Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnowQueen

    SnowQueen Lid

    30 okt 2020
    7
    6
    3
    Vrouw
    Beste allemaal, voor ons is het de 4e ronde 1e kindje. Alle zwangere dames: van harte! Ik wens jullie een prettige en voldragen zwangerschap En voor dames op het wachtbankje, zet hem op en veel geluk gewenst. Me it be our month!

    Vinden jullie het goed als ik mee doe?

    DPO 1. T 36.61. Geen klachten.
    DPO 2. T 36.51. Geen klachten.
    DPO 3. T 36.55. Geen klachten. Crème afscheiding.
    DPO 4. T 36.45. Opgeblazen gevoel.
    DPO. 5. T 36.37. Slechte nachtrust.
    DPO 6. T 36.57. Slechte nachtrust, erg warm gevoel. Soms milde kramp BM. Opgeblazen gevoel.
    DPO 7. T
    DPO 8. T
    DPO 9. T
    DPO 10.T
    DPO 11.T
    DPO 12.T
    DPO 13.T
    DPO 14.T
     
    Kimmie12, Flowerpower3 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  2. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    SnowQueen vindt dit leuk.
  3. SnowQueen

    SnowQueen Lid

    30 okt 2020
    7
    6
    3
    Vrouw
    Bedankt, wat een warm welkom!
    De eerste maand deed ik temperaturen onder mijn tong. Omdat ik dacht dat ik een patroon zou krijgen de maanden erna ook gedaan. Nu baal ik van mijn beslissing... Sinds 2 dagen neem ik ook mijn temperatuur vaginaal op met een andere thermometer (die gaf gisteren 36.97 aan en vandaag 37.03). Nu wilde ik eigenlijk mijn lijstje afmaken, maar weet nu ook dat interne temperatuur veel betrouwbaarder is. Wat zou jij doen? Halverwege overstappen? Of dubbel meten?
     
  4. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    #104 Dubbeltje82, 30 okt 2020
    Laatst bewerkt: 30 okt 2020
    Ik zou nu gewoon over gaan. Vaginaal is betrouwbaarder. En na je eisprong kun je prima monitoren met de hogere waardes en dips ook sneller herkennen. Dubbel met orale meting heeft geen enkele toegevoegde waarde.

    Het grootste gedeelte van je LF heb je dan iig betrouwbare waardes met vaginaal tempen.
     
    SnowQueen vindt dit leuk.
  5. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Zo i'm back, ronde 4

    1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe
    7 DPO --> 36.6, zere tepels, zeurend drukkend gevoel links onderin mijn buik
    Edit lage rugpijn
    8 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, zwaar gevoel in de buik, vanmorgen misselijk en zweet brak me ervan uit :eek:, lage rugpijn
    Edit urine ruikt vreemd/apart(vind ik dan :rolleyes:)
    9 DPO --> 37.0, iets gevoelige tepels, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik, 8 dpo nog getest maar zo supervaag dat ik het als negatief moet zien, nog steeds lage rugpijn, hartkloppingen, weer wat misselijk, alweer moe en koud brrrr
    10 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, kv test gedaan wederom zo vaag dus negatief voor mij
    11 DPO --> 37.0, gevoelige tepels, verder niks
    Edit lage rugpijn, ms gevoel
    12 DPO --> 36.8, ms gevoel zo af en toe, getest met action en kv, beide negatief
    Edit ms gevoel helemaal weg, bmm nog steeds hoog, nog steeds gevoelige tepels
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  6. SnowQueen

    SnowQueen Lid

    30 okt 2020
    7
    6
    3
    Vrouw
    Oké, bedankt voor het meedenken! Ga ik doen.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  7. Mamsie1987

    21 okt 2020
    56
    59
    18
    Vrouw
    Ja ik zie ook een streep hoor!
    Zo was die bij mij ook afgelopen woensdag en zie mijn streepjes nu bij bovenstaande foto’s.. gewoon morgenvroeg of overmorgen nog een keer testen. Maar ik zie op deze test echt een streep!
     
  8. Noaxvdv

    Noaxvdv Actief lid

    23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Vorige maand even een pauze gehouden. Zit nu in ronde 7
    Ovulatie rond 14-10/15-10 (14 positieve ovulatie test, 15 krampen gevoelt)

    15-10/16-10 1/2 DPO: Niks bijzonders (16-10 temp: 37.34)

    17-10 3 DPO: Lage rugpijn, lichte hoofdpijn. (vergeten te tempen)

    18-10 4 DPO: humeurig. (temp: 37.28)

    19-10 5 DPO: Tijdens nr2 beetje pijnlijke rechterbaarmoeder. (temp: 37.11)

    20-10 6 DPO: Niks bijzonder, even hoofdpijn gehad aan rechterkant hoofd. (temp: 37.30)

    21-10 7 DPO: Verkouden (temp: 37.51)

    22-10 8DPO: Grieperig (gevoelige huid, rugpijn, koude rillingen, geen koorts of verhoging, wel afwisselend warm en dan weer koud) (temp: 37.16)

    23-10 9DPO: Grieperig(zie 8 DPO) spiertrekking en steekjes in lies, gevoelige borsten sinds avond, dorst (temp: 37.02)

    24-10 10DPO: Nog steeds grieperig, misselijk tijdens motorrijden. Test negatief maar wel pas laat in de middag getest dus geen ochtendurine. Laat in de avond rare steekjes in borsten, nooit eerder gevoeld. Soort brandend gevoel in mn onderbuik, alsof de onderkant in de fik stond. (temp: 37.00)

    25-10 11DPO: Volgensmij kloppen de DPO's echt niet want had ongesteld moeten worden maar is niet gebeurt, temperatuur nog meer gedaald. (temp: 36.90)

    31-10 ?? DPO: Nog steeds niet ongesteld, borsten niet normaal zeer, snachts last van maagzuur, dubbel zoveel afscheiding als normaal, baarmoedermond heel laag. Vandaag getest: licht positief (clearblue) :eek: getest met ochtendurine pas in de middag. Kan het bijna niet geloven. Van de week nog maar is testen maar voel het al een paar dagen aan alles. Zo anders dan wanneer ik gewoon dacht zwanger te zijn! Temperatuur niet meer bijgehouden want was onduidelijk door het grieperig zijn.
    Zou het griepje door innesteling zijn gekomen?
    (Kan helaas geen foto toevoegen want achter camera is stuk, meestal gebruik ik die van mn vriend maar zijn vandaag uit elkaar gegaan, good timing I know, maar niet mijn keuze)
     
    Sylva en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  9. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Noaxvdv elke keer dat het hier raak was, was mijn weerstand ook nul. Altijd wel iets van grieperig of snipverkouden. Spannend hoor!
     
  10. Kimmie12

    Kimmie12 Actief lid

    1 sep 2016
    170
    143
    43
    Blijft spannend!
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  11. SnowQueen

    SnowQueen Lid

    30 okt 2020
    7
    6
    3
    Vrouw
    Beste allemaal, voor ons is het de 4e ronde 1e kindje. Alle zwangere dames: van harte! Ik wens jullie een prettige en voldragen zwangerschap. En voor dames op het wachtbankje, zet hem op en veel geluk gewenst. Me it be our month!

    Vinden jullie het goed als ik mee doe?

    DPO 1. T 36.61. Geen klachten.
    DPO 2. T 36.51. Geen klachten.
    DPO 3. T 36.55. Zalfachtige afscheiding. Honger.
    DPO 4. T 36.45. Opgeblazen gevoel. Honger.
    DPO 5. T 36.97. Van oraal- over op vaginale temperatuurmeting! Slechte nachtrust.
    DPO 6. T 37.03 Slechte nachtrust, erg warm gevoel. Af en toe kramp BM, stekende pijn rechts onderin. Opgeblazen gevoel. Honger.
    DPO 7. T 36.95. Goed geslapen. Nog niets bijzonders.
    DPO 8. T
    DPO 9. T
    DPO 10.T
    DPO 11.T
    DPO 12.T
    DPO 13.T
    DPO 14.T
     
    Sylva en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  12. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Zo i'm back, ronde 4

    1 DPO --> 36.7, niks, opgeblazen gevoel
    2 DPO --> 36.7, plopjes links onderin mijn buik, verder niks, drukkend gevoel onderin mijn buik
    Edit gevoelige/zere tepels, zal wel door de progesteron komen
    3 DPO --> 36.9, zere tepels, beetje menstruatie gevoel, verder niks
    Edit lage rugpijn en drukkend zwaar gevoel in mijn onderbuik
    4 DPO --> 36.7, zere tepels, vanmorgen met honger uit bed gestapt, beetje misselijk, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik
    Edit net zo'n pijn in mijn buik alsof ik ter plekke ongesteld werd
    En heb het kkkkkoud! Kan het niet warm krijgen
    5 DPO --> 36.8, zere tepels, ms gevoel, lage rugpijn, hoofdpijn
    6 DPO --> 37.0, zere tepels, lage rugpijn, ms gevoel links in mijn buik, drukkend/zwaar gevoel, hartkloppingen, koud en moe
    7 DPO --> 36.6, zere tepels, zeurend drukkend gevoel links onderin mijn buik
    Edit lage rugpijn
    8 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, zwaar gevoel in de buik, vanmorgen misselijk en zweet brak me ervan uit :eek:, lage rugpijn
    Edit urine ruikt vreemd/apart(vind ik dan :rolleyes:)
    9 DPO --> 37.0, iets gevoelige tepels, nog steeds zwaar gevoel in mijn buik, 8 dpo nog getest maar zo supervaag dat ik het als negatief moet zien, nog steeds lage rugpijn, hartkloppingen, weer wat misselijk, alweer moe en koud brrrr
    10 DPO --> 36.9, gevoelige tepels, kv test gedaan wederom zo vaag dus negatief voor mij
    11 DPO --> 37.0, gevoelige tepels, verder niks
    Edit lage rugpijn, ms gevoel
    12 DPO --> 36.8, ms gevoel zo af en toe, getest met action en kv, beide negatief
    Edit ms gevoel helemaal weg, bmm nog steeds hoog, nog steeds gevoelige tepels
    13 DPO --> 36.6, gevoelige tepels, temp zo gedaald dat ik ms vandaag of morgen verwacht
     
  13. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Goedemorgen lieve dames , onze ochtend kan niet meer stuk .. onderste is van vanochtend

    Dames op het wachtbankje : succes nog ff en hopen !!

    Dames met een positieve test ; gefeliciteerd !!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  15. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    wij zijn bezig in ronde 6 voor ons 2e kindje. Vandaag zit ik op 14 dpo, ik verwacht gewoon ongesteld te worden heb namelijk gisteren een test gedaan en deze was helemaal wit, je zou verwachten als ik zwanger zou zijn toch wel iets van een heeeel licht streepje zou moeten zien.

    Gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test! Hebben jullie last van kwaaltjes gehad of juist niet?
    Dames op het wachtbankje, succes en hopelijk ook snel een mooie test in handen.
     
  16. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Dankjewel !! Ik zelf eigenlijk niet . 1 ding was raar:
    Mn vriend liet me van de week schrikken en ik huilde met tuiten. Dat was vreemd , en gevoelige borsten en krampjes hier en daar. Wel levendige dromen , maar heb ik eigenlijk altijd wel!
     
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Noaxvdv hier was mijn weerstand ook prut na de innesteling. Was goed verkouden. Spannend hoor!

    @Flowerpower3 jaaaaa, zie je wel! :D Dat is de oploop die ik verwachtte. Gefeliciteerd!

    @DanielleG wat vervelend zo die onduidelijkheid. Zal nog even duimen voor je, al is de kans klein.
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  18. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    hoeveel rondes zijn er overheen gegaan voor dat je zwanger was? Gek hè, de ene heeft al best veel symptomen en de andere helemaal niks.

    Onze eerste is gekomen via hormoonspuiten puregon en ovitrelle.
    Ik hoop zo dat het nu op eigen kracht lukt maar ben er ook een beetje bang voor omdat we nu al in ronde 6 zitten ook weer.
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  19. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    lief dankjewel! We gaan er gewoon voor!
     
    Sylva vindt dit leuk.
  20. Noaxvdv

    Noaxvdv Actief lid

    23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Niet met ochtend urine getest
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina