Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Oeh dan zal ik hem als positief beschouwen hoor :D:D

2. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Ik wil nog niet te snel zijn, eerst maar eens een knaller en dan durf ik wel haha

SNB vindt dit leuk.
  3. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Ik snap het haha, dan wacht ik nog wel ff met feliciteren hahah. :p

4. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Haha ja wacht daar maar even mee, als hij niet duidelijker word is de teleurstelling alleen maar groter :roflmao:

5. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Begrijp het mop

Violet88 vindt dit leuk.
  6. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Ik hou al een poos mijn menstruatie cyclus bij in een app. Op basis daarvan zou ik 20e mijn ovulatie hebben gehad. Ik tel nu 1dpo vanaf de 21e. Of zou ik pas vanaf de 22e moeten tellen?

1-3dpo: heel erg vermoeid, veel last van acne (altijd rond eisprong). Kort lontje, chagrijnig, weinig geduld.
    4dpo: vermoeid, veel geslapen en gerust. Flink humeur. Geduld snel op. Voelde hele dag door af en toe steken linksonder. Einde van de dag beetje weeïg gevoel.
    5dpo: vermoeid, geen steken meer. Wel nog weeïg geweest meest van de dag. Door de afgelopen dagen vanmorgen koppig geweest en een Kruidvat test gedaan. Voordat ik hier las dat dit helemaal nog niet kon. Omo wit zoals ze hier zeggen :D weinig honger ook gehad.
    6dpo: krampjes in buik, diarree. Beide heeft man ook dus twijfelachtig. Meer honger dan gister, voor 10 uur ook al mijn ochtend snack (yoghurt + fruit) op en kan nog wel meer eten.
    7dpo
    8dpo
    9dpo: nog een keer vroeg testen?
    10dpo
    11dpo
    12dpo
    13dpo
    14dpo
    15dpo: NOD volgens de app

Nu denk ik dat mijn meeste ‘klachten’ van een virusje waren afgelopen dagen.

xTamx vindt dit leuk.
  7. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik hem ook zie!

Violet88 vindt dit leuk.
  8. Maud1995

Maud1995 Actief lid

24 dec 2021
    181
    213
    43
    Vrouw
    @Violet88
    Oh wat spannend zeg. Ben heel benieuwd! Leef echt ook met je mee, net als de anderen hier. Kijk stiekem elke keer of je weer een update hebt haha. Oh en trouwens: ik dacht ook wat te zien hoor!

1DPO: lichte buikkrampen
    2DPO: steken in de lies en gespannen/pijnlijke borsten (nu al? )
    3DPO: buik'steken' en enorm gespannen borsten
    4DPO: buikkrampen en nog steeds gespannen borsten, af en toe wat witte afscheiding
    5DPO: soms een wat weeïg gevoel onderin m'n buik? En wederom nog steeds gespannen en behoorlijk pijnlijke borsten.
    6DPO: wakker geworden met rommelig gevoel onderin de buik, gespannen borsten.
    7DPO: nog steeds pijnlijke en gespannen borsten (en warme/gloeiende tepels?!), en sinds gisterenavond een soort gespannen/trekkend gevoel in m'n vagina. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, maar kon er vannacht slecht door slapen. Het voelt alsof ik de boel daar zelf aanspan, maar kan niet zelf ontspannen.
    8DPO: nog steeds gespannen borsten, pijnlijke tepels. Voor de rest nergens last van.
    9DPO: wederom pijnlijke borsten. En wat gerommel onderin m'n buik. Af en toe was weeïg/misselijk gevoel (heel licht).

En.... Ik heb een early test gedaan (van de action). Ik denk wat te zien, maar maak mezelf wijs dat dit echt niet kan (!), aangezien ik 9DPO ben én ik testte eind van de middag. Dus wil heel graag jullie mening!

SNB vindt dit leuk.
  9. Maud1995

Maud1995 Actief lid

24 dec 2021
    181
    213
    43
    Vrouw
  10. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Morgenvroeg een test update, zal vanavond een symptoom update doen haha!

ik denk wel wat te zien op jou test hoor, Dan had je een vroege innesteling haha

SNB vindt dit leuk.
  11. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    @Maud1995 ik zie wat!! En ik lees slechts een week mee dus ben echt geen professioneel guurder. Test je morgenochtend ook? Hoop dat hij dan wat duidelijker is!

ik heb vanmiddag een stapel Etos early testen alvast ingeslagen. Moest twee vestigingen langs en er staat daar nu nog maar 1 pak in het schap :D

ik twijfel nog steeds of ik juist tel maar hou het hier even bij. Ik denk dat al mijn symptomen tot nu toe virusje was, want mijn man is nu echt ziek met bijna dezelfde symptomen (op de borsten na haha). Dus ik stel mij erop in dat het niks is deze ronde.

1-3dpo: heel erg vermoeid, veel last van acne (altijd rond eisprong). Kort lontje, chagrijnig, weinig geduld.
    4dpo: vermoeid, veel geslapen en gerust. Flink humeur. Geduld snel op. Voelde hele dag door af en toe steken linksonder. Einde van de dag beetje weeïg gevoel.
    5dpo: vermoeid, geen steken meer. Wel nog weeïg geweest meest van de dag. Door de afgelopen dagen vanmorgen koppig geweest en een Kruidvat test gedaan. Voordat ik hier las dat dit helemaal nog niet kon. Omo wit zoals ze hier zeggen :D weinig honger ook gehad.
    6dpo: krampjes in buik, diarree. Beide heeft man ook dus twijfelachtig. Meer honger dan gister, voor 10 uur ook al mijn ochtend snack (yoghurt + fruit) op. Twee porties lunch gegeten en dan weer 1/2 portie avondeten slechts. Op de fiets paar steken achter mijn schaambot. Heb het idee dat mijn borsten groter zijn, met bh aan en uit doen, maar met kleren aan niet?
    7dpo
    8dpo
    9dpo: vroeg testen?
    10dpo
    11dpo
    12dpo
    13dpo
    14dpo
    15dpo: NOD volgens de app

SNB vindt dit leuk.
  12. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Gluurder moet natuurlijk TUURDER zijn :roflmao:

13. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Ik denk ook wat te zien! :thumup:

14. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Hier ben ik weer, na een laat ei voor mij.

1DPO - niks bijzonders
    2DPO - niks bijzonders, alleen wat moe. Maar zal er nog niks mee te maken hebben
    3DPO - niks bijzonders
    4DPO - niks bijzonders
    5DPO - niks bijzonders
    6DPO - wat witte afscheiding, niet heel veel
    7DPO - witte afscheiding, opkomende acné
    8DPO - afscheiding, acne en volgens mij al wat gevoelige borsten. Gisteravond laat ineens heel koud en diarree (lekker smakelijk)
    9DPO - afscheiding, acne, borsten gevoeliger en veel plassen
    (ik maak mezelf al helemaal gek weer, des te groter de teleurstelling als het niet zo is. Zo realistisch ben ik dan ook wel weer)
    10DPO - gevoelige borsten (niet zo erg als vorige maand) acne en trekkerig/kramp gevoel onderbuik
    11DPO - acne, gevoelige borsten, vanmorgen nog getrek in mijn onderbuik inmiddels wat afgezakt maar nog wel aanwezig, mega pijnlijke lage rugpijn :(

12 DPO - acne, gevoelige borsten, af en toe wat getrek en rommelig in mijn buik, lage rugpijn nog aanwezig, niet zo erg als gister.
    Vanmorgen een hele lichte positieve test, hopen dat hij oploopt morgen. Heb er nog niet veel vertrouwen in gezien ik vorige maand ook een licht positieve test had en het niks geworden is

15. Maud1995

Maud1995 Actief lid

24 dec 2021
    181
    213
    43
    Vrouw
    @Soya
    Joh, je bent nog maar 6DPO hé? Dus wie weet zijn de klachten/symptomen wel enigszins te relateren aan een innesteling. Snap wel dat je het toeschrijft aan het ziek zijn, maar de kans is er echt nog hoor! Ik duim met je mee! En wie weet kan ik over een aantal dagen jouw test gluren/turen haha ;).

Soya vindt dit leuk.
  16. Maud1995

Maud1995 Actief lid

24 dec 2021
    181
    213
    43
    Vrouw
    @Violet88
    Ik duim mee violet!!! Wie weet heb je morgen een mooie test die je hier kan laten zien.
    Ik ga morgen ook weer testen. Dus ben benieuwd.

17. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Ik hoop het zo, deze onzekerheid is killing

18. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    708
    784
    93
    Vrouw
    Knuffel!!

Violet88 vindt dit leuk.
  19. Maud1995

Maud1995 Actief lid

24 dec 2021
    181
    213
    43
    Vrouw
    Nou goedemorgen, ofwel, goede nacht..... Want drie keer raden wie er niet kon slapen vannacht .

Uitgesteld tot 5:30 en zojuist getest. Nu zie ik toch ook echt wel wat.

IMG_20220727_054428.jpg

20. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    @Maud1995 ik zie hem en vind hem duidelijker dan die van gisteren :thumup:

Deel Deze Pagina