Symptomen per DPO - deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje82, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Okee, ik heb even getwijfeld, maar ik doe toch weer meer.

1dpo t/m 4dpo: Afgelopen dagen eigenlijk niets gevoeld. Normaal gesproken gevoelige tepels na de eisprong en dat heb ik nu ook gehad. Op de vierde dag merkte ik wel dat mijn ontlasting een beetje afwijkend was ten opzichte van normaal.. Misschien zijn mijn darmen gewoon van slag.

5dpo: Vandaag eigenlijk niets gevoeld, ik heb enkel vandaag voor mijn gevoel vrij veel afscheiding gehad. Beetje waterig en doorzichtig wit maar was op enig punt echt een hele vloed.

6dpo: Wederom niets, ook geen opmerking over afscheiding of iets dergelijks.

7dpo: Vanmorgen rond 11 uur had ik een paar korte prikjes in mijn onderbuik, die me hoop gaven maar als ik eerlijk ben naar mezelf voel ik ook vandaag weer helemaal niets.

8dpo: Ik was zo slim om vandaag toch al een test te doen, die natuurlijk witter was dan mijn witte was. Verder voel ik niets, behalve dat ik baal. Afscheiding is een beetje zoals lotion. Minder waterig dan voorheen.

9dpo: Net wakker geworden, nat van het zweet. Dat had ik in oktober ook. Ben benieuwd maar vind het ook engig. Zou het? Zal wel niet. Ohja, mijn hoofd slaat dus ook op hol. Edit, later op de dag: ik heb verder vandaag een beetje een rommelende onderbuik. Geen idee of dat darmen zijn of iets anders. Ik ben niet zo in touch met mijn lijf dat ik voel welk orgaan er rommelt. Verder heb ik vanmiddag (na de hele ochtend thee drinken) een test gedaan en een aantal meiden in een groepsapp waar ik in zit zien daarop een tuurstreepje maar ik zelf zie het niet. Ik beschouw hem dus als negatief maar vind het wel heel spannend. Morgen denk ik toch maar een test.

10dpo: Een wat rommelige buik deze ochtend en door gisteren vandaag getest maar is echt omo wit. Testdrang dus weer even wat bekoeld. Verder heb ik het vandaag heel koud en blijft mijn buik rommelen. Ik voel denk ik ook af en toe ‘iets’ in mijn borsten maar kan het totaal niet duiden. Zal wel niets zijn.

11dpo: Niks te melden. Ook een negatieve test (waarom blijf ik dit doen???). Zal er wel uit liggen. Had ik al gezegd dat mijn hoofd overuren maakt?

12dpo: Ook vandaag niets te melden. Testje was weer negatief.

13dpo:
    14dpo:

2. Nani2016

Nani2016 Lid

24 aug 2016
    28
    39
    13
    Vrouw
    Fitnessinstructrice
    Zuid Holland
    Hoi allemaal!
    Ik schrijf ook graag met jullie mee.
    Dit tot nu toe bijgehouden. Wij gaan voor een 2e kindje en nu in de 3e ronde
    1 dpo: -
    2dpo;
    winderig
    3dpo;
    winderig, gevoeligere borsten, witte afscheiding, kramp in onderrug.
    4dpo;
    licht verkouden, steken in Lborst, smiddags krampjes thv baarmoeder, witte afscheiding, drukkend gevoel baarmoeder lage rugpijn.
    Continue koud hebben. Licht misselijk na avondeten, witte afscheiding. Vermoeider
    5dpo;
    Snachts slecht geslapen, levendig gedroomd. Lage rugpijn gedurende de dag. Witte afscheiding.
    In de middag een zenuwachtig/verliefd gevoel ( ik reed auto, geen idee waarom ik nerveus werd) daarna steken die uitstraalde naar linker lies.
    Emotioneel (bijna huilend het nieuws gekeken.)
    Rond 21 uur moe. Kon de slaap niet vatten.
    Gevoel alsof er een vrachtwagen over borsten was gereden.
    6dpo;
    Hele dag koud, in ochtend wat felle steken. Savonds lage rugpijn, slecht in slaap kunnen komen.
    7dpo;
    Mini puistjes op kin, Verkouden, Koffie smaakt niet, Realistisch gedroomd, Verliefd gevoel in onderbuik, rare smaak in de mond, Emotioneel,
    Lage rugpijn, Korte pijnlijke steken/trekkend gevoel achter schaambot
    8dpo;
    Verkouden, vetter haar, 1 jeukende borst.. Kramp achter schaambot die uitstraalde naar lies,Lage rugpijn, uit het niets ontzettend zweten..
    9dpo;
    Tuurstreep, zie post eerder vandaag
    Gister avond; veel boeren. Super moe, maar niet kunnen slapen. Om 1 uur ontzettende honger.

Wakker met idee alsof er iets zit in bm
    Darmen wat van slag. Suuper gevoelige tepels.
    Hoofdpijn, misselijk. Voorhoofd gloeit , nog steeds veel boeren, zeurend gevoel achter schaambot wat continue aanwezig is,mini puistjes, de hele dag lage rugpijn. Rare smaak in de mond.

NOD staat voor 3 februari.

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  3. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Nu 12 maanden bezig na de laatste miskraam. Toch maar contact opgenomen met de huisarts om toch door te gaan verwijzen voor een fertiliteitstraject.
    Hopen op het beste!!

Kate87 vindt dit leuk.
  4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Wij zijn na 12 maanden ook naar de huisarts gegaan. Succes voor jullie. Het komt ooit goed!

Sharona92 vindt dit leuk.
  5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
  6. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Nou ik ben momenteel echt zo in de war! Ik had 10 en 11 januari positieve ovulatietesten met de 2-beSure, daarna negatief. Op zondag 24 januari weer positief en die blijven nu positief! Nu heb ik ook ovulatietesten van zwanger&kids. En ik heb ze nu beiden gedaan. En zie zelf maar het resultaat.

Bijgevoegde bestanden:

7. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Jeetje dat is nu de 4e dag op rij dan dat je positief test op ovulatietesten? Dat is toch ook wel lang voor een evt eisprong..? Uitgaande van eisprong van de testen van 10 en 11, hoeveel dpo ben je dan nu? Dat zou dan dpo 16 zijn ofzo? Dan zou je toch onderhand wel een positieve zwangerschapstest moeten hebben lijkt me? Wat zegt je gevoel?

8. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ja maar het vreemde vind ik nu vooral dat de zwanger &kids negatief is.. en de 2-beSure positief. Dus ik weet het even niet meer.o_O

9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Oh ik zie toch wel twee duidelijke strepen bij allebei....

10. Rainbowlight

22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
    Ja ik ook en je bent overtijd.. Heb je nog een zwangerschapstest gedaan?

11. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    1DPO: niets bijzonder
    2DPO: pijn in de liezen
    3DPO: temp dip
    4DPO: temp stijging
    5DPO: bm volledig gesloten
    6DPO: temp stijging, ongi gevoel met steekjes en erg moe door slecht slapen, rommelende darmen
    7DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en hoofdpijn. Beetje en eenmalig bruine afscheiding in men broek. Rommelende darmen.
    8DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en futloos en enorme hoofdpijn. Een beetje een ziek grieperig gevoel. Misselijk bij het ruiken van het avondeten. Er zijn dus 2 opties of ik ben zwanger of ik ga in het kort flink ziek worden, ik weet alleen nog niet welke van de 2 het wordt, maar hoop natuurlijk op optie 1 :rolleyes: vaag streepje op mijn (sensitest) test in de ochtend die ik als negatief beschouw. Erg warm in de avond.
    9DPO: nog steeds een algemeen gevoel van ziek zijn, hoofdpijn en precies wat koortsig maar toch geen koorts (temp wel nog steeds mooi hoog). Warm gevoel in men onderbuik en af en toe weer dat ongi gevoel. Vanochtend getest met de predictor (expres), weer een vaag streepje? Ik hou het maar weer op negatief en wacht even af.
    *edit: lage rugpijn in de avond, soort van steekjes. Bm Zacht en gezwollen?
    10DPO: voel me al wat beter, voelt alleen nog wat als een zwakke verkoudheid. Tegen de avond weer hoofdpijn en toch wel moe. Ongi krampjes komen en gaan. Temp nog steeds mooi hoog. Bmm voelt medium zacht en wat voller? Borsten voelen net iets voller maar ik twijfel en 1 blauwe ader op mijn rechter borst :o:
    11DPO
    12DPO

NOD 1 februari

MB91 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  12. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ja maar die van zwanger en kids is wel negatief toch? Hoe kan het dan dat ze zo verschillen van elkaar? :o: ik snap het niet goed haha.

13. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ik heb gisterochtend een zwangerschapstest gedaan, en die was hartstikke negatief. En ik merk vandaag wel echt pijn/krampjes in mijn onderbuik. Misschien nu dan toch pas me ovulatie geweest? Het is wel pas m'n eerste cyclus zonder pil natuurlijk.

14. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Ik lees de testen beide wel als positief eerlijk gezegd. Ik denk dat de 'donkerte' afhangt van de gevoeligheid van de test.

15. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Hé maar ovulatietest is toch pas positief als beide streepjes even donker zijn of de linker donkerder? :oops: en de 2beSure is wel de gevoelige. Misschien ligt het daaraan..

16. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 8, laat dit een super ronde zijn ;)

1 DPO--> 36.5, iets gevoelige buik van mijn eisprong, verder niks
    2 DPO --> 36.7, iets gevoelige tepels, last van mijn onderrug maar dat staat hier los van, zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik

17. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Klopt op zich wel hoor, een ovulatietest start heel licht en loopt daarna mooi donkerder op. Meestal. Niet bij iedereen dus. En afhankelijk van gevoeligheid test. En urine. Etc. Maar ik vind hem ook niet super licht ofzo. Ik gebruikte eerst ook deze dipsticks, maar na een tijdje overgegaan op de Clearblue digitale ovulatietesten. Nooit meer gezever met streepjes aflezen maar gewoon een smiley als je ovulatie er aan komt. Of geen smiley als het nog niet zo ver is :) Wordt door mijn fertiliteitsarts overigens ook aangeraden. Lekker duidelijk.

KimK93 vindt dit leuk.
  18. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Iemand ervaringen met de Kruidvat 2v5 testen? Heb hem net gedaan 10 minuten geleden daarbinnen de tijd kwam er niks te staan en nu echt 5 minuten buiten afleestijd een vaag schaduwatreepje de test is nog niet droog dus indroog streep lijkt me niet logisch zo snel

hij is nog vaag dus kreeg m niet goed op de foto

Bijgevoegde bestanden:

19. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Hoeveel was jou hartslag hoger dan normaal? Mijn hartslag normaal in rust is rond de 65 en nu in rust rond de 80-85 dus ook wel een verschilletje

20. Rainbowlight

22 jan 2021
    32
    7
    8
    Vrouw
    Ja misschien is je cyclus dan toch gewoon in de war.. Wat irritant zo!
    Zou over twee dagen nog eens testen.

Deel Deze Pagina