Dat wil ook echt niks zeggen meid… Volgens mij gaan de ovutesten pas knallen als er op een zwangerschapstest een dikke streep te zien is
1dpo: Pijnlijke tepels en soms nog wat zeurende buikpijn. 2dpo: pijnlijke tepels, beetje misselijk gevoel. 3dpo: wat misselijk soms. Soms steken buik links en rechtsonder 4dpo: niets 5dpo: pijnlijke tepels, 6dpo: menstruatiekrampen, pijnlijke tepels 7dpo: beetje afscheiding, steken links onder met Hoesten. lage rugpijn. 8dpo: soms wat lichte buikkrampen, sterk het gevoel dat het niet raak is, moe, nog steeds beetje last van pijnlijke tepels 9dpo: NOD:
Ik kan het zo in het negatief niet echt goed zien…. Heb je ook de originele foto? Zie je met het blote oog iets????
1dpo: Pijnlijke tepels en soms nog wat zeurende buikpijn. 2dpo: pijnlijke tepels, beetje misselijk gevoel. 3dpo: wat misselijk soms. Soms steken buik links en rechtsonder 4dpo: niets 5dpo: pijnlijke tepels, 6dpo: menstruatiekrampen, pijnlijke tepels 7dpo: beetje afscheiding, steken links onder met Hoesten. lage rugpijn. 8dpo: soms wat lichte buikkrampen, sterk het gevoel dat het niet raak is, moe, nog steeds beetje last van pijnlijke tepels. Emotioneel. Negatieve test 9dpo: NOD:
Volgens mij zie ik op de 2e foto wat ik ook bij mijn test zag!!! Zou morgen iets duidelijker moeten zijn dan. Spannend joh, ik hoop het zo voor je!!!
Bekijk bijlage 706114 hier was het echt dat twijfelgeval “staat er nou wel of geen streep”. Het leek eigenlijk meer op een “waas”. Ook heel lastig op de foto te krijgen hoor! Je ziet het haast niet, maar het zat er wel
I Ohjaa ik zie hem! denk dat jouwe wel duidelijker was. Maar goed. Nog niet ongesteld vandaaag en tot nu toe ook niet het gevoel dat dat al gaat gebeuren. Wel lichtelijk zere borsten heb er niet echt last van. ga vanmiddag weer een test doen
1dpo: Pijnlijke tepels en soms nog wat zeurende buikpijn. 2dpo: pijnlijke tepels, beetje misselijk gevoel. 3dpo: wat misselijk soms. Soms steken buik links en rechtsonder 4dpo: niets 5dpo: pijnlijke tepels, 6dpo: menstruatiekrampen, pijnlijke tepels 7dpo: beetje afscheiding, steken links onder met Hoesten. lage rugpijn. 8dpo: soms wat lichte buikkrampen, sterk het gevoel dat het niet raak is, moe, nog steeds beetje last van pijnlijke tepels. Emotioneel. Negatieve test 9dpo: lichtelijk pijnlijke borsten, nog steeds pijnlijke tepels NOD:
Ik vond em op deze foto juist niet duidelijk hoor… Morgen is je nod toch? Of moet je vandaag ongesteld worden?? Ik duim heel hard hoor en ben reuze benieuwd naar je test!
Morgen inderdaad, maar normaal heb ik dan echt al wel menstruatiepijn.. ik ben zoiezo een middag tester dus ga als ik pauze heb rond 12:30 een test doen.