Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK93

    KimK93 Bekend lid

    28 dec 2020
    509
    417
    63
    Vrouw
    Net een Kruidvat zwangerschapstest. Zo negatief als wat.. en wéér een positieve ovulatie! Wat doet mijn lichaam toch:cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Super raar inderdaad. Zie wel dat dit de extra gevoelige ovu testen zijn. Wat als jij deze niet nodig hebt, omdat je genoeg lh hebt voor een gewone test? Dan zijn deze misschien positief waar een normale normaal zijn... Snap je mij? :$ ik hoop natuurlijk dat je zs test alsnog morgen gewoon een streep geeft!!!
     
  3. KimK93

    KimK93 Bekend lid

    28 dec 2020
    509
    417
    63
    Vrouw
    Nou, ik heb toen ik begon met deze testen waren ze gewoon negatief. Pas 10 en 11 januari werden ze positief, 12 januari weer negatief. En nu dus 3 dagen aan 1 stuk positief... Dus lijkt me niet dat deze te gevoelig zijn. Of ze reageren op m'n menstruatie die eraan komt?
     
  4. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Mmm menstruatie kan, dan zijn ze bij mij ook altijd wel wat meer aanwezig dan normaal. Maar toch, zo lang positief is gek. Ik zou gewoon op nod of daarna nog een keertje testen indien je geen bloedverlies hebt :)
     
  5. Nani2016

    Nani2016 Lid

    24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Hoi allemaal!
    Ik schrijf ook graag met jullie mee vandaag 6dpo.
    Dit tot nu toe bijgehouden. Wij gaan voor een 2e kindje en nu in de 3e ronde
    1 dpo: -
    2dpo;
    winderig
    3dpo;
    winderig, gevoeligere borsten, witte afscheiding, kramp in onderrug.
    4dpo;
    licht verkouden, steken in Lborst, smiddags krampjes thv baarmoeder, witte afscheiding, drukkend gevoel baarmoeder lage rugpijn.
    Continue koud hebben. Licht misselijk na avondeten, witte afscheiding. Vermoeider
    5dpo;
    Snachts slecht geslapen, levendig gedroomd. Lage rugpijn gedurende de dag. Witte afscheiding.
    In de middag een zenuwachtig/verliefd gevoel ( ik reed auto, geen idee waarom ik nerveus werd) daarna steken die uitstraalde naar linker lies.
    Emotioneel (bijna huilend het nieuws gekeken.)
    Rond 21 uur moe. Kon de slaap niet vatten.
    Gevoel alsof er een vrachtwagen over borsten was gereden.
    6dpo;
    Hele dag koud, in ochtend wat felle steken. Savonds lage rugpijn, slecht in slaap kunnen komen.
    7dpo;
    Mini puistjes op kin, Verkouden, Koffie smaakt niet, Realistisch gedroomd, Verliefd gevoel in onderbuik, rare smaak in de mond, Emotioneel,
    Lage rugpijn, Korte pijnlijke steken/trekkend gevoel achter schaambot


    NOD staat voor 3 februari.
     
  6. Dwaallichtje

    Dwaallichtje Fanatiek lid

    7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe weer een lijstje mee! Ronde 8 voor 2e kindje.
    Een record vroeg ei voor mijn doen op cd18!

    1 DPO: 36.8. Afscheiding nog een beetje rekbaar, maar veel minder in hoeveelheid en rekbaarheid. BMM: Hoog, medium zacht en nog een beetje open. Een beetje winderig. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    2 DPO: 36.7. Afscheiding bijna volledig opgedroogd, nog een beetje lotionachtig. BMM: laag, hard en dicht. Een beetje winderig. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    3 DPO: 36.8. Afscheiding idem 2 DPO. BMM: medium, hard en dicht. Een beetje winderig en wat hele lichte steekjes rond eierstokken en in vagina, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Borsten voelen iets voller. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    4 DPO: 37.1. Afscheiding en BMM idem 3dpo. Borsten voelen iets voller. 's avonds wat opgeblazen gevoel zonder echt opgeblazen te zijn. Helaas is het vrolijke "gelukte" gevoel weer weggetrokken.
    5 DPO: 37.1. Afscheiding wat dikker en wit (nog steeds weinig). BMM: hoog, hard en dicht. Winderig. 's Middags ineens een half uur lang sterke steken ongeveer 5-10 cm linksonder navel. Te hoog voor baarmoeder, maar heel opvallend. Ook meerdere keren voor (normale) ontlasting geweest, dus misschien zijn toch mijn darmen wat overstuur. Daarna ook steeds meer menstruatiegevoel en steekjes in lies (dat toevallig weer meer rechtsonder). Borsten wat gevoeliger.
    6 DPO: 37.1. Afscheiding weer wat dunner, maar met witte vlokken (beginnende schimmel?). BMM: hoog, hard en dicht. Hele dag af en toe steekjes in eierstok gebied. Een beetje alsof er met een elastiekje aan mijn eierstokken wordt getrokken. Gevoelige borsten en af en toe een steek vanuit mijn oksels.
    7 DPO: 37.1 (wel heel slecht geslapen door wakker kind). Witte brokkelige afscheiding (ik denk toch schimmel, maar durf hem nog niet echt te behandelen). BMM: hoog hard en dicht. Vannacht wakker en ik had echt een soort opvlieger. 's Ochtends veel boeren. 's middags ook een moment van roodgloeiende wangen en toen ook even hardkloppingen. Nog steeds het trekkerige gevoel in eierstok gebied. Soms links, soms rechts en soms iets meer uit mijn lies (vooral bij opstaan). Gevoelige borsten en af en toe een steek uit mijn oksels. En lichte hoofdpijn sinds eind middag (maar dit komt waarschijnlijk door slaapgebrek).
    8 DPO: 36.9 (wel vroeger wakker). Witte test (duuuuhhh). Afscheiding nog steeds wit en brokkelig (schimmel) wel smiddags een kloddertje snottig lichtgeel/wit rekbaar slijm. BMM: Midden, hard en dicht. Winderig en opgeblazen gevoel. Nog steeds steekjes overal in eierstokgebied en lies, maar eind van de middag echt een uur of 2 zeurderige kramp en rugpijn (zoals op zwaarste dag ms). Ik heb met een (katten)kruikje gezeten. Dit was later wel weer weg. Borsten gevoelig en nu ook echt tepels gevoelig (dit laatste heb ik eigenlijk nooit).
    9 DPO: 37.0. Witte test. Afscheiding bijna droog en wat er zit is ook wateriger (geen goed teken). BMM: Midden, medium-zacht en dicht. Ik voel bijna niks meer. Af en toe een steekje en nog klein beetje gevoelige borsten en tepels. Nog steeds iets winderig, maar alles minder dan de afgelopen dagen.
    10 DPO: 37.0. Witte test. Vrijwel geen afscheiding (echt droog). BMM: laag, hard en ik denk nog dicht maar twijfel een beetje. Ik voel echt bijna niks meer. Af en toe een steekje en nog een klein beetje gevoelige borsten (maar kan ook komen omdat ik er zo vaak aan zit te voelen of ze nog gevoelig zijn :rolleyes::rolleyes:). Morgen NOD, we gaan het zien.....
    11 DPO: 37.1. Witte test. Heeeel droog. BMM: midden, medium hard en ik vermoed dat hij open begint te gaan, maar blijft twijfelgeval. Symptomen verder idem 10 dpo. Niet ongesteld geworden. Dat is iets.

    Verder zit ik nog steeds in full on ontkenningsmodus.
     
  7. Manu1457

    Manu1457 Bekend lid

    7 mrt 2019
    620
    725
    93
    Vrouw
    Ik kan mijn lichaam niet meer volgen vanavond deze test in handen direct een rozige streep.. en net had ik wat roze afscheiding met t afvegen en steekjes in mijn onderbuik richting schaambot..

    ik snap er niks meer van
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Eindelijk!! Eerste ronde Letrozol na een BBZ. 13 maanden bezig. 18 jan een eisprong gehad. Wel kleinere kans. Eitjes springt rechts waar ik geen eileider meer heb. (Temp voor eisprong 36.2)

    1DPO. Niks (Temp 36.7)
    2DPO. Niks
    3DPO. Wat meer afscheiding en hele dag koud. Verder niks
    4DPO. Helemaal niks (Temp 36.7)
    5DPO. Alweer helemaal niks
    6DPO. Niks, saai lijstje he :roflmao: (Temp 36.9)
    7DPO. Nog niks. Wel snel moe, gister vroeg gaan slapen en nu ook al zo moe. Normaal nu wel al heel opgeblazen en last van darmen, maar daar geen last van. (Temp 37.0)
    8DPO. Niks :rolleyes: ook geen rommelende darmen, wel nog afscheiding niet droog ofzo. Vorige zwangerschap (BBZ) ook 0 kwaaltjes. Krijg er een beetje zenuwachtig gevoel van. (Temp 36.9)
    9DPO. Temp daalt opeens wel heel snel. Weet niet wat ik er van moet vinden. (Temp 36.7)
    10DPO.
    11DPO.
    12DPO. TESTEN
    13DPO
    14DPO. ONGI?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Zie hier nu toch echt wel streepje komen hoor! En je klachten kunnen ook goed zijn dus zegt nog niet heel veel!
     
  10. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Ik zie heel licht wel wat...over 2 dagen opnieuw testen en hopelijk loopt het op!!!
     
  11. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Innesteling? Hopelijk stijgt je temp morgen weer.
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  12. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 8, laat dit een super ronde zijn ;)

    1 DPO--> 36.5, iets gevoelige buik van mijn eisprong, verder niks
     
    Achterkantvandemaan en Mommy94 vinden dit leuk.
  13. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    6.988
    7.024
    113
    Ik zie ook iets héél licht!
     
  14. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Moet zeggen vanacht wel wat korter geslapen dan alle andere dagen. 6 uur ongv. En normaal tussen de 7 en 8 uur. Weet niet of dat zoveel invloed kan hebben.
     
  15. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Eindelijk!! Eerste ronde Letrozol na een BBZ. 13 maanden bezig. 18 jan een eisprong gehad. Wel kleinere kans. Eitjes springt rechts waar ik geen eileider meer heb. (Temp voor eisprong 36.2)

    1DPO. Niks (Temp 36.7)
    2DPO. Niks
    3DPO. Wat meer afscheiding en hele dag koud. Verder niks
    4DPO. Helemaal niks (Temp 36.7)
    5DPO. Alweer helemaal niks
    6DPO. Niks, saai lijstje he :roflmao: (Temp 36.9)
    7DPO. Nog niks. Wel snel moe, gister vroeg gaan slapen en nu ook al zo moe. Normaal nu wel al heel opgeblazen en last van darmen, maar daar geen last van. (Temp 37.0)
    8DPO. Niks :rolleyes: ook geen rommelende darmen, wel nog afscheiding niet droog ofzo. Vorige zwangerschap (BBZ) ook 0 kwaaltjes. Krijg er een beetje zenuwachtig gevoel van. (Temp 36.9)
    9DPO. Temp daalt opeens wel heel snel. Weet niet wat ik er van moet vinden. (Temp 36.7) [Edit] gevoelige onderbuik wel echt gevoel dat het mijn baarmoeder is. Gevoel is continue aanwezig.
    10DPO.
    11DPO.
    12DPO. TESTEN
    13DPO
    14DPO. ONGI?
     
  16. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    442
    237
    43
    Vrouw
    Dan ben je ook erg vroeg natuurlijk. Heb je ondertussen al weer getest?
     
  17. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    442
    237
    43
    Vrouw
    Sorry voor mijn reactie, had de laatste pagina niet gelezen. STOM!!
    Maar ook hier zie ik weer iets. De eerste test hoe laat heb je die uitgevoerd? ochtend/ avond?
     
  18. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Okee, ik heb even getwijfeld, maar ik doe toch weer meer.

    1dpo t/m 4dpo: Afgelopen dagen eigenlijk niets gevoeld. Normaal gesproken gevoelige tepels na de eisprong en dat heb ik nu ook gehad. Op de vierde dag merkte ik wel dat mijn ontlasting een beetje afwijkend was ten opzichte van normaal.. Misschien zijn mijn darmen gewoon van slag.

    5dpo: Vandaag eigenlijk niets gevoeld, ik heb enkel vandaag voor mijn gevoel vrij veel afscheiding gehad. Beetje waterig en doorzichtig wit maar was op enig punt echt een hele vloed.

    6dpo: Wederom niets, ook geen opmerking over afscheiding of iets dergelijks.

    7dpo: Vanmorgen rond 11 uur had ik een paar korte prikjes in mijn onderbuik, die me hoop gaven maar als ik eerlijk ben naar mezelf voel ik ook vandaag weer helemaal niets.

    8dpo: Ik was zo slim om vandaag toch al een test te doen, die natuurlijk witter was dan mijn witte was. Verder voel ik niets, behalve dat ik baal. Afscheiding is een beetje zoals lotion. Minder waterig dan voorheen.

    9dpo: Net wakker geworden, nat van het zweet. Dat had ik in oktober ook. Ben benieuwd maar vind het ook engig. Zou het? Zal wel niet. Ohja, mijn hoofd slaat dus ook op hol. Edit, later op de dag: ik heb verder vandaag een beetje een rommelende onderbuik. Geen idee of dat darmen zijn of iets anders. Ik ben niet zo in touch met mijn lijf dat ik voel welk orgaan er rommelt. Verder heb ik vanmiddag (na de hele ochtend thee drinken) een test gedaan en een aantal meiden in een groepsapp waar ik in zit zien daarop een tuurstreepje maar ik zelf zie het niet. Ik beschouw hem dus als negatief maar vind het wel heel spannend. Morgen denk ik toch maar een test.

    10dpo: Een wat rommelige buik deze ochtend en door gisteren vandaag getest maar is echt omo wit. Testdrang dus weer even wat bekoeld. Verder heb ik het vandaag heel koud en blijft mijn buik rommelen. Ik voel denk ik ook af en toe ‘iets’ in mijn borsten maar kan het totaal niet duiden. Zal wel niets zijn.

    11dpo: Niks te melden. Ook een negatieve test (waarom blijf ik dit doen???). Zal er wel uit liggen. Had ik al gezegd dat mijn hoofd overuren maakt?

    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:
     
  19. Rainbowlight

    22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
    Ja ik zie ook wat!
     
  20. Rainbowlight

    22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
    Cyclus van 28 dagen.
    Basale temp. 36.4.

    1 DPO: lichte bloeding, droge mond, 's ochtends gevoelige tepels, licht misselijk, druk in onderbuik.
    2 DPO: Alleen 's ochtends een droge mond, met vlagen misselijk, druk onderbuik alsof ik ga menstrueren. Gevoelige tepels. Wat snibbig / fel.
    3 DPO: Druk in onderbuik, soms wat gevoelige tepels. Koude vlagen in onderbuik. Ochtend temp: 36.8. s’ Avonds erg koud hebben.
    4 DPO: Nog steeds koude vlagen in buik en benen, ontzettend last van zenuwen / stress terwijl ik een volkomen relaxte dag heb. Kan me er amper door concentreren. Alsof ik straks een presentatie moet geven op tv oid. Klamme handen. Ochtend temp 36.8. Geen afscheiding, vorige dagen overigens ook niet.
    5 DPO: Wakker worden met hoofdpijn. Overdag warme wangen. Lichte neusverstopping. Licht bruin verlies. Erg moe aan het einde van de dag. Temp 36.9
    6 DPO: Wederom wakker worden met hoofdpijn, warme wangen en lichte neusverstopping. Temp niet gemeten, ik was heel vroeg wakker want ik ging gisteren heel vroeg naar bed. Nu toch maar paracetamol genomen.
    7 DPO
    8 DPO
    9 DPO
    10 DPO
    11 DPO
    12 DPO

    NOD 4 februari
     

Deel Deze Pagina