. Rugpijn. Rommelende darmen en een licht zeurend menstruatie gevoel. Testje vanochtend wederom positief, iets donkerder dan gisteren.
Ja spannend weer!! Ben heel benieuwd. Ja, dit was de officieel de eerste echte ronde haha. Afgelopen maand kon het misschien per ongeluk raak zijn, en toen vonden we dat allebei zo leuk dat we besloten hebben er weer voor te gaan.
Nou jongens, net eerste vervroegde echo gehad (6w3d nu!) en het hartje klopt! ben echt zo blij, nu eindelijk een beetje iets tastbaars wat het wat echter maakt.. ❤️❤️
heey, helaas ben weer aan de zoveelste ronde bezig (zonder hulp). Aanstaande vrijdag weer in gesprek met de fertiliteitsarts. Meer onderzoeken zie ik niet zitten. Hopelijk beginnen met ivf. Was met de 2e ronde letrozol zwanger geworden, maar ze twijfelen aan men enige eileider nog.
Even een vraagje.. Ik zie sommige reacties over temperatuur is dat echt zo bepalend? Want als je normale temperatuur 35.6 bijv. Dan is 36,3 toch voor jou een verhoging of begrijp ik het nou verkeerd?? Is nog allemaal nieuw voor me. Sorry als het een domme vraag is haha thank you ladies
jaa dat klopt. Temperatuur is ook voor iedereen anders. Het gaat juist om de veranderingen de dipjes of juist de verhogingen.
oke nee dan begrijp ik het goed dus hij moet eigenlijk gwn stijgen elke dag of kan het ook zo zijn dat die 2 dagen op zelfde temp blijft?
Nouja het is niet zo zwart-wit. Je wilt op een bepaald moment ook een dipje zien wat de innesteling zou kunnen betekenen. voor ieder persoon kan dat echt weer anders zijn. Als je googled op temperatuurkaartjes zwanger of temperatuur curve dan kan je het een beetje bekijken.
Het klinkt erg onbetrouwbaar dat temperaturen.. er kunnen toch heel veel factoren meespelen daarin? Ik zou er zelf iig nooit voor kiezen. Maar goed, t bestaat niet voor niks.. velen zullen er wss wel winst uit halen.
Vanmorgen toch maar een test gedaan en deze was omo wit. Woensdag of donderdag ongesteldheid worden dus daar ga ik nu maar op wachten. En anders vrijdag weer testen. Inmiddels vind ik t allemaal prima. Geen idee waar dan die herkenbare zwangerschaps kwaaltjes vandaan komen, want k voel t nog steeds.. maar ach. K wacht rustig af iig!! Ik had overigens om 4 uur ook geplast (6 uur deed ik de test). K weet niet of dat heel erg uitmaakt. Edit: k had net roze bij t afvegen dus het is duidelijk . Hopelijk ben k dan snel van de kwaaltjes af..
Ahh nee joh ik moet zeggen vorige maand was mijn eerste ronde toen had ik ook heel veel kwaaltjes en was er van overtuigd zwanger te zijn.. deze maand zat ik er anders in en had helemaal geen kwaaltjes.