Toen ik zwanger was van m'n dochtertje, was mijn eerste symptoom een rare metaal smaak in m'n mond. Nu zit ik al dagen op te letten of ik al een rare smaak heb
Ik had vanmiddag ook even buikkrampen en rugpijn, maar echt die van "ik word zo ongesteld" krampen. Op 11 dpo. Dus ik hoooooop ook op een late innesteling terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik door moet naar de volgende ronde hahah
1 t/m 3 DPO: niks bijzonders 4 DPO: ‘s nachts wakker geworden van menstruatieachtige buikkrampen. 5 DPO: ‘s ochtends een gek gevoel in buik, niet echt krampend, maar meer ‘trekkend’ (lekker vaag weer) 6 DPO: weer wakker geworden van de buikkrampen, ‘s avonds steekjes in vagina
Hier vanavond een ‘symptoom’ bijgekomen, toen ik het net aan m’n vriend vertelde vroeg hij of ik dat soms ook ergens op het internet gelezen had waardoor ik het nu voel
10juli was mijn ei 1dpo: niks 2dpo: niks 3dpo: af en toe steekjes, veel witte afscheiding 4dpo: maagzuur, veel witte afscheiding 5dpo: maagzuur en weer af en toe steekjes en krampen. Gewoon mezelf niet zo lekker voelen vandaag. Ook vrij moe. 6dpo: af en toe krampen met steekjes en een heel apart gevoel daar beneden soms wat niet echt kramp is maar wel aanwezig. Nog steeds niet heel lekker vandaag. Ook met momenten weer last van maagzuur, maar kan misschien ook komen omdat ik veel in bed lig vandaag. 7dpo: afgelopen nacht veel krampjes maar niet pijnlijk ofzo. Heel moe vandaag. 8dpo: test negatief vanochtend. Nog af en toe krampjes en een spierpijngevoel in mijn linkerlies. Ook mijn linkerborst doet een beetje pijn soms, een branderig gevoel aan de binnenkant (raar aan één borst maarja) Wel weer wat last van brandend maagzuur. Waterige afscheiding. 9dpo: heel af en toe nog het spierpijngevoel in mijn linkerlies. Verder niet echt ergens last van behalve de hitte . Vanochtend was de test negatief. Smiddags nog eens getest en ik leek wat te zien maar dat was meer omdat ik het graag wou denk ik. 10dpo: soms wat opboeren en heeel soms nog krampjes in mijn baarmoeder. Ook veel krampen van mijn darmen en obstipatie (dit heb ik wel vaker, dus niet meteen te herkennen als eventueel symptoom). Weer wat witte afscheiding en een "nat" gevoel bij mijn vagina wat niet van de warmte komt. 2v5 heel vaag lijntje, die daarna +- 30min dus weer zo goed als weg was. 11dpo: negatieve test. hevigere "menstruatie"kramp, emotioneel, lage rugpijn en soms opboeren.
Hier ben ik weer, na een laat ei voor mij. 1DPO - niks bijzonders 2DPO - niks bijzonders, alleen wat moe. Maar zal er nog niks mee te maken hebben 3DPO - niks bijzonders 4DPO - niks bijzonders 5DPO - niks bijzonders 6DPO - wat witte afscheiding, niet heel veel 7DPO - witte afscheiding, opkomende acné
Yep, uiteraard op 7 DPO Natuurlijk een spierwitte test. Heb besloten niet meer te testen tot na NOD. Nu kan ik het nog prima relativeren dat het te vroeg is en bla bla bla, maar ik werd ineens herinnerd aan het gevoel om op 11, 12 DPO een spierwitte test te hebben en daar zit ik gewoon niet op te wachten. Dus; ik test gewoon niet meer voor NOD. Punt. Dat dus.
1 t/m 3 DPO: niks bijzonders 4 DPO: ‘s nachts wakker geworden van menstruatieachtige buikkrampen. 5 DPO: ‘s ochtends een gek gevoel in buik, niet echt krampend, maar meer ‘trekkend’ (lekker vaag weer) 6 DPO: weer wakker geworden van de buikkrampen, ‘s avonds steekjes in vagina 7 DPO: geen klachten, negatieve test