10juli was mijn ei 1dpo: niks 2dpo: niks 3dpo: af en toe steekjes, veel witte afscheiding 4dpo: maagzuur, veel witte afscheiding 5dpo: maagzuur en weer af en toe steekjes en krampen. Gewoon mezelf niet zo lekker voelen vandaag. Ook vrij moe. 6dpo: af en toe krampen met steekjes en een heel apart gevoel daar beneden soms wat niet echt kramp is maar wel aanwezig. Nog steeds niet heel lekker vandaag. Ook met momenten weer last van maagzuur, maar kan misschien ook komen omdat ik veel in bed lig vandaag. 7dpo: afgelopen nacht veel krampjes maar niet pijnlijk ofzo. Heel moe vandaag. 8dpo: test negatief vanochtend. Nog af en toe krampjes en een spierpijngevoel in mijn linkerlies. Ook mijn linkerborst doet een beetje pijn soms, een branderig gevoel aan de binnenkant (raar aan één borst maarja) Wel weer wat last van brandend maagzuur. Waterige afscheiding. 9dpo: heel af en toe nog het spierpijngevoel in mijn linkerlies. Verder niet echt ergens last van behalve de hitte . Vanochtend was de test negatief. Smiddags nog eens getest en ik leek wat te zien maar dat was meer omdat ik het graag wou denk ik.
Hier ben ik weer, na een laat ei voor mij. 1DPO - niks bijzonders 2DPO - niks bijzonders, alleen wat moe. Maar zal er nog niks mee te maken hebben 3DPO - niks bijzonders 4DPO - niks bijzonders 5DPO - niks bijzonders
Ik krijg het niet eens op de foto, is ook alleen te zien met bepaalde lichtinvallen . Dus zit meer in mijn hoofd helaas. Heb lijntjes erbij gezet waar ik met veel moeite wat zie. Alleen door de uploadkwaliteit blijft er wss niks meer over van de foto hahah.
Ik denk ook heel in de verte iets te zien! Of ik wil het graag zien haha. Beetje t zelfde streepje als die van mij.
Aagh haha❤️ jaa inderdaad nu zie ik hem ook beter! Laten we hopen dat het op gaat lopen en het geen voorgedrukte lijntje is.
Die van jou is tenminste nog te zien. Ik ben nu al benieuwd naar onze testen morgen hahah. Of ga je morgen niet testen?
Ik had het ook op 5dpo tot en met gister 8dpo. Niet continu maar wel met momenten. En het was wel een stuk minder heftig als mijn menstruatiekrampen maar wel een beetje hetzelfde gevoel.
Geen idee.. ik heb het vaker gehad tot ongeveer 8 dpo en toen was het gestopt en vanmiddag voelde ik het weer..