Ronde 3 DPO1 t/m 3: geen symptomen. DPO 4&5: paar steekjes in buik, maar dat voel ik elke maand, verder niks bijzonders. DPO 6: slecht geslapen, wazige dromen gehad.. veel plassen maar ja dat moet ik altijd eigenlijk heel klein beetje licht roze op wc papier maar moest wel goed kijken.. voor mijn gevoel iets meer afscheiding maar niet schrikbarend veel verder geen krampje te bekennen soms een scheetje maarja daarbij denk ik niet goh zou het mijn gevoel zegt juist niet gelukt..
hcg geprikt en die stond op 2! Ik denk hoe dan?? Voor het laatste de 19e getest en positief. Geen bloed meer gespot! Zo vreemd en raar. Ze noemde het een biochemische zwangerschap.
Je zit pas op 6 dpo dus er kan nog vanalles gebeuren Ik ga t niet meer bijhouden. Ik merk wel of ik ongesteld wordt of niet..
Hihi ja klopt is gewoon een voorgevoel dat bijhouden is ook een beetje irritant maar toch ook weer fijn om het te delen
Ja snap ik. Ik merk dat ik er zelf vooral nerveus van wordt haha. K ga dan echt alles voelen terwijl wanneer k niet bezig ben met zwanger worden ik nauwelijks iets geks opmerk behalve dezelfde dingetjes. Plus k word er zenuwachtig van. Beter laat ik het dus lekker op z'n beloop .
1 dag voor NOD, normaal gezien word ik morgen ongesteld. Vandaag in de late ochtend negatief getest. Al heel de dag hoofdpijn en enorm moe. Ook een druk op mijn maag en kortademigheid. Hoop eenbeetje verloren maar dan lees je de verhalen weer over het pas positief getest hebben tot wel een week na NOD .. ik wacht af .. paar dagen na NOD terug testen dan maar? ...
Dan ga ik toch even reageren want ik zit in precies hetzelfde schuitje! Ook 1 dag voor NOD. Vanmorgen negatief getest maar ook erg moe etc! We gaan het zien hihi
Ronde 3 DPO1 t/m 3: geen symptomen. DPO 4&5: paar steekjes in buik, maar dat voel ik elke maand, verder niks bijzonders. DPO 6: slecht geslapen, wazige dromen gehad.. veel plassen maar ja dat moet ik altijd eigenlijk heel klein beetje licht roze op wc papier maar moest wel goed kijken.. voor mijn gevoel iets meer afscheiding maar niet schrikbarend veel verder geen krampje te bekennen soms een scheetje maarja daarbij denk ik niet goh zou het mijn gevoel zegt juist niet gelukt.. DPO7: geen symptomen paar steekjes maar niet echt aanwezig...
Ja ik snap je wel de 1e ronde voelde ik alles had de focus erop en was overtuigd dat ik zwanger was.. nu ik het meer loslaat voel ik bijna niks geen symptomen maar goed zegt ook niet alles natuurlijk dan kan je alsnog zwanger zijn..
Ja idd ik ga ook pas op nod testen want ik heb vaak al op 9dpo al licht roze bloed verlies. Bij mijn dochter was het de 1e ronde raak dus dit is nieuw de wachtweken doorkomen..
Ahhh ja dan is dit idd weer iets nieuws.. iets waar je zelf je weg in zal vinden wat je prettig vind, wil t deze ronde niet raak zijn.
Hallo allemaal, Vorige week donderdag na GonalF 50 de pregnyl mogen zetten. 1tm4 DPO: gevoelige tepels en moe 5 DPO: ineens vanochtend best veel helderrood bloedverlies.. 6 DPO: nog steeds rood bloedverlies.. hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Zo vroeg al je menstruatie? Of zal dit een doorbraak bloeding zijn? 7 DPO: bruin bloedverlies... en in de avond opnieuw weer (een klein beetje) rood bloedverlies.. weet niet zo goed meer wat ik hiervan moet vinden..
Ronde 3 DPO1 t/m 3: geen symptomen. DPO 4&5: paar steekjes in buik, maar dat voel ik elke maand, verder niks bijzonders. DPO 6: slecht geslapen, wazige dromen gehad.. veel plassen maar ja dat moet ik altijd eigenlijk heel klein beetje licht roze op wc papier maar moest wel goed kijken.. voor mijn gevoel iets meer afscheiding maar niet schrikbarend veel verder geen krampje te bekennen soms een scheetje maarja daarbij denk ik niet goh zou het mijn gevoel zegt juist niet gelukt.. DPO7: geen symptomen paar steekjes maar niet echt aanwezig... DPO8: geen symptomen wel licht roze afscheiding... nou ik weet nu al dat het niet raak is elke ronde gaat het zo
T kan uiteraard nog steeds.. maar snap dat als je cyclus altijd zo is dat t dan al beetje voelt als verloren zaak.
Ja ik weet het maar toch denk ik dat het niet gelukt is. Voel ook helemaal geen symptomen maar voor mijn gevoel geen symptomen niet gelukt. Maar dat is natuurlijk ook niet altijd waar pff word er ook wel onzeker van.