Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Net weer een ovulatietest gedaan om te kijken of deze negatief was. Maar deze was weer knal positief! Ik heb die van gisteren niet bewaard, maar zal een foto plaatsen van m'n testjes. Waarbij je dus ook kan zien dat de test op 11-01 ook positief was. Dus of ik ben dan zwanger, of ik heb nu mijn eisprong. Morgen ga ik een test wagen! Ik ben heel benieuwd.:oops:

Bijgevoegde bestanden:

deentjepeentje, Kate87, MB91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik kwam er in november achter dat ik zwanger was door een ovulatie test. Ik kon mijn eisprong nog niet hebben op dat moment. Dus die positieve test was heel raar. Daarna ook een positieve zwangerschapstest :D Dus ik wil je geen valse hoop geven, maar jou lijstje en deze test vind ik er prachtig uit zien

Achterkantvandemaan en KimK93 vinden dit leuk.
  3. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Eindelijk!! Eerste ronde Letrozol na een BBZ. 13 maanden bezig. 18 jan een eisprong gehad. Wel kleinere kans. Eitjes springt rechts waar ik geen eileider meer heb. (Temp voor eisprong 36.2)

1DPO. Niks (Temp 36.7)
    2DPO. Niks
    3DPO. Wat meer afscheiding en hele dag koud. Verder niks
    4DPO. Helemaal niks (Temp 36.7)
    5DPO. Alweer helemaal niks
    6DPO. Niks, saai lijstje he :roflmao: (Temp 36.9)
    7DPO. Nog niks. Wel snel moe, gister vroeg gaan slapen en nu ook al zo moe. Normaal nu wel al heel opgeblazen en last van darmen, maar daar geen last van. (Temp 37.0)
    8DPO.
    9DPO.
    10DPO.
    11DPO.
    12DPO. TESTEN
    13DPO
    14DPO. ONGI?

4. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ik ga morgen de zwangerschapstest van 2-BeSure doen. Hoor er geen goede verhalen over, maar dan haal ik morgenavond bij het Kruidvat nog wel een test! Ik vind het heel spannend. :rolleyes:

Achterkantvandemaan en Mommy94 vinden dit leuk.
  5. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik hoorde over de zwangerschapstest van z&k ook niet veel goeds, maar hij loog niet haha

KimK93 vindt dit leuk.
  6. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Ik schrijf ook weer mee. 4e ronde voor een tweede kindje.

1 DPO: Geen gekke dingen.
    2 DPO: Mijn darmen zijn helemaal van streek. Veel krampen en lucht.
    3 DPO:
    4 DPO:
    5 DPO:
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO/NOD?

7. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    5E4AF28C-F414-43C3-97A1-FB33A3D62C99.jpeg
    Hoi hoi

hier ben ik weer, deze ronde is een gekke ronde ik weet niet wanneer ik mij eisprong heb gehad maar vermoed zelf nu 7 dagen terug als ik kijk naar het rekbare slijm..

afgelopen zaterdag was ik een serie aan het kijken en werd spontaan emotioneel toen er iemand in de serie overleed.. dit herken ik niet huil nooit bij series dus toen begon er iets te dagen en heb ik op 7 dpo (?) deze gewone test van de action gedaan zien jullie ook wat of ben ik gek aan het worden?

Asil en Kate87 vinden dit leuk.
  8. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Hier nog een extra foto

Bijgevoegde bestanden:

Asil, Kate87 en Dwaallichtje vinden dit leuk.
  9. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    @Manu1457 op je eerste foto lijk ik wel iets te zien! Spannend zeg. Morgen of overmorgen nog een testje wagen zou ik zeggen. ;)

10. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Net nog 2 van het merk telano gedaan en die geven dit aan streepjes zijn in het echt lichtroze

Bijgevoegde bestanden:

MamaDorey, pienvd90 en Kate87 vinden dit leuk.
  11. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Hier zie ik wel duidelijke streepjes hoor!

12. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Negatief... :cry: zou het dan toch gewoon mijn eisprong zijn die verlaat is? Ik voel wel krampjes.. ik hoop het maar, dat ik een verlaten eisprong heb ipv menstruatie..

Bijgevoegde bestanden:

13. MB91

MB91 Fanatiek lid

Hè wat balen!! :( het kan natuurlijk zijn dat je eisprong later was, tenzij je temperatuur, dan kan je hem goed vinden in je kaartje denk ik.
    Je had wanneer positieve ovu testen? Je kaartje leek heel hoopvol, balen meis!

14. Nani2016

Nani2016 Lid

24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Hoi allemaal!
    Ik schrijf ook graag met jullie mee vandaag 6dpo.
    Dit tot nu toe bijgehouden. Wij gaan voor een 2e kindje en nu in de 3e ronde
    1 dpo: -
    2dpo;
    winderig
    3dpo;
    winderig, gevoeligere borsten, witte afscheiding, kramp in onderrug.
    4dpo;
    licht verkouden, steken in Lborst, smiddags krampjes thv baarmoeder, witte afscheiding, drukkend gevoel baarmoeder lage rugpijn.
    Continue koud hebben. Licht misselijk na avondeten, witte afscheiding. Vermoeider
    5dpo;
    Snachts slecht geslapen, levendig gedroomd. Lage rugpijn gedurende de dag. Witte afscheiding.
    In de middag een zenuwachtig/verliefd gevoel ( ik reed auto, geen idee waarom ik nerveus werd) daarna steken die uitstraalde naar linker lies.
    Emotioneel (bijna huilend het nieuws gekeken.)
    Rond 21 uur moe. Kon de slaap niet vatten.
    Gevoel alsof er een vrachtwagen over borsten was gereden.
    6dpo;
    Hele dag koud, in ochtend wat felle steken. Savonds lage rugpijn, slecht in slaap kunnen komen.
    7dpo;

NOD staat voor 3 februari.

15. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ik heb niet getemperatuurd. Misschien toch maar aan beginnen. Ik had op 10 en 11 januari positieve ovulatietesten. Dus ging ik ervan uit dat die woensdag de 13e ging springen. Alleen ik heb geen eipijn gehad, geen gevoelige borsten niks. Dus ik hoop maar dat dit wel mijn eisprong is ipv menstruatie wat eraan komt morgen.:cry:

16. MB91

MB91 Fanatiek lid

Dan zit je nu op dpo 12. Het kan natuurlijk zijn dat het eitje gister is ingenesteld, en je morgen pas positief test hè. Ik zou je menstruatie afwachten en als die uitblijft over enkele dagen opnieuw testen. Ik zou de ronde pas echt afschrijven bij bloed. ;) je ovulatuetesten zijn wel positief? Dan zou ik het ook gezellig maken, Just in case dat je ei toch nu is :)

17. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    De hoop is een beetje verloren, maar net ook weer een ovulatietest gedaan met 2e urine. Maar weer knalpositief! Ik snap er niks van, dat is dit de 3e dag op rij dat ik positieve ovulatietesten heb. Of het moet reageren op komende menstruatie. Ik wacht rustig af. :$

18. MB91

MB91 Fanatiek lid

Heb je een foto van de ovu test? Ik zou als de symptomen aanhouden op je nod opnieuw testen. Ik snap dat je nu baalt en hoop verliest, maar de strijd is nog niet gestreden! :rolleyes:

19. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    De onderste is van net.. :)
    Haha oke nou dan houden nog eventjes hoop! Dan ga ik morgenavond toch ook voor de zekerheid testjes halen.

Bijgevoegde bestanden:

20. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Okee, ik heb even getwijfeld, maar ik doe toch weer meer.

1dpo t/m 4dpo: Afgelopen dagen eigenlijk niets gevoeld. Normaal gesproken gevoelige tepels na de eisprong en dat heb ik nu ook gehad. Op de vierde dag merkte ik wel dat mijn ontlasting een beetje afwijkend was ten opzichte van normaal.. Misschien zijn mijn darmen gewoon van slag.

5dpo: Vandaag eigenlijk niets gevoeld, ik heb enkel vandaag voor mijn gevoel vrij veel afscheiding gehad. Beetje waterig en doorzichtig wit maar was op enig punt echt een hele vloed.

6dpo: Wederom niets, ook geen opmerking over afscheiding of iets dergelijks.

7dpo: Vanmorgen rond 11 uur had ik een paar korte prikjes in mijn onderbuik, die me hoop gaven maar als ik eerlijk ben naar mezelf voel ik ook vandaag weer helemaal niets.

8dpo: Ik was zo slim om vandaag toch al een test te doen, die natuurlijk witter was dan mijn witte was. Verder voel ik niets, behalve dat ik baal. Afscheiding is een beetje zoals lotion. Minder waterig dan voorheen.

9dpo: Net wakker geworden, nat van het zweet. Dat had ik in oktober ook. Ben benieuwd maar vind het ook engig. Zou het? Zal wel niet. Ohja, mijn hoofd slaat dus ook op hol. Edit, later op de dag: ik heb verder vandaag een beetje een rommelende onderbuik. Geen idee of dat darmen zijn of iets anders. Ik ben niet zo in touch met mijn lijf dat ik voel welk orgaan er rommelt. Verder heb ik vanmiddag (na de hele ochtend thee drinken) een test gedaan en een aantal meiden in een groepsapp waar ik in zit zien daarop een tuurstreepje maar ik zelf zie het niet. Ik beschouw hem dus als negatief maar vind het wel heel spannend. Morgen denk ik toch maar een test.

10dpo: Een wat rommelige buik deze ochtend en door gisteren vandaag getest maar is echt omo wit. Testdrang dus weer even wat bekoeld.

11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:

Deel Deze Pagina