Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Geen tuurstreep meer
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Talia88, Mommy94, Summer18 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Vandaag moest ik ongesteld worden, geen bloed , testje wagen. Normaal zw test Omo wit : duo sensitest early ; ehmmm.. heel licht roze . Blijft
    Toch Omo wit lijkt mij als er niks is ? Morgen nog niet ongesteld ; weer testen ! Spannend
     

    Bijgevoegde bestanden:

    DanielleG, Kimmie12 en Summer18 vinden dit leuk.
  3. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Zo i'm back, ronde 4

    1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe
    7 DPO --> 36.6, zere tepels, zeurend drukkend gevoel links onderin mijn buik
    Edit lage rugpijn
    8 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, zwaar gevoel in de buik, vanmorgen misselijk en zweet brak me ervan uit :eek:, lage rugpijn
    Edit urine ruikt vreemd/apart(vind ik dan :rolleyes:)
    9 DPO --> 37.0, iets gevoelige tepels, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik, 8 dpo nog getest maar zo supervaag dat ik het als negatief moet zien, nog steeds lage rugpijn, hartkloppingen, weer wat misselijk, alweer moe en koud brrrr
    10 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, kv test gedaan wederom zo vaag dus negatief voor mij
    11 DPO --> 37.0, gevoelige tepels, verder niks
    Edit lage rugpijn, ms gevoel
    12 DPO --> 36.8, ms gevoel zo af en toe, getest met action en kv, beide negatief
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  4. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ik zie de lijn wel duidelijk hoor
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  5. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wat irritant weer zeg :(

    Yesss! Gefeliciteerd! :D

    Ik zie een streepje! Hoeveel dpo zit je nu?
     
    Maudje123 en Flowerpower3 vinden dit leuk.
  6. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Precies 14 dpo ( maar daf weet ik alleen omdat ik volgens een app de eiersprong zou hebben , lol ) wanneer die precies was, weet ik niet . Ik moest ongesteld worden vandaag !

    ik had die test dus vaag streepje , andere test en die was wit . Dus ja kan ook indroog lijn zijn, maar die komt niet naar 5 minuten toch ?

    Morgen gewoon nog een x proberen ! Is een duo test van drogist , dus ook geen goedkope ofzo. Heb deze in het verleden vaker gedaan en kan me niet herinneren dat ik daarna een vaag streepje had !

    spannend zeg mijn God
     
  7. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wat voor app gebruik je? Een app kan niet in je lichaam kijken en je cyclus kan best eens afwijken. Geen ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd dus?

    Een indroog na 5 minuten lijkt me sterk. Welke drogisterij test heb je gedaan die wit was?

    Zal voor je duimen!
     
  8. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    ben ik helemaal met je eens !! Maar dit is meer om te zien wanneer je vruchtbaar bent ( volgens een app ) maar hebben om de dag geklust ( sorry voor de details ) die week en merkte aan mijn afscheiding ( sorry .. ) dat idd er een eisprong aan kwam en dat ik vruchtbaar was.

    test Omo wit was van de Kruidvat , staat alleen zwangerschapstest op en moet je met zo’n pippetje doen zeg maar . Deze die een dun lijntje geeft is van DA, early zwangerschaps test.

    nu heb ik een x met het huismerk van supermarkt ( paar maanden geleden ) een indrooglijn gehad, die was echt doorzichtig , dit is echt een netjes dun lijntje .

    maar ik probeer mn hoofd koel te houden en ga het toch morgen weer proberen als ik niet ongesteld ben geworden tenminste !
     
    BLS88, Sylva en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  9. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik zie een streep meid! Hopelijk loopt ie mooi op! (Adhv de streep zou ik zeggen dat je hooguit 10 dpo zit... Eerder 9)

    Ik had die testen ook en die zijn gewoon betrouwbaar hoor. KV met de pipetjes waren bij mij toen ook nog wit.
     
    Sylva en Flowerpower3 vinden dit leuk.
  10. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Oh dames ik hou me ook zo aan deze website vast, zo dom hè , maar jullie zijn de enige die het allemaal zoooo begrijpen ! Dankjewel lieve vrouwen , zo fijn dit
     
    Wishmommy84 en Kimmie12 vinden dit leuk.
  11. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik had mijn tekst ff ge-edit. Over hoeveel dpo je obv de test zou zijn.
     
  12. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Spannend hoor! Ik hoop op een mooie oploop morgen!
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  13. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Oh meen je ! Ja nou misschien wel idd ! Dat er misschien een late innesteling was ? Ja of het is gewoon niks en word ik alsnog ongesteld . Daar hou ik igg rekening mee !

    fijn dat je / jullie zo mee denken . Ik heb er bar weinig verstand van. Vorige maand had ik een cyclus van 30 dagen ( dacht ik ) en toen werd ik 2 dagen later ongesteld. Nu heb rekening gehouden met een cyclus van 32 dagen dus zou ik vandaag ongesteld worden .

    maar ja zou zo kunnen dat ik nu alsnog weer over 2 dagen ongesteld wordt.

    Ja of helemaal niet natuurlijk, wel super last van mn borsten trouwens , meer als normaal als ik ingesteld moet worden.
    Afgelopen maandag voelde ik me overdag helemaal niet lekker . Zou toen de innesteling geweest kunnen zijn ? Wat denken jullie ?
     
  14. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Kan van je gele lichaam zijn, die neemt na je eisprong de aanmaak van progesteron over (tussen 3 en 5 dpo) dit geeft bij sommige vrouwen wat ongemak. Innesteling is gemiddeld tussen 6 en 12 dpo.

    Je test is te licht voor een innesteling op maandag.
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  15. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw

    Bedankt voor
    Je reactie ! Ik heb nog een foto gemaakt van en het stripje even uit de test gehaald . Ook las ik dat je natuurlijk maar mag kijken binnen bepaalde tijd , dus heb er wat water op gedaan om te checken of het echt geen indrooglijn is, maar de lijn blijft staan !
     
  16. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Flowerpower3 dit was mijn test op 9 dpo (deze sensitest zijn precies hetzelfde als de DA early hoor)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    SnowQueen vindt dit leuk.
  18. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Kijk eens, bijna het zelfde ! En verscheen dit direct in beeld of na paar minuten weet je dat nog ? Bedankt voor de foto !
     
  19. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Binnen de afleestijd is de foto gemaakt. Na indrogen werd hij nog duidelijker.
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  20. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Ooh kijk eens ! Super !! Nou we gaan morgen ochtend weer testen en dan samen !! Ik laat het jullie weten :)
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina