Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nee, op 1 t/m 5 dpo is dit alleen nog maar toe te schrijven aan hormonale veranderingen na je eisprong.

Pas na de innesteling, en dit is op zijn vroegst op 5 of 6 dpo, komen de "echte" kwalen. MAAR... die kwalen lijken helaas ook heel erg op de kwalen die door progesteron worden veroorzaakt. Dus soms kan een lijstje hoopvol lijken en wordt je toch ongi en soms heb je nergens last van en heb je een positieve test.

capo vindt dit leuk.
  2. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Chechi vindt dit leuk.
  3. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Nee, kwaaltjes die je kunt linken aan een zwangerschap ontstaan pas nadat je hcg aanmaakt en dat is pas na de innesteling.

capo vindt dit leuk.
  4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Chechi vindt dit leuk.
  5. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    22-11 1dpo: voel me een beetje ‘bloated’, nog een beetje een gevoelige onderbuik. Maar verder helemaal prima, dit alleen omdat ik er nu op let, anders was het denk ik niet opgevallen.
    23-11 2dpo: nog steeds een beetje ‘bloated’, verder prima.
    24-11 3dpo: halve dag een rommelende buik. Licht gevoelige tepels.
    25-11 4dpo: klein dipje in mijn temperatuur. s’middags wat steken links onderin m’n buik. Verder niks.
    26-11 5dpo: temperatuur vanochtend een stuk hoger dan eerder in mijn cyclus. Was na mijn eisprong 36.8 op z’n hoogst, vanochtend na de dip van gisteren net boven de 37. Verder voel ik niks.
    27-11 6dpo: einde van de dag wat kramp in mijn buik, duurde niet heel lang.
    28-11 7dpo: einde van de dag ineens een paar vlagen onwijs misselijk en bijna overgeven en ging net zo plots weer weg als het kwam.
    29-11 8dpo: beetje rommelende darmen, ook opgezette buik toen ik wakker werd. Verder niet echt iets. Helaas ook niet meer misselijk geweest.
    30-11 9dpo: wel wat rommelende buik, maar dat is het ook wel. Niks interessants helaas.
    1-12 10dpo
    2-12 11dpo
    3-12 12dpo
    4-12 13dpo
    5-12 14dpo: voorspelde ongesteldheids dag bij cyclus van 35 dagen.

Vandaag was mijn voorspelde ongesteldheidsdag bij mijn cycluslengte zoals deze normaal was (voor afgelopen maand toen ie ineens 35 dagen was, daarvoor altijd 30) en ik voel helemaal niks! Dus in ieder geval iets positief nieuws, m’n LF is niet te kort! :D Ik begin nu wel test drang te krijgen, maar is echt nog te vroeg. Ik ga het NIET doen.

Balen voor de dames die ongesteld geworden zijn :(!

MB91, Alieke, DanielleG en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Chechi

Chechi Niet meer actief

1DPO - 37.0 steekjes in schaamstreek
    2DPO - 36.8 niks
    3DPO - 36.8 slapeloosheid
    4DPO - 37.1 bij vlagen mini beetje misselijkheid, slapeloosheid en soort krampjes in de avond
    5DPO - 37.1 fors misselijk opgestaan, steekjes en krampjes, slapeloosheid
    6DPO - 37.1 we staan weer misselijk op, erg droge mond de hele nacht gehad en dorst gevoel, krampen en steekjes her en der, misselijkheid houdt aan
    7DPO - 36.9 weer misselijk en droge mond, levendige dromen gehad. Regelmatig krampjes en steekjes. Regelmatig hoge hartslag.
    8DPO - 36.9 (baal er stiekem wel van, had gehoopt op een stijging), misselijk, droge mond, krampjes en steekjes, hele dag een weeïg gevoel en echt hetzelfde gevoel alsof menstruatie gaat doorbreken.
    9DPO - 37.1 (temp weer gestegen, blij mee!), droge mond, levendige dromen, last van darmen bij opstaan, s avonds een enorme steek in mn buik
    10DPO - 37.0 (in het verleden met tempen daalde de temperatuur hier al als mn menstruatie er aan komt), beetje misselijk gevoel bij opstaan. Getest terwijl ik een weekendje weg ben met een z&k test die ik had meegenomen: EXTREEM VAGE TUUR (krijg hem niet eens op de foto) en lijkt op een gekke plek te staan. Ga er vanuit dat hij negatief is gezien de plek van de streep.
    11DPO: 37.0 maar wel bloed.. hoofdzakelijk bruin en ook wat rood. Ik denk dat mn menstruatie er aan komt. Heb een LF van 12 dagen.
    12DPO: 37.0 nog steeds hogere temperatuur. Super wazig.

capo en Droompje123 vinden dit leuk.
  7. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Deze keer doe ik ook mee met een lijstje. Ronde 6.

19-11 1dpo - 36.9 steekjes rondom mij bm, links lijkt het iets meer te zijn. Alsof het gespannen is.

20-11 2dpo - 37.0 verder niet echt kwaaltjes

21-11 3dpo - 37.1 iets wat gespannen borsten maar niet pijnlijk of gevoelig.

22-11 4dpo - 37.1 zo nu en dan steekjes in bm, voel eigenlijk helemaal niet zo veel??. Weer wat lichtelijk gespannen tepels alsof er schijfjes in zitten, pijnlijk is het niet.

23-11 5dpo - 36.8 minimaal gevoelige tepels in de ochtend, begin van de avond stuk gevoeliger geworden. Meer afscheiding dan wat ik normaal heb. Ik voel verder niet veel? Voel mezelf gewoon goed. Word hier wel echt erg onzeker van vooral omdat iedereen toch meer krampjes enz hebben. :( wel weinig energie met het sporten.

24-11 6dpo - 37.0 gevoelige borsten, beetje duizelig licht in mijn hoofd. Bij het sporten licht in mijn hoofd, zag wat sterretjes. S avonds licht trekkend gevoel bm, was ook maar even hield niet aan.

25-11 7dpo - 37.1 in de ochtend in bed liggen weer lichtelijke krampjes in bm. Tepels nog steeds wat gevoelig met name links, als je er langs gaat of zachtjes erop drukt. Avond bijna gevoelige tepels weg. Weinig energie, vooral in de avond. Lichte steekjes bm, lichte ms gevoel.

26-11 8dpo - 37.1 korte periode lichte steekjes/prikjes bm, alsof er een klein naaldje in prikt. Hele droge lippen scheurtjes en velletjes. Soms het gevoel van zou het dan toch?? Daarna ineens gevoel dat het toch weer niet gelukt is? Om gek van te worden. In de avond iets meer last van speldenprikjes in bm/liezen, zowel links als rechts. Ohja uitslag van progesteron was 46 zegt iemand dit iets? Dit was geprikt op 25-11 7dpo dus.

27-11 9dpo - 37.0 geen last meer van gevoelige tepels. Lichte rugpijn onderrug. Gevoel dat het deze ronde weer niet gelukt is. Nog steeds hele lichte speldenprikjes BM. Gevoel alsof me ms er elk moment aan zit te komen, dit zal dus ook wel zo zijn. Tijdens het douchen een weeïg gevoel in mijn buik.

28-11 10dpo - 37.3 beetje last van maagzuur, nog steeds lichte rugpijn. Zelfde gevoel alsof ik binnen paar dagen mijn ms krijg, lage rug pijn en krampjes bm. Ik verwacht dan ook dat die doorgaat komen. Gevoel alsof ik een blaasontsteking krijg.

29- 11 11dpo - 36.9 flinke daling tegenover gisteren. In bed ms krampen gekregen.

30-11 12dpo - 37.1 weer iets gestegen. Nog steeds lichte ms krampjes in mijn bm. Bij het liggen in bed last van liezen.

1-12 13dpo - 37.0 temp weer iets gedaald met 0.1, verder nog steeds speldenprikjes vooral aan de linkerkant.

2-12 14dpo -

MB91, Dubbeltje82 en capo vinden dit leuk.
  8. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Heb je nog een testje gewaagd?

9. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Spannend!

Droompje123 vindt dit leuk.
  10. Chechi

Chechi Niet meer actief

Gisteren. Die was echt Omo wit! Vandaag ook wel weer rood en bruinverlies. Lijkt mij sterk dat ik zwanger ben.

11. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Oh balen zeg :(... wel gek dat je temp nog steeds aan de hoge kant is dan.

12. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Balen @Chechi! Dan is het op een gegeven moment ook altijd maar fijn als het duidelijk is en je gewoon echt ongesteld wordt.. of niet natuurlijk, maar dan verder ook gewoon geen bloedverlies..

13. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik doe ook weer mee :) Ik ben een beetje in dubio over mijn nod. Ik heb dezelfde rekenmethode aangehouden als de vorige cyclussen en die klopte met mijn lf (12 dagen) en nod, maar omdat mijn ei ineens eerder was, weet ik niet of dit nog van invloed gaat zijn op mijn nod.

dpo 1 t/m 4 geen bijzonderheden
    dpo 5 emotioneel (moest ineens huilen), beetje steekjes in bm
    dpo 6 de hele dag steekjes en krampen in mijn bm, alsof er een elastiekje omheen gespannen was, lage rugpijn, rommelende darmen
    dpo 7 in de avond menstruatieachtige krampen. Erg vroeg, maar het lijkt er wel al op dat het deze ronde niet gelukt is.
    dpo 8
    dpo 9
    dpo 10
    dpo 11
    dpo 12/13 ongesteld?

MB91 vindt dit leuk.
  14. MissedMiracle

23 okt 2020
    45
    33
    18
    Vrouw
    12 DPO, allemaal steekjes bij mijn liezen en onderbuik. Maar dit heb ik vaker een paar dagen voor menstruatie... op naar ronde 21 denk ik. Morgen is mijn nod. Wat is er toch met mij... Al maanden doe ik alles wat ik moet doen om kansen te vergroten, maar niets pakt... Zo mega onzeker, rot gevoel. Heb een prachtig leven, maar die kinderwens is echt mega. Een kleine van mezelf en mijn vriend, ons kleine wonder wordt het 100%... Ik wil meteen beginnen met IUI, maar mijn vriend niet. Die wacht liever nog, alsof 20 eisprongen nog niet voldoende is.

15. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Oh ik duim zo voor je dat het toch een zwangerschap is. Snap heel goed dat je na 20 rondes wilt kijken naar verdere opties. Heel veel succes!

MissedMiracle vindt dit leuk.
  16. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Je weet het nog niet, het is heel moeilijk maar probeer de hoop niet te verliezen. Ik zou gewoon gewoon aangeven bij je vriend dat je het wel heel graag wil nu en dat het dan nog een paar maanden kan duren. Blijft lastig. Hopelijk heb je toch een positieve test in handen!

MissedMiracle vindt dit leuk.
  17. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Knuffel! Wat is het toch rot als je zo onzeker wordt van je eigen lichaam. Ik snap helemaal dat je wilt beginnen met IUI.. wat heeft je vriend er op tegen? En geeft hij ook concreet aan tot wanneer hij wilt wachten?

Ik ga wel gewoon heel hard voor je duimen dat het toch ineens als hele grote verrassing raak is deze maand, zoals ik iedereen hier toewens. <3

DanielleG vindt dit leuk.
  18. Iloraaij21

Iloraaij21 Actief lid

1 jul 2020
    117
    115
    43
    Vrouw
    1DPO: 36.52, geen symptomen
    2DPO: 36.59, geen symptomen
    3DPO: 36.70, geen symptomen
    4DPO: 36.73, geen symptomen
    5DPO: 36.80, geen symptomen
    6DPO: 36.84, avond ineens misselijk, duizelig, klamme handen, lichte menstruatie krampen en weinig eetlust.
    7DPO: 36.52, temperatuur dip?? Nog steeds licht misselijk en last van mijn rug.. ben benieuwd of dit de implantationdip was.... avond ineens veel bloed na gemeenschap.
    8DPO: 36.47, temp zakt verder.. bloeding vanochtend alleen bij het afvegen. Daarna niet meer. Ik ben nog flink duidelijk, misselijk, klammig en krampen. Zal het dan toch mijn ongesteld al zijn..?
    9DPO: 36.72, temp stijgt weer.. nog steeds roze afscheiding. Gelukkig minder duizelig en misselijk.

Iemand wel eens een keer 2 temp dip dagen gehad en daarna weer een hogere temp, en bleek zwanger te zijn?

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..:oops:

MB91 vindt dit leuk.
  19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Een hele dikke knuf! Het lijkt mij erg frustrerend voor je.. Misschien durft je vriend er nog niet aan? Mijn duimen draaien voor jullie!!

20. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Wat super frustrerend @MissedMiracle ! Weet je waarom hij daar nog niet aan wil?

Deel Deze Pagina