Nou dat hoeft ook nog niet ik heb nu ook niet veel symptomen. Bij 12dpo ook pas de eerste symptoom..positieve test en toen begon pas mijn buik een beetje te rommelen. Maar ik snap je hoor.
Bleghh tis zon rollercoaster haha.. ben er gelukkig stuk minder mee bezig maar toch ben k erg benieuwd. Maar k ga niet testen dus k wacht rustig af tot woensdag.
1dpo: wat kleine steekjes maar niks bijzonders 2 dpo: niks bijzonders, nog wel wat steekjes 3 dpo: witte afscheiding (Als lotion) later op de dag en in de avond weer steekjes. Rond een uur of 20.00 heel erg moe, snellere hartslag. Geen zin in sex. Hele droge mond en veel dorst. 4dpo: ochtend: kurkdroog down under. Goed geslapen maar nog wel moe. Winderig (sorry) en oprispingen. 5dpo: overdag lekker wat energie, goeie dag, een nieuwe baan..geen "kwaaltjes" Avond: waar ik gister kurkdroog was down under..heb ik nu slijmerige afscheiding, maagzuur, oprispingen en af en aan steken, geen eetlust. 6dpo: sochtends iets over 09.00 mega honger, werd er een beetje duizelig van. Een hele Subway opgegeten. (Ik "ontbijt" altijd pas rond een uur of 11) over de hele dag een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik merk dat ik er chagrijnig van word.
Ja dat is het ook maar ik was er ook van overtuigd dat het niet raak was en ik vergeleek alles met mijn vorige x. Toen voelde ik al heeel snel dat het raak was maar deze x niks gevoeld voor nod. Maar woensdag dacht ik nou ik doe gewoon een test dan kan ik weer door want was overtuigd ongesteld te worden. Nu besef ik het nog steeds niet echt. Ik was er deze maand ook wel minder mee bezig maar toch ook weer niet omdat je alles vergelijkt met de vorige zwangerschap. Ik hoop zo dat jij ook een mooie test in handen hebt binnenkort
T enige wat vandaag anders is is dat ik ontiegelijk moe ben (gister ook wel) en buikpijn heb onderin, ook doen mn borsten meer zeer dan normaal. Ze branden soms echt. Maar k ga er toch maar niks achter zoeken.
Nouja vorige maand trapte ik erin dat k ervan overtuigd was dat t raak was en toen was t niks dus ik laat me niet weer gek maken hoor
ik heb hem wel een keer donkerder gehad. Vorige maand had ik mijn piek ook pas heel laat! Dus ik ga wel even door testen voor de zekerheid!
Oke! Voor de zekerheid maar gezellig maken hihi.. ik heb nu dag 15, dag 13 en deze maand dacht ik begin een x op dag 10 maar was dus op dag 11 deze maand een positieve test maar minder knal dan die maand ervoor.. maar ik gebruikte sensitest die dipsticks echt heel fijn
1dpo: wat kleine steekjes maar niks bijzonders 2 dpo: niks bijzonders, nog wel wat steekjes 3 dpo: witte afscheiding (Als lotion) later op de dag en in de avond weer steekjes. Rond een uur of 20.00 heel erg moe, snellere hartslag. Geen zin in sex. Hele droge mond en veel dorst. 4dpo: ochtend: kurkdroog down under. Goed geslapen maar nog wel moe. Winderig (sorry) en oprispingen. 5dpo: overdag lekker wat energie, goeie dag, een nieuwe baan..geen "kwaaltjes" Avond: waar ik gister kurkdroog was down under..heb ik nu slijmerige afscheiding, maagzuur, oprispingen en af en aan steken, geen eetlust. 6dpo: sochtends iets over 09.00 mega honger, werd er een beetje duizelig van. Een hele Subway opgegeten. (Ik "ontbijt" altijd pas rond een uur of 11) over de hele dag een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik merk dat ik er chagrijnig van word. 7/8dpo: gevoelige borsten en opkomende pijn in onderrug. Dit zijn voor mij de standaard signalen van een opkomende menstruatie