Hahaha!! Gelukkig kan ie ook nog 9 maanden aan t idee wennen. Want we gaan er maar even vanuit dat t allemaal goed blijft gaan !!
Haha ja nu is hij een stuk relaxter hoor. Vorige x werd ik daar zo onzeker van.. ja het voelt goed en ik ga er zeker vanuit dat het goed gaat,anders ga ik daar weer over piekeren
Bij m'n dochter voelde t vanaf dag 1 al zo goed en stabiel. Heb me er nauwelijks druk om gemaakt of t mis kon gaan. Niet stom bedoeld want k weet dat t kan, maar mijn gevoel was zo sterk dat t goed zat. Ik denk dat je mama instinct heel sterk is.
Gefeliciteerd super leuk!! Val je dan in het 1t/m 16 juli(bevallingsgroepje) groepje of net niet? Zou ik wel leuk vinden vandaar dat ik het vraag hihi
Ik doe ook even mee . 27/10 ovulatiepiek 29/10 zeer sterke steek in mijn onderbuik, wrs eisprong? 1+2 DPO (30-31/10) niks bijzonders 3 DPO ziek ( verkouden), 1x zeer hard moeten niezen en felle steek in onderbuik gekregen 4 DPO: heel raar en druk gevoel in onderbuik, ook pijn aan rechterkant en de dag moet nog beginnen
Ik heb nog nooit op een forum gereageerd, maar.. ik heb even wat 'hulp' nodig! Want ik kan zelf de spanning niet goed houden, haha. Wat zegt jullie gevoel over dit lijstje: 25-10 - IUI (was net na eisprong) 26-10 (dpo 1?); niks 27 & 28-10 (dpo 2-3); niks 29-10 (dpo 4): buikkrampen/menstruatiekrampen en last van winderigheid 30-10( dpo 5): buikkrampen/menstruatiekrampen en last van winderigheid; last van misselijkheid 31-10 ( dpo 6): Enorm misselijk wakker geworden, trok in de middag weer weg; hele dag enorm gevoelige borsten en veel zuur 01-10 (dpo7): weer enorm misselijk wakker, kokhalzen van elke geur en enorm gevoelige borsten en veel zuur. 02-10 (dpo 8); vanochtend weer enorm misselijk, de pijn en gevoelige borsten blijft ook. (mogen 09-10 pas testen officieel) Het gekke is, misschien herkent iemand dat wel; voor we begonnen was mijn lichaam heel erg 'klaar' om zwanger te worden, in mijn buik voelde het de hele tijd alsof er iets 'mistte'. En nu is dat gevoel ook helemaal weg. Een enorme rust in mijn buik. (behalve de maagklachten dan). De zenuwen zijn ook helemaal weg. Alsof mijn lichaam nu zegt 'het is goed'. Ik wil mezelf niet gek maken, misschien ben ik wel gewoon ziekjes of niet lekker; want het voelt wel enorm vroeg voor deze symptomen? daarom ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Er bestaat natuurlijk ook zoiets als schijnsymptomen. Misschien wil ik het te graag?
Zolang je geen positieve test in handen heb kan helaas alles nog. Denk dat de meeste hier wel 1 of meerdere rondes vanalles voelde en overtuigd waren zwanger te zijn (k ben er een van) en op de dag dat ik ongesteld moest worden... werd ik ongesteld. Het is en blijft een rollercoaster en je kan jezelf helemaal gek maken of rustig afwachten tot je nod. Maar ja dat is niet makkelijk. Maar niemand kan dus zeggen of t iets is of niet. Oke t klinkt ergens wel veel belovend maar tis wel vroeg dat t al begon. Dus ja t kan ook maar zo een griepje zijn. K zou op z'n vroegst 10 dpo testen. Sterkte met wachten!!!
Na dit bericht geen bloed verlies meer gehad die dag. Vanmorgen heel licht bij druk geven. Net voor het eerst echt weer ontlasting gehad zonder bloed, dus druk gezet en geen bloed meer. Borsten zijn nog gevoelig. Test loopt op voor mijn idee. Krampjes in m’n baarmoeder zijn wel bijna niet meer aanwezig, heel soms dat ik iets voel dus misschien ook positief? Ben blij als deze week voorbij is en ze snel met een echo meer duidelijkheid hebben want je zit zo echt in de onzekerheid. Foto toegevoegd met test van vandaag.
Ja, dat probeer ik mezelf ook te vertellen inderdaad! Brengt mij weer even met twee voeten op aarde om het van iemand anders te horen. Zeker dat het zo vroeg begon. Ik ga sowieso niet eerder dan DPO 12 testen, gewoon voor de zekerheid (en om mezelf niet nog gekker te maken). Ik laat het weten!
Ik vind dat lastig met deze testen. Ik adviseer eigenlijk iedereen om deze niet aan te schaffen. Heb namelijk al een aantal keer z'n lijn gehad en ik was echt niet zwanger. Uiteraard hoop ik voor je dat het wel zo is!
Update 4DPO— 27/10 ovulatiepiek 29/10 zeer sterke steek in mijn onderbuik, wrs eisprong? 1+2 DPO (30-31/10) niks bijzonders 3 DPO ziek ( verkouden), 1x zeer hard moeten niezen en felle steek in onderbuik gekregen 4 DPO: heel raar en druk gevoel in onderbuik, ook pijn aan rechterkant en de dag moet nog beginnen. Onderbuik is ZEER warm tegenover andere delen van mijn lichaam. Alsook heb ik pijn aan mijn onderrug. En kleine steekjes soms links en soms rechts van de onderbuik. + nog altijd verkouden
Wat een nare en spannende tijd voor je. Hoeveel dpo ben je nu? Afhankelijk daarvan kan je test mogelijk wel iets zeggen. Als je al wat verder bent, is de test best licht en moet je misschien wel rekening houden met het ergste scenario