Hoop dat mijn menstruatie vandaag doorbreekt ipv morgen...morgen hebben we bezoek en de eerste dag is altijd het heftigste. DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht. DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek en lage rugpijn DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels DPO 5: Bmm nog steeds hoog. (erg hoog) en hard. meer witte soepele afscheiding (niet plakkerig) binnenin. Gevoelige tepels & krampen in mijn maag en rechtsonder. Rommelende darmen. MS gevoel smiddags. Diarree savonds. DPO 6: Hoge harde bmm. Afscheiding wit. Ms klachten (al 2 dagen), meer honger, droge lippen, depri gevoel alsof het niet gelukt is. Gevoelige borsten maar geen pijn. Soms korte vlaagjes misselijkheid en Kkkkoud. savonds echt nog steeds heftig buikpijn. Hele dag aangehouden, ik was niet te genieten. DPO 7: Eigenlijk wel oke. Wat warmer en rode droge lippen. Beurs gevoel in buik en tijdens plassen, iets meer honger en dorst merk ik en hele hoge hmm + voor het eerst weer echt volop afscheiding (wit). Savonds weer buikpijn, gelukkig maar een uurtje. DPO 8: omo witte test (droomde dat ik een positieve test in handen had). Licht misselijk rechts tepel nog gevoelig, links niet. Bmm heel hoog, zacht en witte afscheiding. Onderrug pijn. Ms gevoel... Ik heb er geen vertrouwen meer in DPO 9: opnieuw omo witte test. Gisteravond en vandaag hele dag drukkende hoofdpijn, lage rugpijn, extreem hoge bmm. DPO 10: opnieuw omo witte test. ijskoud heb ik het. temperatuur is gezakt van 37.1 naar 36.3. verder geen klachten, behalve lage rugpijn. Hoofdpijn is nog maar heel licht aanwezig. Extreem hoge bmm en witte afscheiding DPO 11: temp. Nog steeds 36.3. alle klachten zijn weg behalve koud hebben. DPO 12: temp. Nog verder gekelderd. 36.0. omo witte test. Geen klachten, bmm wisselend heel hoog en redelijk hoog. Witte afscheiding minimaal. Opgezwollen binnenkant vagina. Voel wel heel warm... Voor het eerst in dagen. Savonds nog een omo witte test (wilde ander tijdstip ook uitsluiten). DPO 13: temp van 36.0 naar 36.2. weinig tot geen afscheiding. Nauwe vagina, bmm wisselt tussen super hoog en hoog, gister hele dag ongi krampjes, vandaag ook. Vaker plassen en meer "number 2s" dan afgelopen dagen. DPO 14: NOD
Mijn rusthartslag is de laatste 3 dagen al hoger (51 ipv 47 - Garmin meet dit constant) dan de dagen daarvoor, had ergens gelezen dat dit voor je menstruatie is en dan op de dag dat de komen dan zakt hij weer. Ben benieuwd of andere meiden dit ook hebben?
16 nov ovulatie DPO 1: niks DPO 2: niks DPO 3: Bruin bloedverlies, niet de moeite voor inlegkruisje DPO 4: Rood bloedverlies (nog altijd erg weinig) en pijn li onderin mijn buik. Eierstok of baarm? Hele heldere dromen DPO 5: Bruin bloedverlies (nog altijd geen inlegkruisje nodig gehad), nog altijd buikpijn onderin. PIjn die ik ook niet herken. Weer hele heldere dromen DPO 6: Nog altijd bruin bloedverlies, nog altijd buikpijn. Met mezelf afgesproken als maandag buikpijn aanhoudt ik Gynaecoloog bel voor controle DPO 7: Maandags buikpijn overdag weg, ook geen bloedverlies meer. s avonds toch weer buikpijn DPO 8: Ineens hele vervelende pijn aan delittekens van de 2 OK's ???? Niet eerder gehad DPO 9: Vandaag geen enkele pijntjes meer gehad. Vannacht ineens het gevoel dat mn borsten me in de weg lagen maar geen pijn. Vandaag een vreselijke huildag. Straks flink in tranen uitgebarsten. Zenuwen om te testen? Erg het gevoel dat het toch niet raak is en geen vertrouwen in mn lichaam. DPO 10; omo witte test
Hey meid, laat je niet van de wijs brengen op dpo 10. Het eitje heeft tot ongeveer de 12e dpo kans om in te nestelen en dan moet je hcg nog opbouwen
Ja heb je ook gelijk in, maar door de vele buikpijn en bloedverlies zinde het me toch al niet. Ben ook aan het overwegen daarvoor toch effe de gynaecoloog te bellen ivm de OK’s van deze zomer en nu die klachten
Hier nog even mijn dpo lijstje ondanks mijn aflopende test. Nog geen menstruatie te bekennen tot nu toe. 1 dpo ; beurs gevoel, veel afscheiding ( creamy) 36,8 temp 2 dpo weinig tot geen afscheiding, verder niets temp 36,9 3 dpo; ineens weer wat meer afscheiding, beetje slijmachtig maar niet rekbaar .temp 37.1 4 dpo ; weinig tot geen afscheiding. Wat steken links onderin. Ineens wat meer pukkels op het gezicht, vollere borsten. Temp 37.2 5dpo ineens temperatuur daling van 37.2 naar 36,8. ( gele lichaam?) Beetje creamy afscheiding. Krampen en beurs gevoel 6 dpo temperatuur weer gestegen naar 36.9 Veel afscheiding, dik en plakkerig. Hier en daar wat krampen, beetje diarree, vaak naar de wc voor ontlasting. 7 dpo temperatuur ietsjes gedaald van 36,9 naar 36,8. Vol gevoel hebben de hele dag, niet veel kunnen eten. Beetje creamy afscheiding, niet veel. Hoofdpijn, opgeblazen gevoel, baarmoeder mond zit laag en hard, lage rugpijn, rommelige darmen, beetje last van obstipatie, snachts wakker van de dorst, hele droge mond gevoel. Gevoelige borsten. Savobds erg moe maar niet kunnen slapen. 8 dpo ; temperatuur gestegen naar 37 Lage rugpijn, ineens heel even klein beetje misselijk tijdens eten maar was zo weer weg. Gevoelige borsten, lage baarmoedermond die erg hard is. Dorstig gevoel. Moe opgestaan. Voelt beetje beurs daar beneden. 2 pijnlijke steken 9 dpo; Temperatuur 36,9 Gevoelige borsten, lage baarmoedermond zacht , beetje creamy afscheiding. In de middag erg moe, op de bank in slaap gevallen in de middag. Krampjes 10dpo Temperatuur 37,1 Negatieve test, was Omo wit! ( test van sensitest 4 dagen voor nod ) Zwaar gevoel daar beneden, soms gevoelige borsten. Savonds paar steken 11 dpo Temperatuur 37 Gevoelige/branderige tepels, af en toe ms krampen, moe, lage rugpijn. Baarmoeder hoog en zacht. Zwaar gevoel baarmoeder bij het lopen en/of hoesten. Puistjes in het gezicht. 12 dpo Temperatuur 37,1 Licht positieve test!! Lage rugpijn, steken, gevoelige borsten. Geen afscheiding, hoge baarmoeder 13 dpo Temperatuur 36,9 Zwaar gevoel onder buik, geen afscheiding, lage rugpijn, veel puistjes in gezicht, veel moe, veel dorst, honger gevoel en hoofdpijn , hoge baarmoeder 14 dpo Temperatuur 36,8 Weer getest, test is afgelopen lijntje was er nog wel, maar nog lichter dan hij al was. Slecht gevoel over. Gevoelige borsten, zwaar gevoel onder buik, ineens weer afscheiding creamy, soms zelfs rekbaar (?) maar niet doorzichtig of iets. Hoge baarmoeder, links en rechts steken. Lage rugpijn 15 dpo Temperatuur 37 Links steken, lage rugpijn, bil spierpijn hoewel ik niet heb gesport. Moe, waterige/dunne afscheiding. Hoge baarmoeder. Nog geen ms te bekennen.
Ja gister voor het eerst weer getest (14 dpo) 2 dagen na positieve test ( op 12 dpo). En die test van 14 dpo was teruggelopen. Daarna niet meer getest. Wil over paar dagen weer testen mocht mijn ms nog steeds niet begonnen zijn.
Ik hoop het! Alleen ben ik er niet zo zeker van. Ik kan erg veel last hebben van progesteron; dit had ik bij mijn eerste ook voordat ik zwanger werd en nadat ik gestopt was met de pil. Echter heb ik nu al sinds de geboorte geen anti conceptie en weinig last gehad van progesteron. Dus dat maakt het wel vreemd. Misschien gewoon een tussen de oren idee dat ik er meer op let en het dus opmerk
wat zenuwslopend zeg! Je temperatuur is nog wel mooi hoog.. kan de afgelopen test een “foutje” zijn? Weinig geconcentreerde urine ed?
Ik doe ook weer een ronde mee. Lang moeten wachten op mijn ei (cd27) en uiteindelijk ook weer gezwicht voor de ovulatietesten. Daar dus veel van moeten gebruiken, maar uiteindelijk een knaltest op cd26. Ronde 6 voor 2e kindje. 1 DPO: 36.6. Lotionachtig slijm. Heel af en toe nog een steekje in (linker) eierstok. 2 DPO: 36.7. Lotionachtig slijm. Beetje last van mijn darmen (al een beetje voor eisprong). 3 DPO: 36.8. Dikker wit slijm (een beetje maar). Last van mijn darmen (veel gassen ). Daardoor ook een drukkend gevoel onder in buik. 4 DPO: 36.8. Dikker wit slijm, beetje klonterig ('s ochtends veel). Last van mijn darmen (erg winderig/ gassen). Daardoor ook een drukkend gevoel onder in buik. 5 DPO: 36.9. Dikker wit slijm (een beetje). Last van mijn darmen 's ochtends (erg winderig /gassen). Steekjes in lies en onder in buik, vooral links. Af en toe iets van prikkeling in borsten bij oksel. 's Avonds licht gevoelige borsten bij aanraking. 6 DPO: 37.1. Slijm wordt weer wat dunner, nog wel wat brokkelig en wit (lijkt op schimmel, maar dunner en verder geen last van). Winderig en veel boeren. Gevoelige borsten vooral bij oksels. Beetje drukkend gevoel onder in buik en hier en daar wat lichte steekjes. Dit heb ik al wel een beetje de afgelopen week, maar tot nu toe ook onrustige darmen, wat vandaag wel weer mee viel. 7 DPO: 37.2. Slijm idem 6dpo. Winderig en boeren. Ook een licht weeiig misselijkheidsgevoel (van die hongermisselijkheid). Gevoelige borsten bij oksels.
Nee denk het niet, urine was geconcentreerd genoeg. Heb nu wel wat ms krampen. Dus denk dat mijn ms gaat komen.
Temperatuur afgelopen 3 dagen aflopend, omo witte testen en ongi gevoel. Geen afscheiding meer. Vanochtend temperatuur 0.2 hoger (niets dus eigenlijk), opeens weer witte afscheiding en vermoeide benen en liezen maar geen ongi gevoel meer. Hebben meer dames dit 1 dag voor hun NOD / MS? Het is me namelijk nooit opgevallen, maar nu toch wel benieuwd of dit een standaard iets is. Want waarom zou afscheiding weer opbouwen op het moment dat je ongesteld wordt? In mijn hoofd weet ik dat ik gewoon redenen zoek om hoop te houden... Kansloos I know
Ok, misschien is dit een beetje raar. Mijn linkerborst is de zijkant gevoelig en ik kneep in mijn tepel en sprietste 2 straaltjes gele vocht eruit, melk? Bij het afvegen en 2 minuscuul rode vlekjes bij mijn véél waterig/creme afscheiding. Niet plakkerig, maar net een hydraterend zalfje of lotion
Ik heb altijd witte afscheiding rond mijn NOD. De keren dat ik zwanger was, was het super waterig en niet wit.