Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chechi

Chechi Niet meer actief

klink hoopvol! Herkenbaar wel je angst.. ik twijfel of ik morgen een test moet doen. Ben ook 10 dpo dan :) we gaan gelijk op!

Kate87 en Alieke vinden dit leuk.
  2. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Ohhh ik herken zo wat jullie zeggen. Ik wist echt zeker dat ik deze ronde pas op 14 dpo zou gaan testen.. maar zit nu toch al te twijfelen tussen 10 of 12 dpo... als je een streepje krijgt is dat super leuk, maar inderdaad de (misschien) onterechte teleurstelling is gewoon rot..

3. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Als je morgenvroeg test moet je gewoon in je achterhoofd houden dat negatief niks hoeft te zeggen. Ik testte deze week ook op dpo 10 hartstikke negatief met een hele gevoelige test en 2 dagen later een dikke 2e streep. Ik vind je klachten wel veelbelovend

DanielleG vindt dit leuk.
  4. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Ja de teleurstelling is natuurlijk niet leuk maar met de juiste mindset kan je wel testen toch?

5. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Jaa klopt ook!
    Heb nooit op NOD een knaller getest.

En zag nu net met douchen dan mn zwangerschapsstreep die er nog zat van mn MK vorige ronde, wat langer en donkerder lijkt.

Ik duim keihard!

Chechi, Madson en Nola26 vinden dit leuk.
  6. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Dit was mijn eerste test op NOD de eerste zwangerschap. Toen schrok ik me een hoedje. Dus dacht kan nu wel eerder testen haha

Ben zenuwachtig voor jullie!!

Bijgevoegde bestanden:

Chechi vindt dit leuk.
  7. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Haha dat is wel gelijk een super duidelijke test!

Weten jullie hoe ik mijn post kan wijzigen? Heb toch ineens wat geks vandaag. Kreeg net ineens een paar keer een golf van misselijkheid, ging echt bijna over m’n nek, en dan ging het weer bijna weg. Heel bizar.

Madson, DanielleG en Chechi vinden dit leuk.
  8. Chechi

Chechi Niet meer actief

Oehhhhh spannend! Klinkt goed. Hoeveel DPO ben je? Ga je testen? Het kan ook van progesteron komen is mijn ervaring helaas.. krijg het altikd na 4-5 dpo :(

9. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Ben nu 7 dpo, nog nog wel even te vroeg! Dus wie weet dan toch nog door progesteron.. Zou heel goed kunnen..

Chechi vindt dit leuk.
  10. Chechi

Chechi Niet meer actief

Nou 7dpo is juist heel hoopvol!!

11. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Als je op tools klikt kan je daarna wijzigen. Klink goed!! Zelden zo blij om misselijk te zijn he haha

12. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Haha exact @Madson ! Hier wil ik héél graag misselijk voor zijn.

13. Chechi

Chechi Niet meer actief

1DPO - 37.0 steekjes in schaamstreek
    2DPO - 36.8 niks
    3DPO - 36.8 slapeloosheid
    4DPO - 37.1 bij vlagen mini beetje misselijkheid, slapeloosheid en soort krampjes in de avond
    5DPO - 37.1 fors misselijk opgestaan, steekjes en krampjes, slapeloosheid
    6DPO - 37.1 we staan weer misselijk op, erg droge mond de hele nacht gehad en dorst gevoel, krampen en steekjes her en der, misselijkheid houdt aan
    7DPO - 36.9 weer misselijk en droge mond, levendige dromen gehad. Regelmatig krampjes en steekjes. Regelmatig hoge hartslag.
    8DPO - 36.9 (baal er stiekem wel van, had gehoopt op een stijging), misselijk, droge mond, krampjes en steekjes, hele dag een weeïg gevoel en echt hetzelfde gevoel alsof menstruatie gaat doorbreken.
    9DPO - 37.1 (temp weer gestegen, blij mee!), droge mond, levendige dromen, last van darmen bij opstaan, s avonds een enorme steek in mn buik
    10DPO - 37.0 (in het verleden met tempen daalde de temperatuur hier al als mn menstruatie er aan komt), beetje misselijk gevoel bij opstaan. Getest terwijl ik een weekendje weg ben met een z&k test die ik had meegenomen: EXTREEM VAGE TUUR (krijg hem niet eens op de foto) en lijkt op een gekke plek te staan. Ga er vanuit dat hij negatief is gezien de plek van de streep.

DanielleG vindt dit leuk.
  14. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Deze keer doe ik ook mee met een lijstje. Ronde 6.

19-11 1dpo - 36.9 steekjes rondom mij bm, links lijkt het iets meer te zijn. Alsof het gespannen is.

20-11 2dpo - 37.0 verder niet echt kwaaltjes

21-11 3dpo - 37.1 iets wat gespannen borsten maar niet pijnlijk of gevoelig.

22-11 4dpo - 37.1 zo nu en dan steekjes in bm, voel eigenlijk helemaal niet zo veel??. Weer wat lichtelijk gespannen tepels alsof er schijfjes in zitten, pijnlijk is het niet.

23-11 5dpo - 36.8 minimaal gevoelige tepels in de ochtend, begin van de avond stuk gevoeliger geworden. Meer afscheiding dan wat ik normaal heb. Ik voel verder niet veel? Voel mezelf gewoon goed. Word hier wel echt erg onzeker van vooral omdat iedereen toch meer krampjes enz hebben. :( wel weinig energie met het sporten.

24-11 6dpo - 37.0 gevoelige borsten, beetje duizelig licht in mijn hoofd. Bij het sporten licht in mijn hoofd, zag wat sterretjes. S avonds licht trekkend gevoel bm, was ook maar even hield niet aan.

25-11 7dpo - 37.1 in de ochtend in bed liggen weer lichtelijke krampjes in bm. Tepels nog steeds wat gevoelig met name links, als je er langs gaat of zachtjes erop drukt. Avond bijna gevoelige tepels weg. Weinig energie, vooral in de avond. Lichte steekjes bm, lichte ms gevoel.

26-11 8dpo - 37.1 korte periode lichte steekjes/prikjes bm, alsof er een klein naaldje in prikt. Hele droge lippen scheurtjes en velletjes. Soms het gevoel van zou het dan toch?? Daarna ineens gevoel dat het toch weer niet gelukt is? Om gek van te worden. In de avond iets meer last van speldenprikjes in bm/liezen, zowel links als rechts. Ohja uitslag van progesteron was 46 zegt iemand dit iets? Dit was geprikt op 25-11 7dpo dus.

27-11 9dpo - 37.0 geen last meer van gevoelige tepels. Lichte rugpijn onderrug. Gevoel dat het deze ronde weer niet gelukt is. Nog steeds hele lichte speldenprikjes BM. Gevoel alsof me ms er elk moment aan zit te komen, dit zal dus ook wel zo zijn. Tijdens het douchen een weeïg gevoel in mijn buik.

28-11 10dpo - 37.3 beetje last van maagzuur, nog steeds lichte rugpijn. Zelfde gevoel alsof ik binnen paar dagen mijn ms krijg, lage rug pijn en krampjes bm. Ik verwacht dan ook dat die doorgaat komen. Gevoel alsof ik een blaasontsteking krijg. Temp van vandaag ook weer flink gedaald naar 36.9, me ms zit er dus aan te komen.

29- 11 11dpo -

30-11 12dpo -

1-12 13dpo -

2-12 14dpo -

15. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe ook weer een ronde mee. Lang moeten wachten op mijn ei (cd27) en uiteindelijk ook weer gezwicht voor de ovulatietesten. Daar dus veel van moeten gebruiken, maar uiteindelijk een knaltest op cd26. Ronde 6 voor 2e kindje.

1 DPO: 36.6. Lotionachtig slijm. Heel af en toe nog een steekje in (linker) eierstok.
    2 DPO: 36.7. Lotionachtig slijm. Beetje last van mijn darmen (al een beetje voor eisprong).
    3 DPO: 36.8. Dikker wit slijm (een beetje maar). Last van mijn darmen (veel gassen :oops:). Daardoor ook een drukkend gevoel onder in buik.
    4 DPO: 36.8. Dikker wit slijm, beetje klonterig :oops:('s ochtends veel). Last van mijn darmen (erg winderig/ gassen). Daardoor ook een drukkend gevoel onder in buik.
    5 DPO: 36.9. Dikker wit slijm (een beetje). Last van mijn darmen 's ochtends (erg winderig /gassen). Steekjes in lies en onder in buik, vooral links. Af en toe iets van prikkeling in borsten bij oksel. 's Avonds licht gevoelige borsten bij aanraking.
    6 DPO: 37.1. Slijm wordt weer wat dunner, nog wel wat brokkelig en wit (lijkt op schimmel, maar dunner en verder geen last van). Winderig en veel boeren. Gevoelige borsten vooral bij oksels. Beetje drukkend gevoel onder in buik en hier en daar wat lichte steekjes. Dit heb ik al wel een beetje de afgelopen week, maar tot nu toe ook onrustige darmen, wat vandaag wel weer mee viel.
    7 DPO: 37.2. Slijm idem 6dpo. Blijkt toch schimmelinfectie. Behandeling gestart. Winderig en boeren. Ook een licht weeiig misselijkheidsgevoel (van die hongermisselijkheid). Gevoelige borsten bij oksels.
    8 DPO: 36.9. Tempdip. Hopelijk gaat hij nog stijgen, maar hij daalt ook wel eens op 9 DPO om dan 10 DPO ongesteld te worden...Last van mijn schimmelinfectie, branderig gevoel daar beneden, maar ook af en toe wat steekjes/speldenprikjes. Opgeblazen gevoel in buik en nog steeds wat winderig (echt bizar deze maand) en heel af en toe wat steekjes in buik. Gevoelige borsten bij oksels. Negatieve test.
    9 DPO: 36.8. Temp verder gedaald. Negatieve test. Hoop weg. 's Avonds af en toe wat steekjes in buik en lies en wat lichte hoofdpijn. Borsten ook minder gevoelig. Nog geen bloed gelukkig.
    10 DPO: 37.0. Temp weer iets gestegen. Negatieve test. Klein beetje hoop weer. Vandaag is mijn NOD. Hopen op geen bloed.

Alieke, Misspinkline25, MB91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Talia88

Talia88 Lid

5 dec 2019
    29
    37
    13
    Vrouw
    Sorry, verkeerd berekend.
    Dacht dat de ovulatietest klopte, maar toch vergist.

1dpo niks, nog wat nakrampen
    2dpo niks
    3dpo extreem gevoelige tepels
    4dpo extreem gevoelige tepels
    5dpo iets minder gevoelige tepels, maar nog steeds wel wat last. En heel koud.
    6dpo niks
    7dpo niks
    8dpo niks
    9dpo heel erg kribbig, en af en toe steken in borsten.
    10dpo getest, negatief, krampen die erop lijken dat de ongesteldheid eraan komen.

MB91 en DanielleG vinden dit leuk.
  17. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Kan natuurlijk op dpo 10 he?? Wanneer wil je weer testen? Super spannend

Chechi vindt dit leuk.
  18. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Eentje van gister en eentje van vanmorgen :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Alieke, Misspinkline25, MB91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Chechi

Chechi Niet meer actief

haha ik durf niet meer! Ben zoooo bang voor een teleurstelling. De streep staat echt super raar, dichter bij de controle streep dan je zou verwachten..

20. Chechi

Chechi Niet meer actief

Prachtige oploop binnen een dag!

Deel Deze Pagina