Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Iemand hier ook bloedingen tussen ovulatie en nod gehad?

2. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Spannend!

Ah die early kruidvat test, ja die ken ik ook. Die heb ik in Oktober een keer gebruikt en die was inderdaad ook vals positief.. Begrijp niet dat die test nog verkocht mag worden met alle ervaringen die ik daarover lees.

3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 7, let's go :)

1 DPO --> 36.4, gevoelige buik waar mijn ei gesprongen is denk ik, verder niks
    2 DPO --> 36.6, niks
    3 DPO --> 36.5, temp wil niet echt doorstijgen, mss gele lichaamsdip, verder helemaal nergens last van
    Edit dikke klodder witte cremige afscheiding (tmi sorry)
    4 DPO --> 36.6, temp stijgt niet echt bijzonder :(, cremige witte afscheiding, verder niks
    Edit: erg opgeblazen en winderig :oops:
    5 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, wat drukkend gevoel onderin mijn buik, verder niks
    Edit: ongi gevoel onderin mijn buik
    6 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, heb er weinig vertrouwen in, verder niks
    Edit: allemaal puistjes op mijn kin :oops:
    Pijn links onderin de buik wat doortrekt naar mijn linker been, rugpijn
    7 DPO --> 36.9, joepie eindelijk stijging, pijn onderin mijn buik, rugpijn

Alieke en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Het vreemde is dat de andere testen ruim na de afleestijd allemaal erg licht positief aangeven. Maar dat is echt ruim na afleestijd.. ochtend testen en middag geeft die dan heel licht positief. Is dat iets bekends bij alle zwangerschapstesten?

5. Din

Din Actief lid

28 okt 2020
    452
    547
    93
    Vrouw
    1 t/m 3 dpo:
    - veel vruchtbaarslijm
    - voor de rest geen bijzonderheden.

4 dpo:
    - iets minder vruchtbaarslijm, en wat witter
    - trekkend gevoel baarmoeder
    - sinds vanavond steekjes rondom linker eierstok

5 dpo:
    - afgelopen nacht enorme steken in baarmoeder :eek:, werd er wakker van!
    - witte vlokkerige afscheiding
    - trekkend gevoel baarmoeder
    - een baard van pukkeltjes (maar dit heb ik al sinds de miskraam, ik denk dat de hormonen nog steeds van slag zijn)
    - edit: afscheiding is dikkig wit/gelig en rekbaar

6 dpo:
    - afgelopen nacht onrustig geslapen, veel gedroomd en had het erg warm! (zweten)
    - af en toe kleine steekjes baarmoeder
    - weinig afscheiding
    - voor de rest geen bijzonderheden

6. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Vanochtend gelukt. Nu zit ik te denken: "zou ik een middagtester zijn?"

#facepalm

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier is het bruinverlies doorgebroken incl buikpijn. Het is flink wat bruinverlies bij het naar de wc gaan. Rekenen jullie dat als 1e dag van de menstruatie?

8. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Nee pas als het rood is

9. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 7, let's go :)

1 DPO --> 36.4, gevoelige buik waar mijn ei gesprongen is denk ik, verder niks
    2 DPO --> 36.6, niks
    3 DPO --> 36.5, temp wil niet echt doorstijgen, mss gele lichaamsdip, verder helemaal nergens last van
    Edit dikke klodder witte cremige afscheiding (tmi sorry)
    4 DPO --> 36.6, temp stijgt niet echt bijzonder :(, cremige witte afscheiding, verder niks
    Edit: erg opgeblazen en winderig :oops:
    5 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, wat drukkend gevoel onderin mijn buik, verder niks
    Edit: ongi gevoel onderin mijn buik
    6 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, heb er weinig vertrouwen in, verder niks
    Edit: allemaal puistjes op mijn kin :oops:
    Pijn links onderin de buik wat doortrekt naar mijn linker been, rugpijn
    7 DPO --> 36.9, joepie eindelijk stijging, pijn onderin mijn buik, rugpijn
    En trouwens afgelopen nacht erg vreemd gedroomd, normaal weet ik dit niet meer en nu wel

Achterkantvandemaan, WannabeMammi en Din vinden dit leuk.
  10. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Haha like voor de herkenning, dit ben ik! 100%

(middagtester weet ik niet, maar ik denk precies dit soort dingen)

11. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Nou ik ben vandaag in elk geval geen middagtester. Wederom wit. Nu moet ik echt stoppen met deze onzin:rolleyes:

Kate87 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wel jammer natuurlijk.. maar nu jezelf gewoon even vastbinden :D

13. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    1 dpo: niets

2 dpo: ontzéttend verdrietig

3 dpo: lage rugpijn en ontzettend verdrietig

4 dpo: lage rugpijn, medium verdrietig en ontzettend winderig.

5 dpo: verdrietig en af en toe felle steekjes rechts in onderbuik (soort pijn die me niet bekend is). Zou dit iets kunnen zijn? Geen oog dichtgedaan.

6 dpo: qua emotie weer iets beter. Alleen weer geen oog dichtgedaan, ontzettend onrustig. Geen steekjes en rugpijn meer. Heel af en toe gekke steekjes in borsten maar ik denk dat dat ook tussen de oren zit. Ik voel verder eigenlijk echt helemaal niets :( Alleen kiespijn.

7 dpo: wederom geen oog dichtgedaan. Kiespijn. Vandaag beetje duizelig en weeïg in mijn buik. Verder algehele malaise, voel me een beetje grieperig. Maar dat kan heel goed te maken hebben met het slaapgebrek. Hopelijk aankomende nacht eens een betere nacht! Verder heeeel klein beetje pijn in borsten onderin. Niet noemenswaardig :)

8 dpo: nog steeds klein beetje pijn onderin borsten maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Nog steeds kiespijn. Iets beter geslapen gelukkig. Voel verder echt he-le-maal niets.

9 dpo: ...

14. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    Ik weet trouwens helemaal niets over temperaturen; als de temperatuur stijgt richting je NOD zit je goed?

15. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.912
    8.084
    113
    Ik reken dit ook nog niet als menstruatie. Ik wacht echt tot de dijken goed doorgebroken zijn:roflmao:

16. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Hoeft niks te betekenen helaas, bij sommige daalt de temp zelfs nog op nod en bij sommigen een dag na de start van ms

17. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Het is dat de kroegen dicht zijn en we zwanger willen raken naar anders had ik een borrel met je willen doen. Hou wel van een beetje humor en zelfspot;)

MB91, Alieke en MotorMeisje vinden dit leuk.
  18. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    DPO 1 - 36.61. Temperatuur van 36.32 naar 36.61 gegaan, eisprong dus waarschijnlijk geweest. s’avonds wat kramp in mijn onderbuik verder niks, waarschijnlijk nog van ovulatie.
    DPO 2 - 36.77. Wat steekjes linksonderin mijn buik, twijfel of ik dan toch echt mijn ovulatie wel heb gehad, maar gebruik zowel ovulatietesten als temperatuur dus eigenlijk weet ik het vrij zeker...
    DPO 3 - 36.8. Ovulatie bevestigd. Niet echt klachten, afentoe wat krampjes in mijn buik maar niks noemenswaardigs.
    DPO 4 - 36.65. Gele lichaamdip in temperatuur. Opgeblazen gevoel. S’avonds ineens wat vlagen misselijk maar kan nu helaas nog niet van een zwangerschap natuurlijk.
    DPO 5 - 36.74. Tot zover nergens last van vandaag.
    DPO 6 - 36.72. Temperatuur stijgt niet echt door, weet niet of dat een teken is dat het niet gebeuren gaat deze ronde. Voel me nog steeds opgeblazen.
    DPO 7 - 36.81. Afentoe kramp gehad in mijn onderbuik. Heb het idee dat ik meer afscheiding krijg, verder niks :) .
    DPO 8 - 36.71. Harde onderbuik. Gedurende de dag zowel links als rechts in mijn onderbuik wat steken gehad. Jeuk aan mijn tepels.
    DPO 9 - 36.85. Tepels vannacht open gekrabd, auwch. Veel afscheiding. Begin zenuwachtig te worden voor dit weekend, toen kreeg ik vorige maand de écht duidelijke symptomen.
    DPO 10 -
    DPO 11 -
    DPO 12 -
    DPO 13 -
    DPO 14 -

19. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    1 DPO: Geen klachten. Minimale afscheiding, eiwit is het niet meer.
    2 DPO: Alleen in de avond een wat opgeblazen gevoel. Ik voel mijn borsten ook, maar kan goed van een niet zo fijne bh zijn.
    3 DPO: Meest typische vandaag was bloedchagrijnig en zwaar geïrriteerd. Ook wel vermoeid, al was het ook door mijn eigen gedrag. Met vlagen gevoelige borsten. Obstipatie. Insomnia. Op naar dag 4.
    4 DPO: Koud! Brrr. Af en toe borrelig in mijn buik, ik vermoed mijn darmen.
    5 DPO: Vandaag wel weer wat moe. Ik ruik vanalles dat er (volgens mijn man) niet is. Verder gevoelige baarmoeder bij seks. Soms wat trekkend gevoel richting rechter lies en gek gevoel rondom mijn navel. De mindfuck is weer begonnen :rolleyes:
    6 DPO: Ontzettend moe. Als ik niet zou hoeven werken (en geen peuter zou hebben) zou ik een gat in de dag kunnen slapen. Vandaag meerdere keren en op verschillende plekken steken in mijn buik gevoeld, meest links en rechts van mijn navel en 1x best gemeen. Enkele keren in mijn rechter lies wat trekkend gevoel. Vleugje misselijk na het eten, ik had niet veel trek. Best wat dingen opgemerkt, al had ik genoeg afleiding.
    7 DPO: Overdag niet heel veel anders gemerkt behalve met momenten wat gevoelige borsten en wat weinig eetlust. Vanavond in alle rust wel een gek gevoel in mijn buik onder mijn navel. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet beschrijven dan een kruising tussen tintelen en krampjes. Maar dan echt plaatselijk.
    8 DPO: Vanaf vanmiddag meerdere keren felle steken in mijn onderbuik gehad, voelde alsof het links en rechts was (toch wat kramp?). Dook er soms ook echt wat van in elkaar. Sinds vandaag wat meer afscheiding, wit van kleur. Verder nog steeds moe (morgen uitslapen:cool:) en veel winden (vermoeidheid slaat wel eens vaker op mijn darmen).
    9 DPO: Vanochtend verloren van de testdrang en een spierwitte test. Buiten even een wat stekend of toch trekkend gevoel in mijn schaamstreek niks bijzonders gemerkt vandaag. Borsten met vlagen gevoelig.
    10 DPO: Niet een typisch opgeblazen gevoel, maar alsof mijn broek knelt maar dan op een plek waar die niet knelt. Vanavond een streep bruinige afscheiding en dat is wel nieuw voor mij. Het broekloeren kan beginnen :o:
    11 DPO: Mijn buik voelt hard aan, had een puistje op mijn borst en ben weer eens moe. Afscheiding was kleverig. Maar vandaag ook ontdekt dat ik nog geen middagtester ben. Die was helemaal wit. Begin wel erg benieuwd te worden waar dit naartoe gaat... Maandag (11 januari) zou mijn NOD zijn.

Achterkantvandemaan en Droompje123 vinden dit leuk.
  20. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    1 DPO: Geen klachten. Minimale afscheiding, eiwit is het niet meer.
    2 DPO: Alleen in de avond een wat opgeblazen gevoel. Ik voel mijn borsten ook, maar kan goed van een niet zo fijne bh zijn.
    3 DPO: Meest typische vandaag was bloedchagrijnig en zwaar geïrriteerd. Ook wel vermoeid, al was het ook door mijn eigen gedrag. Met vlagen gevoelige borsten. Obstipatie. Insomnia. Op naar dag 4.
    4 DPO: Koud! Brrr. Af en toe borrelig in mijn buik, ik vermoed mijn darmen.
    5 DPO: Vandaag wel weer wat moe. Ik ruik vanalles dat er (volgens mijn man) niet is. Verder gevoelige baarmoeder bij seks. Soms wat trekkend gevoel richting rechter lies en gek gevoel rondom mijn navel. De mindfuck is weer begonnen :rolleyes:
    6 DPO: Ontzettend moe. Als ik niet zou hoeven werken (en geen peuter zou hebben) zou ik een gat in de dag kunnen slapen. Vandaag meerdere keren en op verschillende plekken steken in mijn buik gevoeld, meest links en rechts van mijn navel en 1x best gemeen. Enkele keren in mijn rechter lies wat trekkend gevoel. Vleugje misselijk na het eten, ik had niet veel trek. Best wat dingen opgemerkt, al had ik genoeg afleiding.
    7 DPO: Overdag niet heel veel anders gemerkt behalve met momenten wat gevoelige borsten en wat weinig eetlust. Vanavond in alle rust wel een gek gevoel in mijn buik onder mijn navel. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet beschrijven dan een kruising tussen tintelen en krampjes. Maar dan echt plaatselijk.
    8 DPO: Vanaf vanmiddag meerdere keren felle steken in mijn onderbuik gehad, voelde alsof het links en rechts was (toch wat kramp?). Dook er soms ook echt wat van in elkaar. Sinds vandaag wat meer afscheiding, wit van kleur. Verder nog steeds moe (morgen uitslapen:cool:) en veel winden (vermoeidheid slaat wel eens vaker op mijn darmen).
    9 DPO: Vanochtend verloren van de testdrang en een spierwitte test. Buiten even een wat stekend of toch trekkend gevoel in mijn schaamstreek niks bijzonders gemerkt vandaag. Borsten met vlagen gevoelig.
    10 DPO: Niet een typisch opgeblazen gevoel, maar alsof mijn broek knelt maar dan op een plek waar die niet knelt. Vanavond een streep bruinige afscheiding en dat is wel nieuw voor mij. Het broekloeren kan beginnen :o:
    11 DPO: Mijn buik voelt hard aan, had een puistje op mijn borst en ben weer eens moe. Afscheiding was kleverig. Maar vandaag ook ontdekt dat ik nog geen middagtester ben. Die was helemaal wit. Begin wel erg benieuwd te worden waar dit naartoe gaat... Maandag (11 januari) zou mijn NOD zijn.

Mijn lichaam dacht vast 'laat ik je die duidelijkheid maar vast geven'. Wakker geworden met menstruatie-achtige krampen en het zette meteen door.

Deel Deze Pagina