Symptomen per DPO - deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dubbeltje82, Oct 24, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Ronde 7, let's go :)

1 DPO --> 36.4, gevoelige buik waar mijn ei gesprongen is denk ik, verder niks
    2 DPO --> 36.6, niks
    3 DPO --> 36.5, temp wil niet echt doorstijgen, mss gele lichaamsdip, verder helemaal nergens last van
    Edit dikke klodder witte cremige afscheiding (tmi sorry)
    4 DPO --> 36.6, temp stijgt niet echt bijzonder :(, cremige witte afscheiding, verder niks
    Edit: erg opgeblazen en winderig :oops:
    5 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, wat drukkend gevoel onderin mijn buik, verder niks
    Edit: ongi gevoel onderin mijn buik
    6 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, heb er weinig vertrouwen in, verder niks

2. Anna91

Anna91 Actief lid

May 14, 2015
    183
    150
    43
    dpo 1 - 7 geen abnormale dingen
    Dpo 8 buik en rugkramp
    Dpo 9 bloeding , buikkramp en rugkramp - ik ging uit van menstruatie (gek, zo vroeg!). Cup in gedaan en twee wijntjes gehad savonds :eek: . Savonds cup eruit en geen doorgebroken menstruatie?
    Dpo 10: nog geen doorgebroken menstruatie, kramp is weg.
    DPO11 (of 10? ): nog steeds geen menstruatie. Test is helaas wit. Veel kramp en steken.
    dpo12: heel in de verte tuurlijntje , maar dat ik gek word is ook zeker een optie. Hij droogt ook een beetje in - iets dat nog niet eerder is voortgekomen met deze testen. Of ik zie ze vliegen :)

Attached Files:

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Wat spannend! Over 2 dagen gewoon weer proberen!

Anna91 likes this.
  4. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ik zie hem. Over 2 dagen nog is proberen, hopelijk is die dan duidelijker :)

Anna91 likes this.
  5. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female

2 DPO --> 36.6, niks
    3 DPO --> 36.5, temp wil niet echt doorstijgen, mss gele lichaamsdip, verder helemaal nergens last van
    4 DPO --> 36.6, temp stijgt niet echt bijzonder :(, cremige witte afscheiding, verder niks
    5 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, wat drukkend gevoel onderin mijn buik, verder niks
    Edit: allemaal puistjes op mijn kin :oops:

6. Din

Din Actief lid

Oct 28, 2020
    452
    547
    93
    Female
    1 t/m 3 dpo:
    - veel vruchtbaarslijm
    - voor de rest geen bijzonderheden.

4 dpo:
    - iets minder vruchtbaarslijm, en wat witter
    - trekkend gevoel baarmoeder
    - sinds vanavond steekjes rondom linker eierstok

5 dpo:
    - afgelopen nacht enorme steken in baarmoeder :eek:, werd er wakker van!
    - witte vlokkerige afscheiding
    - een baard van pukkeltjes (maar dit heb ik al sinds de miskraam, ik denk dat de hormonen nog steeds van slag zijn)

7. Achterkantvandemaan

Dec 31, 2020
    7,912
    8,083
    113
    Ik wil hem ook zien!! Ik zie helaas niks maar de kwaliteit van foto is niet zo goed op mijn telefoon. Ik ben onderhand wel heel benieuwd hoe een tuurstreepje er uit ziet :) :) :)

8. Anna91

Anna91 Actief lid

May 14, 2015
    183
    150
    43
    Haha ja t streepje valt redelijk weg hier, in t echt sowieso ietsje beter te zien. Enne beetje scheel kijken en denken dat je roze ziet, dat helpt :)

Achterkantvandemaan likes this.
  9. Din

Din Actief lid

Oct 28, 2020
    452
    547
    93
    Female
    1 t/m 3 dpo:
    - veel vruchtbaarslijm
    - voor de rest geen bijzonderheden.

4 dpo:
    - iets minder vruchtbaarslijm, en wat witter
    - sinds vanavond steekjes rondom linker eierstok

5 dpo:
    - afgelopen nacht enorme steken in baarmoeder :eek:, werd er wakker van!
    - witte vlokkerige afscheiding
    - een baard van pukkeltjes (maar dit heb ik al sinds de miskraam, ik denk dat de hormonen nog steeds van slag zijn)
    - edit: afscheiding is dikkig wit/gelig en rekbaar

Droompje123 likes this.
  10. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

Oct 28, 2020
    680
    738
    93
    Female
    Spannend @Anna91 ik zie het ook nog niet op je foto maar ik duim heel hard mee dat hij gaat oplopen!

Haha oh pukkeltjes, zó herkenbaar , ik krijg er ook ongeveer elke dag 1 bij op het moment, verschrikkelijk.

Anna91 likes this.
  11. daviloo

daviloo Actief lid

Jul 4, 2020
    253
    367
    63
    Ik zie ‘m ook heel in de verte! Ben benieuwd hoe het er morgen/overmorgen uit ziet

Anna91 likes this.
  12. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

Jan 3, 2021
    453
    416
    63
    Female

Dankjewel voor je antwoord! :)

13. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

Jan 3, 2021
    453
    416
    63
    Female
    #1073 WannabeMammi, Jan 6, 2021
    Last edited: Jan 6, 2021
    1 dpo: niets
    2 dpo: ontzéttend verdrietig
    3 dpo: lage rugpijn en ontzettend verdrietig
    4 dpo: lage rugpijn, medium verdrietig en ontzettend winderig.
    5 dpo: verdrietig en af en toe felle steekjes rechts in onderbuik (soort pijn die me niet bekend is). Zou dit iets kunnen zijn? Geen oog dichtgedaan.
    6 dpo: qua emotie weer iets beter. Alleen weer geen oog dichtgedaan, ontzettend onrustig. Geen steekjes en rugpijn meer. Heel af en toe gekke steekjes in borsten maar ik denk dat dat ook tussen de oren zit. Ik voel verder eigenlijk echt helemaal niets :( Alleen kiespijn.
    7 dpo: wederom geen oog dichtgedaan. Kiespijn. Vandaag beetje duizelig en weeïg in mijn buik. Verder algehele malaise, voel me een beetje grieperig. Maar dat kan heel goed te maken hebben met het slaapgebrek. Hopelijk aankomende nacht eens een betere nacht! Verder heeeel klein beetje pijn in borsten onderin. Niet noemenswaardig :)
    8 dpo: ...

14. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

Jan 3, 2021
    453
    416
    63
    Female
    Ik
    Ik zie hem op de 2e foto heel goed! Spannend!

Anna91 likes this.
  15. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female

2 DPO --> 36.6, niks
    Edit: allemaal puistjes op mijn kin :oops:
    Pijn links onderin de buik wat doortrekt naar mijn linker been, rugpijn

16. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

Oct 28, 2020
    680
    738
    93
    Female
    #1076 Droompje123, Jan 6, 2021
    Last edited: Jan 6, 2021
    @Maudje123 jij mag de hoop niet verliezen met jouw temperatuur, want dan doe ik dat ook :o:

DPO 1 - 36.61. Temperatuur van 36.32 naar 36.61 gegaan, eisprong dus waarschijnlijk geweest. s’avonds wat kramp in mijn onderbuik verder niks, waarschijnlijk nog van ovulatie.
    DPO 2 - 36.77. Wat steekjes linksonderin mijn buik, twijfel of ik dan toch echt mijn ovulatie wel heb gehad, maar gebruik zowel ovulatietesten als temperatuur dus eigenlijk weet ik het vrij zeker...
    DPO 3 - 36.8. Ovulatie bevestigd. Niet echt klachten, afentoe wat krampjes in mijn buik maar niks noemenswaardigs.
    DPO 4 - 36.65. Gele lichaamdip in temperatuur. Opgeblazen gevoel. S’avonds ineens wat vlagen misselijk maar kan nu helaas nog niet van een zwangerschap natuurlijk.
    DPO 5 - 36.74. Tot zover nergens last van vandaag.
    DPO 6 - 36.72. Temperatuur stijgt niet echt door, weet niet of dat een teken is dat het niet gebeuren gaat deze ronde. Voel me nog steeds opgeblazen.
    DPO 7 - 36.81. Afentoe kramp gehad in mijn onderbuik. Heb het idee dat ik meer afscheiding krijg, verder niks :) .
    DPO 8 - 36.71. Harde onderbuik. Gedurende de dag zowel links als rechts in mijn onderbuik wat steken gehad. Jeuk aan mijn tepels.
    DPO 9 -
    DPO 10 -
    DPO 11 -
    DPO 12 -
    DPO 13 -
    DPO 14 -

Ik heb even vergeleken met de temp van vorige maand toen ik dus wel zwanger was. En toen zat ik op dpo 8 op 36.75 (daarvoor wel 2 dagen op 37) dus best vergelijkbaar, en ging het daarna weer wat stijgen naar bijna 36.9 op dpo 12 en toen steeg het weer naar 37. Dus m’n temperatuur is niet helemaal gek. En ik ga dat nu ook loslaten. Ik zie het wel volgende week :D . Moet zeggen dat ik wat test angst begin te krijgen. Weet nog niet zo goed of ik voor of op dpo überhaupt wil testen, of dat ik het gewoon helemaal afwacht.. maar weet nog niet welke teleurstelling erger is, witte test of ineens bloed.. zucht.

Had me voorgenomen om niet meer voor 5 weken te testen zodat ik gelijk de verloskundige dan ook kan bellen en gelijk een duidelijke streep of niet, en dan krijg ik met 6 weken eerste echo, maar ja...

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Ik heb dus exact hetzelfde gevoel bij het testen.. bang voor de teleurstelling. Maar of we het echt langer gaan volhouden?? :|

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Iemand?? :$
    Twijfel om nu mijn temp te checken.. of er veel verschil in zit. Normaal smorgens 36.5 en savonds 36.8

19. MB91

MB91 Fanatiek lid

Je meet vaak al snel 0,5 graden warmer / kouder gedurende de dag dus dat zou ik niet doen. Gewoon je temp van morgenochtend afwachten vrees ik ;)

Maudje123 likes this.
  20. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Jij hebt tenminste nog de 37 aangetikt, ik nog niet
    Ik heb vandaag een nieuwe thermometer erbij gekocht om te checken of die andere wel goed meet :rolleyes:
    We houden hoop!

Share This Page