Ja, had het echt gehoopt. Stiekem blijf ik nog hoop houden, omdat het 10/11 DPO is en ik heel veel drink en plas momenteel. Maar dat is echt mezelf voor de gek houden want voel aan alles dat menstruatie er aan komt.
Haha, dat zei m'n vriendin ook al. "Wacht maar af tot je bloed ziet, dan pas mag je de hoop verliezen". Zo stom, ik had vannacht gedroomd dat mijn vorige partner die overleden is, tegen me zei "ik gun het je zo, dit kind" dus hoopte echt dat het raak was. Nu klink ik echt gestoord, haha.
Ik heb ook weer getest en ik leek weer "iets" te zien maar om een of andere reden is de teststrip ook beschadigd dus denk dat dat mijn beeld vertekend.. Heb ook geen testen meer in huis, en wil eigenlijk ook niks meer halen maar dat hou ik toch niet vol hahah
1ste foto is na 4 minuten 2e foto na 1 minuut. Ik zie iets.. mijn vriend ziet het ook alleen gelooft niet in zulke lijntjes, die zegt als je zwanger bent hoef je niet je ogen te breken om het te kunnen zien... hahah Kan dit een voorgedrukt lijntje zijn? zag hem niet toen ik de test openmaakte
Las alleen toenet dat de 2v5 laatste tijd vaak vals positief geeft dus mijn hoop is al weer weg hahaha