Ik heb vanmiddag even mijn nieuwe thermometer getest en gelijk 37.4 en vanmorgen dus 36.6, dus nee dat heeft geen zin
Ik temp altijd s morgens maar nu alleen in de middag gedaan om mijn thermometer uit te testen met mijn oude
Haha nee deze ronde nog niet, 36.81 is het hoogste wat ik deze ronde gehaald heb. 37 was vorige ronde. @Alieke ja we gaan zien wat we uiteindelijk doen inderdaad haha. Geen idee voor je temp, denk inderdaad morgenochtend afwachten helaas..
Oh sorry dan heb ik niet goed gelezen Ik kom nog niet hoger als 36.6 tot nu toe, dat is normaal voor mij een teken voor nod dat mijn ms eraan komt. Hoop toch echt dat ie morgen stijgt
Ik vind 37,7 best hoog, zou voor mij al lichte verhoging zijn! Maar ik las al dat het nu al 0,5 gedaald is
Ja als het een griepje zou zijn, zou hij nog steeds wel hoog zijn toch! Ben benieuwd naar morgen dan..
Ik hou mijn dpootjes niet echt meer bij.. voel wel steeds krampen maar dat is ook alles. Temp nog steeds 36.5-36.7, ook niets aan af te lezen. Ik wacht gewoon nog een paar dagen af. Alles in me zegt dat ik ongesteld ga worden maar het zet steeds niet door. Nu 7-8 dpo ongeveer. Kunnen die wachtweken ook ingekort worden ofzo? Pffff, wat duurt dit altijd lang!
1 DPO: Geen klachten. Minimale afscheiding, eiwit is het niet meer. 2 DPO: Alleen in de avond een wat opgeblazen gevoel. Ik voel mijn borsten ook, maar kan goed van een niet zo fijne bh zijn. 3 DPO: Meest typische vandaag was bloedchagrijnig en zwaar geïrriteerd. Ook wel vermoeid, al was het ook door mijn eigen gedrag. Met vlagen gevoelige borsten. Obstipatie. Insomnia. Op naar dag 4. 4 DPO: Koud! Brrr. Af en toe borrelig in mijn buik, ik vermoed mijn darmen. 5 DPO: Vandaag wel weer wat moe. Ik ruik vanalles dat er (volgens mijn man) niet is. Verder gevoelige baarmoeder bij seks. Soms wat trekkend gevoel richting rechter lies en gek gevoel rondom mijn navel. De mindfuck is weer begonnen 6 DPO: Ontzettend moe. Als ik niet zou hoeven werken (en geen peuter zou hebben) zou ik een gat in de dag kunnen slapen. Vandaag meerdere keren en op verschillende plekken steken in mijn buik gevoeld, meest links en rechts van mijn navel en 1x best gemeen. Enkele keren in mijn rechter lies wat trekkend gevoel. Vleugje misselijk na het eten, ik had niet veel trek. Best wat dingen opgemerkt, al had ik genoeg afleiding. 7 DPO: Overdag niet heel veel anders gemerkt behalve met momenten wat gevoelige borsten en wat weinig eetlust. Vanavond in alle rust wel een gek gevoel in mijn buik onder mijn navel. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet beschrijven dan een kruising tussen tintelen en krampjes. Maar dan echt plaatselijk. 8 DPO: Vanaf vanmiddag meerdere keren felle steken in mijn onderbuik gehad, voelde alsof het links en rechts was (toch wat kramp?). Dook er soms ook echt wat van in elkaar. Sinds vandaag wat meer afscheiding, wit van kleur. Verder nog steeds moe (morgen uitslapen) en veel winden (vermoeidheid slaat wel eens vaker op mijn darmen). 9 DPO: Vanochtend verloren van de testdrang en een spierwitte test. Buiten even een wat stekend of toch trekkend gevoel in mijn schaamstreek niks bijzonders gemerkt vandaag. Borsten met vlagen gevoelig. 10 DPO: Niet een typisch opgeblazen gevoel, maar alsof mijn broek knelt maar dan op een plek waar die niet knelt. Vanavond een streep bruinige afscheiding en dat is wel nieuw voor mij. Het broekloeren kan beginnen
Ik hoop het tot zaterdag vol te kunnen houden. Heb nog maar 1 test en anders zal ik moeten switchen naar iets dat bij kruidvat te krijgen is.
1 DPO: 37.3, weinig klachten. 2 DPO: 37.0, weinig klachten. 3 DPO: 37.1, trekkende liezen 4 DPO: 37.1, niksss... 5 DPO: 37.0, gevoelige buik, rommelt en steekjes. Onrustig geslapen 6 DPO: 37.3, vreemde steken in borsten, alsof ze vol schieten ofzo? 7 DPO: 37.7, idem dito 8 DPO: 37.4, niet helemaal fit voelen 9 DPO: 10 DPO: Temp vanmorgen dus weer “normaal”. Ik voel me niet helemaal top. Kan ook komen door de slapeloze nacht van mini Volgens FF zit ik op DPO 9
dpo 1 - 7 geen abnormale dingen Dpo 8 buik en rugkramp Dpo 9 bloeding , buikkramp en rugkramp - ik ging uit van menstruatie (gek, zo vroeg!). Cup in gedaan en twee wijntjes gehad savonds . Savonds cup eruit en geen doorgebroken menstruatie? Dpo 10: nog geen doorgebroken menstruatie, kramp is weg. DPO11 (of 10? ): nog steeds geen menstruatie. Test is helaas wit. Veel kramp en steken. dpo12: heel in de verte tuurlijntje Dpo 13 : helaas helaas toch ongesteld geworden. We gaan weer verder!
7 dpo vlek bloed/bruinverlies 8 dpo nog wat minimaal bruin + negatieve early kruidvat test 9 dpo kruidvat early test na afleestijd lichtjes positief. In de avond weer meer bruinverlies en krampjes. Vandaag 10 dpo nog steeds bruinverlies en negatieve kv2v5
Wat jammer @Anna91! En pff dat is spannend @MoesCH , had je de testen gisteren en vandaag op hetzelfde moment gedaan? Je bent nog vroeg, hopelijk loopt de test toch op...
Ja beide met ochtend urine. Maar zijn verschillende testen. Gister met een early kruidvat test (die schijnen vaker vals positief te geven) Vandaag met een kv 2v5 getest. Die was negatief. En ook met een gewone clearblue ook negatief. Heb btw gister ook nog in de avond getest met een kv 2v5 euro maar die gaf heel ver in de verte iets wat op een streepje leek.