Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutsel

    Dutsel Lid

    16 okt 2020
    79
    15
    8
    Vrouw
    Herkenbaar ik heb net ook weernovulatie test gedaan 5 dpo want toen ook piek rond ovulatie bloeding gehad nu nog beetje
    Gisteren kv test gedaan negatief
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Manu1457

    Manu1457 Bekend lid

    7 mrt 2019
    620
    725
    93
    Vrouw
    Mijn testen lijken op te lopen op dit merk was gister niks te zien en nu dit

    contact gehad met mijn arts en die gaf aan dat dit voor 7-8 dpo (geschat) een prima streepje is en ik waarschijnlijk zwanger ben. Het rozeverlies kan dan passend zijn bij een gesprongen adertje volgens de arts..

    kan het nog niet bevatten voel helemaal 0,0 wat echt zo bizar.. in de rondes dat ik dacht zwanger te zijn doordat ik van alles voelde en het niet was.. en nu? Nu ik juist niks voel en het raak is
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Hi all!
    Toch durven testen om te zien hoe de oploop is, ben nu iets meer gerustgesteld.
    De lichte test is van 12dpo, die andere van vanmiddag en met middagurine getest. Ik heb zo goed als geen klachten dus was/ben erg bang voor een nieuwe teleurstelling.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kate87, Dwaallichtje, Sharona92 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Ik ga ook mee aftellen!

    1 dpo: niks
    2 dpo: niks
    3 dpo: in de avond lichte krampjes onderin. Later op de avond steken links en rechts bij mijn baarmoeder.
    4 dpo: ook vandaag weer regelmatig steken links en rechts bij baarmoeder. Vergelijkbaar met bandenpijn van vorige zwangerschappen. Maar dit kan natuurlijk nooit zo vroeg. Verder vaker plassen.
     
  5. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    1DPO: niets bijzonder
    2DPO: pijn in de liezen
    3DPO: temp dip
    4DPO: temp stijging
    5DPO: bm volledig gesloten
    6DPO: temp stijging, ongi gevoel met steekjes en erg moe door slecht slapen, rommelende darmen
    7DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en hoofdpijn. Beetje en eenmalig bruine afscheiding in men broek. Rommelende darmen.
    8DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en futloos en enorme hoofdpijn. Een beetje een ziek grieperig gevoel. Misselijk bij het ruiken van het avondeten. Er zijn dus 2 opties of ik ben zwanger of ik ga in het kort flink ziek worden, ik weet alleen nog niet welke van de 2 het wordt, maar hoop natuurlijk op optie 1 :rolleyes: vaag streepje op mijn (sensitest) test in de ochtend die ik als negatief beschouw. Erg warm in de avond.
    9DPO: nog steeds een algemeen gevoel van ziek zijn, hoofdpijn en precies wat koortsig maar toch geen koorts (temp wel nog steeds mooi hoog). Warm gevoel in men onderbuik en af en toe weer dat ongi gevoel. Vanochtend getest met de predictor (expres), weer een vaag streepje? Ik hou het maar weer op negatief en wacht even af.
    10DPO
    11DPO
    12DPO


    NOD 1 februari
     

    Bijgevoegde bestanden:

    daviloo vindt dit leuk.
  6. MotorMeisje

    MotorMeisje Actief lid

    25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Ik schrijf ook weer mee. 4e ronde voor een tweede kindje.

    1 DPO: Geen gekke dingen.
    2 DPO: Mijn darmen zijn helemaal van streek. Veel krampen en lucht.
    3 DPO: Ontzettend opgeblazen buik. Niet alleen gevoelsmatig, maar ook echt in omvang. Ik heb het wel eens vaker na een korte nacht, dus ik wijt het maar weer aan de darmen.
    4 DPO: Hele dag al hoofdpijn.
    5 DPO:
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO/NOD?
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  7. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Ik zie ‘m hoor!
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  8. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    1DPO: niets bijzonder
    2DPO: pijn in de liezen
    3DPO: temp dip
    4DPO: temp stijging
    5DPO: bm volledig gesloten
    6DPO: temp stijging, ongi gevoel met steekjes en erg moe door slecht slapen, rommelende darmen
    7DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en hoofdpijn. Beetje en eenmalig bruine afscheiding in men broek. Rommelende darmen.
    8DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en futloos en enorme hoofdpijn. Een beetje een ziek grieperig gevoel. Misselijk bij het ruiken van het avondeten. Er zijn dus 2 opties of ik ben zwanger of ik ga in het kort flink ziek worden, ik weet alleen nog niet welke van de 2 het wordt, maar hoop natuurlijk op optie 1 :rolleyes: vaag streepje op mijn (sensitest) test in de ochtend die ik als negatief beschouw. Erg warm in de avond.
    9DPO: nog steeds een algemeen gevoel van ziek zijn, hoofdpijn en precies wat koortsig maar toch geen koorts (temp wel nog steeds mooi hoog). Warm gevoel in men onderbuik en af en toe weer dat ongi gevoel. Vanochtend getest met de predictor (expres), weer een vaag streepje? Ik hou het maar weer op negatief en wacht even af.
    *edit: lage rugpijn in de avond, soort van steekjes. Bm Zacht en gezwollen?
    10DPO
    11DPO
    12DPO


    NOD 1 februari
     
  9. Nani2016

    Nani2016 Lid

    24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Hoi allemaal!
    Ik schrijf ook graag met jullie mee.
    Dit tot nu toe bijgehouden. Wij gaan voor een 2e kindje en nu in de 3e ronde
    1 dpo: -
    2dpo;
    winderig
    3dpo;
    winderig, gevoeligere borsten, witte afscheiding, kramp in onderrug.
    4dpo;
    licht verkouden, steken in Lborst, smiddags krampjes thv baarmoeder, witte afscheiding, drukkend gevoel baarmoeder lage rugpijn.
    Continue koud hebben. Licht misselijk na avondeten, witte afscheiding. Vermoeider
    5dpo;
    Snachts slecht geslapen, levendig gedroomd. Lage rugpijn gedurende de dag. Witte afscheiding.
    In de middag een zenuwachtig/verliefd gevoel ( ik reed auto, geen idee waarom ik nerveus werd) daarna steken die uitstraalde naar linker lies.
    Emotioneel (bijna huilend het nieuws gekeken.)
    Rond 21 uur moe. Kon de slaap niet vatten.
    Gevoel alsof er een vrachtwagen over borsten was gereden.
    6dpo;
    Hele dag koud, in ochtend wat felle steken. Savonds lage rugpijn, slecht in slaap kunnen komen.
    7dpo;
    Mini puistjes op kin, Verkouden, Koffie smaakt niet, Realistisch gedroomd, Verliefd gevoel in onderbuik, rare smaak in de mond, Emotioneel,
    Lage rugpijn, Korte pijnlijke steken/trekkend gevoel achter schaambot
    8dpo;
    Verkouden, vetter haar, 1 jeukende borst.. Kramp achter schaambot die uitstraalde naar lies,Lage rugpijn, uit het niets ontzettend zweten..
    9dpo;

    NOD staat voor 3 februari.
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  10. Essie28

    Essie28 Fanatiek lid

    6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Mijn test was precies zo en dat werd niks. Volgensmij hebben die predictor testen standaard zo een lijn. Voor mij voortaan alleen nog k 2v5
     
  11. Essie28

    Essie28 Fanatiek lid

    6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Is dat een test van testjezelf?
     
  12. Essie28

    Essie28 Fanatiek lid

    6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wij lopen volgensmij gelijk op. Ik had ook weer getest helaas niks echt jammer ondanks de lichte vage streepjes toch niks.
     
  13. Essie28

    Essie28 Fanatiek lid

    6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dpo 1: niks gevoeld ook geen slijm
    Dpo 2 : savonds misselijk menstruatie achtig krampen
    Dpo 3: steekjes links onderbuik en soort ballon gevoel onderin mn buik. Borsten zijn gevoelig. Verkouden en heel erg moe.
    Dpo 4: gevoelige tepels lichte steekjes in baarmoeder, opgeblazen gevoel.
    Dpo 5: steekjes in baarmoeder lage rug pijn
    Dpo 6: steekjes en krampjes in onderbuik lage rugpijn en pijn bij gemeenschap. Licht misselijk na het eten.
    Dpo 7: vage tuurstreep op mn test misselijk na ontbijt
    Dpo 8: telkens misselijk na het eten af en toe krampen in mn buik alsof ik ongesteld moet worden en lage rugpijn
    Testen lijken negatief.
    Dpo 9: weer misselijk na het eten. Verder nergens last van, ook het gevoel niet zwanger te zijn. Ik had vandaag wel een hele lichte vage streepje op mn predictor test. Maar heb er geen vertrouwen in.
    Dpo 10: zwaar misselijk elke keer na het eten. Steekjes rechter onderbuik en opgeblazen gevoel. Test wederom negatief.
     
  14. Manu1457

    Manu1457 Bekend lid

    7 mrt 2019
    620
    725
    93
    Vrouw
    Ja klopt :)
     
  15. Essie28

    Essie28 Fanatiek lid

    6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik wil je niet ontmoedigen maar heb al 3 dagen zulke lijntjes op die testen. Kruidvat en etos zijn wel echt wit.
    Dus die testen zijn echt super onbetrouwbaar ,ik was zomaar blij:(
     
  16. Manu1457

    Manu1457 Bekend lid

    7 mrt 2019
    620
    725
    93
    Vrouw
    wat gek :( dan ga ik er bij mij oook maar van uit dat t niks is.. wat raar t zijn toch 2 verschillende testen van dag merk waar ik n streepje op heb..
     
  17. Manu1457

    Manu1457 Bekend lid

    7 mrt 2019
    620
    725
    93
    Vrouw
    heb net deze van de action gedaan en lijk daar ook wat op te zien ik snap er nu helemaal niks meer van haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Eindelijk!! Eerste ronde Letrozol na een BBZ. 13 maanden bezig. 18 jan een eisprong gehad. Wel kleinere kans. Eitjes springt rechts waar ik geen eileider meer heb. (Temp voor eisprong 36.2)

    1DPO. Niks (Temp 36.7)
    2DPO. Niks
    3DPO. Wat meer afscheiding en hele dag koud. Verder niks
    4DPO. Helemaal niks (Temp 36.7)
    5DPO. Alweer helemaal niks
    6DPO. Niks, saai lijstje he :roflmao: (Temp 36.9)
    7DPO. Nog niks. Wel snel moe, gister vroeg gaan slapen en nu ook al zo moe. Normaal nu wel al heel opgeblazen en last van darmen, maar daar geen last van. (Temp 37.0)
    8DPO. Niks :rolleyes: ook geen rommelende darmen, wel nog afscheiding niet droog ofzo. Vorige zwangerschap (BBZ) ook 0 kwaaltjes. Krijg er een beetje zenuwachtig gevoel van. (Temp 36.9)
    9DPO. Temp daalt opeens wel heel snel. Weet niet wat ik er van moet vinden. (Temp 36.7) gevoelige onderbuik wel echt gevoel dat het mijn baarmoeder is. Gevoel is continue aanwezig. Later op de dag winderig en last van darmen.
    10DPO. Tempratuurdip van gister kwam denk door slecht slapen. Nog winderig en last van darmen. Denk dat mijn menstruatie er aan komt, want ik heb hier dan altijd last van. Verder niks nog (Temp 36.9)
    11DPO.
    12DPO. TESTEN
    13DPO
    14DPO. ONGI?
     
  19. Essie28

    Essie28 Fanatiek lid

    6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik zie niks maar misschien komt dat door het uploaden .

    Kijk dit was 1 van de testjes ook van testjezelf
    Maar hoop toch voor je dat ze bij jou oplopen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Jasmijn1

    Jasmijn1 Actief lid

    30 apr 2020
    302
    286
    63
    Vrouw
    Even getwijfeld maar ik ga het toch delen hier.

    Best wel wat maanden heb ik jullie lijstjes mee gelezen maar helaas werd ik zelf (ivm pcos) niet zwanger. Na het starten van een fertiliteitstraject en het gebruik van gonal f en ovitrelle ben ik nu zwanger! Ongeveer 1,5 jaar na het stoppen met de pil.
    Ik wil graag hier nu mijn lijstje met symptomen delen, in de hoop dat andere vrouwen hier wat aan kunnen hebben. En ook om vrouwen in een moeilijk traject een sprankje hoop te geven. Ik weet helaas zelf hoe lastig het is om het zo graag te willen en dat het dan niet lukt. :(

    1DPO. Niks, alleen slecht geslapen
    2DPO. Slecht slapen en wat vaker plassen snachts
    3DPO. Slecht slapen en wat vaker plassen snachts
    4DPO. Vaker plassen snachts
    5DPO. Vaker plassen snachts en pijnlijke borsten
    6DPO. Vaker plassen snachts, pijnlijke borsten en wat steken in de lies.
    7DPO. Na het plassen snachts lang wakker gelegen. Beetje rugpijn en ook nog pijnlijke borsten.
    8DPO. Na het plassen snachts lang wakker gelegen. Beetje rugpijn en ook nog pijnlijke borsten. Dip in hartslag.
    9DPO. Alleen nog pijnlijke borsten en hartslag is weer gestegen.
    10DPO. Weinig, geen pijnlijke borsten meer. Hartslag wel weer wat gestegen.
    11DPO. Klein beetje misselijk en snachts buikpijn/krampen. Het idee dat ik ongesteld ga worden. Hartslag stijgt nog steeds.
    12DPO. Hoooofdpijn en nog steeds buikpijn/krampen. Verder ook heel moe. Hartslag weer gestegen.
    13DPO. Hoooofdpijn en nog steeds buikpijn/krampen. Nog meer moe dan gisteren en nergens zin. Nu begon ik wel zenuwachtig te worden, hartslag weer gestegen, normaal daalt die nu wel een beetje.
    14DPO. Nog steeds die vreselijke hoofdpijn en krampen. Ook moe en gewoon niet fit. Hartslag is weer gestegen maar denk misschien ook door de spanning.
    Smiddags een testje gedaan en positief!

    Ik hoop dat iedereen hier snel een positieve test mag hebben!
     
    Ompong, Kate87, MotorMeisje en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina