Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbowlight

    22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je positieve test! Wat fijn voor jullie, zeker na zo'n traject.
    Altijd fijn om positief nieuws te lezen :).
     
  2. Rainbowlight

    22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
    #1602 Rainbowlight, 28 jan 2021
    Laatst bewerkt: 28 jan 2021
    Cyclus van 28 dagen.
    Basale temp. 36.4.

    1 DPO: lichte bloeding, droge mond, 's ochtends gevoelige tepels, licht misselijk, druk in onderbuik.
    2 DPO: Alleen 's ochtends een droge mond, met vlagen misselijk, druk onderbuik alsof ik ga menstrueren. Gevoelige tepels. Wat snibbig / fel.
    3 DPO: Druk in onderbuik, soms wat gevoelige tepels. Koude vlagen in onderbuik. Ochtend temp: 36.8. s’ Avonds erg koud hebben.
    4 DPO: Nog steeds koude vlagen in buik en benen, ontzettend last van zenuwen / stress terwijl ik een volkomen relaxte dag heb. Kan me er amper door concentreren. Alsof ik straks een presentatie moet geven op tv oid. Klamme handen. Ochtend temp 36.8. Geen afscheiding, vorige dagen overigens ook niet.
    5 DPO: Wakker worden met hoofdpijn. Overdag warme wangen. Lichte neusverstopping. Licht bruin verlies. Erg moe aan het einde van de dag. Temp 36.9
    6 DPO: Wederom wakker worden met hoofdpijn, warme wangen en lichte neusverstopping. Temp niet gemeten, ik was heel vroeg wakker want ik ging gisteren heel vroeg naar bed. Nu toch maar paracetamol genomen.
    7 DPO Last van zenuwen bij wakker wordt, en zenuwen in mijn buik. Vreemd want ik heb niets om zenuwachtig voor te zijn. Temp 36.9. Redelijk energiek vandaag. Koude windvlagen in onderbuik en bovenbenen.
    8 DPO
    9 DPO
    10 DPO
    11 DPO
    12 DPO

    NOD 4 februari
     
  3. Nani2016

    Nani2016 Lid

    24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Fanatieke mede tuurders. :o:
    Wat denken jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kate87 en Sharona92 vinden dit leuk.
  4. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.000
    7.033
    113
    Heeeeeeeel licht met wat fantasie! Eerst dacht ik, nee echt niks. Maar toch twijfel ik! :)
     
  5. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Licht maar hoef niet te turen. Hoop op oploop :thumup:
     
    Kate87 vindt dit leuk.
  6. Rainbowlight

    22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
     
  7. Rainbowlight

    22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
    Ik zie het niet maar ben niet goed in turen. Hoop natuurlijk van wel!
     
  8. Nani2016

    Nani2016 Lid

    24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Ja dat heb ik dus ook. Met blote oog lijkt hij duidelijker
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  9. Nani2016

    Nani2016 Lid

    24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Thanks! Maakt me nu wel zenuwachtig, en klein beetje bevestiging dat ik niet gek wordt haha
     
  10. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Die zenuwen had ik ook enorm deze ronde! Goed teken wat mij betreft:):)
     
    Rainbowlight vindt dit leuk.
  11. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Ik zie ook wat hoor, hoef eigenlijk ook niet echt te turen. Hopen dat het oploopt! Hoeveel dpo is dit?
     
  12. Nani2016

    Nani2016 Lid

    24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Ik hoop het ook!
    Ik ben vandaag 9dpo

    Bij de zwangerschap van mijn zoontje testte ik op 9dpo ook een tuurstreepje. En ik heb het een en ander aan overeenkomsten nu dus ik dacht ik waag gewoon een testje!
     
  13. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    442
    237
    43
    Vrouw
    Ik zie ook een heeeel vaag lijntje! Ik duim voor een mooie oploop!
     
  14. MotorMeisje

    MotorMeisje Actief lid

    25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    @Jasmijn1 Gefeliciteerd! Wat fijn, een positieve test na al die tijd. Ga er lekker van genieten.
    Bijzonder dat jij je hartslag toevoegt aan je symptomen lijstje, misschien ga ik dat ook eens doen. Bij gebrek aan regelmaat kan ik niet temperaturen dus wie weet!
     
  15. Dwaallichtje

    Dwaallichtje Fanatiek lid

    7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe weer een lijstje mee! Ronde 8 voor 2e kindje.
    Een record vroeg ei voor mijn doen op cd18!

    1 DPO: 36.8. Afscheiding nog een beetje rekbaar, maar veel minder in hoeveelheid en rekbaarheid. BMM: Hoog, medium zacht en nog een beetje open. Een beetje winderig. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    2 DPO: 36.7. Afscheiding bijna volledig opgedroogd, nog een beetje lotionachtig. BMM: laag, hard en dicht. Een beetje winderig. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    3 DPO: 36.8. Afscheiding idem 2 DPO. BMM: medium, hard en dicht. Een beetje winderig en wat hele lichte steekjes rond eierstokken en in vagina, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Borsten voelen iets voller. Vrolijk en "gelukt" gevoel.
    4 DPO: 37.1. Afscheiding en BMM idem 3dpo. Borsten voelen iets voller. 's avonds wat opgeblazen gevoel zonder echt opgeblazen te zijn. Helaas is het vrolijke "gelukte" gevoel weer weggetrokken.
    5 DPO: 37.1. Afscheiding wat dikker en wit (nog steeds weinig). BMM: hoog, hard en dicht. Winderig. 's Middags ineens een half uur lang sterke steken ongeveer 5-10 cm linksonder navel. Te hoog voor baarmoeder, maar heel opvallend. Ook meerdere keren voor (normale) ontlasting geweest, dus misschien zijn toch mijn darmen wat overstuur. Daarna ook steeds meer menstruatiegevoel en steekjes in lies (dat toevallig weer meer rechtsonder). Borsten wat gevoeliger.
    6 DPO: 37.1. Afscheiding weer wat dunner, maar met witte vlokken (beginnende schimmel?). BMM: hoog, hard en dicht. Hele dag af en toe steekjes in eierstok gebied. Een beetje alsof er met een elastiekje aan mijn eierstokken wordt getrokken. Gevoelige borsten en af en toe een steek vanuit mijn oksels.
    7 DPO: 37.1 (wel heel slecht geslapen door wakker kind). Witte brokkelige afscheiding (ik denk toch schimmel, maar durf hem nog niet echt te behandelen). BMM: hoog hard en dicht. Vannacht wakker en ik had echt een soort opvlieger. 's Ochtends veel boeren. 's middags ook een moment van roodgloeiende wangen en toen ook even hardkloppingen. Nog steeds het trekkerige gevoel in eierstok gebied. Soms links, soms rechts en soms iets meer uit mijn lies (vooral bij opstaan). Gevoelige borsten en af en toe een steek uit mijn oksels. En lichte hoofdpijn sinds eind middag (maar dit komt waarschijnlijk door slaapgebrek).
    8 DPO: 36.9 (wel vroeger wakker). Witte test (duuuuhhh). Afscheiding nog steeds wit en brokkelig (schimmel) wel smiddags een kloddertje snottig lichtgeel/wit rekbaar slijm. BMM: Midden, hard en dicht. Winderig en opgeblazen gevoel. Nog steeds steekjes overal in eierstokgebied en lies, maar eind van de middag echt een uur of 2 zeurderige kramp en rugpijn (zoals op zwaarste dag ms). Ik heb met een (katten)kruikje gezeten. Dit was later wel weer weg. Borsten gevoelig en nu ook echt tepels gevoelig (dit laatste heb ik eigenlijk nooit).
    9 DPO: 37.0. Witte test. Afscheiding bijna droog en wat er zit is ook wateriger (geen goed teken). BMM: Midden, medium-zacht en dicht. Ik voel bijna niks meer. Af en toe een steekje en nog klein beetje gevoelige borsten en tepels. Nog steeds iets winderig, maar alles minder dan de afgelopen dagen.
    10 DPO: 37.0. Witte test. Vrijwel geen afscheiding (echt droog). BMM: laag, hard en ik denk nog dicht maar twijfel een beetje. Ik voel echt bijna niks meer. Af en toe een steekje en nog een klein beetje gevoelige borsten (maar kan ook komen omdat ik er zo vaak aan zit te voelen of ze nog gevoelig zijn :rolleyes::rolleyes:). Morgen NOD, we gaan het zien.....
    11 DPO: 37.1. Witte test. Heeeel droog. BMM: midden, medium hard en ik vermoed dat hij open begint te gaan, maar blijft twijfelgeval. Symptomen verder idem 10 dpo. Niet ongesteld geworden. Dat is iets.
    12 DPO: 36.3. Temp zegt al genoeg. Heel droog. BMM: gezwollen en medium zacht, laag en open. Smiddags krampen en eerste bloed.


    Aan alle dames met een positieve test gefeliciteerd! Ik ben over 3 weken wel weer terug....
     
  16. Nani2016

    Nani2016 Lid

    24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Dat zenuwachtige gevoel had ik op 5 en 7 dpo ook en ik had vanmorgen een tuurtest in handen :D
     
    Rainbowlight vindt dit leuk.
  17. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Ik ga ook mee aftellen!

    1 dpo: niks
    2 dpo: niks
    3 dpo: in de avond lichte krampjes onderin. Later op de avond steken links en rechts bij mijn baarmoeder.
    4 dpo: ook vandaag weer regelmatig steken links en rechts bij baarmoeder. Vergelijkbaar met bandenpijn van vorige zwangerschappen. Maar dit kan natuurlijk nooit zo vroeg. Verder vaker plassen.
    5 dpo: voel niet echt veel. Steekjes lijken verdwenen. Een enkele keer nog een kleine steek links of rechts, thats it. Vannacht in eens eruit om te plassen en vanochtend weer overvolle blaas.
    6 dpo:
    7 dpo:
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
     
  18. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.382
    7.904
    113
    Vrouw
    Ronde 8, laat dit een super ronde zijn ;)

    1 DPO--> 36.5, iets gevoelige buik van mijn eisprong, verder niks
    2 DPO --> 36.7, iets gevoelige tepels, last van mijn onderrug maar dat staat hier los van
     
    Asil vindt dit leuk.
  19. Jasmijn1

    Jasmijn1 Actief lid

    30 apr 2020
    302
    286
    63
    Vrouw
    Dankjewel! Ja precies, daar deed ik het ook voor! :)
     
  20. Jasmijn1

    Jasmijn1 Actief lid

    30 apr 2020
    302
    286
    63
    Vrouw
    Dankje! Genieten ga ik zeker doen!

    Ja ik had sinds een tijdje een smartwatch om en toen viel mij ineens op dat als ik ongesteld werd mijn hartslag de dag van te voren daalde en de dagen tijdens mijn menstruatie het nog verder daalde. Ook zag ik dat mijn hartslag na de ovulatie altijd omhoog ging. En afgelopen dagen bleef mijn hartslag maar toenemen (werd veeel hoger dan normaal), dus blijkbaar kun je hier echt wat aan aflezen! :D
     
    Asil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina