Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Hoi Dames,

    Na een heftig jaar achter de rug zou ik graag weer mee willen doen :).

    Hieronder mijn verhaal:
    In september 2020 kwamen mijn vriend en ik erachter dat we in verwachting waren en een maand later kregen we te horen dat het helaas een miskraam ging worden. Ik was toen 9 weken zwanger van een leeg vruchtzakje. Eerst cytotec geprobeerd, vervolgens veel restweefsel en toen een curettage. Mijn cyclus was daarna verschrikkelijk en mijn menstruaties waren geen menstruaties te noemen... Tóch was ik onverwachts in januari weer zwanger. We hebben toen drie goede echo's gehad met kloppend hartje en bij de termijnecho zagen we dat het hartje niet meer klopte. Eerst een paar weken gewacht in de hoop dat het vanzelf zou komen. Vervolgens langs de gynaecoloog die ons weer cytotec gaf wat opnieuw leidde tot een incomplete miskraam met veel restweefsel. Vervolgens werd er opnieuw gepushed op een curettage en toen was ik het zat. Ik ben naar de huisarts gegaan, heb een verwijsbrief gevraagd voor het Spaarne gasthuis en ik kon in april terecht voor een operatie op de OK. Ze hebben toen al het restweefsel weggehaald van de miskraam en ik moest vervolgens 8 weken lang aan de hormonen (wat een verschrikking!). Omdat er te veel restweefsel in mijn baarmoeder zat hebben ze niet goed kunnen zien of er verklevingen zaten en ook niet mijn eileiders door kunnen spuiten. Daarom moest ik na de kuur opnieuw een operatie op de OK krijgen. Dit gebeurde eind juni. Tijdens deze OK zagen ze nog een klein restje restweefsel, en twee kleine verklevingen, die zijn vervolgens weggehaald en daarna hebben ze mijn eileiders doorgespoten met contrastvloeistof. Gelukkig waren beide eileiders nog toegankelijk! Toen kreeg ik wéér een hormoonkuur en dat vond ik zo erg... Je bent gewoon 8 weken lang niet jezelf en een verschrikkelijk persoon. Eind augustus kreeg ik weer een controle en toen zag alles er weer als vanouds uit en kregen we eindelijk groen licht!!

    Nu zijn we al een aantal rondes verder maar helaas zonder resultaat. Mijn menstruaties worden steeds weer wat minder dus 7 december moet ik weer terug komen naar het Spaarne voor een controle. Hopelijk is de Asherman weggebleven en is het vals alarm.

    Ik moet wel toegeven dat het afgelopen jaar voor mijn vriend en mij een hel waren. Pff, wat hebben wij ons ellendig gevoeld. Ik denk dat we tegen het randje van depressief aanzaten. Daarintegen zijn we wel closer geworden dan ooit en heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd toen we 10 jaar samen waren!! Toch nog een geluksmomentje dit jaar :D.

    Sorry voor dit ellenlange bericht, maar het voelde even goed om dit van me af te schrijven! :)


    DPO 1
    Nog veel rekbaar slijm

    DPO 2
    Niks

    DPO 3
    Niks

    DPO 4
    Niks

    DPO 5
    Licht misselijk, vergelijkbaar zoals bij mijn vorige zwangerschappen rond de 6 weken. Nog nooit eerder zo vroeg gehad?!

    DPO 6
    Licht misselijk, af en toe felle steken rondom liezen en kleine steekjes in borsten

    DPO 7
    Licht misselijk, af en toe steekjes rondom liezen
     
  2. Lialin

    Lialin Bekend lid

    23 okt 2021
    647
    404
    63
    Vrouw
    Wat een heftige ervaringen.:( Ik hoop dat je gauw weer zwanger wordt en dat het een gezonde en voldragen zwangerschap zal zijn.♥️
    Gefeliciteerd nog met jullie verloving!
     
    Din vindt dit leuk.
  3. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Super lief!! Dankjewel ❤❤
     
    Lialin vindt dit leuk.
  4. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Hallotjessss hier ben ik weer..2e ronde.

    Ik weet niet precies hoeveel dpo ik nu ben want normaal gesproken voel ik m'n surprise ei aankomen maar deze keer niks gevoeld. Ik zit als het goed is nu op 2 of 3 dpo.

    1 dpo: heel erg moe. Echt niet vooruit te branden. Gevoelige borsten, hoofdpijn

    2 dpo: weer moe en niet lekker in m'n vel zitten. Winderig. Hoofdpijn maar wel lichter dan de dag ervoor. Geen zin in sex.

    3dpo: winderig.
     
  5. Bladie94

    Bladie94 Lid

    11 sep 2021
    99
    68
    18
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik ben gisteren wezen bloedprikken.
    mijn lh piek was op 9 november.
    Gisteren was mijn HCG 91… wat denken jullie?

    ik maak me beetje druk..
    Voor me gevoel best laag?
     
  6. Bladie94

    Bladie94 Lid

    11 sep 2021
    99
    68
    18
    Vrouw
    Ik heb toch maar weer een CB er tegen aan geknald hahaha.

    22 nov gaf die 1-2 weken.
    Vandaag 24 nov 2-3.

    Dus ik heb er toch wel hoop in ondanks hcg uitslag van 91.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,9 KB
      Weergaven:
      47
    Din, MissElla87, Sharona92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
     
  8. Bladie94

    Bladie94 Lid

    11 sep 2021
    99
    68
    18
    Vrouw
    dankjewell!!❤️❤️
     
  9. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Hallotjessss hier ben ik weer..2e ronde.

    Ik weet niet precies hoeveel dpo ik nu ben want normaal gesproken voel ik m'n surprise ei aankomen maar deze keer niks gevoeld. Ik zit als het goed is nu op 2 of 3 dpo.

    1 dpo: heel erg moe. Echt niet vooruit te branden. Gevoelige borsten, hoofdpijn

    2 dpo: weer moe en niet lekker in m'n vel zitten. Winderig. Hoofdpijn maar wel lichter dan de dag ervoor. Geen zin in sex.

    3dpo: winderig.
    Avond: wat bloed bij het tandenpoetsen.
    0,0 afscheiding. Vlak voor m'n ei juist "vervelend" veel en nu zo droog als de Sahara.
     
  10. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    442
    237
    43
    Vrouw
    Ik wilde er niet te veel mee bezig zijn, vandaar dat ik geen dpo lijstje ingevuld heb. Ik heb alleen getemperatuurd. Ik was lichtelijk gefrustreerd dat ik nog niet aan de letrozol mocht. Aangezien men eisprong op cd 26 kwam. Al moet ik zeggen dat men temperatuurkaart veel belovend is. o_O
    Nog een aantal dagen afwachten. Fingers crossed!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MissElla87 vindt dit leuk.
  11. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    442
    237
    43
    Vrouw
    Dat lage hcg zegt echt nog niet veel! Heb je ondertussen nog een bloedafname gehad?
    Zoals ze tegen mij altijd zeiden is dat 1x bloedwaarde nog niet zoveel zegt.
     
  12. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! ❤
     
  13. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    DPO 1
    Nog veel rekbaar slijm

    DPO 2
    Niks

    DPO 3
    Niks

    DPO 4
    Niks

    DPO 5
    Licht misselijk, vergelijkbaar zoals bij mijn vorige zwangerschappen rond de 6 weken. Nog nooit eerder zo vroeg gehad?!

    DPO 6
    Licht misselijk, af en toe felle steken rondom liezen en kleine steekjes in borsten

    DPO 7
    Licht misselijk, af en toe steekjes rondom liezen

    DPO 8
    Licht misselijk, geen krampen meer

    DPO 9
    Licht misselijk, en WAAAA een tuurstreep!!
    (Helaas moeilijk om op de foto te krijgen)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MissElla87 en Stacey4 vinden dit leuk.
  14. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Hoi, ik zit in ronde 2.
    En ben als het goed is op 4 dpo vandaag.

    1 dpo; in een vlaag misselijk, sliertje donkerbloed en slijm bij het afvegen.
    2 dpo; lichtroze afscheiding na het klussen nog.
    3dpo; emotioneel en dan weer een humeur. Misselijk geweest, steek thv mn onderbuik. Ook een 'druk' gevoel. Was niet in mn nopjes.
    4dpo; steek in mn onderrug. Nog steeds een druk gevoel. Af en toe steekjes. Weer niet in mn nopjes, wat moe ook.
     
  15. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Hoi, ik zit in ronde 2.
    En ben als het goed is op 4 dpo vandaag.

    1 dpo; in een vlaag misselijk, sliertje donkerbloed en slijm bij het afvegen.
    2 dpo; lichtroze afscheiding na het klussen nog.
    3dpo; emotioneel en dan weer een humeur. Misselijk geweest, steek thv mn onderbuik. Ook een 'druk' gevoel. Was niet in mn nopjes.
    4dpo; steek in mn onderrug. Nog steeds een druk gevoel. Af en toe steekjes. Weer niet in mn nopjes, wat moe ook. Ook weer een klein sliertje mee gekomen bij afvegen.
     
  16. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    442
    237
    43
    Vrouw
    jaaa ik zie hem ook! Duimen voor een mooie oploop! :thumup:
     
    Din vindt dit leuk.
  17. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Ja ik zie hem!!!
     
    Din vindt dit leuk.
  18. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik zie hem wel :D
     
    Din vindt dit leuk.
  19. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Ik heb zojuist een nieuw deel aangemaakt! Daar kunnen we verder kletsen :D.

    https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/symptomen-per-dpo-deel-4.719220/
     
    Beheer vindt dit leuk.
  20. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113

Deel Deze Pagina