Hoop dat je snel mag komen. Waarom vraag je niet of jezelf met hormonen mag beginnen? Het zaad van je partner is toch gewoon goed? Onze eerste is ook gekomen door hormoonspuiten maar geen IUI?
1DPO: 36.52, geen symptomen 2DPO: 36.59, geen symptomen 3DPO: 36.70, geen symptomen 4DPO: 36.73, geen symptomen 5DPO: 36.80, geen symptomen 6DPO: 36.84, avond ineens misselijk, duizelig, klamme handen, lichte menstruatie krampen en weinig eetlust. 7DPO: 36.52, temperatuur dip?? Nog steeds licht misselijk en last van mijn rug.. ben benieuwd of dit de implantationdip was.... avond ineens veel bloed na gemeenschap. 8DPO: 36.47, temp zakt verder.. bloeding vanochtend alleen bij het afvegen. Daarna niet meer. Ik ben nog flink duidelijk, misselijk, klammig en krampen. Zal het dan toch mijn ongesteld al zijn..? 9DPO: 36.72, temp stijgt weer.. nog steeds roze afscheiding. Gelukkig minder duizelig en misselijk. 10DPO: 36.39, temp weer flink gezakt. Verder zijn alle symptomen weg.. ook geen roze afscheiding meer. 11DPO: 36.70, temp gaat weer omhoog.. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. 2 temp dips zo vlak achter elkaar.. helaas.. vanmiddag ongesteld geworden.... Op naar ronde #6...
Mijn ongie gaat nu gepaard met een mega buikgriep. Misselijk aan alle kanten en ontzettend last van mijn darmen. Die misselijkheid gaf mij eergisteren veel hoop, maar blijkt dus een buikgriep te zijn. Wat een timing. Alles tegelijk
1DPO za 28 - beetje trekkerig / steekjes gevoel rond bm (napijn van de eisprong? ook wel stevige seks gehad... dus beetje opdonder gehad misschien ) 2DPO zo 29 - 's avonds echt hondsmoe, viel gewoon op de bank in slaap (en dat heb ik nooit) 3DPO ma 30 - hoofdpijn en prikkelbaar. Vanochtend onder de douche bij voelen bm een wat vollere, melkachtige afscheiding (niet rekbaar of slijmerig). Ik 'voel' mijn bm zitten (maar dat kan ook omdat ik er zoveel aandacht op vestig) 4DPO di 1 - Geen bijzonderheden 5DPO wo 2 - Huilbui 's avonds, hoofdpijn 6DPO do 3 - Geen bijzonderheden 7DPO vr 4 - Gevoelige/grote borsten (al een paar dagen wat gevoeliger, maar sinds vandaag het vermelden waard ). Alhoewel ik altijd in de laatste week richting menstruatie altijd hier wel 'last' van heb. Dus niet perse opvallend NOD = 11 of 12 dec. Nog een week..... Aaahhh....
Update vanuit mij: Zeurende en opgezette buik, lage rugprijn (net als menstruatie) vanmorgen voelde ik me wat grieperig, droge ogen. Borsten iets meer aanwezig. Ik heb een inlegkruisje in gedaan, bang dat ms ineens opzet. Pfff.. nog 2 dagen. Ik moet het volhouden
Ik doe ook weer mee Ik ben een beetje in dubio over mijn nod. Ik heb dezelfde rekenmethode aangehouden als de vorige cyclussen en die klopte met mijn lf (12 dagen) en nod, maar omdat mijn ei ineens eerder was, weet ik niet of dit nog van invloed gaat zijn op mijn nod. dpo 1 t/m 4 geen bijzonderheden dpo 5 emotioneel (moest ineens huilen), beetje steekjes in bm dpo 6 de hele dag steekjes en krampen in mijn bm, alsof er een elastiekje omheen gespannen was, lage rugpijn, rommelende darmen dpo 7 in de avond menstruatieachtige krampen. Erg vroeg, maar het lijkt er wel al op dat het deze ronde niet gelukt is. dpo 8 Nog steeds menstruatieachtige krampen, wel minder dan gisteren. dpo 9 weer dat elastiekgevoel. Leek wel alsof het van binnen steen was. Verder geen klachten. dpo 10 nog steeds elastiekgevoel. Soms echt pijnlijke steken. Hoofdpijn. Avondeten stinkt. Ik moet patat eten! dpo 11 zal ik morgen een wijntje drinken? Maar wat als? Eerst testen? Maar ik ben nog zo vroeg! dpo 12/13 toch maar een testje(s) gewaagd
Goedemorgen! Hier een testje gewaagd, omo wit Ik snap er niks meer van! De klachten worden steeds erger. Dag 50 nu... Ik heb kv 2 voor 5 euro gebruikt, die zijn toch gewoon goed? *gaat weer op wachtbank zitten*
Mmm dat is balen! Welke klachten ervaar je momenteel? Anders toch eens langs de dokter voor bloedprikken? Omo witte testen helpen je natuurlijk helemaal niet Ikzelf heb een keer een cyclus van 60 dagen gehad, bleek dat na mijn vmk mijn cyclus van slag was. Mijn ongesteldheid wilde maar niet opgang komen, maar dokter zei dat het vanzelf moest gebeuren. Ze vertelde wel dat als een lichaam zich niet relax voelt (dus gestresst of iets) het kan zijn dat het de ms uitstelt. Mocht je geen zwangerschap hebben, wellicht is het dan in de trant van "stressen en dus blokkeerd je lichaam de nieuwe cyclus" Keep us posted. Sterkte!!