Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Vandaag 9 dpo en kon mijn testdrang niet bedwingen. maar toch wel uit mijn dromen. Test witter dan wit!

2. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    ..

Bijgevoegde bestanden:

3. Iloraaij21

Iloraaij21 Actief lid

1 jul 2020
    117
    115
    43
    Vrouw
    Je bent nog heel vroeg. Kan nog alle kanten op! :thumup:

4. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Ja dat klopt natuurlijk ook wel. Aan de andere kant testte ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook positief bij 8 dpo. (beide zijn uitgelopen op een miskraam trouwens).

We blijven nog even op het wachtbankje zitten. Is zooo niet mijn ding wachten. :)

5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    H
    Houd moed! Ik duim voor je.

Sharona92 vindt dit leuk.
  6. Iloraaij21

Iloraaij21 Actief lid

1 jul 2020
    117
    115
    43
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Zitten we gezellig samen op het wachtbankje!:D

7. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Dankjewel! ❤️

8. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    hoeveelste ronde is het voor jou? Wanneer is je nod? Veels te spannend allemaal.

9. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Vertrouwen houden! Alles kan nog op 9 dpo. Heb je met een hele vroege test getest? We gaan gelijk op, hoop dat we allebei een positieve test hebben over een paar dagen!
    Hou je ook je temperatuur bij?

10. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Jaa geen bloed= goed.
    Was inderdaad een vroege test. Temperatuur hou ik ook bij, maar nog niet zo heel lang. Is me nog nieuw. Stand van bmm hou ik wel wat langer bij.

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Wat is stand van bmm? En hoe houd je dat bij?

12. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe weer een lijstje mee! Ronde 8 voor 2e kindje.
    Een record vroeg ei voor mijn doen op cd18!

1 DPO: 36.8. Afscheiding nog een beetje rekbaar, maar veel minder in hoeveelheid en rekbaarheid. BMM: Hoog, medium zacht en nog een beetje open. Een beetje winderig. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    2 DPO: 36.7. Afscheiding bijna volledig opgedroogd, nog een beetje lotionachtig. BMM: laag, hard en dicht. Een beetje winderig. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    3 DPO: 36.8. Afscheiding idem 2 DPO. BMM: medium, hard en dicht. Een beetje winderig en wat hele lichte steekjes rond eierstokken en in vagina, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Borsten voelen iets voller. Vrolijk en "gelukt" gevoel.

Din, MLB, MB91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    stand van de baarmoedermond. Op de dag van je eisprong bijvoorbeeld staat die hoog is zacht en open.
    Ik zou over een paar dagen men menstruatie moeten krijgen. Hopelijk niet. maar dan zou die laag moeten zitten en open.

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  14. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    En stomme vraag, maar dat voel je met je vingers elke dag zelfde tijd?

15. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw

Ja klopt! Gedurende dag kan het heel erg wisselen. Ik doe het al bevestiging van de ovulatietest. Ik ben trouwens nog niet zwanger. Het is nog niet effectief gebleken.

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  16. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Op de gok, cyclus van dik 50 dagen nu.

1-4 dpo: (tempstijging van 36.5 naar 37.0) - geen klachten. Rond eisprong alleen even gevoelige tepels gehad.
    5 dpo: 37.0, verder geen noemenswaardige klachten.
    6 dpo: 37.0, heel af en toe een lichte kramp in m’n baarmoeder maar dat mag geen naam hebben.
    7 dpo: 37.1, behalve vermoeidheid geen klachten. Heel soms voel ik een tinteling in/achter m’n tepel? Of wil ik te graag iets voelen?
    8 dpo: 37.1, nerveus gevoel de hele dag. Slecht geslapen en dus erg moe. M’n bh zat strak, voelt alsof m’n borsten gloeien(?). Verder helemaal nergens last van.
    9 dpo: 37.1, temp blijft gelijk. Vanmorgen een negatieve vroege test, had (tegen beter weten in) zin om te testen. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik pas op 12-13 dpo positief dus ik wacht rustig af.

Edit: vanmorgen een tijdje een gloeiend/kramperig menstruatiegevoel in mn onderbuik gehad.

Maudje123, Sharona92, MB91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Op de gok, cyclus van dik 50 dagen nu.

1-4 dpo: (tempstijging van 36.5 naar 37.0) - geen klachten. Rond eisprong alleen even gevoelige tepels gehad.
    5 dpo: 37.0, verder geen noemenswaardige klachten.
    6 dpo: 37.0, heel af en toe een lichte kramp in m’n baarmoeder maar dat mag geen naam hebben.
    7 dpo: 37.1, behalve vermoeidheid geen klachten. Heel soms voel ik een tinteling in/achter m’n tepel? Of wil ik te graag iets voelen?
    8 dpo: 37.1, nerveus gevoel de hele dag. Slecht geslapen en dus erg moe. M’n bh zat strak, voelt alsof m’n borsten gloeien(?). Verder helemaal nergens last van.
    9 dpo: 37.1, temp blijft gelijk. Vanmorgen een negatieve vroege test, had (tegen beter weten in) zin om te testen. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik pas op 12-13 dpo positief dus ik wacht rustig af. Vanmorgen een tijdje een gloeiend/kramperig menstruatiegevoel in mn onderbuik gehad.
    10 dpo: 37.1, geen tempdip of stijging, had toch wel graag iets willen merken nu.. geen klachten, begin te denken dat het niet raak is.

Dwaallichtje en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  18. Iloraaij21

Iloraaij21 Actief lid

1 jul 2020
    117
    115
    43
    Vrouw
    We mogen weer :thumup:

1 DPO: 36,59. Duizelig wakker geworden. Nog trekkerig gevoel links van ovulatie. Hier en daar wat krampen en gevoelige tepels. In de avond veel witte afscheiding.

2 DPO: 36,70. Heel vast geslapen en vreemd gedroomd. Wist alles nog toen ik wakker werd. Nog wat trekkerig gevoel bij mijn liezen. Vandaag weer bij de natuurlijk geneeskundige geweest. Had vorige maand supplementen gekregen om mijn darmflora en lever weer op goede banen te krijgen. Lever is nu goed! Super blij mee!! We gaan door naar de schildklier. Zo gaan wij 1 voor 1 de organen langs die niet optimaal zijn. Hopelijk wordt hiermee mijn hormoon balans weer hersteld. Ze gaf ook aan dat mijn blaas en urinewegen niet helemaal top zijn. Dat zou het trekkerige gevoel onderin mijn buik kunnen verklaren. Even goed op letten.. Net voor het slapen gaan ineens roze afscheiding met stolsels?? Help!! Dit heb ik nog nooit gehad.

3 DPO: 36,71. Temp blijft hoog. Nog wel steeds roze afscheiding. Gelukkig na de ochtend alleen nog heeeeeeeel licht bruine afscheiding. Misschien was dit de ovulatiebloeding. Voor de rest opgeblazen gevoel en last van winderigheid. :oops:

4 DPO: 36,84. Temp. stijgt flink. Blij mee!! Verstopte neus en keelpijn. Toch misschien een kouwtje gevat. Minder een opgeblazen gevoel. Beetje zeurderige krampen in bm. Bij vlagen een beetje misselijk. Verder geen roze/bruine afscheiding meer gezien. :)

5 DPO: 36,85. Temp. Blijft mooi hoog. Beetje rugpijn. Nog steeds verstopte neus. Keelpijn is bijna weg. Kleine steekjes links.

6 DPO: 36,94. Temp. stijgt weer verder. Denk dat het komt doordat ik slecht geslapen heb. Kijken wat mn temp morgen doet. Nog steeds een verstopte neus. Beetje rugpijn en gevoelige tepels.

7 DPO: 36,92. Temp. nagenoeg gelijk gebleven. Verstopte neus blijft lekker aanwezig :o:. Tepels zijn nog gevoelig. Bijna geen afscheiding. Geen rugpijn meer.

8 DPO: 36,92. Temp. blijft mooi hoog. Nog steeds een verstopte neus. Gevoeligheid van de tepels begint af te nemen. Geen afscheiding en ook geen rugpijn meer. Het enige wat ik heb is een goed doorbloed hoofd.. haha alsof mijn gezicht verbrand is. Het is rood en voelt een beetje trekkerig aan. Als mijn temp op 11 DPO nog steeds zo hoog zit (of hoger) dan ga ik denk ik een testje wagen. :oops:

9 DPO: 36,84. Temp. iets gezakt. Hopelijk zet de daling niet verder door.

19. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw

Goedemorgen,

Daar ben ik weer.

1-2 DPO: niet echt symptomen
    3 DPO: rommelende darmen 's avonds, je hoort ze werken! En hoofdpijn aan de zijkant thv de slapen.
    4 DPO: Vanochtend wat diarree gehad, normaal eigenlijk geen last van. De rommelende darmen zijn er weer vanaf de lunchpauze. Ik had toch wel trek tijdens de lunch, maar eigenlijk niet z'n zin om te eten. De hoofdpijn is er ook weer, alleen minder dan gisteren.
    5 DPO: Temperatuur vanochtend 37,1! en afgelopen nacht migraine gehad, dus ik ben nog hoopvol! De basale temperatuur is bij mij 36,5.
    6 DPO: temp 36,8
    7 DPO: temp 37,1
    8 DPO: temp 36,7, iets wat gevoelige tepels
    9 DPO: temp: 37,0, wat steekjes in de onderbuik, vooral rechts.
    10DPO temp 36,9 gevoelige tepels, alsof ze blauw zijn.

23/1 NOD

Dwaallichtje en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  20. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw

Je temperatuur blijft wel heel mooi gelijk. Nog de moed niet opgeven. :)

Deel Deze Pagina