1 dpo: niks 2 dpo: niks 3 dpo: in de avond lichte krampjes onderin. Later op de avond steken links en rechts bij mijn baarmoeder. 4 dpo: ook vandaag weer regelmatig steken links en rechts bij baarmoeder. Vergelijkbaar met bandenpijn van vorige zwangerschappen. Maar dit kan natuurlijk nooit zo vroeg. Verder vaker plassen. 5 dpo: voel niet echt veel. Steekjes lijken verdwenen. Een enkele keer nog een kleine steek links of rechts, thats it. Vannacht in eens eruit om te plassen en vanochtend weer overvolle blaas. 6 dpo: voel eigenlijk niks bijzonders, n hele enkele keer hele lichte steekjes onder in zijkanten 7 dpo: licht weeeig gevoel in baarmoeder. Borsten gespannen. Ow en negatieve test (duhh, testdrang) 8 dpo: wakker geschrokken na een vreemde levendige droom, overvolle blaas. Tuurstreepje op de test. Krampjes en af en toe wat steekjes. Vaker plassen. 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo:
Ik schrijf ook weer mee. 4e ronde voor een tweede kindje. 1 DPO: Geen gekke dingen. 2 DPO: Mijn darmen zijn helemaal van streek. Veel krampen en lucht. 3 DPO: Ontzettend opgeblazen buik. Niet alleen gevoelsmatig, maar ook echt in omvang. Ik heb het wel eens vaker na een korte nacht, dus ik wijt het maar weer aan de darmen. 4 DPO: Hele dag al hoofdpijn. Ook wat puistjes in mijn gezicht erbij. 5 DPO: Kon niet in slaap komen vannacht. Overdag continue winderig. Verder vanavond wat last van mijn rug. Nu net begint mijn rechterborst wat te zeuren. Verdere dingen die me opvielen vandaag, categorie ik-maak-er-zelf-wel-symptomen-van: bultje op mijn tong, mijn lip (die van mijn mond) is gebarsten en ik had een klapperend trommelvlies. 6 DPO: Ik voel vanavond een soort van gespannenheid (dat is volgens mij geen Nederlands) in mijn onderbuik. Met vlagen gespannen borsten. Verder niet veel bijzonders. Ik ben moe ja, maar vannacht ook amper geslapen dus verklaarbaar. 7 DPO: Toen ik vanochtend van een stoel opstond was het net of mijn onderste buikspieren scheurden/oprekten, na een fikse pijnscheut op dat moment heb ik er verder niks meer van gevoeld. Vanavond wat lichte krampjes in mijn baarmoeder, beetje in de verte. Rusteloze benen, lijkt vanuit mijn romp te komen. 8 DPO: Vandaag veel energie. Ook wel goed geslapen sinds lange tijd. Koud. Lichte krampjes nog aanwezig, al vind ik het woord krampjes misschien niet echt passen bij het gevoel. Ik dacht eigenlijk stiekem verder te zijn en morgen te gaan testen, maar bij nader inzien is dat nog wat te vroeg. Benieuwd hoe ik daar morgen over denk. 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO/NOD?
Eindelijk!! Eerste ronde Letrozol na een BBZ. 13 maanden bezig. 18 jan een eisprong gehad. Wel kleinere kans. Eitjes springt rechts waar ik geen eileider meer heb. (Temp voor eisprong 36.2) 1DPO. Niks (Temp 36.7) 2DPO. Niks 3DPO. Wat meer afscheiding en hele dag koud. Verder niks 4DPO. Helemaal niks (Temp 36.7) 5DPO. Alweer helemaal niks 6DPO. Niks, saai lijstje he (Temp 36.9) 7DPO. Nog niks. Wel snel moe, gister vroeg gaan slapen en nu ook al zo moe. Normaal nu wel al heel opgeblazen en last van darmen, maar daar geen last van. (Temp 37.0) 8DPO. Niks ook geen rommelende darmen, wel nog afscheiding niet droog ofzo. Vorige zwangerschap (BBZ) ook 0 kwaaltjes. Krijg er een beetje zenuwachtig gevoel van. (Temp 36.9) 9DPO. Temp daalt opeens wel heel snel. Weet niet wat ik er van moet vinden. (Temp 36.7) gevoelige onderbuik wel echt gevoel dat het mijn baarmoeder is. Gevoel is continue aanwezig. Later op de dag winderig en last van darmen. 10DPO. Tempratuurdip van gister kwam denk door slecht slapen. Nog winderig en last van darmen. Denk dat mijn menstruatie er aan komt, want ik heb hier dan altijd last van. Vanmiddag negatieve test. Laat die menstruatie maar snel komen weer. (Temp 36.9) 11DPO. Super last van mijn darmen sinds gister. Heledag borrelen, mega winderig en snel opgeblazen. Ook veel krampjes in onderbuik. Echt gevoel dat ik ongi moet worden. (Temp 37.0) Probeer mijn menstruatie af te wachten, maar er is een test naar me aan het staren 12DPO. Geen last meer van mijn darmen ook geen krampen. Nog redelijk veel afscheiding. Beetje kort lontje vandaag. Schoonmaak drang (heb ik altijd tijdens menstruatie) Predictor test negatief. (Temp 36.9) 13DPO temp aan het dalen [Edit] Heel erg moe en saggo vandaag. Normaal nooit saggo waneer menstruatie aan komt. Al paar keer felle steken rechts gevoelt alsof het mijn eileider is, maar die is vorige maand verwijderd. Emotionele rollercoaster allemaal. Pfff (Temp 36.8) 14DPO. ONGI?
1DPO: niets bijzonder 2DPO: pijn in de liezen 3DPO: temp dip 4DPO: temp stijging 5DPO: bm volledig gesloten 6DPO: temp stijging, ongi gevoel met steekjes en erg moe door slecht slapen, rommelende darmen 7DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en hoofdpijn. Beetje en eenmalig bruine afscheiding in men broek. Rommelende darmen. 8DPO: ongi gevoel met steekjes en kriebels, onderrugpijn, moe en futloos en enorme hoofdpijn. Een beetje een ziek grieperig gevoel. Misselijk bij het ruiken van het avondeten. Er zijn dus 2 opties of ik ben zwanger of ik ga in het kort flink ziek worden, ik weet alleen nog niet welke van de 2 het wordt, maar hoop natuurlijk op optie 1 vaag streepje op mijn (sensitest) test in de ochtend die ik als negatief beschouw. Erg warm in de avond. 9DPO: nog steeds een algemeen gevoel van ziek zijn, hoofdpijn en precies wat koortsig maar toch geen koorts (temp wel nog steeds mooi hoog). Warm gevoel in men onderbuik en af en toe weer dat ongi gevoel. Vanochtend getest met de predictor (expres), weer een vaag streepje? Ik hou het maar weer op negatief en wacht even af. *edit: lage rugpijn in de avond, soort van steekjes. Bm Zacht en gezwollen? 10DPO: voel me al wat beter, voelt alleen nog wat als een zwakke verkoudheid. Tegen de avond weer hoofdpijn en toch wel moe. Ongi krampjes komen en gaan. Temp nog steeds mooi hoog. Bmm voelt medium zacht en wat voller? Borsten voelen net iets voller maar ik twijfel en 1 blauwe ader op mijn rechter borst 11DPO blegh een negatieve test (predictor expres) om de ochtend mee te starten. Erg prikkelbaar, ben lichtelijk verkouden, met momenten wat trekkende liezen en na het avondeten opnieuw hoofdpijn. Bmm zit wat hoger, medium zacht maar gesloten. Borsten voelen het 1e moment wat gespannen en het andere moment weer niet gewoon een baaldag eigenlijk 12DPO: temp nog steeds hoog en rot verkouden. Warm gevoel in de onderbuik, beetje ongi achtig en trekkende liezen. Bmm hoog medium hard en gesloten? Heldere / waterige afscheiding. In de avond opnieuw hoofdpijn en lage rugpijn. Benieuwd wat mijn nod? morgen brengt. Altijd meteen in de ochtend ongi dus we zullen het snel weten. indien ik niet bloed waag ik me nogmaals aan een testje 12/13DPO: FF heeft op mijn nod beslist om mijn ei van cd 14 naar cd 15 te verschuiven 1DPO bovenaan is dus ovulatiedag. Gisteren in de avond was ik sterk overtuigd vandaag ongi te worden gezien er vanalles aan het rommelen was daarbeneden. Maar vandaag dus geen ongi, helaas ook een negatieve test dus wellicht enkel uitstel van executie bmm zit nog steeds hoog, medium hard, gesloten en wat naar links gekanteld? Deze middag een flink steek gehad in mijn rechter lies. Temp nog steeds hoog, benieuwd wat morgen weer brengt.. wellicht mijn ongi.. NOD 1 februari
Een korte inleiding is bij dezen wel handig: IUI 1 met hormonen (Gonal F en Ovitrelle) en Duphaston ter ondersteuning van progesteron, ivm herhaalde miskramen en altijd licht bloedverlies vanaf 5 dagen voor NOD. 1dpo: Pijn bij eierstok, ovulatie kramp. Maar wel op links, terwijl alle grotere eitjes op rechts zaten. 's Avonds gevoelige tepels. 2dpo: Weer diezelfde ovulatie achtige kramp en ontzettend gevoelige tepels! 3dpo: Kramp bij m'n eierstok, vollere borsten en hele gevoelige tepels. 4dpo: De kramp wordt ietsjes minder. Volle borsten blijven, dus een maatje groter aan. s' Middags ontzettend moe, op de bank geslapen. 5dpo: superslecht geslapen vannacht, warm, zweten, dromen, hoge hartslag in slaap (90). Overdag ongesteldheid gevoel/kramp en nog steeds gevoelige borsten. Ik wijt het aan de Ovitrelle en Duphaston, maar geen idee of dat zo is. 6dpo: vol/zwaar gevoel in m'n baarmoeder. Borsten zijn een beetje gevoelig. De hele dag mega overtuigd dat ik eindelijk zwanger ben. Laten we t hopen! s' Middags erg moe. In bad in slaap gevallen en gauw naar bed verplaatst en daar nog ruim een uur geslapen. Lichtelijk verkoudheidsgevoel. Oh, en winderig 7dpo: af en toe steekjes/vaag branderig gevoel in m'n baarmoeder. Veel afscheiding ineens. Last van m'n darmen. Volle borsten en af en toe jeukende tepels en hele koude voeten. De overtuiging van gisteren is weg. Ik durf niet eerder dan 11 of 12 dpo te testen. Zo bang voor t resultaat 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
Cyclus van 28 dagen. Basale temp. 36.4. 1 DPO: lichte bloeding, droge mond, 's ochtends gevoelige tepels, licht misselijk, druk in onderbuik. 2 DPO: Alleen 's ochtends een droge mond, met vlagen misselijk, druk onderbuik alsof ik ga menstrueren. Gevoelige tepels. Wat snibbig / fel. 3 DPO: Druk in onderbuik, soms wat gevoelige tepels. Koude vlagen in onderbuik. Ochtend temp: 36.8. s’ Avonds erg koud hebben. 4 DPO: Nog steeds koude vlagen in buik en benen, ontzettend last van zenuwen / stress terwijl ik een volkomen relaxte dag heb. Kan me er amper door concentreren. Alsof ik straks een presentatie moet geven op tv oid. Klamme handen. Ochtend temp 36.8. Geen afscheiding, vorige dagen overigens ook niet. 5 DPO: Wakker worden met hoofdpijn. Overdag warme wangen. Lichte neusverstopping. Licht bruin verlies. Erg moe aan het einde van de dag. Temp 36.9 6 DPO: Wederom wakker worden met hoofdpijn, warme wangen en lichte neusverstopping. Temp niet gemeten, ik was heel vroeg wakker want ik ging gisteren heel vroeg naar bed. Nu toch maar paracetamol genomen. 7 DPO Last van zenuwen in mijn buik bij wakker worden. Vreemd want ik heb niets om zenuwachtig voor te zijn. Temp 36.9. Redelijk energiek vandaag. Koude windvlagen in onderbuik en bovenbenen. Licht bloedverlies (alweer?) Acne in mijn nek? (gelukkig niet in gezicht). Zweverig gevoel, kortademigheid. 8 DPO: Koude windvlagen in onderbuik / benen, dit blijft gek genoeg. Acne neemt weer af. Wat vermoeider. Temp 37.0. Vroeg gaan slapen 22.00 ipv 23.30, kon niet meer wakker blijven. 9 DPO. Koude windvlagen in onderbuik / benen. Vannacht wat zere tepels gehad, maar is nu weer over. ’s Nachts zwetend wakker geworden. Temp 37.1. Vermoeid wakker worden. Sneller emotioneel. 10 DPO. Koude windvlagen in onderbuik / benen. Druk in onderbuik (bang dat ik ongesteld ga worden), zere keel thv schildklier, licht bruinverlies 11 DPO. ’s Nachts zwetend wakker geworden. ’s Ochtend droge mond. Verder eigenlijk niets.. Enorm contrast met vorige ronde. Voel een innerlijke weerstand om te gaan testen, geloof dat ik de rit gewoon moet uitzitten. Temp 36.8 (wel al om 5u ’s ochtends gemeten en de rest om 7u). 12 DPO 13 DPO NOD 4 februari Gisteren wat bruine CM nav krampen maar inmiddels weer over.
Ronde 8, laat dit een super ronde zijn 1 DPO--> 36.5, iets gevoelige buik van mijn eisprong, verder niks 2 DPO --> 36.7, iets gevoelige tepels, last van mijn onderrug maar dat staat hier los van, zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik 3 DPO ->> 36.6, gele lichaamsdipje? iets gevoelige tepels, beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik Edit: zo'n 10 minuten steken in mijn linker lies, echt pijnlijk 4 DPO --> 36.8, gevoelige tepels, verder niks 5 DPO --> 36.6, gevoelige tepels, verder niks, stomme tempdaling, hopelijk door innesteling , licht verkouden en vaak niezen 6 DPO --> 36.8, gevoelige tepels, beetje druk links onderin mijn buik, beetje lage rugpijn, verder weinig
Wat voor zwangerschapstesten gebruiken jullie? Ik heb een early van de Kruidvat liggen maar lees dat deze vaak vals positief test? Wil eigenlijk toch wel iets in huis hebben.
Hoi dames hoe is het hier? Ik ben inmiddels 10 dpo en heb er vandaag toch 2 testen gedaan 1 van kv 2v5 en 1 ander merk zelfde gevoeligheid en zie op beide wat lichts zitten.. durf niet teveel te hopen aangezien mijn kaartje 1 grote rommel is haha afgelopen weekend veel last gehad van menstruatiekrampen maar in mindere mate dan bij een menstruatie en enorme diarree
Als ik echt heel heel goed kijk zie ik wel wat. Maar het lijkt niet rose meer grijzig. Maar voor 10 dpo is hij wel echt superlicht. Ik hoop voor je dat t oploopt.
Nee hoor, ik test op 10 dpo nog helemaal niet positief, dus dat is nog minder dan een heel licht lijntje! Spannend, ik hoop dat het een lijntje is die goed gaat oplopen in de komende week!
Kruidvat early gaf bij mij altijd een plus inderdaad. Ook als ik niet zwanger was. Ik heb deze ronde getest met sensitest early's.(deze werden vanaf 9 dpo al licht positief) En net voor nod met Kv2v5 en cb.
Geen hoop verliezen hoor. 10 dpo is echt nog heel vroeg om te testen. Kan dus gewoon hartstikke raak zijn. Ik zou over 2 dagen nog eens proberen!
10dpo is voor Kv2v5 heel vroeg. Ik heb even terug gekeken en op pagina 83 heb ik mijn Kv2v5 test op 10dpo geplaatst. Bijna niet te zien, maar ook bijna niet op de foto te krijgen. Vandaag 13dpo en met Kv2v5 een knaller van een test. Dus houd vooral moed!
Voor sommige mensen niet maar omdat je paar dagen geleden ook al zo een soortgelijke lijntje had vind ik m te licht. Maar kan van alles zijn sommige mensen maken ook niet zo snel hcg aan. Dus inderdaad zeker geen hoop verliezen. Kzou morgenochtend met geconcentreerd urine weer testen met k 2v5
Ik had de vorige ronde ook met Kruidvat early getest op 10 dpo, toen voelde ik zoveel duidelijke symptomen dat ik niet langer kon wachten. Maar zag toen ook iets van een streep, een dag later kreeg ik een bloeding en uiteindelijk kwam de menstruatie. Zal er nooit achter komen of er nu wel of niet iets was maar dat wil ik mezelf nu proberen te besparen door zo lang mogelijk te wachten. Ik las ook over de predictor testen, maar daar zijn twee soorten van, early en express. Zijn beide goed? Zo te zien zijn zie sensitests echt spotgoedkoop! Ga maar even wat bestellen.