Haha jaa dit plaatje had ik dus ook al gegoogled en daar heb ik ook zo'n spierpijn gevoel. Hoop maar dat het positief is voor ons!
DPO 1 t/m 6: niks, geen bijzonderen. DPO 7: keelpijn. Coronatest negatief. DPO 8: niks DPO 9: savonds/in de nacht lage rugpijn, niet kunnen slapen en heel koud. Voelde me echt ziekjes. DPO 10: ik word wakker en voel me goed.savonds opnieuw lage rugpijn, koud en ziek. DPO 11: ziek. Positieve zwangerschapstest!
Willen jullie lieve dames eventjes met mij mee kijken.. ik zie dus een streepje maar is dit geen voorgedrukte streep? En is dit dan niet veel te licht voor 11DPO? Ik hoop dat er na het uploaden nog wat van overblijf
Hahah nee ik ook niet .. heb het ook maar ff op een ander forum geplaatst. Wat een onzekerheid.. ik zei altijd dat ik niet zo zou zijn en alles op z'n beloop zou laten.
1 t/m 3 DPO: niks bijzonders 4 DPO: ‘s nachts wakker geworden van menstruatieachtige buikkrampen. 5 DPO: ‘s ochtends een gek gevoel in buik, niet echt krampend, maar meer ‘trekkend’ (lekker vaag weer)
Ik zie wel iets lichts! De innesteling kan tot dag 12 las ik ergens dus in principe kan dat volgens mij gewoon nog zon licht streepje, maar ik ben geen expert
Ik doe mee. DPO 1; niks DPO 2; niks DPO 3; misselijk wakker geworden en de avond gevoelige tepels DPO 4; de nacht wakker geworden van steken in m'n liezen DPO 5; de avond ineens veel pijn in rechterlies en buikpijn onderin m'n buik. Maar ben ook uit eten geweest en dat kan wel eens verkeerd vallen met mijn PDS, haha. DPO 6; moeilijke dag vind ik dit qua symptomen. Ik ben ontzettend moe, maar heb vreselijk slecht geslapen. Ik heb spierpijn gevoel vanavond in mijn liezen, maar heb op vakantie veel gefietst en dat ben ik niet gewend. En moest 3 keer naar de wc ipv 1 keer, maar misschien van al dat vette eten. Dus ik voel veel, maar weet niet of het echte symptomen zijn, haha. DPO 7; vanmorgen paar druppels lichtroze bloedverlies. Tijdens springen met bootcamp steken in borst en hele dag gevoelige tepels. Steken links of rechts onderin m'n buik met hoesten. Honger honger honger. En duizelig soms. DPO 8; pijnlijke borsten tijdens bh uit doen maar dat heb ik altijd al week voor m'n menstruatie. DPO 9; pijnlijke borsten hele dag. Zal wel weer teken zijn van menstruatie want test was negatief en verder voel ik niks. DPO 10; hetzelfde als gisteren. Dus ga er van uit dat ik ongesteld ga worden. DPO 11; pijnlijke borsten, menstruatiekrampen, rugpijn en hoofdpijn. Precies zoals altijd 3 dagen voor m'n menstruatie Heb wel de sensitest binnen gekregen, straks toch maar even doen.
Ja ben nog even aan het volhouden om niet te drinken haha. Ben zo aan het hoesten, ik drink liters water tegen de kriebel. Volgens mij plas ik gewoon water haha.