Hier hetzelfde inderdaad vorige ronde, ook op 10 dpo nog negatief en toen pas weer op 12 dpo getest en toen was ie positief! Dus geef de moed zeker nog niet op!
1 DPO: 37.3, weinig klachten. 2 DPO: 37.0, weinig klachten. 3 DPO: 37.1, trekkende liezen 4 DPO: 37.1, niksss... 5 DPO: 37.0, gevoelige buik, rommelt en steekjes. Onrustig geslapen 6 DPO: 37.3, vreemde steken in borsten, alsof ze vol schieten ofzo? 7 DPO: 37.7, idem dito 8 DPO: 37.4, niet helemaal fit voelen 9 DPO: 37.1, niksss.. 10 DPO: 37.3, pukkelsss! 11 DPO: 37.1, positieve test! Geen opvallende klachten Dank allen Wat betreft klachten, bijna niks! Dus meiden zonder klachten, houd moed! Bij mijn vorige zwangerschap sowieso 0 klachten gehad ( ook hele zwangerschap). Behalve mn humeur
Hoi ik ben nieuw hier en ik heb deze maand ook per dpo bijgehouden of ik iets opmerkte Ik heb een cyclus van 38 dagen en een LF van 14 dagen. We zitten in ronde 6 1 dpo - 5 dpo : niks bijzonders 6 dpo : wakker van steekjes in rechter onderbuik 7 dpo : levendig dromen 8 dpo : drukkende pijn onderin buik wederom rechts, in de avond geïrriteerd om niks. 9 dpo : gloeiende wangen, meer puistjes op kaaklijn, vlagen van misselijkheid, rommelende darmen, krampen in onderbuik (voelt als ongesteldheid) 10 dpo : bruin afvegen in ochtend, daarna flinke krampen gedurende 2 uur, gevolgd door wat helder rood bloed, rest van de dag lichte krampen onderbuik met helder rood bloedverlies 11 dpo : bruinrood bloedverlies, geen krampen meer, hoofdpijn en erg moe 12 dpo 13 dpo 14 dpo ongesteldheid zou komende woensdag pas gepland staan, nu dus 5 dagen te vroeg bloedverlies, twijfel of het een vervroegde menstruatie kan zijn of een heftige innesteling is. Ik ben van plan woensdag te testen of als ik duidelijke zwangerschapssymptomen ervaar zoals misselijkheid of pijn in borsten.
Ronde 7, let's go 1 DPO --> 36.4, gevoelige buik waar mijn ei gesprongen is denk ik, verder niks 2 DPO --> 36.6, niks 3 DPO --> 36.5, temp wil niet echt doorstijgen, mss gele lichaamsdip, verder helemaal nergens last van Edit dikke klodder witte cremige afscheiding (tmi sorry) 4 DPO --> 36.6, temp stijgt niet echt bijzonder , cremige witte afscheiding, verder niks Edit: erg opgeblazen en winderig 5 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, wat drukkend gevoel onderin mijn buik, verder niks Edit: ongi gevoel onderin mijn buik 6 DPO --> 36.6, nog steeds lage temp, heb er weinig vertrouwen in, verder niks Edit: allemaal puistjes op mijn kin Pijn links onderin de buik wat doortrekt naar mijn linker been, rugpijn 7 DPO --> 36.9, joepie eindelijk stijging, pijn onderin mijn buik, rugpijn En trouwens afgelopen nacht erg vreemd gedroomd, normaal weet ik dit niet meer en nu wel 8 DPO --> 36.8, word nog niet zo enthousiast van mijn temp, weer gedroomd, werd wakker met ms gevoel in mijn buik 9 DPO --> 36.8, nergens last van, getest met ali rommel, niet echt goed doorgelopen maar niks te zien Edit: iets gevoelige tepels, dat is nog nooit zo laat begonnen, heel vroeg op de avond al moe, gister ook al 10 DPO --> 37.1, gevoelige tepels, nega kv test Edit: vanmiddag een vaag positieve Predictor test, vaag roze lijntje binnen afleestijd
Ik zie hem helaas ook niet, maar is ook altijd lastig op de foto te krijgen als het nét een vaag lijntje is. Maar wat onwijs spannend ook!! Ik duim heel hard mee!
[QUOTE="Maudje123, post: 23440006, Ik zie hem nog steeds niet ... Maar nu ben ik ook geen ervaren aflezer. Duim heel hard mee!!