Jaa, ga hem ook pas openmaken net voor mijn eisprong weet niet hoelang zo iets drinkbaar is. Ben benieuwd hahah
Oh oke, ik had deze bij budgetfood gekocht. Had er wat over gelezen maar hoefde het niet perse te kopen ofzo en toen zag ik toevallig deze voor 1 euro toen dacht ik ja als het dan vies is kan het alsnog de gootsteen in hahah.
Hier ben ik weer, na een laat ei voor mij. 1DPO - niks bijzonders 2DPO - niks bijzonders, alleen wat moe. Maar zal er nog niks mee te maken hebben 3DPO - niks bijzonders 4DPO - niks bijzonders 5DPO - niks bijzonders 6DPO - wat witte afscheiding, niet heel veel 7DPO - witte afscheiding, opkomende acné 8DPO - afscheiding, acne en volgens mij al wat gevoelige borsten. Gisteravond laat ineens heel koud en diarree (lekker smakelijk)
]Ik doe mee. DPO 1; niks DPO 2; niks DPO 3; misselijk wakker geworden en de avond gevoelige tepels DPO 4; de nacht wakker geworden van steken in m'n liezen DPO 5; de avond ineens veel pijn in rechterlies en buikpijn onderin m'n buik. Maar ben ook uit eten geweest en dat kan wel eens verkeerd vallen met mijn PDS, haha. DPO 6; moeilijke dag vind ik dit qua symptomen. Ik ben ontzettend moe, maar heb vreselijk slecht geslapen. Ik heb spierpijn gevoel vanavond in mijn liezen, maar heb op vakantie veel gefietst en dat ben ik niet gewend. En moest 3 keer naar de wc ipv 1 keer, maar misschien van al dat vette eten. Dus ik voel veel, maar weet niet of het echte symptomen zijn, haha. DPO 7; vanmorgen paar druppels lichtroze bloedverlies. Tijdens springen met bootcamp steken in borst en hele dag gevoelige tepels. Steken links of rechts onderin m'n buik met hoesten. Honger honger honger. En duizelig soms. DPO 8; pijnlijke borsten tijdens bh uit doen maar dat heb ik altijd al week voor m'n menstruatie. DPO 9; pijnlijke borsten hele dag. Zal wel weer teken zijn van menstruatie want test was negatief en verder voel ik niks. DPO 10; hetzelfde als gisteren. Dus ga er van uit dat ik ongesteld ga worden. DPO 11; pijnlijke borsten, menstruatiekrampen, rugpijn en hoofdpijn. Precies zoals altijd 3 dagen voor m'n menstruatie Heb wel de sensitest binnen gekregen, straks toch maar even doen. *test negatief. Halverwege de dag gingen alle pijntjes weg. Vanavond wel een vlaag van flinke misselijkheid* DPO 12: niks, test negatief DPO 13: gevoelige borsten en flinke hoofdpijn Ongesteld