Ja nu denk ik steeds dat ik me dat lijntje van gister heb ingebeeld of iets want die zag ik opzich wel. Maarja, misschien straks toch nog een testje wagen omdat die van gister niet met ochtendurine was en sommige beter testen met middag/avond urine. Ik blijf stiekem nog hopen ookal weet ik dat het niet zo zal zijn hahah
Ben benieuwd! Ik blijf ook actiontesten halen ondanks dat ik wel vaak de voorgedrukte lijntjes zie, vooral als er urine opzit zie je dat echt goed, maarja lekker goedkooop. Wel bij de normale, bij de early nog niet gezien.
Geen bloed is goed meid! als die action testen serieus gaan worden haal ik wel een Etos Heb ook nog een Kruidvat 2v5 liggen, maar die ervaringen lopen nu zo uiteen
Ja, ik haal ook pas "fatsoenlijke" als er al een lijntje is op een goedkope test want vind dat echt zonde met hoeveel testen ik verslijt per maand
1 t/m 3 DPO: niks bijzonders 4 DPO: ‘s nachts wakker geworden van menstruatieachtige buikkrampen. 5 DPO: ‘s ochtends een gek gevoel in buik, niet echt krampend, maar meer ‘trekkend’ (lekker vaag weer) 6 DPO: weer wakker geworden van de buikkrampen
Ff serieus, vandaag weer wakker geworden van de buikkrampen. Lijkt echt alsof de menstruatie er elk moment aan kan komen, maar dat vind ik echt veel te vroeg, NOD is op z’n vroegst pas 29/7. Herkent iemand die krampen? Word er gek van
Zou mooi zijn, maar dat duurt toch geen drie dagen? Bovendien begon het al op 4 DPO en dat is dan toch veel te vroeg?