@xRMC Wat balen.... Het leek even de goede kant op te gaan als ik het zo lees, maar dan toch ongesteld. @Nylla Normaal gesproken heb ik wel pijnlijke/gespannen borsten ongeveer een week voordat ik ongesteld wordt. Nu vind ik het wel héél vroeg. 1DPO: lichte buikkrampen 2DPO: steken in de lies en gespannen/pijnlijke borsten (nu al? ) 3DPO: buik'steken' en enorm gespannen borsten 4DPO: buikkrampen en nog steeds gespannen borsten, af en toe wat witte afscheiding 5DPO: soms een wat weeïg gevoel onderin m'n buik? En wederom nog steeds gespannen en behoorlijk pijnlijke borsten. 6DPO: wakker geworden met rommelig gevoel onderin de buik, gespannen borsten. 7DPO: nog steeds pijnlijke en gespannen borsten (en warme/gloeiende tepels?!), en sinds gisterenavond een soort gespannen/trekkend gevoel in m'n vagina. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, maar kon er vannacht slecht door slapen. Het voelt alsof ik de boel daar zelf aanspan, maar kan niet zelf ontspannen.
1 t/m 3 DPO: niks bijzonders 4 DPO: ‘s nachts wakker geworden van menstruatieachtige buikkrampen. 5 DPO: ‘s ochtends een gek gevoel in buik, niet echt krampend, maar meer ‘trekkend’ (lekker vaag weer) 6 DPO: weer wakker geworden van de buikkrampen, ‘s avonds steekjes in vagina 7 DPO: geen klachten, negatieve test 8 DPO: ‘s nachts en ‘s ochtends niet echt krampend, maar meer zeurend gevoel in m’n buik 9 DPO: ‘s nachts en ‘s ochtends wederom zeurend gevoel in buik. Uhh, ik zou niet meer testen tot NOD…juist…vandaag een spierwitte test
Haha ja, ik hoop het wel, maar ergens vrees ik toch dat ik ongesteld ga worden. Kan die krampen echt niet anders verklaren.
Onze lichamen blijven moeilijk te lezen, ze laten je dingen denken die er niet zijn. Heel frustrerend
Ja, nou en of! Dus, ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, dan is de teleurstelling straks mogelijk minder groot. Ga jij nog testen voor NOD?
Oké ff lekker mind fucken, had niet gedronken en niet geplast. Was boven, dus daar naar de wc, maaaaaar daar liggen ook de testen. Dus toch maar een test gedaan, denkende een tuurstreep te zien, manlief geroepen en gesmeekt om echt goed te kijken. Zegt hij ineens, ja als ik hem zo hou, en mijn ogen helemaal dichtknijp denk ik wel dat ik wat zie mindfuck ten top
Ik heb ff een vraagje aan mijn lieve forumvriendinnen, ik ben pas in juni met de pil gestopt natuurlijk dus ik weet niet veel van mijn cyclus maar nu had ik 21 juli beetje bruine afscheiding 22 en 23 juli best heftig ongesteld en nu vandaag 24 juli weer maar een klein beetje bruine afscheiding. Is dit niet veel te kort voor een menstruatie? Toen ik de pil nog had was ik sowieso 5 dagen lang ongesteld. Ben zo onzeker als de pest.