Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Jaa pff geen flauw idee is dat niet heel laat 10/11 dpo pas een innesteling? heb dus die steken en trekkerig gevoel maar ook menstruatiekramp wat doortrekt naar mn onderrug en liezen. En heel veel afscheiding.

neejoh ik zot in ronde 2. Jij mag absoluut eerst!!

2. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    1 dpo: niets
    2 dpo: niets
    3 dpo: savonds wat afscheiding en buikkrampen
    4 dpo: buik en rugkrampen, beetje afscheiding
    5 dpo: savonds wat steken links onderbuik
    6 dpo: steken in borsten en pijnlijke borsten.
    7 dpo: steken in onderbuik met hoesten. Savonds menstruatiepijn, pijnlijke borsten, moe!, Afscheiding Negatieve test
    8 dpo: steken onderbuik. Pijnlijke borsten, afscheiding negatieve test
    9 dpo: borsten nog zeerder, misselijk, veel afscheiding, (bijna) positieve ouvlatietest, zwangerschapstest lijk ik heeeeeeeeeel in de verte iets te zien. Vaker plassen. Twijfeltest.
    10 dpo: negatieve test sochtends, buikpijn
    11 dpo: steken rechter uiteinde van keizersnee litteken, maar van binnenuit, veel steken in onderbuik en krampen die doortrekken naar onderrug en liezen. Pijnlijke borsten, negatieve test.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    #183 RoGiJuLi, 21 dec 2021
    Laatst bewerkt: 21 dec 2021
    Ik zou zelf ook denken aan weerpijn.
    Zo krijg ik zelf altijd last van een bepaald soort hoofdpijn een dag of 2 voordat het gaat sneeuwen :confused::confused:o_O.

Dat je er vorig jaar geen last van had kan komen doordat de wond toen nog vers was en er minder littekenweefsel aanwezig was.

Een ander verklaring heb ik helaas niet :)

Roxy1994 vindt dit leuk.
  4. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Haay dames,

Weer een ellendige update vanuit mij.
    Vruchtje is onvindbaar HCG verdubbeld niet helemaal meer, maar het stijgt wel. Eerst met 80%- 70% en gisteren met 55% gestegen (100% is verdubbeling).

Echo was gisteren zeer pijnlijk, bij thuiskomst is de bloeding losgebroken en ben ik al heel wat stolsels verloren. Hopelijk gaat mijn lichaam het zelf opruimen. Dat kan mijn lijf tamelijk goed. :(

Gisteren heb ik een behandeling geweigerd, omdat de opties mij niet aanstonden. MTX of een curettage. Daarbij gaf ik als opmerking dat de stijging aan het afzwakken is en dat het waarschijnlijk woensdag (morgen) het HCG gelijk zal blijven of zelfs aan het dalen zou zijn. Stonden ze me ff raar aan te kijken.

Ik ben dankbaar dat men lijf het zelf aan het uitdrijven is, dat me die rot opties bespaart blijven. Maar alsnog geen verklaring voor deze 5e mislukking. De labels die ik nu weer gekregen heb zijn: Zol, Mola, Missed abortion of BBZ. Omdat dit ook weer onverklaarbaar is, schiet ik er in het vervolg weer geen zak mee op.

Roxy1994 vindt dit leuk.
  5. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Ah wat kut meid!!! Ontsettend veel sterkte! ❤️

6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Gemiddeld kan het tot 12dpo dus alles kan nog. Ik had vorige ronde ook op 11dpo negatieve test en op 12dpo een tuur, wat voor mijn doen niet echt standaard is…. Het ging dan wel mis maar ik bedoel maar….
    Dit is ook pas mijn 2e ronde hoor dus wat dat betreft hoef je het mij niet meer te gunnen dan jezelf hoor :) tel daarbij op dat het door pcos vrijwel nihile kans is om zonder medicatie zwanger te raken dus deze ronde is eigenlijk ook niet “zeer bewust” maar puur op de gok of ik nou wel of geen eisprong heb ;) al denk ik dat ie nu wel gesprongen is, temp vanmorgen 36,8 dus nu kijken of ie hoog blijft ipv morgen weer basaal haha.
    Mocht je nou toch weer ongesteld worden dan hoop ik heel erg hard dat januari 2022 heel goed mag beginnen (zo begon bij mij 2020 namelijk ook, letterlijk en figuurlijk een verjaardagscadeau voor mijn man, ze is op zijn verjaardag verwekt namelijk)

7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verdrietig nieuws :(
    Hopelijk lukt het je lichaam om de opruiming voort te zetten en blijft de ellende je bespaard. Heel veel sterkte meid

8. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Omdat ik goede moed heb voor deze ronde doe ik nog eens een keertje mee, hopelijk zit men gevoel juist :D❤️

1DPO
    -
    meer afscheiding dan gewoonlijk
    2DPO
    -
    meer afscheiding dan gewoonlijk, moeilijk in slaap gevallen en erg slecht geslapen
    3DPO
    -
    meer afscheiding dan gewoonlijk, slecht inslapen, temp daling (geel lichaam)
    4DPO
    -
    nog steeds veel afscheiding, voelde een steek links onder, temp nog niet terug gestegen
    5DPO
    6DPO
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    NOD

9. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    @DCG hor gaat het meid? Ei al gesprongen inmiddels? Hier net ongesteld geworden helaas! op naar ronde 3! :)

10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Aaah nee toch?! K*tzooi!!!! Dat januari dan een prachtige maand mag worden voor jullie! ❤️
    Hier idd ei gesprongen :) vandaag temp 36,9 en dus 2dpo :D

Roxy1994 vindt dit leuk.
  11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links
    2dpo: temp 36,9 niets bijzonders
    3dpo:
    4dpo:
    5dpo:
    6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:
    NOD:

12. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Aaah yes!! Ik ga voor je duimen!!❤️

DCG vindt dit leuk.
  13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Lief ❤️ Ben benieuwd!

Roxy1994 vindt dit leuk.
  14. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Hou me op de hoogte. Tag me maar als he iets weet!!

DCG vindt dit leuk.
  15. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Doe ik :)

Roxy1994 vindt dit leuk.
  16. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    jeetje meid wat heftig! (Heb je verhaal even stil mee gelezen) ben je wel eens getest op een stollingsziekte?? Collega van mij kreeg ook miskraam naar miskraam en bleek dus die ziekte te hebben. Schijnbaar komt het vrij vaak voor maar wordt pas laat onderzocht.

Sharona92 vindt dit leuk.
  17. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Hoi, lief dat je reageert!

ik ben idd onderzocht op stollingsproblemen en slik daar een bloedverdunnertje voor.

Alleen ben ik vanavond geopereerd aan een bbz in de linker eileider. Dus ik ben eigenlijk sinds vanavond gesteriliseerd.

Ik vermoed dat al deze mislukte zwangerschappen nooit in de baarmoeder gezeten hebben. :$
    we mogen na dit herstel door voor ivf!

Roxy1994 vindt dit leuk.
  18. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Omdat ik goede moed heb voor deze ronde doe ik nog eens een keertje mee, hopelijk zit men gevoel juist :D❤️

1DPO
    -
    meer afscheiding dan gewoonlijk
    2DPO
    -
    meer afscheiding dan gewoonlijk, moeilijk in slaap gevallen en erg slecht geslapen
    3DPO
    -
    meer afscheiding dan gewoonlijk, slecht inslapen, temp daling (geel lichaam)
    4DPO
    -
    nog steeds veel afscheiding, voelde een steek links onder, temp nog niet terug gestegen, slecht inslapen
    5DPO
    -
    temp nog steeds hetzelfde, opgestaan met het gevoel of ik de dag voordien buikspier oefening had gedaan, trekkende liezen en licht ongi gevoel
    6DPO
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    13DPO
    NOD

19. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Ik vind het zo ongelooflijk oneerlijk voor je! 1 bbz is al erg genoeg, heel naar dat je het zo vaak moet meemaken. Wel ‘fijn’ dat je nu zeker weet dat je deze ellende gehad hebt. Hoe wisten ze ineens dat het in de eileider zat? Toch op echo te zien? Op naar ivf, hou vertrouwen meid..
    Voor nu wens ik je een goed herstel en geef ik je een hele dikke knuffel!

20. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Dankjewel, het is een hele strijd geweest om op de OK te belanden. Conclusie twee niet functionerende eileiders. De chirurg noemde het te smalle/ zieke eileiders. Deze man heeft me al eerder behandeld voor een bbz. Hij vond me standvastig en begreep waarom ik geen mtx genomen heb. Hij noemde het: je hebt nu bewezen wat je al die tijd opperde. Kijk die eileider na, want die is niet goed (bbz 2019). Hij vond het kwalijk dat ze nooit een hsg gedaan hebben na de bbz in aug.

Door het verloop van deze zwangerschap, precies zoals in aug. Wist ik al vanaf nod dat dit een bbz was. Bij de vijfde week bloedverlies en een duwend gevoel net boven de heup zowel in de rug als aan de voorkant. Er werd een zwarte holte gezien midden in de baarmoeder en een ontzettend dik slijmvlies 14mm. Mijn lijf was duidelijk zwanger en dit is geen beeld bij een bbz (verloskundige).

Stoute schoenen aangetrokken en het ziekenhuis gebeld. Echo gemaakt en hcg geprikt. Conclusie zwangerschap paste niet bij het termijn. Door men pcos is dat logisch. Nouja ik was verdomd zeker van de eisprong en de innesteling. Dus ik ging niet gerustgesteld naar huis. Plan de campagne elke 48 uur terug om te bloedprikken en een echo.
    Maandag stond het hcg 4700, het verdubbelde niet meer. Advies van de gynaecoloog mtx of curetteren. Ik zeg nou dat denk ik niet. Ik zeg we wachten af want de toename hcg neemt al af. Het was een hele pijnlijke echo en al die andere keren geen last van gehad. bij thuiskomst was het bloedverlies zooo heftig, maar geen pijn.
    Dus moest woensdag terug (gisteren) en ja hoor hcg 6400 en moest met spoed komen. Ik was zo overtuigd dat het hcg zou gaan dalen vanwege de bloeding en het hele trage oplopen van de hcg.
    Ze maken de echo opnieuw gisteren (zie bijlage) een wurm te zien in de linker eileider. Dat ontdekte ze rond 14:00 uur en gisteravond om half 8 ben ik een soort van gesteriliseerd.

De chirurg had men man gebeld na de operatie en die had gezegd. Ik heb nog geen enkele vrouw meegemaakt die blij is dat ze de eileiders kwijt is. Het ergste is, dat ik haar volledig begrijp. Dat jullie na zo lang proberen en geduld hebben eindelijk naar ivf mogen.

Sorry voor dit lange verhaal!
    Maar ik kan in ieder geval de ovulatietesten de deur uit doen. :thumup::)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina