Bloedverlies, een week voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monic, 16 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames,

    Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik weet het even niet meer :(

    Wij zitten momenteel in ronde vijf voor ons derde kindje. Hiervoor had ik een koperspiraal, die heb ik toen laten verwijderen.

    Tijdens het proberen van onze eerste twee kindjes, raakten wij vrijwel direct zwanger (ronde 1 of ronde 2).

    Momenteel heb ik vaak last van tussentijds bloedverlies. Vaak rond mijn eisprong (had ik ook last van toen ik een spiraal had), maar nu ook een week voor mijn NOD.

    Deze keer zou ik bijvoorbeeld gisteren (15e) ongesteld moeten worden, maar ik vloei al dagelijks vanaf afgelopen maandag (9e). Het is heel weinig, veegjes en is prima te doen met wc papier/klein maandverbandje. Vandaag begint het iets meer te vloeien, maar zoals een normale menstruatie hoort te zijn - is het niet. De kleur is ook vooral of heel licht roze of donkerbruin/zwart.

    Vanochtend getest, negatief.

    Ik weet het even niet meer.. Volgens blijf ik de komende tijd nog wel bloeden, maar ik zou niet weten hoe dit zou kunnen komen. Hebben jullie tips?

    Bedankt!
     
  2. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat het nu wat langer duurt voor je zwanger bent. Je had misschien hogere verwachtingen omdat je bij je eerste kindjes zo snel zwanger was... Het kan behoorlijk verschillen, dus nog geen reden tot zorg.
    Dat tussentijds bloedverlies is vervelend. Ik heb dat ook een aantal maanden gehad tussen eisprong en nod. Ik ben bekend met een dun baarmoederslijmvlies en maakte mij daar erg veel zorgen om. Ik ben toen begonnen met macapoeder, binnen 2 dagen was het bloedverlies over :thumup:
    Ik was er erg tevreden over, raadt wel de capsules aan want de poeder is echt heel smerig :|
     
  3. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Bedankt voor je reactie!!

    Oh Maca.. serieus nooit van gehoord! Het lijkt er idd op alsof ik vanaf mijn eisprong tot aan mijn NOD veegjes heb. Dit is overigens niet elke cyclus zo.

    Ja ik ging er idd van uit dat het deze keer weer zo gepiept zou zijn, maar dat valt vies tegen.

    Vannacht heb ik enorme last van mijn buik gehad en echt (sorry) klonten bloed verloren. Vandaag weer.. vandaag 9e dag van bloedverlies. Ben benieuwd hoelang dit nog gaat aanhouden.

    Ik zal even googlen over Maca! Bedankt!
     

Deel Deze Pagina