ach meid wat verdrietig maar misschien aan de andere kant ook fijn als het mogelijk daar het probleem heeft gezeten dat je dit nu weet. Ivf is natuurlijk niet zomaar een traject maar als dit leid tot een gezonde baby is dat denk ik het allemaal waard! Doe rustig aan meid, neem de tijd voor jezelf en even goed bijkomen.
Wat heftig! Zo goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd. Wel ontzettend verdrietig hoe het gelopen is ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en een heel voorspoedig herstel. Ik hoop dat ivf jullie een prachtig wonder mag schenken ❤️
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm Extra edit; laat in de avond opnieuw die steekjes in mijn buik, zojuist met afvegen wat lichtroze afscheiding, spanning op borsten neemt toe 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Omdat ik goede moed heb voor deze ronde doe ik nog eens een keertje mee, hopelijk zit men gevoel juist ❤️ 1DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk 2DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, moeilijk in slaap gevallen en erg slecht geslapen 3DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, slecht inslapen, temp daling (geel lichaam) 4DPO -nog steeds veel afscheiding, voelde een steek links onder, temp nog niet terug gestegen, slecht inslapen 5DPO -temp nog steeds hetzelfde, opgestaan met het gevoel of ik de dag voordien buikspier oefening had gedaan, trekkende liezen en licht ongi gevoel 6DPO -temp lichtjes gestegen, trekkende liezen, pijnlijke en gevoelige borsten 7DPO 8DPO 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO NOD
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm Extra edit; laat in de avond opnieuw die steekjes in mijn buik, zojuist met afvegen wat lichtroze afscheiding, spanning op borsten neemt toe 4dpo: temp 37,0 veel afscheiding, behoorlijk aanwezige steekjes onderbuik voornamelijk links 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Omdat ik goede moed heb voor deze ronde doe ik nog eens een keertje mee, hopelijk zit men gevoel juist ❤️ 1DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk 2DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, moeilijk in slaap gevallen en erg slecht geslapen 3DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, slecht inslapen, temp daling (geel lichaam) 4DPO -nog steeds veel afscheiding, voelde een steek links onder, temp nog niet terug gestegen, slecht inslapen 5DPO -temp nog steeds hetzelfde, opgestaan met het gevoel of ik de dag voordien buikspier oefening had gedaan, trekkende liezen en licht ongi gevoel 6DPO -temp lichtjes gestegen, trekkende liezen, pijnlijke en gevoelige borsten 7DPO -temp weer wat gestegen, wat krampjes, nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag een testje gewaagd en een tuurstreepje te zien, maar ben pas overtuigd als ik oploop zie. 8DPO 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO NOD
Ik zie em! Spannend zo!!! Ik duim dat ie mooi oploopt en je goede gevoel over deze ronde juist blijkt
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm Extra edit; laat in de avond opnieuw die steekjes in mijn buik, zojuist met afvegen wat lichtroze afscheiding, spanning op borsten neemt toe 4dpo: temp 37,0 veel afscheiding, behoorlijk aanwezige steekjes onderbuik voornamelijk links Edit; sterkere geur, ijskoude voeten en koude handen, borsten minder gespannen, huid gaat er weer gaaf uitzien 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm Extra edit; laat in de avond opnieuw die steekjes in mijn buik, zojuist met afvegen wat lichtroze afscheiding, spanning op borsten neemt toe 4dpo: temp 37,0 veel afscheiding, behoorlijk aanwezige steekjes onderbuik voornamelijk links Edit; sterkere geur, ijskoude voeten en koude handen, borsten minder gespannen, huid gaat er weer gaaf uitzien 5dpo: temp 36,9 borsten sinds vannacht heel erg gespannen en doen pijn, wakker geworden met het gevoel van een overvolle blaas, lichte hoofdpijn, droge ogen (symptomen lijken de vorige ronde op te volgen, al zegt mijn gevoel dat het niet raak is) 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm Extra edit; laat in de avond opnieuw die steekjes in mijn buik, zojuist met afvegen wat lichtroze afscheiding, spanning op borsten neemt toe 4dpo: temp 37,0 veel afscheiding, behoorlijk aanwezige steekjes onderbuik voornamelijk links Edit; sterkere geur, ijskoude voeten en koude handen, borsten minder gespannen, huid gaat er weer gaaf uitzien 5dpo: temp 36,9 borsten sinds vannacht heel erg gespannen en doen pijn, wakker geworden met het gevoel van een overvolle blaas, lichte hoofdpijn, droge ogen (symptomen lijken de vorige ronde op te volgen, al zegt mijn gevoel dat het niet raak is) Edit; plots weeïg gevoel, zelfs lichtelijk misselijk te noemen, zal vast progesteron zijn 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Omdat ik goede moed heb voor deze ronde doe ik nog eens een keertje mee, hopelijk zit men gevoel juist ❤️ 1DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk 2DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, moeilijk in slaap gevallen en erg slecht geslapen 3DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, slecht inslapen, temp daling (geel lichaam) 4DPO -nog steeds veel afscheiding, voelde een steek links onder, temp nog niet terug gestegen, slecht inslapen 5DPO -temp nog steeds hetzelfde, opgestaan met het gevoel of ik de dag voordien buikspier oefening had gedaan, trekkende liezen en licht ongi gevoel 6DPO -temp lichtjes gestegen, trekkende liezen, pijnlijke en gevoelige borsten 7DPO -temp weer wat gestegen, wat krampjes, nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag een testje gewaagd en een tuurstreepje te zien, maar ben pas overtuigd als ik oploop zie. 8DPO -temp zelfde al gisteren, testje nog steeds even vaag, deze ochtend licht misselijk en hoofdpijn 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO NOD
Omdat ik goede moed heb voor deze ronde doe ik nog eens een keertje mee, hopelijk zit men gevoel juist ❤️ 1DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk 2DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, moeilijk in slaap gevallen en erg slecht geslapen 3DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, slecht inslapen, temp daling (geel lichaam) 4DPO -nog steeds veel afscheiding, voelde een steek links onder, temp nog niet terug gestegen, slecht inslapen 5DPO -temp nog steeds hetzelfde, opgestaan met het gevoel of ik de dag voordien buikspier oefening had gedaan, trekkende liezen en licht ongi gevoel 6DPO -temp lichtjes gestegen, trekkende liezen, pijnlijke en gevoelige borsten 7DPO -temp weer wat gestegen, wat krampjes, nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag een testje gewaagd en een tuurstreepje te zien, maar ben pas overtuigd als ik oploop zie. 8DPO -temp zelfde al gisteren, testje nog steeds even vaag, deze ochtend licht misselijk en hoofdpijn, pijnlijke borsten, trekkende liezen *edit: misschien een raar ‘symptoom’ maar nies mezelf te pletter, ben niet ziek en nies anders zelden. Vond het dus wel opvallend 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO 13DPO NOD
30 dec ben ik 9dpo, ik denk dat ik dan een gokje erop waag, en anders oudejaarsdag misschien… heb maar 1 test in huis, die was nog over van de vorige ronde om hcg eruit te testen, toen testte ik pas 12dpo voor het eerst positief, dus ik moet echt zuinig aan doen